Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Газаджийските снадки всичко е ново с метални снадки, при мен е хванато от дросела, и не са тройници ами просто връзката между дросела и блока минава през изпарителя, подменил съм всичко. Радиатор с казанче, капачка оригинална. Маркучи проверени, маркуча който захранва парното е сменен. Никъде няма мокро, нз вече. Тази метална тръба не съм я забелязал, трябва да разгледам. Макар че свалях колектора заради един маркуч ама не съм обърнал внимание
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Уж взех запазена кола, подържана, от Германия, ама след 1вата година в такива разходи ме вкара че не е истина. Взех я за 3к 1к за газ и още 3к за части дето се скапаха. Уж всичко здраво ама..
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DD21-EUR-02-1997-E39-BMW-520i&diagId=11_1555
Номер 5 в схемата е тръбата. Номер 6 са гумените уплътнения. Някъде под соленоида на ваноса би трябвало да се пада, ще проследиш тръбата и ще видиш къде влиза. От там тече на блока и се изпарява много бързо. И трудно се хваща тоз теч.
Номер 5 в схемата е тръбата. Номер 6 са гумените уплътнения. Някъде под соленоида на ваноса би трябвало да се пада, ще проследиш тръбата и ще видиш къде влиза. От там тече на блока и се изпарява много бързо. И трудно се хваща тоз теч.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Аааа май се сещам кое е, ще го погледнаcerberus написа:https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DD21-EUR-02-1997-E39-BMW-520i&diagId=11_1555
Номер 5 в схемата е тръбата. Номер 6 са гумените уплътнения. Някъде под соленоида на ваноса би трябвало да се пада, ще проследиш тръбата и ще видиш къде влиза. От там тече на блока и се изпарява много бързо. И трудно се хваща тоз теч.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Щото си нямам друга работа, направих настройката на газта, след малко ще я видим как ще се държи, показателите на ламбдата сякаш изведнъж се промениха, графиката дето я чертае стана по плавна, и софтуера спря да мрънка за сместа я бедна я богата
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Вървежа на колата е перфектен, обаче за разхода проблема се оказа теч. Не го намирам от къде е, обаче софтуера на газта го засече като грешка. Тия дни ще го издирвам. Забелязах и др проблем, че като работи на газ ми чезне антифриза, а сега няколко дена я карам на бензин, и не мърда. Иначе относно бензина, ся погледнах адаптациите са почти еднакви с тези които бяха и на газ последния път, което е много добре. Остава да се намери теча, и защо на газ харчи антифриз, а уж редуктора е ревизиран от мен преди няма и месец, и всичко му е 6...ама поне настройката вече е 6. Ако по нататък ми дойде музата, ще разучавам темата за финна настройка
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Сигурно ще е първия случай в който изпарител меси вода с газ. Не че е напълно изключено, но всички останали обстоятелства са идентични с работата на бензин... относно водата де.
Отвориш ли изпарителя обаче, цялата досегашна настройка отива в коша за боклук и се почва наново, щото вероятността да нацелиш точно същото налягане е минимална
П.П. Но вече имаш представа как се прави.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Така, последни впечатление от газовата, проблема с разхода се оказаха не добре затегнати маркучи от майстора който ми настройваше дюзите. Затегнах ги всички от до и ся не мирише на газ и колата върви една идея по добре(явно защото не губи налягане от снадките) точен разход ще мога да засека тия дни. Работата с водата още не е изяснена но е в процес на търсене. Друго ми направи впечатление тази вечер, което като се замисля е било и в началото като ми сложиха газта. След като прехвърли на газ и позагрее(стигне почти 12 или малко преди него) и ако я напъна повече и после отпусна до край газта или тръгна да намалям, газта изключва с индикация че няма газ (загуба на налягане) обаче това е само докато поработи с нормално каране 5-10мин след като вече стрелката е стигнала 12ч. Тогава колкото и да я мачкам и спирам няма ядове. На какво може да Е дължи това. Също и след като изключи газта, после бая пъти не иска да прехвърли ами пак изключва, 3-4 пъти я мъча докато включи на газ
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Дължи се на това че изпарителя ти вдига над 3 бара като го настъпиш докато не е загрял хубаво. Дюзите не могат да отворят при налягане над 3 бара и обръща аварийно на бензин с рецензия, че няма газ - то реално наистина си няма, като дюзите не отварят Налягането между изпарителя и дюзите обаче остава, и за това не можеш после да обърнеш на газ. Следващия път, гасиш, изпускаш налягането в маркуча между дюзите и изпарителя, стягаш маркуча, палиш и ще обърне. Но не е много хубаво за дюзите да ги напъваш на такива големи налагания.
А това за теча на газ е хубаво, че си го хванал, но подозирам, че въри по-добре, защото се е обогатила и сигурно при адаптациите е... манджа
А това за теча на газ е хубаво, че си го хванал, но подозирам, че въри по-добре, защото се е обогатила и сигурно при адаптациите е... манджа
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Добре де, а няма ли как да се коригира това да не вдига такова налягане, че по късно вечерта ми го направи и на загрят двигател, или поне според мен беше такъвcerberus написа:Дължи се на това че изпарителя ти вдига над 3 бара като го настъпиш докато не е загрял хубаво. Дюзите не могат да отворят при налягане над 3 бара и обръща аварийно на бензин с рецензия, че няма газ - то реално наистина си няма, като дюзите не отварят Налягането между изпарителя и дюзите обаче остава, и за това не можеш после да обърнеш на газ. Следващия път, гасиш, изпускаш налягането в маркуча между дюзите и изпарителя, стягаш маркуча, палиш и ще обърне. Но не е много хубаво за дюзите да ги напъваш на такива големи налагания.
А това за теча на газ е хубаво, че си го хванал, но подозирам, че въри по-добре, защото се е обогатила и сигурно при адаптациите е... манджа
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Или да съм първия човек с блоу офф на газта да разтоварва налагането в такива ситуации
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Забелязах че най вече става при кратки разстояния, примерно ако от единия светофар до другия я изпържа 1-2-3 и пусна газта и намаля, тогава задължително изключва. А ако я напъна на магистралата или околовръстното така до макс спийд си държи и не изключва
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Иначе забелязах, ще при активиране на ваноса дефакто някъде около 3000оборота много готино рита това и на бензин не се усеща такава разлика, явно онази чупка де направихме в графиката за високите казва своето си
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Steven13 написа:....няма ли как да се коригира това да не вдига такова налягане...
Според мен налягане от 1,5-1,6 бара на изпарителя е множко. Ако някакси го свалиш на 1-1,2 бара, няма да стига до 3 при максимално натоварване. Другия вариант е да не му стига дебит на вода, за да го стопля. Тръбичките на дросела са по-тесни от останлите водни магистрали. Но това е по-малката вероятност. Според мен наягането в изпарителя си е малко височко...
А ако ти е много рязка във високите, може да дръпнеш последните 4 точки на графиката малко надолу... но едва ли
П.П. Идеята за блоуофф на газта ми хареса може да намери приложение някъде, стига да измислим къде да денем газта от блоуофф-а, че да не стане блоуаут
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани