Много проблеми накуп - 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Не знам DOLTZ ли кво ли ми сложиха, но нямам проблеми близо година вече.
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Мисля е очевадно каква е огромна разликата между помпите ( има снимка на потрошена такава оригинална ) и то е първо в броя на лопатките ( 10бр ) макар че пък има съответно по-малко междулопатково разстояние което означава по-малко загребано количество течност( естествено за един оборот и едната и другата помпи ще имат еднакъв дебит поне относно броя на лопатките) и другата разлика е в дължината на лопатките което е почти два пъти повече и нагоре което е вече не толкоз маловажно. Та поствам и аз снимка на оригиналната помпа на БМВ все още цяла целеничка девствена
.
Тук съм очертал отгоре лопатката за да се види добре колко е дълга и с каква форма горе долу .

Тук съм очертал отгоре лопатката за да се види добре колко е дълга и с каква форма горе долу .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Още недоумявам защо другите производители не са изкопирали формата на турбинката от бмв и само да варират в материала на самата турбинка.
Иначе браво за снимките. Сега ако имахме и стенд да сложим самите помпи и да тестваме дебита при определени обороти на помпата щяхме да развенчаем или потвърдим мита за намаления дебит. Ако не друго поне щяхме да си поиграем с няколко помпи и да се види коя е най-близо до оригинала
След като се позагледах на горните снимки ми се струва, че лопатките при лятата турбинка са с правилен наклон, но не и дължина. Мисля си, че броя на самите лопатки не е чак от толкова голямо значение за дебита.
Всъщност казаното в горния абзац не мога да подкрепя със знания, тъй че само си мисля на глас
Иначе браво за снимките. Сега ако имахме и стенд да сложим самите помпи и да тестваме дебита при определени обороти на помпата щяхме да развенчаем или потвърдим мита за намаления дебит. Ако не друго поне щяхме да си поиграем с няколко помпи и да се види коя е най-близо до оригинала

След като се позагледах на горните снимки ми се струва, че лопатките при лятата турбинка са с правилен наклон, но не и дължина. Мисля си, че броя на самите лопатки не е чак от толкова голямо значение за дебита.
Всъщност казаното в горния абзац не мога да подкрепя със знания, тъй че само си мисля на глас

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.



А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Dzl написа:Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.
Тази помпа от снимките каква марка е?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Dzl написа:Ето една, доближаваща се мааалко до оригиналната, материала на турбинката е някакъв композитен, на пипане е като пластмаса,
а като го почукаш с пръст се чува лека звънтене, с 9 лопатки е.
А иначе съм с помпа на Колбеншмит, която е едно към едно с помпата показана от колегата Зъбчо,
и като се замисля сега и при мен го има тоя момент с често пускане на 2-рата степен на доп.перка,
но досега го отдавах на топлото лятно време.
Тази помпа от снимките каква марка е?
Помпата е AIRTEX / http://airtexwaterpumps.com / - испанска, цена около 70лв., знам че я внасят Косер-а и Евро 07, но може и да има и други
вносители.Доколкото съм чувал са качествени като за афтър маркет спеър партс. Може би трябваше да сложа такава

ПС: Лопатките са 10 бр. / в предния пост съм се заблудил,тъй като единия ми пръст беще в/у едната лопатка и нея не съм я преброил

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Прилича ми на АИРТЕКС,Хамериканска ,ако съм познал разбира се.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Пресиян Василев написа:Прилича ми на АИРТЕКС,Хамериканска ,ако съм познал разбира се.


и това е повод да му благодаря за компетентността по TDS-ите и колегиалността му в този форум.
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
С този Айртекс съм на малката печка , но имам проблемки които не мога да ги препиша на помпата при много напън ми се пуска втората степен пък съм с две профилактики само тази година , нов радиатор , оригинален термостат и тази помпа за последно
. Нямам идея кво става само дет не съм с виско , а с ел. перка която се пуска на доста високи градуси ( втора степен на 98гр ) такъв датчик съм сложил и може би е грешка ма не знам. Иначе наистина доста приближава до оригиналната , но не съм и смъквал данните като колегата по-горе.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Значи до колегите, които ще сменят помпа - Еъртекс от Евраците или Косер. Другия вариант е оригинална.
По моята тема...
майсторът е свалил старата помпа и имало разлика в дължината на турбинките. Долц била с 1 идея по дълга. Да видим сега какво ще стане днес когато я напълни системата и обезвъздуши. Ако се окаже, че не е от помпата вече не знам какво да правя
Някой ако може да снима други видове помпи. Вълнува ме доста на Valeo водната помпа как изглежда.
По моята тема...
майсторът е свалил старата помпа и имало разлика в дължината на турбинките. Долц била с 1 идея по дълга. Да видим сега какво ще стане днес когато я напълни системата и обезвъздуши. Ако се окаже, че не е от помпата вече не знам какво да правя

Някой ако може да снима други видове помпи. Вълнува ме доста на Valeo водната помпа как изглежда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Значи до колегите, които ще сменят помпа - Еъртекс от Евраците или Косер. Другия вариант е оригинална.
...
И за пореден път да посоча и другия вариант - Meyle. Не знам по каква причина не я отразявате, но от опит споделям, че е перфектна. А и половината ТДС-и във форума са с такива май...
Still Speedin
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.
Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.
Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.
ПИСНА МИ!!!

Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.
Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.
ПИСНА МИ!!!


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.
Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.
Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.
ПИСНА МИ!!!![]()
защо не потърсиш проблема в климатичната сиситема , а не в охладителната

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Ивко ,,виждал съм какви ли не шротове с омазани радиатори с квичащи помпи и още глупости по тях.
Виждал сьм ТДС с счупена водна помпа дето изкара половин лято ,без охлаждане със скоба до скоба и парчета трьбички.
И въпреки всичко ,нямат проблем.
Аз все си мисля ,че твоя проблем е по дълбоко и дано не съм прав .Мисля ,че имаш проблем или с блок или глава .
Не се доверяваи прекалено на водния тест.Тои не хваща микропукнатините.
Такьв проблем реших преди 3-4 год.с нов мотор на баща ми на колата.грееше и кво ли не правих,накрая ми писна и смених мотора,а неговия се оказа с микропукнатина в БЛОКА.
Виждал сьм ТДС с счупена водна помпа дето изкара половин лято ,без охлаждане със скоба до скоба и парчета трьбички.
И въпреки всичко ,нямат проблем.
Аз все си мисля ,че твоя проблем е по дълбоко и дано не съм прав .Мисля ,че имаш проблем или с блок или глава .
Не се доверяваи прекалено на водния тест.Тои не хваща микропукнатините.
Такьв проблем реших преди 3-4 год.с нов мотор на баща ми на колата.грееше и кво ли не правих,накрая ми писна и смених мотора,а неговия се оказа с микропукнатина в БЛОКА.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
mgate написа:Zubcho написа:Моя проблем не е от водната помпа се оказа днес.
Ще се направи промивка с препарат HOLTS и ще се сложат нови дифтунги на 3-те датчика + тефлонова лента за водни съединиения. Има съмнения за влизане на въздух в системата през датчика и от там повишаване на температурата. Струва ми се страшно нереално това, но само то остана.
Следва сваляне на глава или махане на релето и каране така с висока темп в главата.
ПИСНА МИ!!!![]()
защо не потърсиш проблема в климатичната сиситема , а не в охладителната
Защото, когато откачиш буксата на датчика няма пускане на перката. Това вече го проверихме. Даже смених и датчика като мислех, че е прецакан.
Е Преско как да търся проблем в главата или блока като маркучите са меки и няма помен от високо налягане. Датчика не мърда на таблото.
Просто не знам какво да правя. Лично аз нямам финансова възможност да сменям мотора.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани