Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте колеги, доста търсих във форума, но не открих информация относно пин3 на х1071 (бялата букса). Някой да знае за какво се използва, защото при мен пин4 е кафяв/червен и отива към лостчето, а от въпросния пин излиза черно/син кабел и отива незнам си къде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- coco994
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 318i
Re: Голям борд- конверсия
Евала за труда на колегата.
Много полезна темица
Много полезна темица
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Голям борд- конверсия
Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
Joro_Paveto написа:Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?
Прочети последния пост: viewtopic.php?f=8&t=179527
На предпоследната снимка се вижда бял/жълт кабел, а другия бял/виолетов е малко по-бавътре в кабелака.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Голям борд- конверсия
- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: Голям борд- конверсия
Колеги аз съм със големия борд компютър ,искам колата да пали с код ,можеби трябва да избера на компютъра меню "CODE" и да дам "SET" ,и след което да ваведа код ?? Питам предварително ,защото да не взема да объркам нещо та да се чудя после какво да правя 



- nik4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
Re: Голям борд- конверсия
Даваш ключа на ниво преди контакт,за да светне борда или да е запалена,за да бачка борда.После натискаш бутона code,въвеждаш 4 цифрен код с помоща на 4-те бутона от ляво.Всеки бутон отговаря на адна цифра като първата е най-горния после тоя до него и т.н.После натискаш бутон set и вадиш ключа.Трябва да остане до ти свети една червена лампичка в бутона code,а после при палене се въвежда само твоя 4 цифрен код

- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: Голям борд- конверсия
Колега , пробвах днес и стана без проблем ,въвеждам кода и след това паля и всичко е ОК ,но при следващия път когато изкарам и пак вкарам ключа код не ми иска ами си паля директно ,трябва ли всеки път преди да изляза от колата да програмирам кода... мислех че след като един път вече си го програмирал ще иска код преди да запали винаги ,а не всеки път да правя едно и също 



- nik4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
Re: Голям борд- конверсия
Кода си важи само до следващото палене,ако искаш да палиш с код всеки път като загасиш трябва да въвеждаш някакъв.Това което го искаш ти един път да го въведеш и после всеки път да ти го иска го няма като опция.

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Голям борд- конверсия
Кода се въвежда всеки път преди да слезнеш от колата, ако не го активираш преди слизане няма да ти го иска и ще можеш да си запалиш без проблем 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Голям борд- конверсия
Joro_Paveto написа:Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?
тва не е съвсем вярно, защото според мен проблема ти е в Карсофта. По тази схема вече една кола мина през адаптация на обц-то и всичко си се намери.
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Голям борд- конверсия



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
vanko 318i написа::wave: Здравеите колеги,извинявам се за вапроса (защото не разбирам),може ли големия борд да си работи нормално и без лошчето на волана?Благодаря ви предварително
Може
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Голям борд- конверсия




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани