ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от u`F`o » 30 Мар 2011, 17:42

Пфу, мерси :bchug:
Тъкмо се бях запритеснявал как ще я свалям :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tenata » 30 Мар 2011, 19:39

Tenata написа:Здравейте колеги, в разтояние на три дена три пъти ми изгоря бушона на бензиновата помпа (бушон номер 18 - 15А). Използвам само оригинални бушони, сменил съм и бензиновия филтър
Може ли да ми дадете някакви насоки от какво може да е, защото нямам много време след работа да разгледам помпата под задна седалка. Колата е 318ис М44.


Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 30 Мар 2011, 19:47

Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.

Регулатор на налягането :roll: Може да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tenata » 30 Мар 2011, 20:48

daddy_ написа:
Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.

Регулатор на налягането :roll: Може да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.


Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 30 Мар 2011, 22:59

Tenata написа:
daddy_ написа:
Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.

Регулатор на налягането :roll: Може да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.


Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.

Може и от финната цедка на помпата да е затлачила и от там да прави вакум спямо помпата и затова да гори бушона,демек да се товари...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 31 Мар 2011, 15:38

u`F`o написа:Въпрос:...

Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.08.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DaRk_ThReaT » 31 Мар 2011, 17:10

Колеги незнам дали е за тук въпроса, но искам да питам жилата за газта на м40б16 и м40б18 (е36) еднакви ли са ??? 10х предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от u`F`o » 31 Мар 2011, 22:51

err0r написа:
u`F`o написа:Въпрос:...

Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.

Благодаря грешка :yes:
Да не се заричам, ама мисля утре да слагам летните гуменки и да я сваля :yes: Отзад не знам дали е изобщо регулируемо. То изобщо има ли възможност само от пред да се регулира, а отзад не? Продава ли се такова окачване?
Аз като чуя "регулируемо окачване" (както при мен отпред е coilover) и си мисля, че се регулира и за 4рите колела....
Обаче до колкото знам на е36 са отделно амортисьорите от пружините - ето така:
Изображение
И ако са по показания начин, аз лично не виждам как ще може да се регулира отзад височината :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Варна
Кара: E30&E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Ba4oIlia » 31 Мар 2011, 22:53

DaRk_ThReaT написа:Колеги незнам дали е за тук въпроса, но искам да питам жилата за газта на м40б16 и м40б18 (е36) еднакви ли са ??? 10х предварително :)

Да еднакви са .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 31 Мар 2011, 23:12

u`F`o написа:
err0r написа:
u`F`o написа:Въпрос:...

Врътките на предните пружини (в долната част на пружината има шайба и контра шайба) ги върти надолу по резбата толкова, колкото искаш да ти се смъкне колата отпред. На снимката на задното окачване не си хванал пружината, за да дам акъл за там. Ако имаш време и крик, ела в Лозенец, ще ти давам напътствия.

Благодаря грешка :yes:
Да не се заричам, ама мисля утре да слагам летните гуменки и да я сваля :yes: Отзад не знам дали е изобщо регулируемо. То изобщо има ли възможност само от пред да се регулира, а отзад не? Продава ли се такова окачване?
Аз като чуя "регулируемо окачване" (както при мен отпред е coilover) и си мисля, че се регулира и за 4рите колела....
Обаче до колкото знам на е36 са отделно амортисьорите от пружините - ето така:
Изображение
И ако са по показания начин, аз лично не виждам как ще може да се регулира отзад височината :dunno:

Не са така бре, толкоз ли не можеш да се наведеш и да погледнеш изпод калника...
Тъкмо ще видиш и дали си с койли и отзад...

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 31 Мар 2011, 23:16

Ами ако окачването ти е събирано и се състои от два различни комплекта, може и да нямаш реглаж на височината отзад. Снимай, пружината на свалено колело, пусни снимката и ще те светнем. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от jdl » 31 Мар 2011, 23:32

vladi_a_i написа:
Tenata написа:
daddy_ написа:
Tenata написа:Днеска колата запали работи 2 минути и отново изгоря бушона. Ще се ходи на майстор, но поне някой ако си има
поне малка идея от какво може да е, моля да сподели. Къде би било възможно да дава на късо и да гори бушона.

Регулатор на налягането :roll: Може да не отваря и да прави голямо налягане и да натоварва помпата, от което да гори бушона.


Сега като се замисля от вчера не я бях палил, днеска вероятно налягането на бензина е паднало, запалил съм, регулатора е започнал да работи неправилно, налягането се е покачило стигнало е максимално налягане, помпата е видяла зор и е гръмнал бушона. Смених пак бушона веднага пробвах да запали и венага изгоря бушона.
Може и да е от него, понеже ако беше проблем с даване на късо нямаше изобщо да пали.

Може и от финната цедка на помпата да е затлачила и от там да прави вакум спямо помпата и затова да гори бушона,демек да се товари...


Не, колега, не е цедка, не е регулатор :mhihi: Помпата е, почва да къси самата тя, не кабелите до нея, това са последните й конвулсии. Мен така ме пре..а лани в Румънско, никакви други симптоми нямаше, всичко ОК, и изведнъж, тъкмо бях спрял, пробвам да запаля колата, да я преместя няколко метра - мъка, не държи ниски, не може да се форсира, едвам вдигне 1500-1700оборота и пак падат, тресе.... и загасна... изгоря бушона. Тая сценка още в БГ се разиграва, смених го, минах над 200км, успокоих се, че нищо й няма на помпата, случайност някаква си викам :dummy: , минах границата, поджитках насам-натам из Букурещ, пак всичко перфе, колата си работи на бензин идеално! И след това, на магистралата, изведнъж разбрах, че колата не бачка на бензин :shock: . На първата отбивка - бушонът пак беше изгорял, смених го, запали, работи 30-40сек и спря. Пак смених бушона, тоя път с 25А, че ми бяха свършили правилните ;) - този буквално се взриви при опита за палене... и така, бързо-бързо и безславно се прибрах в БГ с оставащата газ, хубаво е да има алтернатива ;) Нова помпа и това беше, старата не ставаше за нищо - четки, колектор и т.н. Пък с разкапсулована и после затворена бензинова помпа не бих рискувал, този елемент - само нов, и то не китайски.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slu4ainiK » 01 Апр 2011, 19:10

Здравейте,
Закупих си 320-ка от Германия, когато дойде липсваше един маркуч предполагам. Направил съм снимка да видите, дали трябва веднага да търся такова или не е чак толкова наложително. Също така от снимката може ли да се види какъв е точно двигателя или трябва да направя по-хубава снимка на целият двигател.
Благодаря

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 01 Апр 2011, 19:23

Slu4ainiK написа:Здравейте,
Закупих си 320-ка от Германия, когато дойде липсваше един маркуч предполагам. Направил съм снимка да видите, дали трябва веднага да търся такова или не е чак толкова наложително. Също така от снимката може ли да се види какъв е точно двигателя или трябва да направя по-хубава снимка на целият двигател.
Благодаря

Ако не се лъжа м52б20,този маркуч дето липсва е за охлаждането на алтернатора....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 01 Апр 2011, 19:30

Да м52б20, по-новият и по-приятен за каране от старата 20-ка.
Ето виж на тази схема кое ти липсва(както каза Влади за охлаждането на алтернатора), можеш да си ги купиш втора ръка за към 10лв. двете :D Можеш и така да караш, докато не си ги намериш :yes:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook