Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Малко Upgrade в моята кола.
vld написа:
Неудобно ми е да го кажа, но естетически просто не си подхождат нещата в салона.
Ако искаш да има имитация на дървени елеметнти в колата салона и мокета трябва да са бежови.
Ако искаш кожения салон да е черен просто всичко трябва да е кожено и черно.
Съжалявам че трябва да го кажа но това е моето мнение по въпроса с интериора.
Браво за ентусиазма, и на въпроса кога ще спрът ъпдейтите, отговора е никога!
То затова си ги харесваме толкова тия коли.
Обикновенно когато вече няма какво да направиш по една кола, то тя ти омръзва и си купуваш друга.
Напъно подкрепям!Ти си един (стони) от хората в форума които разбират доста!и незнам как си могъл да сложиш този махагон!ако всичко беше черно щеше да ме радва повече!
и аз подкрепям




иначе евала за труда


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
vld написа:Неудобно ми е да го кажа, но естетически просто не си подхождат нещата в салона.
Ако искаш да има имитация на дървени елеметнти в колата салона и мокета трябва да са бежови.
Ако искаш кожения салон да е черен просто всичко трябва да е кожено и черно.
Съжалявам че трябва да го кажа но това е моето мнение по въпроса с интериора.
Браво за ентусиазма, и на въпроса кога ще спрът ъпдейтите, отговора е никога!
То затова си ги харесваме толкова тия коли.
Обикновенно когато вече няма какво да направиш по една кола, то тя ти омръзва и си купуваш друга.
angel_lalov написа:Напъно подкрепям!Ти си един (стони) от хората в форума които разбират доста!и незнам как си могъл да сложиш този махагон!ако всичко беше черно щеше да ме радва повече!
GKuzmanov написа:и аз подкрепямспоред мен поне карбонови елементи си вземи от колегата, а и като видях корите от карбон който е направил направо
![]()
![]()
![]()
иначе евала за труда
Колеги, благодаря за мненията. Критиката е нещо, което е необходимо и лично за мен е доста конструктивно.
Въпроса за звета на мокета наистина е удачен, а лайсните по вратите са наистина махагонови, не са имитация. На практика се оказа, че имам три комплекта кори за вратите на колата. Тези, които са на снимките, един комплект сиви, но се нуждаят от претапициране на средните части и един комплект, на които съм сложил снимки в темата. Те са преработени и са подготвени за вграждане на говорители. Така и не направих снимка на корите, защото не са тапицирани и все още търся подходящ тапицер, който ще ги направи така, че да не се разлепет от слънцето на второто лято.
На практика тези кори, които са в момента на колата, ще бъдат подменени с други, на които вместо махагон ще има доста говорители. Надявам се тогава да не кажете, че говорителите не подхождат на интериора

В края на тази седмица мисля да направя снимки на всичко, което е по колата и да ги кача в темата. Събраха се доста неща, които на правих по нея, но не ми остана време за подредя материалите.
Едно от нещата, което може да представлява интерес е реализирането на идеята за автоматично вдигане на задните стъкла. В описанието на схемите за Е36 е дадено, че има такава функция за задните стъкла т.е. абсолютно същото управление както на предните. Доста време търсих информация по въпроса и това, което открих, е че тази функция е за коли произведени след 97 г. Предположих, че всичко е заложено в комфорта, но така и не намерих модул, който да има такава функция за задните стъкла. Само подмяната на бутоните с такива за предни ел.стъкла също не свърши работа. Това наложи са си седна на дупето и да си проектирам схема, която да използва бутони за ел стъкла с две положения за вдигане, както знаете оригиналните са с едно положение за вдигане и две за сваляне. Аз исках да ползвам бутони от предни ел. стъкла, да запазя наличните функции на задните стъкла, но при натискане на бутона за задните стъкла за вдигане на втора позиция, стъклото да се затвори автоматично. Идеята беше тази функция да се управлява, както от централната конзола, така и от бутоните на задните врати. След едномесечна борба с електрониката резултата е налице и в края на седмицата ще направя снимки и клип и ще ги кача в темата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Това за задните стъкла незнам как не си питал да ти кажеме, даже и мето е споменавал в темата за ремонт на комфрт модула, че се раличават когато са за 2 и за 4 стъкла.
Но също така са доста малко колите 97-98 които се разчастват и ако има такава на части със сигурност това ще е едно от нещата дето много бързо ще излети.
Така, че труда ти не е напразен.
Но също така са доста малко колите 97-98 които се разчастват и ако има такава на части със сигурност това ще е едно от нещата дето много бързо ще излети.
Така, че труда ти не е напразен.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
vld написа:Това за задните стъкла незнам как не си питал да ти кажеме, даже и мето е споменавал в темата за ремонт на комфрт модула, че се раличават когато са за 2 и за 4 стъкла.
Но също така са доста малко колите 97-98 които се разчастват и ако има такава на части със сигурност това ще е едно от нещата дето много бързо ще излети.
Така, че труда ти не е напразен.
Комфортите се различават не само по това дали са за 2 или 4 стъкла, а и дали колата има шибедах, а също и дали колата е седан, кабрио или купе. При мен колата е заводски с четири ел.стъка и тъесих комфорт от седан след 97 с четири ел. стъкла, но уцелих дреда. Иначе имам един комфорт за 2 ел. стъкла, но ми върши работа, а темата за ремонта, която Мето пусна съм я чел.
П.П. Оказа се, че комфорт може да се намери лесно, има ги навсякъде, но не и такъв какъвто аз търся.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Малко Upgrade в моята кола.
vld написа:Това за задните стъкла незнам как не си питал да ти кажеме, даже и мето е споменавал в темата за ремонт на комфрт модула, че се раличават когато са за 2 и за 4 стъкла.
Но също така са доста малко колите 97-98 които се разчастват и ако има такава на части със сигурност това ще е едно от нещата дето много бързо ще излети.
Така, че труда ти не е напразен.
Това за което говори Stony, няма нищо общо с това, което си написал ти!

Има разлика във софтуерната версия на въпросните комфорти (като тук говорим само за такъв с 4 ел. стъкла), а конкретно за автоматично вдигане на задните ел.стъкла при натискане на бутон, който е с 4 положения!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето обещаните снимки. Жалко, че нямах под ръка по-добър апарат.












А ето и клипче на задните ел. стъкла, който вече имат функия за атоматично вдигане.
http://www.youtube.com/watch?v=ZnSH73Dej7I
Направени са така, че функцията да може да се управлява както от бутоните на задните врати, така и от бутоните на централната конзола. Този ъпгрейд наложи подмяната на бутоните за задните ел. стъкла с бутони за предни ел. стъкла.












А ето и клипче на задните ел. стъкла, който вече имат функия за атоматично вдигане.
http://www.youtube.com/watch?v=ZnSH73Dej7I
Направени са така, че функцията да може да се управлява както от бутоните на задните врати, така и от бутоните на централната конзола. Този ъпгрейд наложи подмяната на бутоните за задните ел. стъкла с бутони за предни ел. стъкла.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:Ето обещаните снимки. Жалко, че нямах под ръка по-добър апарат.
Много хубаво е станало ! Харесва ми как контрастира червено на черно .... В началото ми се струваше неподходящ избора на червения цвят спрямо черния , но сега погледнато на цяло е добре ...

Koksan написа:Това за което говори Stony, няма нищо общо с това, което си написал ти!
Има разлика във софтуерната версия на въпросните комфорти! .....
И как разбра , че софтуерната версия е различна ?!

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Благодаря Мето.
Нищо не хлопа, но след свалянето на корите, което беше най-внимателната и бавна процедура, която съм правил по колата, проверих всички щипки и подмених доста от тях с чисто нови.
Това, което е писал колегата Koksan е проверено. През различните години има разлика в софтуера на комфортите, което зависи от вида на модулите, които управляват. Например модулите за седан с 4 ел.стъка и кабрио са едни и същи но софтуера е различен, защото на мястото на бутоните, кито при нас са на задните врати, при тях е свързан общия бутона за управляние на всички стъкла.
Такъв бутон си направих и аз и да призная, доста е удобно. Сложих го на мястот на бутона за изключване на управлението на бутоните на задните врати (на снимките се вижда).
Нищо не хлопа, но след свалянето на корите, което беше най-внимателната и бавна процедура, която съм правил по колата, проверих всички щипки и подмених доста от тях с чисто нови.
Това, което е писал колегата Koksan е проверено. През различните години има разлика в софтуера на комфортите, което зависи от вида на модулите, които управляват. Например модулите за седан с 4 ел.стъка и кабрио са едни и същи но софтуера е различен, защото на мястото на бутоните, кито при нас са на задните врати, при тях е свързан общия бутона за управляние на всички стъкла.
Такъв бутон си направих и аз и да призная, доста е удобно. Сложих го на мястот на бутона за изключване на управлението на бутоните на задните врати (на снимките се вижда).
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Идеална ти е колата, само една вметка ако си пръснеш този светъл махагон с лак и черна база ще стане
, поне при мен се получи доста добре!



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ъпгрейда продължава. Ето две снимки за размисъл
Повече информация и снимки, ще има като го сложа на колата, което трябва да стане утре. За сега е това:


Извинявам се за качеството, но са правени с телефона.
П.П. Да предупредя, че проекта е авторски и плагиатствата се наказват от закона



Извинявам се за качеството, но са правени с телефона.
П.П. Да предупредя, че проекта е авторски и плагиатствата се наказват от закона

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Освен за монтиране на монитор, не виждам за какво друго може да разчистваш таблото 

- Диан
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.05.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Детайли за колата: 523i 06'
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:Аз ползвах тапицер във Варна. Човека беше много навит. Пробвахме един вариант,, който, аз смятах за удачен, но нещо не се получи. После той предложи сегашния вид и всичко стана много добре.
Здравей, колега. Можеш ли да ми дадеш координати на тоя тапицер? На добри цени ли работи? Колко ти взе за претапицирането на салона?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:Ъпгрейда продължава. Ето две снимки за размисълПовече информация и снимки, ще има като го сложа на колата, което трябва да стане утре. За сега е това:
П.П. Да предупредя, че проекта е авторски и плагиатствата се наказват от закона
Недей говори за автторски права


- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Cosworth написа:stony1 написа:Ъпгрейда продължава. Ето две снимки за размисълПовече информация и снимки, ще има като го сложа на колата, което трябва да стане утре. За сега е това:
П.П. Да предупредя, че проекта е авторски и плагиатствата се наказват от закона
Недей говори за автторски правами кажи тая пластмаса межцу двата модула от къде си я свил, така да пасва на климатроника. Много хора се чудим къде да наврем един монитор
та тази модифакация много променя нещата.
еми махайте централната духалка



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани