Газ за BMW
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: ре
Znajko написа:ДА, сериозно, а ти?
а аз какво ?
П.С. Ти май някъде писа в защита на малдите потребители в една тема - "До кога Е36" мисля, че беше........ и всъщност как ги защитаваш ти тези млади потребители с подобни изказвания .......... и после не ги визмали на сериозно

- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
Нестига че 95% от нас караме малолитражки 1.6 1.8 да се пазим от акциза и да ни гори малко - ами и култ към бмв малолитражките - дори стелките трябва да са изпрани с прах за пране БМВ
- никакви чужди тела.
Аз мога да ви пратя снимки на моята ГИ .. никакви грозни старчащи неща. Дори следи двете ламбди и всичко върви като по ноти. Сега пътувах до Германия и имам грубо 160лв икономия за 2000км. като до тук патувах само 5 км на бензин щото се заблеях и пропуснах една газ станция в Германия -Следващата беше на 15км
Колата ми загрява до края на синьото при 7 градуса навън за около минута и половина - и тогава превключва на гас.
За тези които патуват по 5-10 км на ден - да разбирам че инвестиция от 1500лв е безсмисленна .. тези които са си купили БМВ за 30 000 лв едва ли имат проблем с цената на горивата - но и те ако пътуват достатачно много са се замисляли за това решение. Всичко е въпрос на нужда.
БМВ е кола за удобно пътуване и удоволствие от каране не е от значение на какво ти мирише като зареждаш ? Верно е че повечето мотори на БМВ са в силата си при високи обороти кадето гаста се поразгорява по бавно, но винаги можеш да превключиш

Аз мога да ви пратя снимки на моята ГИ .. никакви грозни старчащи неща. Дори следи двете ламбди и всичко върви като по ноти. Сега пътувах до Германия и имам грубо 160лв икономия за 2000км. като до тук патувах само 5 км на бензин щото се заблеях и пропуснах една газ станция в Германия -Следващата беше на 15км

Колата ми загрява до края на синьото при 7 градуса навън за около минута и половина - и тогава превключва на гас.
За тези които патуват по 5-10 км на ден - да разбирам че инвестиция от 1500лв е безсмисленна .. тези които са си купили БМВ за 30 000 лв едва ли имат проблем с цената на горивата - но и те ако пътуват достатачно много са се замисляли за това решение. Всичко е въпрос на нужда.
БМВ е кола за удобно пътуване и удоволствие от каране не е от значение на какво ти мирише като зареждаш ? Верно е че повечето мотори на БМВ са в силата си при високи обороти кадето гаста се поразгорява по бавно, но винаги можеш да превключиш

Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
оф.. айде стига с тея глупости и детинщини дето плашат децата с мечки - газта миришело, не вървяло, носиш труп отзад, гърмяло, горяло, взривявало, ... и други подобни ОТКРОВЕННИ ГЛУПОСТИ , които нямат нищо общо със съвременните уредби.
надявам се на сериозен коментар по темата, които да са полезни , а не празни приказки , от които нищо не може да се научи.
мерси.
надявам се на сериозен коментар по темата, които да са полезни , а не празни приказки , от които нищо не може да се научи.
мерси.

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
"пукат" щото карат на супер бедна смес и са с обикновенни газови/метанови 

Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Не ми я хвалете газта, моля. В началото, след центровка всичко е фантастиш, но след 20 000км почва shit-а. А колко са 20 хил. км? нищо не са....
И ще се намери ли най-накрая някой да обясни в какво точно се изразява "shit"-а, щото имам напълно противоположни наблюдения?
barty, я кажи какво става след 20х.км. на ГИ? Имам няколко познати с Мерц, Ауди и БМВ и като ги гледам... сигурно са на по 100х. на газ. Аз съм около 5000. Кажи моля те какъв апокалипсис се случва на газ на напълно обслужен и изряден двигател?
barty, я кажи какво става след 20х.км. на ГИ? Имам няколко познати с Мерц, Ауди и БМВ и като ги гледам... сигурно са на по 100х. на газ. Аз съм около 5000. Кажи моля те какъв апокалипсис се случва на газ на напълно обслужен и изряден двигател?
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
liloff написа:И ще се намери ли най-накрая някой да обясни в какво точно се изразява "shit"-а, щото имам напълно противоположни наблюдения?
barty, я кажи какво става след 20х.км. на ГИ? Имам няколко познати с Мерц, Ауди и БМВ и като ги гледам... сигурно са на по 100х. на газ. Аз съм около 5000. Кажи моля те какъв апокалипсис се случва на газ на напълно обслужен и изряден двигател?
Колега,мани недей пита повече




Всеки да си кара на квото иска,а тея дето се двуомят да карат на бензин или да си поемат "риска" с един ГИ и ще минат на наша страна


Айде безаварийна на всички ,и запомнете най-важното: "само баварците да не се трошат и ще има мир и разбирателство в тоя подфорум"




- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Нямам познати с БМВ-та с ГИ но имам познати с ГИ на други коли, и имат проблеми със задръстени дюзи, прекъсвания, други проблемчета, свързани с газта. Нямам претенции да разбирам, да познавам системите, начина на работа на ГИ. Просто съм наблюдател какво им се случва с колите а именно след пробег от около 20 хил км се почва с проблемчета.
Може би просто не са случили на майстори, знам ли......
Имах 318-ка с М40, с обикновенна газова, настроена перфектно, разход - вървене, всичко на 6! Карах я 30 хил км и я продадох. Момчето, което я купи от мен неможе да се отърве от проблеми - дюзи, играене на обороти, прекъсвания.... Продаде я! И двамата бяхме маняци и поддържахме колата както трябва да е!
Много ми се иска да не ми се налага да карам на газ......
Може би просто не са случили на майстори, знам ли......
Имах 318-ка с М40, с обикновенна газова, настроена перфектно, разход - вървене, всичко на 6! Карах я 30 хил км и я продадох. Момчето, което я купи от мен неможе да се отърве от проблеми - дюзи, играене на обороти, прекъсвания.... Продаде я! И двамата бяхме маняци и поддържахме колата както трябва да е!
Много ми се иска да не ми се налага да карам на газ......
Да де разбирам, но това са стари коли. Като ти гръмне бензиновата помпа не почваш да ревеш, че БМВ е кофти кола, а търсиш проблема и го отстраняваш. Обикновено причината е, че е била на сухо. Като караш на ГИ, караш поне на половин пълен резервоар, зимата ще го напълня догоре, за да тежи повече и да има сцепление. (сега просто ме кефи стрелката в средата).
Форда ми е 100,000км при мен, от тях поне 60 хил на най-обикновена газова, но колата се обслужва винаги по часовник и все едно сега е излязла от завода, даже я има в галерията ми.
Имаш ли инжекционна кола, слагаш само ГИ, иначе е малко кофти да лъжеш всичката прецизна електроника, нали се сещаш.
Освен това не включваш никога директно на газ, кара се малко на бензин, около 3-4 минути, ако ще на едно място да седи даже... Мога до утре да ти пиша по темата, но ти просто няма начин да погледнеш нещата от нашата гледна точка.
Разбери ме правилно. Ако имах служ.кола на разположение, щях да си купя едно Е46 320 и да си го карам на бенз и да си го лъскам всеки ден, но това е колата ми за всеки ден и я карам много => на ГАЗ.
Това е индивидуален избор и не налагаме мнението си на никого, както не очакваме някой да налага мнение на лаик без факти. Истината е, че с читав обслужен двигател, който не дъни грешки всеки 5 минути, изрядни сонди, свещи и т.н., няма никакъв проблем да караш с ГИ.
Ако някой ми каже какво се случва на двигателя с изряден ГИ, моля нека го направи. Веднъж месечно си закачам газовата на лаптопа и гледам дали има глупости в error log-a... Ами... няма!
Форда ми е 100,000км при мен, от тях поне 60 хил на най-обикновена газова, но колата се обслужва винаги по часовник и все едно сега е излязла от завода, даже я има в галерията ми.
Имаш ли инжекционна кола, слагаш само ГИ, иначе е малко кофти да лъжеш всичката прецизна електроника, нали се сещаш.
Освен това не включваш никога директно на газ, кара се малко на бензин, около 3-4 минути, ако ще на едно място да седи даже... Мога до утре да ти пиша по темата, но ти просто няма начин да погледнеш нещата от нашата гледна точка.
Разбери ме правилно. Ако имах служ.кола на разположение, щях да си купя едно Е46 320 и да си го карам на бенз и да си го лъскам всеки ден, но това е колата ми за всеки ден и я карам много => на ГАЗ.
Това е индивидуален избор и не налагаме мнението си на никого, както не очакваме някой да налага мнение на лаик без факти. Истината е, че с читав обслужен двигател, който не дъни грешки всеки 5 минути, изрядни сонди, свещи и т.н., няма никакъв проблем да караш с ГИ.
Ако някой ми каже какво се случва на двигателя с изряден ГИ, моля нека го направи. Веднъж месечно си закачам газовата на лаптопа и гледам дали има глупости в error log-a... Ами... няма!
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
бакшишите не ги мислете.. дали щяха да слагат метан ако на 20 000 км се чупи ???? - смешен и риторичен въпрос , нали ?
при тях на 2-рата година колата се е изплатила както е чисто нова - поне 3 пъти отгоре... а километрите едва ли си ги знае вече
но е вярно че слагат евтини обикновенни уредби, просто защото бяха едни от първите.
и естествено такива кашлят и паткат и не вървят по баира щото хем са осакатени, хем стари.
но вече и те се обновиха с инжекциони и т.н...
а иначе и на бензин да караш 20 000 км съмнявам се всичко да е изрядно по колата, особенно при нашите 15-20 годишни коли.
така че няма смисъл от спор, всеки си е индивидуален случай.
конкретно по темата ме интересуваха по - важни неща, но май няма компетентни по въпроса.
при тях на 2-рата година колата се е изплатила както е чисто нова - поне 3 пъти отгоре... а километрите едва ли си ги знае вече

но е вярно че слагат евтини обикновенни уредби, просто защото бяха едни от първите.
и естествено такива кашлят и паткат и не вървят по баира щото хем са осакатени, хем стари.
но вече и те се обновиха с инжекциони и т.н...
а иначе и на бензин да караш 20 000 км съмнявам се всичко да е изрядно по колата, особенно при нашите 15-20 годишни коли.
така че няма смисъл от спор, всеки си е индивидуален случай.
конкретно по темата ме интересуваха по - важни неща, но май няма компетентни по въпроса.

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:Да де разбирам, но това са стари коли. Като ти гръмне бензиновата помпа не почваш да ревеш, че БМВ е кофти кола, а търсиш проблема и го отстраняваш. Обикновено причината е, че е била на сухо. Като караш на ГИ, караш поне на половин пълен резервоар, зимата ще го напълня догоре, за да тежи повече и да има сцепление. (сега просто ме кефи стрелката в средата).
Форда ми е 100,000км при мен, от тях поне 60 хил на най-обикновена газова, но колата се обслужва винаги по часовник и все едно сега е излязла от завода, даже я има в галерията ми.
Имаш ли инжекционна кола, слагаш само ГИ, иначе е малко кофти да лъжеш всичката прецизна електроника, нали се сещаш.
Освен това не включваш никога директно на газ, кара се малко на бензин, около 3-4 минути, ако ще на едно място да седи даже... Мога до утре да ти пиша по темата, но ти просто няма начин да погледнеш нещата от нашата гледна точка.
Разбери ме правилно. Ако имах служ.кола на разположение, щях да си купя едно Е46 320 и да си го карам на бенз и да си го лъскам всеки ден, но това е колата ми за всеки ден и я карам много => на ГАЗ.
Това е индивидуален избор и не налагаме мнението си на никого, както не очакваме някой да налага мнение на лаик без факти. Истината е, че с читав обслужен двигател, който не дъни грешки всеки 5 минути, изрядни сонди, свещи и т.н., няма никакъв проблем да караш с ГИ.
Ако някой ми каже какво се случва на двигателя с изряден ГИ, моля нека го направи. Веднъж месечно си закачам газовата на лаптопа и гледам дали има глупости в error log-a... Ами... няма!
ще поясниш ли как точно си четеш елетрониката на газта с лаптопа, че ми стана интересно. Ти ли си си намерил софтуер за лаптопа или си се снабдил от газадиите с него по някакъв начин ? Всеки ГИ ли можеш да прочетеш ?
П.С. Иначе и ние имаме една лада вече на 70 000 км на газ ама всичко се гледа по часовник и също не е мръднала (ама нали е лада ще каже тука някой......)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани