Пичове, защо паднаха толкова цените на е36-ците ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
BMW318i-Матин написа:Когато ходих да я купувам много добре изглеждаше, наистина двигателя няма проблеми. Обаче ме блъснаха отзад. Кофти, водя е на лекар да я лекува и какво се оказва: колата е имала МНОГО як удар отзад и е направена толкова ЗЛЕ, само кит, в багажника едната тръба е толкова огъната, че като се изправи става по дълга от другата... абе кво да ви кажа...
Затова нова... =)
Мисля да я сменям с нещо друго но няма да се купува от БГ ОПРЕДЕЛЕНО...
Виж сега колега, това че следващата ти кола ще бъде да речем отвън, не означава, че непременно ще е това за което си мечтаеш. Имам предвид, че тук колите също се правят чудесно замаскирани след тежки удари с единствената цел да се продадат изгодно след това. Имам приятел който е специалист по боди-уърк във фирмен гараж на БМВ и с очите си съм виждал в какво превръщат с изпъване и майсторска работа зле смазани купета. Аз самият в момента търся да си купя кола в много добро състояние и се сблъсквам с проблема "удар" постоянно. Ако все пак съществува някакво подобие на гаранция, то тя е в закупуването на кола от собственик, а не от дилър и задължително след преглед от специалист или в добре оборудван за целта гараж. Кола преминала такъв тест е добра и си заслужава да се купи. Именно такива коли запазват цената си далеч по-добре от други и съответно са добра инвестиция. В момента тук (Холандия), не би могъл да си купиш добра 3-ка 118и за по-малко от 1500евро. Разбира се, удряни и оправяни можеш да намериш и далеч по-евтини, но не за тях говорим. Колкото до наводнения пазар в Бг...ами преди три дни се прибрах от там (къса есенна ваканция) и видях за какво става дума. Истински трагедии "гордо" разхождат марката на БМВ по родните пътища. А в тях едни"българи" подскачат...абе не му е дума...Както и да е няма как цените на такива съборетини да не упражняват въздействие на пазара, но хубавата кола се продава за хубави пари. Така, че нищо притеснително не виждам за собствениците на добри автомобили. Да му мислят тези, които неблагоразумно са се доверили и съответно са изгорели...
Are you M enough...?!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Nukem, ето ти снимки.
Колата не е мита, не мисля да го правя специално за това. Не е местена дори.
Двигателят не е мит откакто е при мен със сигурност. Ще да е 4-5 месеца, а я купих с немит двигател. Не смея. Поне на тея автомивки, които знам. Здраво е опрашен и зацапан, но не му пречи да работи а ми е писнало по познатите ми автомивки всеки път да ме обслужва непознат персонал.
Съжалявам за качеството на снимките, не съм фотограф, а и не мислех да губя цял ден за тая цел.
Слушам сега. Талига, таралясник, гробница. Вие сте.
Може би като познавачи на марката ще забележите ако има несъответствия. Но честно казано искрено бих се изненадал ако от форума науча по снимки нещо, което не можах да науча от специалисти, каквито в интернет рядко се срещат. Самият факт, че толкова се натискате за снимки на мен ми говори достатъчно.
Това е кола за 6500.
Ако се поразтърся, ще намеря още такива.
И според мен има един много важен фактор след цената, който показва много за стойността на колата. Не го чух, да видим....
Колата не е мита, не мисля да го правя специално за това. Не е местена дори.
Двигателят не е мит откакто е при мен със сигурност. Ще да е 4-5 месеца, а я купих с немит двигател. Не смея. Поне на тея автомивки, които знам. Здраво е опрашен и зацапан, но не му пречи да работи а ми е писнало по познатите ми автомивки всеки път да ме обслужва непознат персонал.
Съжалявам за качеството на снимките, не съм фотограф, а и не мислех да губя цял ден за тая цел.
Слушам сега. Талига, таралясник, гробница. Вие сте.
Може би като познавачи на марката ще забележите ако има несъответствия. Но честно казано искрено бих се изненадал ако от форума науча по снимки нещо, което не можах да науча от специалисти, каквито в интернет рядко се срещат. Самият факт, че толкова се натискате за снимки на мен ми говори достатъчно.
Това е кола за 6500.
Ако се поразтърся, ще намеря още такива.
И според мен има един много важен фактор след цената, който показва много за стойността на колата. Не го чух, да видим....
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
D3BEP,няма да си кривя душата хубава е колицата и аз си харесвам сток е36-те,все пак старата ми 320-ка беше такава!Запазено си е салончето ок си е колицата!
А одеве коментирахме че един пълен м-пацкет правен в германия,просто нема как да доиде такава кола за 5-6к тук с докарването!
Иначе съм съгласен че една сток е36-ца коже да се намери на цената която казваш,но секи случаи няма да е много лесно!
Иначе с някои колеги сме малко маняци на модела и затова си праим такива коментари,малко острички но поне аз не го правя да се заяждам и без лоши чувства!
А одеве коментирахме че един пълен м-пацкет правен в германия,просто нема как да доиде такава кола за 5-6к тук с докарването!
Иначе съм съгласен че една сток е36-ца коже да се намери на цената която казваш,но секи случаи няма да е много лесно!
Иначе с някои колеги сме малко маняци на модела и затова си праим такива коментари,малко острички но поне аз не го правя да се заяждам и без лоши чувства!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Да, и аз се зачудих как се промени тонът ти в тази тема... В другите не си говорехме така.
За М-пакетите не споря, но мен не ме влече особено оптичният тунинг, а и би било пълна простотия при условие, че аз съм млад шофьор а жената направо се учи. Даже и рали пилот да бях обаче някак си не ме влекат зверски снижените брони и никаквият клиренс. Даже май малко ме влече към джипове. Не съм крайно взискателен към возията, а и ми подхожда на габаритите
За мен има един изключително съществен показател за колата.
Обикновенно коли отвън идват с фактура(или фактури) от фирмата, която ги продава.
В 99% от случаите фирмата пише на фактурата ви по - ниска стойност от тази на сделката с вас.
Причината е ясна. Вносителят иска да излезе на нулева или минимална печалба заради данъците.
Важно е каква точно стойност ви пише. По нея може горе долу да се разбере за какво става въпрос.
Ако има документ за закупуване за 500 евро, а ви я продаде за 400 го чака почти сигурна пълна ревизия. Няма данъчен, който да може да покрие такова "търговско" дружество.
Т.е. ако ви е писал на фактурата 1500 лв най - вероятно я е взел под тази стойност от чисто счетоводна гледна точка.
В моя случай освен всичко той ми представи и ми копира фактура за покупка към неговата фирма от италианска фирма. Това са подробности.
Но ако толкова обръщате внимание на цената, обърнете внимание ПЪРВО на този фактор. Защото някой може да продава и на 20000 15 годишна тройка, ако намери будали. Цената, на която ви е продал на вас джамбазина не показва толкова много. Фактурните стойности имат много по - голяма стойност.
За М-пакетите не споря, но мен не ме влече особено оптичният тунинг, а и би било пълна простотия при условие, че аз съм млад шофьор а жената направо се учи. Даже и рали пилот да бях обаче някак си не ме влекат зверски снижените брони и никаквият клиренс. Даже май малко ме влече към джипове. Не съм крайно взискателен към возията, а и ми подхожда на габаритите

За мен има един изключително съществен показател за колата.
Обикновенно коли отвън идват с фактура(или фактури) от фирмата, която ги продава.
В 99% от случаите фирмата пише на фактурата ви по - ниска стойност от тази на сделката с вас.
Причината е ясна. Вносителят иска да излезе на нулева или минимална печалба заради данъците.
Важно е каква точно стойност ви пише. По нея може горе долу да се разбере за какво става въпрос.
Ако има документ за закупуване за 500 евро, а ви я продаде за 400 го чака почти сигурна пълна ревизия. Няма данъчен, който да може да покрие такова "търговско" дружество.
Т.е. ако ви е писал на фактурата 1500 лв най - вероятно я е взел под тази стойност от чисто счетоводна гледна точка.
В моя случай освен всичко той ми представи и ми копира фактура за покупка към неговата фирма от италианска фирма. Това са подробности.
Но ако толкова обръщате внимание на цената, обърнете внимание ПЪРВО на този фактор. Защото някой може да продава и на 20000 15 годишна тройка, ако намери будали. Цената, на която ви е продал на вас джамбазина не показва толкова много. Фактурните стойности имат много по - голяма стойност.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
D3BEP ,тука си прав,моята предната от италия ми написаха фактура за 980лв и после се и оказа че е бласкана отзад!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
1
офф да топик
Защо много е36-ци след 94 са със старата маска /по-квадратните бъбреци/ ? Това означава ли, че масово са произведени ~93г и са седяли до 95,96,97 та даже и 98г по шоу рум-ове разни и складове? Или си има и производство след тея години на е36-ци със старата маска, примерно за износ за някои страни? Моля някой да ме просветли, ако знае ? И кой е начина да разбереш точно какво е станало с колата освен по VIN?
danke

офф да топик
Защо много е36-ци след 94 са със старата маска /по-квадратните бъбреци/ ? Това означава ли, че масово са произведени ~93г и са седяли до 95,96,97 та даже и 98г по шоу рум-ове разни и складове? Или си има и производство след тея години на е36-ци със старата маска, примерно за износ за някои страни? Моля някой да ме просветли, ако знае ? И кой е начина да разбереш точно какво е станало с колата освен по VIN?
danke
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
a3 написа:Защо много е36-ци след 94 са със старата маска /по-квадратните бъбреци/ ? Това означава ли, че масово са произведени ~93г и са седяли до 95,96,97 та даже и 98г по шоу рум-ове разни и складове? Или си има и производство след тея години на е36-ци със старата маска, примерно за износ за някои страни? Моля някой да ме просветли, ако знае ? И кой е начина да разбереш точно какво е станало с колата освен по VIN?
danke
Това със застояването на колите с години по шоу-румовете си е чисто и просто търговски трик

Просто трябва да ти ясно,че точно тия години(между 93 и 97ма) е пика в продажбите на Е36 и шанса някоя кола да стои толкова време непродадена е почти нулев.
А това,че някои по-нови коли(след фейслифта) са със старите маски,се дължи на факта,че се имали удар и не са ремонтирани като хората.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
a3 написа:1![]()
офф да топик
Защо много е36-ци след 94 са със старата маска /по-квадратните бъбреци/ ? Това означава ли, че масово са произведени ~93г и са седяли до 95,96,97 та даже и 98г по шоу рум-ове разни и складове? Или си има и производство след тея години на е36-ци със старата маска, примерно за износ за някои страни? Моля някой да ме просветли, ако знае ? И кой е начина да разбереш точно какво е станало с колата освен по VIN?
danke
Фейсалифта не беше ли по- късничко...95-96
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Vin - ът ти е най - сигурният от сигурните начин за проверка.
Ако някой успешно е фалшифицирал (пренабил) VIN, то и в нищо друго няма как да бъдеш сигурен. И ако винът ти е сменен, вярвай ми, годината на производството ти е по - малкият проблем.
По този номер можеш да разбереш кога и къде ти е произведена колата, с малко повече зор и датата на първа регистрация.
Сравни VIN с номерата по разните други чаркове на колата, обикновенно съвпадат или са сходни.
Не се лъжете по маски и бъбреци.
Ако съществува кола, която за 15 години не е удряна и няма подменяни чаркове, тя ще е в музеят на БМВ.
Всички са удряни някак си някога. 15 години и на паркинг да я оставиш, пак ще я намериш с размазани калници. Под покрив ще я паркираш, керемида ще падне отгоре й.
След като са й подменени чарковете, не можеш по вида на чарковете да съдиш кога как и защо е произведена.
Ако някой успешно е фалшифицирал (пренабил) VIN, то и в нищо друго няма как да бъдеш сигурен. И ако винът ти е сменен, вярвай ми, годината на производството ти е по - малкият проблем.
По този номер можеш да разбереш кога и къде ти е произведена колата, с малко повече зор и датата на първа регистрация.
Сравни VIN с номерата по разните други чаркове на колата, обикновенно съвпадат или са сходни.
Не се лъжете по маски и бъбреци.
Ако съществува кола, която за 15 години не е удряна и няма подменяни чаркове, тя ще е в музеят на БМВ.
Всички са удряни някак си някога. 15 години и на паркинг да я оставиш, пак ще я намериш с размазани калници. Под покрив ще я паркираш, керемида ще падне отгоре й.
След като са й подменени чарковете, не можеш по вида на чарковете да съдиш кога как и защо е произведена.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
"Фейслифта" го правят в началото на '96, НО се случва автомобили, произведени през 1996г. да са със старата маска/броня отпред... лесно можеш да си провериш като погледнеш в ETK-то или в realoem за твоят VIN коя броня ще я даде... щото ако наистина си със старата, за новата ще ти каже, че "no parts found matching your car" или ще ти даде 2-3 чарка от всичките като възможност 

Верно е пулно с италиански ко6ници.... МОита е 36ца ми стружа много над 10 и сега 6те иапродавам за6тото си взех друга ... Колата се кара в германиа и с еподаржа тук. доста тунинг елемнти.... 4ип филтар кн , м прагове и споилер на предната брониа. има доста екстри една от които несам вийдал вдруго е 36. помпе6та 6офиорска седалка мотор4е и надужа докато стане одобно.. 318и 93г. ина4е подгриава6ти седалки, 4 ел стукла, клима аларма ..гас , сменени ремуци и НЖК св6ти Нови амортисиори вси4ко с гаранциа.. Алко ниакои се интересува званнете или пи6ете маил.. декември 6те си доида булгариа и може да се види.
Алекс 0049 176 241 67 310 или
а_deyanov@yahoo.de има и снимка ,ако ниакои иска да види
Алекс 0049 176 241 67 310 или
а_deyanov@yahoo.de има и снимка ,ако ниакои иска да види
My bad !!! Останал съм с впечатлението, че фейс-а го сменят по-рано от 96!!!!
10x 2 Mollov & Le Transporteur
Д3ВЕР - съгласен съм с теб, има много истина /колата ти изглежда супер, но определено не ставаш за фотограф
без да се обиждаш/, но я кажи, ако няма сервизна книжка и не излезе годината на 1-ва регистрация от VIN decoder-a, то как ще я разбереш??? Може би знаеш нещо /сайт, далавера/, което ние или поне А3 незнам
Сподели със съфорумците, ако е възможно.
@ Aleks79 - бате ти май си забравил българския

10x 2 Mollov & Le Transporteur
Д3ВЕР - съгласен съм с теб, има много истина /колата ти изглежда супер, но определено не ставаш за фотограф


@ Aleks79 - бате ти май си забравил българския

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
a3 написа:My bad !!! Останал съм с впечатлението, че фейс-а го сменят по-рано от 96!!!!
10x 2 Mollov & Le Transporteur
Д3ВЕР - съгласен съм с теб, има много истина /колата ти изглежда супер, но определено не ставаш за фотографбез да се обиждаш/, но я кажи, ако няма сервизна книжка и не излезе годината на 1-ва регистрация от VIN decoder-a, то как ще я разбереш??? Може би знаеш нещо /сайт, далавера/, което ние или поне А3 незнам
Сподели със съфорумците, ако е възможно.
@ Aleks79 - бате ти май си забравил българския
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Ето ти един сайт за VINа-става за всички БМВ-модели от 1928 до 04/2007+Rolls Royce и Mini

Има и други,само трябва да се поразровиш из форума.
Иначе VINа ти показа датата на производство,а не първата регистрация.Тя се вижда от талона(или Briefa ако идва от Германия).
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Полицаите имат такава система. Въвеждат VIN и виждат първа регистрация, къде и от кого.
Не е невъзможно, но не мога 100% да те ориентирам откъде да го намериш това. За мен оттам го знам, ръгах се при тях, нахалствах и те ми казаха някои неща по време на регистрацията.
Пък и за какво ти е... По - скоро гледай километри/състояние на колата. От колко реме има паспорт... не е токова важно.
Снимките са калпави, щото се ядосах, излязох от къщи и я снимах.
За тях и обработката им загубих 1 час.
Реших да не губя още толкова +
- паркомясто в зверския център
- бензин за разходката
- 10-15 лв. за автомивка
За някаква си глупост. Снимки. Пак по същия начин си върви и след тях, пак толкова й се кефя.
Затова ги нашляпах и толкова. Не че и на дисплея не се виждаше че са дървени и че има твърде много отражения.
Не е невъзможно, но не мога 100% да те ориентирам откъде да го намериш това. За мен оттам го знам, ръгах се при тях, нахалствах и те ми казаха някои неща по време на регистрацията.
Пък и за какво ти е... По - скоро гледай километри/състояние на колата. От колко реме има паспорт... не е токова важно.
Снимките са калпави, щото се ядосах, излязох от къщи и я снимах.
За тях и обработката им загубих 1 час.
Реших да не губя още толкова +
- паркомясто в зверския център
- бензин за разходката
- 10-15 лв. за автомивка
За някаква си глупост. Снимки. Пак по същия начин си върви и след тях, пак толкова й се кефя.
Затова ги нашляпах и толкова. Не че и на дисплея не се виждаше че са дървени и че има твърде много отражения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани