Много проблеми накуп - 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от sa_hellrot » 28 Сеп 2011, 19:02

Не знам DOLTZ ли кво ли ми сложиха, но нямам проблеми близо година вече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 28 Сеп 2011, 19:22

Мисля е очевадно каква е огромна разликата между помпите ( има снимка на потрошена такава оригинална ) и то е първо в броя на лопатките ( 10бр ) макар че пък има съответно по-малко междулопатково разстояние което означава по-малко загребано количество течност( естествено за един оборот и едната и другата помпи ще имат еднакъв дебит поне относно броя на лопатките) и другата разлика е в дължината на лопатките което е почти два пъти повече и нагоре което е вече не толкоз маловажно. Та поствам и аз снимка на оригиналната помпа на БМВ все още цяла целеничка девствена :mhihi: .
Тук съм очертал отгоре лопатката за да се види добре колко е дълга и с каква форма горе долу .
28092011251.jpg

28092011249.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Zubcho » 28 Сеп 2011, 20:03

Още недоумявам защо другите производители не са изкопирали формата на турбинката от бмв и само да варират в материала на самата турбинка.

Иначе браво за снимките. Сега ако имахме и стенд да сложим самите помпи и да тестваме дебита при определени обороти на помпата щяхме да развенчаем или потвърдим мита за намаления дебит. Ако не друго поне щяхме да си поиграем с няколко помпи и да се види коя е най-близо до оригинала :)

След като се позагледах на горните снимки ми се струва, че лопатките при лятата турбинка са с правилен наклон, но не и дължина. Мисля си, че броя на самите лопатки не е чак от толкова голямо значение за дебита.

Всъщност казаното в горния абзац не мога да подкрепя със знания, тъй че само си мисля на глас :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: PB
Кара: '00 318i
Мечтае да кара: Me-109
Детайли за колата: спънато комби с базови екстри

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Dzl » 28 Сеп 2011, 22:37

Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
Изображение
Изображение
Изображение

А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Zubcho » 29 Сеп 2011, 18:59

Dzl написа:Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
Изображение
Изображение
Изображение

А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.


Тази помпа от снимките каква марка е?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: PB
Кара: '00 318i
Мечтае да кара: Me-109
Детайли за колата: спънато комби с базови екстри

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Dzl » 29 Сеп 2011, 19:41

Zubcho написа:
Dzl написа:Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
Изображение
Изображение
Изображение

А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.


Тази помпа от снимките каква марка е?


Помпата е AIRTEX / http://airtexwaterpumps.com / - испанска, цена около 70лв., знам че я внасят Косер-а и Евро 07, но може и да има и други
вносители.Доколкото съм чувал са качествени като за афтър маркет спеър партс. Може би трябваше да сложа такава :( .

ПС: Лопатките са 10 бр. / в предния пост съм се заблудил,тъй като единия ми пръст беще в/у едната лопатка и нея не съм я преброил :oops: -

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Пресиян Василев » 29 Сеп 2011, 19:47

Прилича ми на АИРТЕКС,Хамериканска ,ако съм познал разбира се.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: PB
Кара: '00 318i
Мечтае да кара: Me-109
Детайли за колата: спънато комби с базови екстри

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Dzl » 29 Сеп 2011, 20:10

Пресиян Василев написа:Прилича ми на АИРТЕКС,Хамериканска ,ако съм познал разбира се.


:yes: ,колегата Преско , за пореден път ме изумява :bchug: , досега доста негови мнения са ми помагали за проблемите по мойта печка,
и това е повод да му благодаря за компетентността по TDS-ите и колегиалността му в този форум.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 29 Сеп 2011, 21:04

С този Айртекс съм на малката печка , но имам проблемки които не мога да ги препиша на помпата при много напън ми се пуска втората степен пък съм с две профилактики само тази година , нов радиатор , оригинален термостат и тази помпа за последно :dunno: . Нямам идея кво става само дет не съм с виско , а с ел. перка която се пуска на доста високи градуси ( втора степен на 98гр ) такъв датчик съм сложил и може би е грешка ма не знам. Иначе наистина доста приближава до оригиналната , но не съм и смъквал данните като колегата по-горе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Zubcho » 30 Сеп 2011, 7:52

Значи до колегите, които ще сменят помпа - Еъртекс от Евраците или Косер. Другия вариант е оригинална.

По моята тема...
майсторът е свалил старата помпа и имало разлика в дължината на турбинките. Долц била с 1 идея по дълга. Да видим сега какво ще стане днес когато я напълни системата и обезвъздуши. Ако се окаже, че не е от помпата вече не знам какво да правя :confused:

Някой ако може да снима други видове помпи. Вълнува ме доста на Valeo водната помпа как изглежда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от 5ър » 30 Сеп 2011, 15:54

Zubcho написа:Значи до колегите, които ще сменят помпа - Еъртекс от Евраците или Косер. Другия вариант е оригинална.
...


И за пореден път да посоча и другия вариант - Meyle. Не знам по каква причина не я отразявате, но от опит споделям, че е перфектна. А и половината ТДС-и във форума са с такива май...
Still Speedin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Zubcho » 30 Сеп 2011, 18:00

Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.

Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.

Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.

ПИСНА МИ!!! :ranting: :banghead:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от mgate » 30 Сеп 2011, 19:54

Zubcho написа:Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.

Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.

Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.

ПИСНА МИ!!! :ranting: :banghead:

защо не потърсиш проблема в климатичната сиситема , а не в охладителната :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Пресиян Василев » 30 Сеп 2011, 20:27

Ивко ,,виждал съм какви ли не шротове с омазани радиатори с квичащи помпи и още глупости по тях.
Виждал сьм ТДС с счупена водна помпа дето изкара половин лято ,без охлаждане със скоба до скоба и парчета трьбички.
И въпреки всичко ,нямат проблем.
Аз все си мисля ,че твоя проблем е по дълбоко и дано не съм прав .Мисля ,че имаш проблем или с блок или глава .
Не се доверяваи прекалено на водния тест.Тои не хваща микропукнатините.
Такьв проблем реших преди 3-4 год.с нов мотор на баща ми на колата.грееше и кво ли не правих,накрая ми писна и смених мотора,а неговия се оказа с микропукнатина в БЛОКА.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Zubcho » 30 Сеп 2011, 20:29

mgate написа:
Zubcho написа:Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.

Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.

Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.

ПИСНА МИ!!! :ranting: :banghead:

защо не потърсиш проблема в климатичната сиситема , а не в охладителната :?:


Защото, когато откачиш буксата на датчика няма пускане на перката. Това вече го проверихме. Даже смених и датчика като мислех, че е прецакан.

Е Преско как да търся проблем в главата или блока като маркучите са меки и няма помен от високо налягане. Датчика не мърда на таблото.

Просто не знам какво да правя. Лично аз нямам финансова възможност да сменям мотора. :(
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook