ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Пфу, мерси
Тъкмо се бях запритеснявал как ще я свалям

Тъкмо се бях запритеснявал как ще я свалям

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tenata написа:Здравейте колеги, в разтояние на три дена три пъти ми изгоря бушона на бензиновата помпа (бушон номер 18 - 15А). Използвам само оригинални бушони, сменил съм и бензиновия филтър
Може ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е, защото нямам много време след работа да разгледам помпата под задна седалка. Колата е 318ис М44.
Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.
Регулатор на налягането

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
daddy_ написа:Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.
Регулатор на наляганетоМоже да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.
Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tenata написа:daddy_ написа:Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.
Регулатор на наляганетоМоже да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.
Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.
Може и от финната цедка на помпата да е затлачила и от там да прави вакум спямо помпата и затова да гори бушона,демек да се товари...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
u`F`o написа:Въпрос:...
Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.

- DaRk_ThReaT
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.08.2009
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги незнам дали е за тук въпроса, но искам да питам жилата за газта на м40б16 и м40б18 (е36) еднакви ли са ??? 10х предварително 

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа:u`F`o написа:Въпрос:...
Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.
Благодаря грешка

Да не се заричам, ама мисля утре да слагам летните гуменки и да я сваля

Аз като чуя "регулируемо окачване" (както при мен отпред е coilover) и си мисля, че се регулира и за 4рите колела....
Обаче до колкото знам на е36 са отделно амортисьорите от пружините - ето така:

И ако са по показания начин, аз лично не виждам как ще може да се регулира отзад височината

- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
DaRk_ThReaT написа:Колеги незнам дали е за тук въпроса, но искам да питам жилата за газта на м40б16 и м40б18 (е36) еднакви ли са ??? 10х предварително
Да еднакви са .
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
u`F`o написа:err0r написа:u`F`o написа:Въпрос:...
Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.
Благодаря грешка![]()
Да не се заричам, ама мисля утре да слагам летните гуменки и да я сваляОтзад не знам дали е изобщо регулируемо. То изобщо има ли възможност само от пред да се регулира, а отзад не? Продава ли се такова окачване?
Аз като чуя "регулируемо окачване" (както при мен отпред е coilover) и си мисля, че се регулира и за 4рите колела....
Обаче до колкото знам на е36 са отделно амортисьорите от пружините - ето така:
И ако са по показания начин, аз лично не виждам как ще може да се регулира отзад височината
Не са така бре, толкоз ли не можеш да се наведеш и да погледнеш изпод калника...
Тъкмо ще видиш и дали си с койли и отзад...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ами ако окачването ти е събирано и се състои от два различни комплекта, може и да нямаш реглаж на височината отзад. Снимай, пружината на свалено колело, пусни снимката и ще те светнем. 


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Tenata написа:daddy_ написа:Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.
Регулатор на наляганетоМоже да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.
Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.
Може и от финната цедка на помпата да е затлачила и от там да прави вакум спямо помпата и затова да гори бушона,демек да се товари...
Не, колега, не е цедка, не е регулатор





- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Закупих си 320-ка от Германия, когато дойде липсваше един маркуч предполагам. Направил съм снимка да видите, дали трябва веднага да търся такова или не е чак толкова наложително. Също така от снимката може ли да се види какъв е точно двигателя или трябва да направя по-хубава снимка на целият двигател.
Благодаря
Закупих си 320-ка от Германия, когато дойде липсваше един маркуч предполагам. Направил съм снимка да видите, дали трябва веднага да търся такова или не е чак толкова наложително. Също така от снимката може ли да се види какъв е точно двигателя или трябва да направя по-хубава снимка на целият двигател.
Благодаря
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slu4ainiK написа:Здравейте,
Закупих си 320-ка от Германия, когато дойде липсваше един маркуч предполагам. Направил съм снимка да видите, дали трябва веднага да търся такова или не е чак толкова наложително. Също така от снимката може ли да се види какъв е точно двигателя или трябва да направя по-хубава снимка на целият двигател.
Благодаря
Ако не се лъжа м52б20,този маркуч дето липсва е за охлаждането на алтернатора....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да м52б20, по-новият и по-приятен за каране от старата 20-ка.
Ето виж на тази схема кое ти липсва(както каза Влади за охлаждането на алтернатора), можеш да си ги купиш втора ръка за към 10лв. двете
Можеш и така да караш, докато не си ги намериш

Ето виж на тази схема кое ти липсва(както каза Влади за охлаждането на алтернатора), можеш да си ги купиш втора ръка за към 10лв. двете



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани