Дневни светлини при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Дневни светлини при Е36
kagebista написа:Колеги - разработчици,
дали така направен модула е с опция да не светят крушките по таблото и пепелниците/като при включени габарити/ и в момента в който се включат габарити/къси - да си сработва всичко и да изключва ДРЛа?
Подвозвам се тези дни с един мерц и точно така е направен - палиш и след секунди светват само дневните светлини, като таблото и всичко в купето остава "на тъмно"! В момента в който завъртя на габарити или къси си се включва таблото и осветлението където трябва да свети!
Мисля, че така е доста по добре и ще се спести ненужното светене на интериорното осветление през деня, а и на една торба крушки
Точно така работи моя модул - при стартиране на двигателя , се палят дългите забавено и плавно на процент определен от потребителя(най -често 30% , на толкова ги настройвам аз иначе всеки може да си врътне потенциометъра и да си ги усили или намали според субективното възприятие. Имайте на предвид , че светлината на дългите от близо може да се вижда слаба , но на 15-20 метра разстояние направо заслепява дори на 30% )..... В купето не свети абсолютно нищо ! При пускане на габарити , дневните светлни се гасят , освен това абсолютно всички функции на светлините са активни - габарити , къси , дълги , светкавицата на дългите е активна в режим на ДРЛ (понеже и това ме питаха) .... Тоест модула не смущава по никакъв начин нормалната работа на останалите светлини ... Както вече казах инсталацията е елементарна ...
По въпроса за прахта и водата ..... обърнал съм внимание на това и конструкцията е така направена , че може да понесе запрашаването и водата , която би попаднала във двигателяни отсег ....
Ето два видео клипа как работи устройството :
http://youtu.be/yrbub-_OFVc
http://youtu.be/Lty3RvtYERM
Ето линк към темата в търговския раздел , там има пълна информация :
viewtopic.php?f=63&t=310786
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Дневни светлини при Е36
За колко пари ще я харчиш тая благина?
,че да се запиша още отсега с един брой 


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Дневни светлини при Е36
sas_88 написа:За колко пари ще я харчиш тая благина?,че да се запиша още отсега с един брой
Цената е 35 лв ( в предния коментар съм пуснал линкче към темата ми в търговския раздел за подробна информация )
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Дневни светлини при Е36
Аз се чудя нещо друго... при тия цени на обикновените крушки, на китайския хенон и т.н... за какво толкова се сдухвате за релета, DRL-и и т.н.... давате 50лв (айде, на Методи устройството е по-евтино) за някви такива джаджи и т.н., като за тия 50лв ако сте с обикновени крушки ще можете да си купите няколко комплекта и да си ги сменяте... т.е. да карате спокойно на къси... не ми се изпада отново в спора "ама DRL светлини харчат по-малко или дългите на 30% харчат по-малко" - това го оставете...
При хенон-а е още по-интересно.... два комплекта крушки са 40лв и наред с тия на колата сигурно ще изкарате няколко години... и за какво тогава са тия DRL/релета???
При хенон-а е още по-интересно.... два комплекта крушки са 40лв и наред с тия на колата сигурно ще изкарате няколко години... и за какво тогава са тия DRL/релета???
Re: Дневни светлини при Е36
Освен факта, че обикновена халогенна крушка е почти без пари, а ксеноновата ми на късите 15-20лв., има си и други плюсове. Най-големият е, че не можеш да ги забравиш, а другият е, че не ти светят всички лампички по таблото и габаритите. Един акт да ти забодат е достатъчно или една лампичка да изгори в подсветката на арматурното табло или на климатроника да речем, е играчка да се сменя, а е неизбежно, имайки предвид постоянното им ползване.
Аз все още се колебая дали да си сложа, понеже от друга страна, по ми харесва визията с ксенончето на лупата, от колкото жълтеникава слаба светлина на рефлектор от дългите.
Аз все още се колебая дали да си сложа, понеже от друга страна, по ми харесва визията с ксенончето на лупата, от колкото жълтеникава слаба светлина на рефлектор от дългите.
Re: Дневни светлини при Е36
Методи бих си купил, но за съжаление съм с Е46- и съм си активирал дневните светлини с Експерта!
Браво за машинка, много е добра и според мен е крайно нужна!
Защото човек спира, тръгва, напрегнат е и в един момент забравя да си включи късите, и какво става 20-лв-назад
Двама познати изгоряха по този начин
Браво за машинка, много е добра и според мен е крайно нужна!
Защото човек спира, тръгва, напрегнат е и в един момент забравя да си включи късите, и какво става 20-лв-назад

Двама познати изгоряха по този начин

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Дневни светлини при Е36
Mollov написа:не ми се изпада отново в спора "ама DRL светлини харчат по-малко или дългите на 30% харчат по-малко" - това го оставете...
и за какво тогава са тия DRL/релета???
Да обясня ... , за да е ясно евентуално за всички колеги ....
Основната цел , поради която направих модула е именно "икономия" на ток .... В моя модул няма релета ....
С модула се намалява сериозно консумирания ток , а от там косвено повлиява и разхода на гориво.... При настроени дълги на 30% консумацията е 2.5А! За сравнение ако сте пуснали габарити и къси , консумацията е 15А ... Тоест с ДРЛ-модула щадите акумуалтора , особено в градски условия ... Аз примерно днес правя поне 10 старта на моя двигател , карам на къси разстояния , алтернатора няма време да зареди акумулатора дори без светлини , пък какво остава ако съм целогодишно на габарити и къси ! Периодично си свалям акумулатора за дозареждане (на 3 месеца веднъж) , това го правех преди този закон да влезе в сила , сега не искам да мисля колко често ще ми се налага да го правя ако карам постоянно на къси и габарити ....
Та реално този тип модули (не визирам само моя ) ще са полезни предимно за колегите , които карат много градско ....
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Дневни светлини при Е36
На мен все още ми се случва да забравя да пусна късите, така че основната функция на модулите е автоматичното пускане на светлините, не някаква икономия на крушки. Както са озверели катаджиите да пълнят хазната и джобовете си, модул на цената на един акт, на мен ми се струва добра сделка.
Never mistake motion for action...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Дневни светлини при Е36
metodi80 написа:
Да обясня ... , за да е ясно евентуално за всички колеги ....
Основната цел , поради която направих модула е именно "икономия" на ток .... В моя модул няма релета ....
С модула се намалява сериозно консумирания ток , а от там косвено повлиява и разхода на гориво....
Мен тия неща са ми ясни (под "релета" имах предвид оригиналните на BMW, не твоята разработка)... ако човек го интересува това, значи няма нужда дори да го коментираме

Leon написа:Както са озверели катаджиите да пълнят хазната и джобовете си, модул на цената на един акт, на мен ми се струва добра сделка.
Ако го нямаше тоя закон, нямаше и КАТ да те спират за това... ама снощи на сбирката на Е36 масово обясняваха, че карат на CCFL AE или на комбинация CCFL AE + "халогени" и куките не ги спирали... така че може би и куките не са напълно озверели...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Дневни светлини при Е36
е определено не може да има сравнение..
първото и най-тъпо от цялата ситуация е копчето ми за фарове което от толкова прещраквания през 3 мин когато спираш из града се износва и разваля.. това ясно. да кажем няколко години ще изкара.
после.. два габарита.. две Н1 на къси по 55 вата.. два стопа.. и 600 крушки които имам по табло там.. било копчета за подгреви и цялата останал част която светио по цялата кола когато е на фарове.. за мен всичко това е безсмислие да работи през деня.
модула е супер решение.. и каквото и да се говори няма по добра алтернатива след този идиотски закон за целодневни светлини в БГ
първото и най-тъпо от цялата ситуация е копчето ми за фарове което от толкова прещраквания през 3 мин когато спираш из града се износва и разваля.. това ясно. да кажем няколко години ще изкара.
после.. два габарита.. две Н1 на къси по 55 вата.. два стопа.. и 600 крушки които имам по табло там.. било копчета за подгреви и цялата останал част която светио по цялата кола когато е на фарове.. за мен всичко това е безсмислие да работи през деня.
модула е супер решение.. и каквото и да се говори няма по добра алтернатива след този идиотски закон за целодневни светлини в БГ
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Дневни светлини при Е36
С DRL-модула е друга бира.
Преди все забравях да пусна светлините.
Сега знам замърка ли мотора имам дневни светлини.
Това си е едно улеснение за самия водач.
Преди все забравях да пусна светлините.
Сега знам замърка ли мотора имам дневни светлини.
Това си е едно улеснение за самия водач.

Re: Дневни светлини при Е36
кое последно е релето за дългите светлини? уж при нас трябва да е в бушониерата до това за мигачите, но като го смених, дългите си работеха както до сега, а ми изчезнаха късите.. парт номера му е 61368353447, в реала излиза 'Relay, two-pole make contact, mint green', нищо за high/low beam 

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дневни светлини при Е36
Mollov написа:
Ако го нямаше тоя закон, нямаше и КАТ да те спират за това... ама снощи на сбирката на Е36 масово обясняваха, че карат на CCFL AE или на комбинация CCFL AE + "халогени" и куките не ги спирали... така че може би и куките не са напълно озверели...
Ден преди да сложа на Мето DRL-тата ми написаха фишче за употреба на халогените.



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дневни светлини при Е36
DRL-a си е идеално както предполагах. Знаеш, че всичко си е като фабрично сядаш палиш, гасиш ставаш - не се занимаваш с никви фарове, свети си колкото трябва и никой не ти прави проблеми със спирания. Като имаш ccfl пак трябва да въртиш габарити и да ти свети цялата кола като коледна елха посред бял ден без да има никва нужда. А и ми харесва визията малко става канадско изпълнение 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани