Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
И сега това пробелм ли е според вас.Дали ще запали за 2-3 секунди или за 4-5. 

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
vladobate написа:Колега , не се засягай нямам такива намерения. Тя и мойта беше железобетон преди да ми свърши нафтата ( блокира ми клапана за нафтата на помпата ) и сега е кошница ма и мина през два сервиза тъй че работата не е до засягане просто искам да помогна. А свещи сложих си Бош ма чух че нещо ги развалили или вноса е мнооого затънтена провинция на Китай дет нямат ток та ...Това в кръга на шегата но наистина изгори ли някоя и другите са "уморени " и решението е пенсия за старите и нови всичките .
Колега дай малко повече подробности какво толкова се влоши в състоянието на колата ти заради това,че ти е блокирал клапана за гориво на помпата.Питам,защото моя е за смяна,тъй като са му махнали шибърчето и пружинката и не може да спира горивото и колата си гасне от електрониката.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Аз имам клапън за гасене на колата от предишнната ми помпа.Ако някой го иска нека пише на лично! 

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Dream_BMW написа:vladobate написа:Колега , не се засягай нямам такива намерения. Тя и мойта беше железобетон преди да ми свърши нафтата ( блокира ми клапана за нафтата на помпата ) и сега е кошница ма и мина през два сервиза тъй че работата не е до засягане просто искам да помогна. А свещи сложих си Бош ма чух че нещо ги развалили или вноса е мнооого затънтена провинция на Китай дет нямат ток та ...Това в кръга на шегата но наистина изгори ли някоя и другите са "уморени " и решението е пенсия за старите и нови всичките .
Колега дай малко повече подробности какво толкова се влоши в състоянието на колата ти заради това,че ти е блокирал клапана за гориво на помпата.Питам,защото моя е за смяна,тъй като са му махнали шибърчето и пружинката и не може да спира горивото и колата си гасне от електрониката.
Беше изгорял и не отваряше , случи ми се в движение и съм го описал в темата "Плна лудница" . Интересното е че в движение загуби мощност, светна лампата за дюзата на таблото и като пуснах по инерция и изключих от скорост изненада , не загасна а поддържаше перфектни обороти празаен ход което състояние ме хвърли в едни оерипетии 3 седмици, а в същото време не щеше да се форсира над 1500 оборота. Това по-късно след като установих изгорелия клапан ( за мое голямо учудване ) си обясних работещия въпреки всичко двигател с това че се е просмуквало някакво малко количество под шибъра и те така докато стигне 1500оборота и по-нататък глъхне и гасне като подадеш газ. Та и такива работи стават , а първото което проверих беше дали има захранване до клапана и имаше ама отде да се сети човек че при работеща кола е изгорял клапана като нормално е да затвори пружинката и да загасне ама не и така заблудата е пълна. Тъй че сменяй го процедурата е проста .
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Колеги , СТРАШЕН ПРОБЛЕМ.... Проблема НЕ е в свещите , само 1 беше изгоряла... Проверих , смених и колта НЕ ИСКА ДА ЗАПАЛИ... Съмнявам се да не е изгоряло релето на свещите (ако има такова разбира се) защтото когато смених свеща и проверихме с МултиЦета дали стига ток до Свещите той не отчете... Направихме го по следния начин (които не знам дали е правилен) Закачихме плуса на МултиЦета на кабелчето на 1 свещт и дадохме маса, после дадох на контакт и МултиЦета не отчете нищто.. Дали в нашето измерване е грешката или наистина не стига ток до свещите нямам представа... За това се съмнявам да не е изгоряло релето... МОЛЯ Ви някой да ми каже каде се намира това реле за да проверя и случаино някой ако се сеща дали може да е друг проблема... Но да не забравяме ,че когато колата е топла ПАЛИ БЕЗ ПРОБЛЕМ....... ПОМОЩ КОЛЕГИ...



Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
На предната страница са го написали:SHAKI_M3 написа:...МОЛЯ Ви някой да ми каже каде се намира това реле за да проверя и случаино някой ако се сеща дали може да е друг проблема... Но да не забравяме ,че когато колата е топла ПАЛИ БЕЗ ПРОБЛЕМ....... ПОМОЩ КОЛЕГИ...![]()
sa_hellrot написа:Намираш релето за свещите( до компа,зад големия + при мотора...все едно искаш да бръкнеш в жабката, ама от към мотора) вадиш буксата с 6-те кабела към свещите и мериш направо там...
.
Така ще разбереш дали са/не са изгорели , но не и как работят...но върши работа. Моите така ги разбрах - 3 бяха аут.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Как да проверя релето дали работи нормално или не ?... Не разбирам кои знае колко Колеги и няма да е хубаво да си правя някакви глупави експреименти с колата ,а и ще ударя голяма "ГРЕДА" ако и в релето не е проблема Колата да не пали... 

- gwtt
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: e36 325 TDS 93г.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Колеги здравейте, първо ЧНГ на всички! Безаварийна и готина година.
Имам сходен проблем с дискутираните тук и затова пиша тука. Колата е E36 325 TDS стара е 93та. Откакто я купих съм минал към 4500км. Сменених филтри, масло и водна помпа. От начало забелязах странно придърпване като тръгна докато подгрее, което се оправяше след малко газ. Случвало ми се е на наклон да усетя, че не работи както би трябвало на 3та, а на 4та да си дърпа нормално нагоре, което ме учуди, ама нали не съм карал досега такава кола си помислих, че нещо аз не правя наред. Тоя симптом го проявяваше няколко пъти при изкачване и при каране на магистрала с над 110. Случвало се е 10-12 пъти общо подобно падане на мощността. Проблемите се проявиха като падна температурата, паля и ъ-ъ върти на стартер и не успява да запали, като чели няма нафта. Първо сменх акумулатора, мисля че зарежда, защото като дам газ вдига напрежението на клемите. Тъй като не карам много често 2-3 пъти в седмица си обяснявах, че трябва да позавъртя няколко секунди 4-5 докато подкачи нафта и запали или пък че утаява вода от нафтата в студа. Затова я държа с повече нафта, над половината. Проблема не се оправи и при по-често каране. Отворих капака да огледам тръбичката за нафтата и видях, че има мехурче въздух след въздушния филтър. Въпреки това си палеше и на студено и подгряла с малко повече въртене 4-5 секунди. Вчера си запалих нормално и карах, спрях за щастие пред къщи, и като реших да припаля върти и не засмуква нафта. Пробвах вечерта като беше студена и запали без много въртене. Ще съм благодарен на предложения откъде да почна да проверявам, дали да сложа клапан, като начало?
Имам сходен проблем с дискутираните тук и затова пиша тука. Колата е E36 325 TDS стара е 93та. Откакто я купих съм минал към 4500км. Сменених филтри, масло и водна помпа. От начало забелязах странно придърпване като тръгна докато подгрее, което се оправяше след малко газ. Случвало ми се е на наклон да усетя, че не работи както би трябвало на 3та, а на 4та да си дърпа нормално нагоре, което ме учуди, ама нали не съм карал досега такава кола си помислих, че нещо аз не правя наред. Тоя симптом го проявяваше няколко пъти при изкачване и при каране на магистрала с над 110. Случвало се е 10-12 пъти общо подобно падане на мощността. Проблемите се проявиха като падна температурата, паля и ъ-ъ върти на стартер и не успява да запали, като чели няма нафта. Първо сменх акумулатора, мисля че зарежда, защото като дам газ вдига напрежението на клемите. Тъй като не карам много често 2-3 пъти в седмица си обяснявах, че трябва да позавъртя няколко секунди 4-5 докато подкачи нафта и запали или пък че утаява вода от нафтата в студа. Затова я държа с повече нафта, над половината. Проблема не се оправи и при по-често каране. Отворих капака да огледам тръбичката за нафтата и видях, че има мехурче въздух след въздушния филтър. Въпреки това си палеше и на студено и подгряла с малко повече въртене 4-5 секунди. Вчера си запалих нормално и карах, спрях за щастие пред къщи, и като реших да припаля върти и не засмуква нафта. Пробвах вечерта като беше студена и запали без много въртене. Ще съм благодарен на предложения откъде да почна да проверявам, дали да сложа клапан, като начало?
- cecomotors
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Провери данеби да ти е изгоряла помпата за подкачване на гориво от резервоара към двигателя.Намира се в дясната половина на резервоара(под задната седалка откъм задна дясна врата).Ако работи при студен старт тя се задейства още с подаване на контакт,тоест преди да си завъртял на стартер тя вече създава налягане към ГНП.Това най лесно може да се провери като разкачиш маркучът който излиза от горивният филтър и дадеш на контакт,тогава от изхода на г.филтър трябва да започне да хвърля гориво(но при студен двигател)защото при топъл тази помпа започва да помпи едва след като запалиш двигателя.Ако не е този симптом пиши пак с още подробности и дано да ти помогнем да отстраниш проблемът най безболезнено.Има вариянт и да имаш някъкъв проблем с прехвърлянето на гориво от левият към десният резервоар но за това по натам.Прочети тази тема изцяло ако неси го направил и ще имаш готови отговори на много от въпросите които би задал тук.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Цедката на помпата в резервоара - 15минути, с една цигара в голямото междучасие.
Затлачва се затова провери я ще е от полза . И виж що имаш въздух , не трябва да го оставяш така. И като подадеш газ не скача осезаемо волтажа щот регулатора го държи и на високи и ниски обороти в близки граници.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани