ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Става дума за 318 с м40. Старият акумулатор си отиде. Заредих го, но на първото палене умря. Предположих, че е стар, купих нов, добре зареден, 9-10 пъти палене и той си замина. Директно го занесох в гаранционния сервиз, беше подменен с чисто нов. Сега последния акумулатор, който е 55ампера, даде 12,66 волта ток преди да съм го закачил за клемите. Свързах го, запалих колата, измерих 13,8-13,9. Пуснах фаровете - 13,75. При подаване на газ, волтметърът ми (който не е кой-знае какво) не отчита промяна в напрежението. След спиране на двигателя откачих клемите и измерих напрежението на акумулатора - беше 12,88 волта. Но има нещо, което ми направи впечатление - когато свържа клемата на акумулатора дава голяма искра, предполагам, че има голяма консумация на ток. Колата има имобилайзер и аларма, та въпросът ми е трябва ли да сменям четки и реле-регулатор, или просто да отида при някой да разкара имобилайзера?
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
elmaza91 написа:на м43 някои може ли да даде няква информация или линк за буксите на мотора че се разглобяваше всичко и накрая една букса остана свободнастава въпрос за тази кадето с нейния кабел варвят още два, които отиват към динамото , под смукателните колектори се намира , голям филм
някои по моя проблем !!!
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Исках да питам оригиналното CD за е36 може ли да му се сложат усилвател туба и така нататък ?
- amadeusbg
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 26.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
amadeusbg написа:Здравейте, понеже дълго време колата ми седеше на трупче на една страна (бая повдигната) поради поправка на окачването отзад (около 1 месец) и след като я оправихме, забелязахме, че от едната страна (вдигнатата) има по - голямо разстояние между гумата и калника (като височина) и при предната и при задната гума. Възножно ли е да им е станало нещо на пружините от другата страна и проблем ли е да се кара така, не съм правил реглаж все още (само на око с този моя приятел 1 към 1 с окачването от другата страна и на външен вид гумите седят еднакво, като изключим това).
Поздрави
Има ли вариант да са се смачкали пружините и съответно трябва ли да ги сменя (от пред разликата е 2 пръста във височината, отзад 1), но си е осезаема и съответно, ако можете да ме насочите към място, където да ги проверят, и ако се наложи евентуално смяна или и аз не знам ..
Поздрави
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
amadeusbg написа:amadeusbg написа:Здравейте, понеже дълго време колата ми седеше на трупче на една страна (бая повдигната) поради поправка на окачването отзад (около 1 месец) и след като я оправихме, забелязахме, че от едната страна (вдигнатата) има по - голямо разстояние между гумата и калника (като височина) и при предната и при задната гума. Възножно ли е да им е станало нещо на пружините от другата страна и проблем ли е да се кара така, не съм правил реглаж все още (само на око с този моя приятел 1 към 1 с окачването от другата страна и на външен вид гумите седят еднакво, като изключим това).
Поздрави
Има ли вариант да са се смачкали пружините и съответно трябва ли да ги сменя (от пред разликата е 2 пръста във височината, отзад 1), но си е осезаема и съответно, ако можете да ме насочите към място, където да ги проверят, и ако се наложи евентуално смяна или и аз не знам ..
Поздрави
Точно от пружините е,едните са стояли под напрежение а другите отпуснати... не бързай да ги сменяш,покарай малко така,според мен ще се слегнат.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
имам и аз още едно бързо въпросче ,днес 318ката ми тдс превъртя водна помпа, загря до 2рата черта, за щастие я хванах навреме ,угасих и на боксир към сервиза и тук идва проблема докато ме дърпаха към сервиза бях само на контакт , нямах хидравлика на волана и спирачката , стигнахме безпроблемно при майстора и когато отворих капака
избило хидравлично масло от капачката на казанчето , с тегленето на боксир ли сме прецакали нещо, колата не да в дърпана 2-3 км най-много , споделете къде да търся проблема

6>4
- ^_^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: пичеловка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
2 въпроса имам колеги. Нормалната температура на колата е малко след чертата по средата, нали?
и другия въпрос - не ми свети таблото нощем, а климатроника свети след почукване. От какво може да е?
и другия въпрос - не ми свети таблото нощем, а климатроника свети след почукване. От какво може да е?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
^_^ написа:2 въпроса имам колеги. Нормалната температура на колата е малко след чертата по средата, нали?
и другия въпрос - не ми свети таблото нощем, а климатроника свети след почукване. От какво може да е?
и на моята си показва малко след средата, а колкото до таблото и аз имах подобен проблем светеше ми само копчето за фаровете един бушон е правил проблем на пръв поглед здрав, сега обаче климатроника не свети само малките копчета но не и вратките
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За таблото започни от бущоните, както каза колегата преди мен, ако е здрав бушона(има преведен списъкът на бушоните в "полезни....)тогава вече виж буксите отзад и крушките.
Нормалната температура е около 90 градуса, тоест стрелката седи около средата, а това дали малко преди средата, точно на нея или малко след нея, зависи от термостата ти, на колко градуса отваря. Моя лично е на 92 градуса и седи една идея след средата. Но може да е на 88 примерно и да седи леко в ляво. Не е проблем. А за климатроника, отзад има малки крушки и се сменят.
Нормалната температура е около 90 градуса, тоест стрелката седи около средата, а това дали малко преди средата, точно на нея или малко след нея, зависи от термостата ти, на колко градуса отваря. Моя лично е на 92 градуса и седи една идея след средата. Но може да е на 88 примерно и да седи леко в ляво. Не е проблем. А за климатроника, отзад има малки крушки и се сменят.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има 2 варианта.player123 написа:Исках да питам оригиналното CD за е36 може ли да му се сложат усилвател туба и така нататък ?
1. (и лесния) е да вземеш сигнала за усилвателя от задните говорители.
2. (и много трудния) е да хванеш някой да ти извади 2 филтрирани чинча преди усилвателя на плеъра, за да пращаш на усилвателя чист сигнал. Това = разглобяване на плеъра и интервенции от човек, който наистина знае какво прави.
Препоръчвам ти вариант 1!

=========
Замери си консумацията в покой при откачена клема и връзка през мултимер.psycho_vt написа:Става дума за 318 с м40. Старият акумулатор си отиде. Заредих го, но на първото палене умря. Предположих, че е стар, купих нов, добре зареден, 9-10 пъти палене и той си замина. Директно го занесох в гаранционния сервиз, беше подменен с чисто нов. Сега последния акумулатор, който е 55ампера, даде 12,66 волта ток преди да съм го закачил за клемите. Свързах го, запалих колата, измерих 13,8-13,9. Пуснах фаровете - 13,75. При подаване на газ, волтметърът ми (който не е кой-знае какво) не отчита промяна в напрежението. След спиране на двигателя откачих клемите и измерих напрежението на акумулатора - беше 12,88 волта. Но има нещо, което ми направи впечатление - когато свържа клемата на акумулатора дава голяма искра, предполагам, че има голяма консумация на ток. Колата има имобилайзер и аларма, та въпросът ми е трябва ли да сменям четки и реле-регулатор, или просто да отида при някой да разкара имобилайзера?
Най-вероятно е дърварски вързана аларма.
И моята дава искра като свързвам клемата, но си карам години вече без проблеми. Това не е индикатор на нищо.
Според мен няма какво да бърникаш по алтернатора, щом зарежда нормално.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
наскоро монтирах м43б18, като цяло работи мн добре нито пуши нито прекасва на ниските предавки е добре но на 5та скорост ускорява до 160 на 5000 оборота и заковава стрелките , педала до край ама не мачи да се сили въобще все едно си е на автопилот, някой има ли си идея защо може да е така или да пускам тема 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
psycho_vt написа:Става дума за 318 с м40. Старият акумулатор си отиде. Заредих го, но на първото палене умря. Предположих, че е стар, купих нов, добре зареден, 9-10 пъти палене и той си замина. Директно го занесох в гаранционния сервиз, беше подменен с чисто нов. Сега последния акумулатор, който е 55ампера, даде 12,66 волта ток преди да съм го закачил за клемите. Свързах го, запалих колата, измерих 13,8-13,9. Пуснах фаровете - 13,75. При подаване на газ, волтметърът ми (който не е кой-знае какво) не отчита промяна в напрежението. След спиране на двигателя откачих клемите и измерих напрежението на акумулатора - беше 12,88 волта. Но има нещо, което ми направи впечатление - когато свържа клемата на акумулатора дава голяма искра, предполагам, че има голяма консумация на ток. Колата има имобилайзер и аларма, та въпросът ми е трябва ли да сменям четки и реле-регулатор, или просто да отида при някой да разкара имобилайзера?
Голямата искра вероятно се дължи на зареждането на големи електролитни кондензатори. Измери си тока на покой поне за няколко минути. Дори в началото тока да е голям след няколко минути трябва да спадне до 50мА или по-малко.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
player123 написа:Исках да питам оригиналното CD за е36 може ли да му се сложат усилвател туба и така нататък ?
stony1 е твоя човек, изпробвано и работи, а и други шукарийки стават



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
psycho_vt написа:Става дума за 318 с м40. Старият акумулатор си отиде. Заредих го, но на първото палене умря. Предположих, че е стар, купих нов, добре зареден, 9-10 пъти палене и той си замина. Директно го занесох в гаранционния сервиз, беше подменен с чисто нов. Сега последния акумулатор, който е 55ампера, даде 12,66 волта ток преди да съм го закачил за клемите. Свързах го, запалих колата, измерих 13,8-13,9. Пуснах фаровете - 13,75. При подаване на газ, волтметърът ми (който не е кой-знае какво) не отчита промяна в напрежението. След спиране на двигателя откачих клемите и измерих напрежението на акумулатора - беше 12,88 волта. Но има нещо, което ми направи впечатление - когато свържа клемата на акумулатора дава голяма искра, предполагам, че има голяма консумация на ток. Колата има имобилайзер и аларма, та въпросът ми е трябва ли да сменям четки и реле-регулатор, или просто да отида при някой да разкара имобилайзера?
Имаш ли ЦД с падащ панел..ако да го махни панела и премери какво напрежение дава без никаква консумация,но с включена аларма и като сложиш панела пак премери,че мен така ме ебаваше Пайнера и го свързахме като дам на контакт само тогава да дърпа ток,че лапа повече дори и при включени консумативи.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
elmaza91 написа:наскоро монтирах м43б18, като цяло работи мн добре нито пуши нито прекасва на ниските предавки е добре но на 5та скорост ускорява до 160 на 5000 оборота и заковава стрелките , педала до край ама не мачи да се сили въобще все едно си е на автопилот, някой има ли си идея защо може да е така или да пускам тема
Само на 5-та ли не успява да напъни "оборотомера" или и на останалите предавки? Къде спират оборотите при другите предавки?
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани