Промяна в разхода. Прави ли се центровка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Промяна в разхода. Прави ли се центровка?
Здравейте,
моята 318ка 3 поредни зими в СФ не качваше разхода над 11.5- максимум 12/100. Тази зима под 14 не пада. Сменях (не по този повод, просто се развалиха) термостат бенз. помпа, свещи. И преди и след смените разхода не се промени. Някой има ли идея от какво може да е, на диагностиката след като ми смениха всичко в "Дунев" ми казаха че няма проблеми с колата.
Прави ли се центровка на двигателя?
моята 318ка 3 поредни зими в СФ не качваше разхода над 11.5- максимум 12/100. Тази зима под 14 не пада. Сменях (не по този повод, просто се развалиха) термостат бенз. помпа, свещи. И преди и след смените разхода не се промени. Някой има ли идея от какво може да е, на диагностиката след като ми смениха всичко в "Дунев" ми казаха че няма проблеми с колата.
Прави ли се центровка на двигателя?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
диагностика правил ли си? ако ламбдата ти е наред, може да си за реглаж примерно, дебитомер, или 100+ други проблеми.
.
Именно за реглаж или нещо такова питах дали се прави, макар че диагностиката мина ОК. На кое точно се прави реглаж.
Забелязвам, че наистина трафика е по-голям в СФ както и студената зима, но все пак зимата преди 2 години беше като тази сега.
Забелязвам, че наистина трафика е по-голям в СФ както и студената зима, но все пак зимата преди 2 години беше като тази сега.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
t0sh написа:диагностика правил ли си? ако ламбдата ти е наред, може да си за реглаж примерно, дебитомер, или 100+ други проблеми.
И на какво точно ще направи реглаж

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: .
perko написа:Именно за реглаж или нещо такова питах дали се прави, макар че диагностиката мина ОК. На кое точно се прави реглаж.
Забелязвам, че наистина трафика е по-голям в СФ както и студената зима, но все пак зимата преди 2 години беше като тази сега.
Колкото и да е странно, един реглаж на предния мост се оказва много важен за разхода. На предишната ми кола беше "избягал" реглажа и след смяна на шарнирни болтове и реглаж, нещата коренно се промениха.
.
Е аз не мисля, че за реглаж на ходовата част говореше колегата по-горе. Както и да е, мисля че моята си е съвсем наред в това отношение, а и как от реглаж на предница ще се промени разхода?!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: .
perko написа:Е аз не мисля, че за реглаж на ходовата част говореше колегата по-горе. Както и да е, мисля че моята си е съвсем наред в това отношение, а и как от реглаж на предница ще се промени разхода?!
Това е така, защото се променя сходимостта на предните колела, при движение /особено при градски условия/ гумите приплъзват, с което се губи част от инертността на автомобила /най-вече при потегляне, когато двигателя се натоварва/. Така аз си го обяснявам.
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Re: .
ивчо3 написа:perko написа:Е аз не мисля, че за реглаж на ходовата част говореше колегата по-горе. Както и да е, мисля че моята си е съвсем наред в това отношение, а и как от реглаж на предница ще се промени разхода?!
Това е така, защото се променя сходимостта на предните колела, при движение /особено при градски условия/ гумите приплъзват, с което се губи част от инертността на автомобила /най-вече при потегляне, когато двигателя се натоварва/. Така аз си го обяснявам.[/quMnote]
Мн правилно, аз също съм с такива преки впечатления.
...............................
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: .
perko написа:Е аз не мисля, че за реглаж на ходовата част говореше колегата по-горе. Както и да е, мисля че моята си е съвсем наред в това отношение, а и как от реглаж на предница ще се промени разхода?!
Когато не е добре сходимостта на предните колела,се увеличава триенето между предните гуми и пътната настилка.От там се увеличава двигателното усилие за "тикането" на прените колела

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
има един датчик за темп. към компа или ламда или дебитомер
няма какво да центроваш. то си е центровано . само се увери че всичко си работи както са го направили хората.
няма какво да центроваш. то си е центровано . само се увери че всичко си работи както са го направили хората.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани