Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
здр,а някой монтирал ли е уредите на колонката ,ако може и някой снимка
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
ето как стана при мен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
мОмчета,
малко да вдигна и аз темата ако може........
Тъй като и на мен ми се въртят в главата някакви проекти и в момента съм на проектантска фаза....... какво мислите за ето тези два варианта за закачане на сензори към потока на маслото
1.Вариант - къстъм капачка на мястото на оргининалната такава за масления филтър
http://www.ebay.de/itm/BMW-E34-E39-E32-E38-E31-E53-6-Zyl-V8-Olfilter-Deckel-Adapter-Olfilterdeckel-M5/271805282960?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36386%26meid%3D5e6eeff4dee444f3ab3cffcbf4388c74%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D271805285201
2.Вариант - тройник
http://www.ebay.de/itm/ADAPTER-VERTEILER-OLDRUCK-OLTEMPERATUR-GEBER-SENSOR-1-8-27-NPT-1-4-18-NPT-NEU-/301309938845?hash=item462778cc9d:g:PKgAAOSwRLZUEG4c
Като се абстрахираме от разликата в цената, кое бихте препоръчали и защо.
Това, което мен ме притеснява при тройника е, че евентуално няма да се получава адекватно снабдяване с масло към сензора, примерно потокът във филтъра ще е с темп 100градуса а понеже през тройника няма да има такъв поток и такова освежаване на маслото, ще е доста по интертно и ще показва примерно 90 или 80 градуса. Има ли някаква логика в това?
Колата е Е36 М52
малко да вдигна и аз темата ако може........
Тъй като и на мен ми се въртят в главата някакви проекти и в момента съм на проектантска фаза....... какво мислите за ето тези два варианта за закачане на сензори към потока на маслото
1.Вариант - къстъм капачка на мястото на оргининалната такава за масления филтър
http://www.ebay.de/itm/BMW-E34-E39-E32-E38-E31-E53-6-Zyl-V8-Olfilter-Deckel-Adapter-Olfilterdeckel-M5/271805282960?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36386%26meid%3D5e6eeff4dee444f3ab3cffcbf4388c74%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D271805285201
2.Вариант - тройник
http://www.ebay.de/itm/ADAPTER-VERTEILER-OLDRUCK-OLTEMPERATUR-GEBER-SENSOR-1-8-27-NPT-1-4-18-NPT-NEU-/301309938845?hash=item462778cc9d:g:PKgAAOSwRLZUEG4c
Като се абстрахираме от разликата в цената, кое бихте препоръчали и защо.
Това, което мен ме притеснява при тройника е, че евентуално няма да се получава адекватно снабдяване с масло към сензора, примерно потокът във филтъра ще е с темп 100градуса а понеже през тройника няма да има такъв поток и такова освежаване на маслото, ще е доста по интертно и ще показва примерно 90 или 80 градуса. Има ли някаква логика в това?
Колата е Е36 М52
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
BiTurbo написа:мОмчета,
малко да вдигна и аз темата ако може........
Тъй като и на мен ми се въртят в главата някакви проекти и в момента съм на проектантска фаза....... какво мислите за ето тези два варианта за закачане на сензори към потока на маслото
1.Вариант - къстъм капачка на мястото на оргининалната такава за масления филтър
http://www.ebay.de/itm/BMW-E34-E39-E32-E38-E31-E53-6-Zyl-V8-Olfilter-Deckel-Adapter-Olfilterdeckel-M5/271805282960?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36386%26meid%3D5e6eeff4dee444f3ab3cffcbf4388c74%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D271805285201
2.Вариант - тройник
http://www.ebay.de/itm/ADAPTER-VERTEILER-OLDRUCK-OLTEMPERATUR-GEBER-SENSOR-1-8-27-NPT-1-4-18-NPT-NEU-/301309938845?hash=item462778cc9d:g:PKgAAOSwRLZUEG4c
Като се абстрахираме от разликата в цената, кое бихте препоръчали и защо.
Това, което мен ме притеснява при тройника е, че евентуално няма да се получава адекватно снабдяване с масло към сензора, примерно потокът във филтъра ще е с темп 100градуса а понеже през тройника няма да има такъв поток и такова освежаване на маслото, ще е доста по интертно и ще показва примерно 90 или 80 градуса. Има ли някаква логика в това?
Колата е Е36 М52
Имам монтирани уредите на М52, при мен камбанката и датчика за температура са закачени на "тройник"(който всъщност е шестостен с 3 отвора) и 2-та изброени варианта не стават(за температурния датчик) . Аз стигнах до извода че е най добре да се пробие картера ,да се направи резба на която директно да се навие Т датчик (който е с резба M10 x 1 )
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
Мда де, ама долу не е ли пак инертно много всичко..... мериш някъде си в картера, ама какво влиза при вала и в главата не е ясно......
Тука не става въпрос само да имаме шукарни уредчета по интериора, а за реална функция и техническо приложение в пистови условия.
Открих, че при Е36 Алпина са реализирали точно решението с отвор в капачката на филтъра за маслото:

Мисля, че това е добър вариант, така знаеш точно каква е температурата на маслото отиващо към лагерите на вала. Освен тва ми се струва готово, евтино и ефикасно решение. Мда, ще видим......
Тука не става въпрос само да имаме шукарни уредчета по интериора, а за реална функция и техническо приложение в пистови условия.
Открих, че при Е36 Алпина са реализирали точно решението с отвор в капачката на филтъра за маслото:

Мисля, че това е добър вариант, така знаеш точно каква е температурата на маслото отиващо към лагерите на вала. Освен тва ми се струва готово, евтино и ефикасно решение. Мда, ще видим......
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
BiTurbo написа:Мда де, ама долу не е ли пак инертно много всичко..... мериш някъде си в картера, ама какво влиза при вала и в главата не е ясно......
Тука не става въпрос само да имаме шукарни уредчета по интериора, а за реална функция и техническо приложение в пистови условия.
Открих, че при Е36 Алпина са реализирали точно решението с отвор в капачката на филтъра за маслото:
Мисля, че това е добър вариант, така знаеш точно каква е температурата на маслото отиващо към лагерите на вала. Освен тва ми се струва готово, евтино и ефикасно решение. Мда, ще видим......
Картера охлажда маслото , основното количество масло е там . Мисля си че "Т" на маслото в картера би била най-полезна


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Монтаж на измервателни уреди на е36 в Пловдив??!!
Един въпрос още........... може ли да се мине от пластмасовата капачка за филтъра на маслото към металната? Или ще трябва и цялото тяло за масления филтър?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани