Воден радиатор?Може ли...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Воден радиатор?Може ли...
Днеска ми дойде водния радиатор за колата.
Ето го старият ми на тези две места с червените стрелки няма дупки.
На новият гледам има тези две дупки.Та въпроса ми,може ли с нещо да ги запуша?Силикон ли незнам.Предложете.
Незнам но трябва до Петък колата да върви,ама като гледам всеки път не върви баси радиатора...

Ето го старият ми на тези две места с червените стрелки няма дупки.

На новият гледам има тези две дупки.Та въпроса ми,може ли с нещо да ги запуша?Силикон ли незнам.Предложете.

Незнам но трябва до Петък колата да върви,ама като гледам всеки път не върви баси радиатора...



R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Да не са места за датчици нещо.Поне аз като я гледам снимката ми се струват като тапички или поне нямат отвор в средата .Да не би да има нещо да се навива там ,за да се запуши (някъде из кашона да няма тапи)
Re: Воден радиатор?Може ли...
Силикон няма да ти сварши работа,тия щуцери трябва да имат някаква резба.Развий ги от радиатора и търси подходящи тапи за отворите или свали тапите от стария и ги сложи на новия,ако са съвместими.
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
dancenation написа:Да не са места за датчици нещо.Поне аз като я гледам снимката ми се струват като тапички или поне нямат отвор в средата .Да не би да има нещо да се навива там ,за да се запуши (някъде из кашона да няма тапи)
Нем няма тапи в кашона и не са за датчици.На резба са,ама няма тапи

Шарампоя написа:Силикон няма да ти сварши работа,тия щуцери трябва да имат някаква резба.Развий ги от радиатора и търси подходящи тапи за отворите или свали тапите от стария и ги сложи на новия,ако са съвместими.
На стария няма тапи,просто е така.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Шарампоя написа:Вземи от стария,гледам 4е има некакав шестограм на тапи4ките.Пробай да ги отвие6.
Едно цяло са с радиатора и аз си мислих,че се развиват но уви не


R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Totogada написа:Шарампоя написа:Вземи от стария,гледам 4е има некакав шестограм на тапи4ките.Пробай да ги отвие6.
Едно цяло са с радиатора и аз си мислих,че се развиват но уви не
Шарампоя написа:Шарампоя написа:Вземи от стария,гледам 4е има некакав шестограм на тапи4ките.Пробай да ги отвие6.
Е ако не са тапи тогава отвивай щуцерите от новия и си тарси подходящи тапи,друго невиждам кво мове да напрайш.
На стругар дали ще може да измисли нещо?Направо в/у тея щуцери да се завинтят някви тапички.
Моля да ми се изтрие предишното мнение.
Последна промяна Totogada на 30 Апр 2008, 15:26, променена общо 1 път

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Шарампоя написа:Ще измисли естествено,ама по хубаво развии тия и на тяхно място слагай тапи.Колкото по малко връзки толкова по малко места за те4 след това.
След малко ще ходя на стругар.Ще му кажа да измисли най-добрия вариант за да ги запуши.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Така, като гледам радиаторчето е NISSENS, но само ми кажи кой му е номера. Да не би да е 60613А? Този радиатор е за М40 мотор и е за автоматик по принцип с водно охлаждане на маслото на кутията. Та ако няма да се ползва за автоматик някога си не е проблем да си стоят и отворени. Просто една медна тръба минава през питата и по нея евентуално би текло маслото на автоматика.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
turbo написа:Така, като гледам радиаторчето е NISSENS, но само ми кажи кой му е номера. Да не би да е 60613А? Този радиатор е за М40 мотор и е за автоматик по принцип с водно охлаждане на маслото на кутията. Та ако няма да се ползва за автоматик някога си не е проблем да си стоят и отворени. Просто една медна тръба минава през питата и по нея евентуално би текло маслото на автоматика.
Незнам ква марка е радиатора с мега големи примоции ми седна 220лв. с капачката.Номера май беше точно този.Като се прибера след малко у нас ще го погледна.
Тея дупки ...като надуш през едната дупка където минава водата излиза въздух през тях,значи все пак трябва да се запушат.
Мисля да ходя да ги запушвам тея дупки след малко на стругар.
Поръчах радиатор за М50Б20 ...уж от стария номер на радиатора го гледаха,ама явно са го объркали.
П.П. Значи номера на радиатора е 60613

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
точно за автомат е колега, не ти пречат, защото не са свързани със самия радиатор, пробата е елементарна - налей вода и ще видиш че през тях не тече 

only rear wheel drive
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
michev написа:точно за автомат е колега, не ти пречат, защото не са свързани със самия радиатор, пробата е елементарна - налей вода и ще видиш че през тях не тече
Ам ок колега ама защо като надуеш през единия отвор за едното водно съединение през тези две дупки излиза въздух?
Така или иначе го оставих да му сложат 2 тапи там.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Като разгледах схемата си променям мнението явно маслото отива до отделен охладител под (пред) основния радиатор.. Но тая схема май е пълна мъгла, колегата казва отворите са свързани със основното охлаждане..



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани