Консултация/ мнение/ съвет за BMW от 3-тата серия ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Добре дошъл и от мен.И аз от скоро карам тази марка и да ти кажа честно никога не съм си и мислел че BMW ще има такава возия.А тръпката щом я подкараш е невероятна,просто се влюбваш и това е.За подръжката не е толкова скъпа колкото ти говорят някои разбирачи.Прочети още малко във форума (за да не се повтарям за цени,колко гори и т.н.) и сам ще се обедиш че толкова много хора мислят по един и същ начин.Успех в намирането на твоето BMW.

a
колега аз съм с 318 95 година на мене градско ми дава към 8-10 зависи как я караш аз не я настъпвам много, извън градско ми пада на 6.5- 7 като и зареждам само карера 100.
като данък е 140 лв на година
като подръжка преди седмица сменях предни амортесьори 200 лв за брой
тампони двигател 100 лв за брой.
аз не съм съгласен с евтините заместители все пак говориме за твоята кола твоят живот и твоята сигорност на пътя и сигурноста на околните.
все пак БМВ като е поддържано с хубави консумативи не се преебава по бързо, за газ незнам според мене не си заслужава поне за мене аз не я карам много често и не ми се вразва да набия 1800 лева за газов инжекцион, нека колегите кажат.
но няма да сбъркаш с изнора на кола БМВ е колата
успех
като данък е 140 лв на година
като подръжка преди седмица сменях предни амортесьори 200 лв за брой
тампони двигател 100 лв за брой.
аз не съм съгласен с евтините заместители все пак говориме за твоята кола твоят живот и твоята сигорност на пътя и сигурноста на околните.
все пак БМВ като е поддържано с хубави консумативи не се преебава по бързо, за газ незнам според мене не си заслужава поне за мене аз не я карам много често и не ми се вразва да набия 1800 лева за газов инжекцион, нека колегите кажат.
но няма да сбъркаш с изнора на кола БМВ е колата
успех
Няма начин да няма начин
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
да не би да е разход на място
а иначе помисли си малко някой като види да минава БМВ не казва гледай ква готина кола ами казва гледай какво готино БМВ... за разлика от мн други марки... БМВ е БМВ ! няма две мнения



- deso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: PK......
- Пол: Мъж
- Кара: e36
- Мечтае да кара: bmw
Колега мога да ти напиша следното за е36;м43;-разход градско-10-11л.;извън-7л. Филтър кабина-25лв. масло и филтър-50-60лв. няколко пъти за 1г.8м.;капачка за радиатора20лв.
ВMW


- IZDZR318IS
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Sofia
Моита ис-ка ми ми дава 9-15 гратско, а извън 7-10 зависи от оборотите самоче говориме с газов инжекцион защото на бензин не се издържа
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ViLaS написа:Както някой вече писа 6>4 !!! Търси 320! Оптимално е, щото няма акциз, харчи колкото 316 примерно, а си върви доволно! Моето лично мнение е, че IS-ите не вървят! А ако искаш икономичност се насочи към чисто 318!
Ма и ти добре го каза


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ха ха ха ще се насера от смях ха ха ха много смешници станахте ве4е в този форумViLaS написа:Както някой вече писа 6>4 !!! Търси 320! Оптимално е, щото няма акциз, харчи колкото 316 примерно, а си върви доволно! Моето лично мнение е, че IS-ите не вървят! А ако искаш икономичност се насочи към чисто 318!





Карак е36 1.6 м43 и харчи 10/7 но зависи от карането. За 1 год. каране по Бг пътища а аз я карам всеки ден мога да кажа че смених само масло ЕСКо за около 60-70лв маслен филтър 25лв горивен и въздушен...Сега ми се наложи да да сменя и амортесиьори 200лв бр БОге накладки предни 50лв....Това за 1 год също така ивестирах в 4бр зимни ФУлда 550лв и 2 бр летни БФгоодрич 280лв..Просто съотношението м/у др коли е по-рядкото ходене до майстор...а това пести :П
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Здравейте отново,
Първо - благодаря много на всички отзовали с отговори и мнения по моите питанки !!! Наистина ми е от помощ !
Второ - извинявам се забавения ми отговор - но имах малко проблеми с компа... не съм от типа "задал въпрос и изчезнал"...
Относно четенето на форума - абсолютно съм съгласен че има много инфо и най-вероятно поне половината от нещата за които питам може и да се понамерят, но предполагам ще съгласите и че е много трудно да се изчете всичко и особено да се отсее качественото инфо. Повярвайте ми, откакто се регистирах тук (всъщност малко по-рано) разглеждам много теми... но общо взето нямам възможност да чета повече от 2-3 страници назад, а пък и аз като всички вас си имам и други задължения... Както и да е - просто исках да кажа, че се опитвам да вляза по-бързо в нещата, като разчитам както на "самоподготовка
" (четене), така и на директно питане...
А сега две питания по същество:
1.) По принцип си бях решил колата да е 4 врати, но тук таме видях няколко яки купета, които ми изглеждат доста добре... Знам че избора между 2 и 4 врати си и индивидуален и ще си е мои и според вкуса на човека, но все пак да попитам нещо принципно:
* Т.нар. "Coupe" модели са само с 2 врати, така ли е ?
* Някой може ли да ми каже с 2 думи концепцията (идеята) на Купето. Дължината на цялата кола същата ли е като нормалната - т.е. визуланото издължаване на колата да идва от двете врати ?
* Има ли разлика вътре - пространството за предните и задните седалки същото ли е като "нормалните модели" (т.е. визуално да е по-широко отпред от вратите) или отзад си е наистина по-тясно ?
* Coupe и Compact имат ли нещо общо помежду си... В mobile.bg видях една камара обяви, които за мен си бяха Compact модели, но ги бях описали като купе ?
2.) И едно питане за двигателите - очевидно съм доста некомпетентен:
* Каква и разликата в двигателите и какво представляват означенията "I" и "IS"... като цело гледам много се хвали 318 is, но май така и не разбрах какво точно означава това ?
Благодаря отново !
Първо - благодаря много на всички отзовали с отговори и мнения по моите питанки !!! Наистина ми е от помощ !
Второ - извинявам се забавения ми отговор - но имах малко проблеми с компа... не съм от типа "задал въпрос и изчезнал"...
Относно четенето на форума - абсолютно съм съгласен че има много инфо и най-вероятно поне половината от нещата за които питам може и да се понамерят, но предполагам ще съгласите и че е много трудно да се изчете всичко и особено да се отсее качественото инфо. Повярвайте ми, откакто се регистирах тук (всъщност малко по-рано) разглеждам много теми... но общо взето нямам възможност да чета повече от 2-3 страници назад, а пък и аз като всички вас си имам и други задължения... Както и да е - просто исках да кажа, че се опитвам да вляза по-бързо в нещата, като разчитам както на "самоподготовка

А сега две питания по същество:
1.) По принцип си бях решил колата да е 4 врати, но тук таме видях няколко яки купета, които ми изглеждат доста добре... Знам че избора между 2 и 4 врати си и индивидуален и ще си е мои и според вкуса на човека, но все пак да попитам нещо принципно:
* Т.нар. "Coupe" модели са само с 2 врати, така ли е ?
* Някой може ли да ми каже с 2 думи концепцията (идеята) на Купето. Дължината на цялата кола същата ли е като нормалната - т.е. визуланото издължаване на колата да идва от двете врати ?
* Има ли разлика вътре - пространството за предните и задните седалки същото ли е като "нормалните модели" (т.е. визуално да е по-широко отпред от вратите) или отзад си е наистина по-тясно ?
* Coupe и Compact имат ли нещо общо помежду си... В mobile.bg видях една камара обяви, които за мен си бяха Compact модели, но ги бях описали като купе ?
2.) И едно питане за двигателите - очевидно съм доста некомпетентен:
* Каква и разликата в двигателите и какво представляват означенията "I" и "IS"... като цело гледам много се хвали 318 is, но май така и не разбрах какво точно означава това ?
Благодаря отново !
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Kупето от зад е по-тясно от седана,но 2 4овека спокоино се събират,ина4е дизаина вътре е еднакъв,на компакта е разли4ен но не много.is озна4ава 4е е по-мощен мотора от обикновен 1800 кубика,вместо 115 коня е 140.А за външно купето и седана имат разлика по4ти навсякаде,макар 4е на пръв поглед изглеждат еднакви.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Ако си семеен вземи седан по удобно е за семейството(знам го от личен опит),ако ли не вземи купето или както си решиш.За това има ли разлика като ширина между седан и купе мисля че няма и при звете комфорта е супер.По отношение на означенията:
318i-115к.с
318is-143к.с.
Дано да съм бил полезен.
318i-115к.с
318is-143к.с.
Дано да съм бил полезен.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Някой може ли да ми каже с 2 думи концепцията (идеята) на Купето.
Tака идеята на купето е да се возиш ти и гаджето/или лаптопа/ отпред и отзад да не слагаш нищо защото ще ти опрат гумите в калниците/заради фланците разбира се/!



Т.нар. "Coupe" модели са само с 2 врати, така ли е ?
ДА!
Compact модели, но ги бях описали като купе ?
Компакта ти е купе хеджбек!
"I" и "IS"... като цело гледам много се хвали 318 is
ис-а ти е 142 коня и има дискове отзад за разлика от 318-та която е с 115к и барабани!И не знам кои ти ги хвали ,но мен преди две седмици по пътя за хаково една 320 ме направи сам да си говоря така че изводите за теб!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
за подръжката
здравейтеи от мен. аз съм с е36 93 320 купе.смятам че подръжката на автомобила не е много скупа даже въобще.до сега смених само 2 шарнира от както иа взех,и масло(7 литра сабра в бмв сервиза).за шарнирите дадох по 30 лв с неква отстъпка,маслото маи кам 100тиналв, филтрите не помнакак бяха но маслениа маи 20 лв,въздушниа не се сещам.някой спомена тук -гледак да е запазена и надали ще ти е скъпо,изникват дребни работи,обаче сравнение с доста други нищо не е.споко тва е твойта марка.
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
браво че си се ориентирал така бьрзо колега,те колегите вече изписаха каквото ти трябва но само да ти дам савет - от рено бягай,ама много барзо
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани