Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 01 Мар 2010, 22:49

Здравейте колеги, доста търсих във форума, но не открих информация относно пин3 на х1071 (бялата букса). Някой да знае за какво се използва, защото при мен пин4 е кафяв/червен и отива към лостчето, а от въпросния пин излиза черно/син кабел и отива незнам си къде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 318i

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от coco994 » 02 Мар 2010, 13:03

Евала за труда на колегата.
Много полезна темица

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Joro_Paveto » 05 Мар 2010, 20:34

Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 05 Мар 2010, 21:28

Joro_Paveto написа:Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?


Прочети последния пост: viewtopic.php?f=8&t=179527
На предпоследната снимка се вижда бял/жълт кабел, а другия бял/виолетов е малко по-бавътре в кабелака.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от izzzo » 05 Мар 2010, 22:16

и при мен Carsoft-а казва " module does not respond", иначе тва изкочи от нета - X182 and X183 are comb terminal junctions in the left wall relay/terminal block
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 17.08.2009
Местоположение: Australia
Пол: Мъж
Кара: e31 850i ,f10 520d
Мечтае да кара: Детско багерче

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWgiunter » 13 Май 2010, 23:16

Колеги аз съм със големия борд компютър ,искам колата да пали с код ,можеби трябва да избера на компютъра меню "CODE" и да дам "SET" ,и след което да ваведа код ?? Питам предварително ,защото да не взема да объркам нещо та да се чудя после какво да правя :mhihi:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: м я някак си.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от nik4o » 14 Май 2010, 8:23

Даваш ключа на ниво преди контакт,за да светне борда или да е запалена,за да бачка борда.После натискаш бутона code,въвеждаш 4 цифрен код с помоща на 4-те бутона от ляво.Всеки бутон отговаря на адна цифра като първата е най-горния после тоя до него и т.н.После натискаш бутон set и вадиш ключа.Трябва да остане до ти свети една червена лампичка в бутона code,а после при палене се въвежда само твоя 4 цифрен код
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 17.08.2009
Местоположение: Australia
Пол: Мъж
Кара: e31 850i ,f10 520d
Мечтае да кара: Детско багерче

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWgiunter » 14 Май 2010, 12:20

Колега , пробвах днес и стана без проблем ,въвеждам кода и след това паля и всичко е ОК ,но при следващия път когато изкарам и пак вкарам ключа код не ми иска ами си паля директно ,трябва ли всеки път преди да изляза от колата да програмирам кода... мислех че след като един път вече си го програмирал ще иска код преди да запали винаги ,а не всеки път да правя едно и също :conf:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: м я някак си.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от nik4o » 14 Май 2010, 12:42

Кода си важи само до следващото палене,ако искаш да палиш с код всеки път като загасиш трябва да въвеждаш някакъв.Това което го искаш ти един път да го въведеш и после всеки път да ти го иска го няма като опция.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Lacho » 14 Май 2010, 12:43

Кода се въвежда всеки път преди да слезнеш от колата, ако не го активираш преди слизане няма да ти го иска и ще можеш да си запалиш без проблем ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 17.08.2009
Местоположение: Australia
Пол: Мъж
Кара: e31 850i ,f10 520d
Мечтае да кара: Детско багерче

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от BMWgiunter » 14 Май 2010, 14:07

ОК мерси много колеги :clap: :yes:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от EnimEn » 15 Май 2010, 0:17

Joro_Paveto написа:Днеска докато си играех с carsoft-a видях, че при диагностициране на BC и CCM ми дава "Module does not respond", а би трябвало да ми засича борда. Разрових се из ЕТМ схемите и видях, че пинове 5 и 7 от X1071 буксата на борда, които са за Diagnostic Link конектора трябва да са вързани съответно на букси Х182 и Х183. А във всички схеми е дадено пин 5 и 7 от борда да се вържат към пинове 11 и 12 на букса X16 на таблото. 11 и 12 на таблото са точно за диагностичния конектор и въпреки, че всички се събират в X182 и Х183 си мисля, че не ми засича борда точно защото не съм ги вързал директно към въпресните букси Х182 и Х183. Проблемът, е че никъде не можах да намеря как точно изглеждат тия букси и точно къде да ги търся?

тва не е съвсем вярно, защото според мен проблема ти е в Карсофта. По тази схема вече една кола мина през адаптация на обц-то и всичко си се намери.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от vanko 318i » 20 Май 2010, 15:18

:wave: Здравеите колеги,извинявам се за вапроса (защото не разбирам),може ли големия борд да си работи нормално и без лошчето на волана? :dunno: Благодаря ви предварително :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 20 Май 2010, 21:58

vanko 318i написа::wave: Здравеите колеги,извинявам се за вапроса (защото не разбирам),може ли големия борд да си работи нормално и без лошчето на волана? :dunno: Благодаря ви предварително :bchug:


Може
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от vanko 318i » 03 Юни 2010, 13:06

:wave: колеги,може ли някои да пусне снимки на тоя чек модул или каквото е там,да видя какво представлява,и каде се намира в колата.Потарсих но ненамерих никаде снимки.Трябва ли да е варзан борда кам тоя чек,за да показва тест 8 електронния километраж,от скритите функции които се пускат с 1000-10. :help: :banghead: Благодаря предварително. :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook