Поредната тема за Ксенон кит
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Поредната тема за Ксенон кит
Преди да започна искам да споделя,че прочетох темите за ксенон китове,също така и тези за монтаж и тн.
А и се надявам да има хора,на които все още им се пише на тази тема след 107389173218 изписани подобни.
Та така,решил съм да си взема Xenon кит-че(можеше и косатка,ама много храна искат).Видях един сайт,линк към който имаше в друга тема http://www.farove.info.216лв. H1 кита.Утре слизам да проверя дали крушките и на къси и на дълги са със Н1 или Н7,въпреки всичко,да не стане някоя грешка.Ще си взема 2 кита,един за късите,един за дългите.
Ще се опитам да напиша всички запитвания свързани с ксеноните които имам още в този пост,ако се сетя нещо ще добавям.
1.Мнение за дадената фирма(други предложения-примерно човека от форума за продажба,който предлага китове?)
2.Тъп въпрос,но за всичките 4ри баласта ще се намери място под капака,нали?
(нямам идея какви са им размерите и къде се закрепват,затова)
3.Препоръчайте сервиз/човек,където ще бъдат монтирани и свързани качествено?
4.Така и така съм тръгнал да слагам ксенон,викам и едни кристални фарове да сложа(разбирай кутии само).Обаче всичко,което гледам е цял фар,с крушки,търсих но май не намерих нищо,което да е само кутията на фара,без крушки,има ли такова животно?(И ако все пак взема с крушки-те са някакъв много малък процент от цялата цена на фара,нали?).И като цяло има ли смисъл от тая операция,или и сток фаровете са си добре?
5.Температурата на светлината веднъж ли може да се настрои само при монтаж,кита ли се продава настроен за определена температура или аз мога да си я ръчкам когато ми скимне отнякъде?
6. Запазвам си го това за утре,когато погледна какъв ми е акумулатора да кажете дали е нужен по-мощен или и този ще стане.
А и се надявам да има хора,на които все още им се пише на тази тема след 107389173218 изписани подобни.
Та така,решил съм да си взема Xenon кит-че(можеше и косатка,ама много храна искат).Видях един сайт,линк към който имаше в друга тема http://www.farove.info.216лв. H1 кита.Утре слизам да проверя дали крушките и на къси и на дълги са със Н1 или Н7,въпреки всичко,да не стане някоя грешка.Ще си взема 2 кита,един за късите,един за дългите.
Ще се опитам да напиша всички запитвания свързани с ксеноните които имам още в този пост,ако се сетя нещо ще добавям.
1.Мнение за дадената фирма(други предложения-примерно човека от форума за продажба,който предлага китове?)
2.Тъп въпрос,но за всичките 4ри баласта ще се намери място под капака,нали?

3.Препоръчайте сервиз/човек,където ще бъдат монтирани и свързани качествено?
4.Така и така съм тръгнал да слагам ксенон,викам и едни кристални фарове да сложа(разбирай кутии само).Обаче всичко,което гледам е цял фар,с крушки,търсих но май не намерих нищо,което да е само кутията на фара,без крушки,има ли такова животно?(И ако все пак взема с крушки-те са някакъв много малък процент от цялата цена на фара,нали?).И като цяло има ли смисъл от тая операция,или и сток фаровете са си добре?
5.Температурата на светлината веднъж ли може да се настрои само при монтаж,кита ли се продава настроен за определена температура или аз мога да си я ръчкам когато ми скимне отнякъде?
6. Запазвам си го това за утре,когато погледна какъв ми е акумулатора да кажете дали е нужен по-мощен или и този ще стане.
верно има 107389173218 мнения по темата , и то само през последните седмици ..
1. За 216 лв. фирмата е една с много имена - made in china
2. има място , даже и халогените ако решиш да ги осветиш пак ще има
3. не е философия , много хора могат да ги сложат
4. какви кутии какви 2лв? или сменяш фаровете , или не ги сменяш. Те и оригиналните добре ще светнат , друг е въпроса дали искаш да си с "кристален " вид на изглед
5. Не се настройват , каквито ги вземеш такива си остават
6. Нама ядове с кумулатора , те ксеноните се хранят по - малко от обикновенни крушки .. и за това имаше тема
1. За 216 лв. фирмата е една с много имена - made in china
2. има място , даже и халогените ако решиш да ги осветиш пак ще има

3. не е философия , много хора могат да ги сложат
4. какви кутии какви 2лв? или сменяш фаровете , или не ги сменяш. Те и оригиналните добре ще светнат , друг е въпроса дали искаш да си с "кристален " вид на изглед
5. Не се настройват , каквито ги вземеш такива си остават
6. Нама ядове с кумулатора , те ксеноните се хранят по - малко от обикновенни крушки .. и за това имаше тема

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Няма сми да слагаш xenon на дългите.... ти ако след като сложиш xenon-а не виждаш достатъчно.... проблема не е във фаровете
Ако си толкова навит, сложи xenon на халогените... но на дългите - няма сми... пък и така няма да може да присветваш ако ти се налага - обясниха ти го по-горе 


- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Да,това за присветването не го знаех
Еееми,явно ще се слагат кристалки+ксенон на късите само.А халогени(foglights) нямам,че да им слагам ксенон,то и бронята дето съм харесал няма "слотове" за халогенки 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
И за всички, които си монтират ксенон само да напомня, че при първоначалното запалване се държат около 10 мин без да се гасят за да "обгорят". Пали се само на работещ двигател и се гаси преди да е изгасен двигателят.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Пичове някои може ли да даде някакъв линк за биксенон h1 12 000к да видя за каква ценица става въпрос!За да видя дали ще са два кита или един биксенон!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
За 4 крушки- колко комплекта ти трябват според теб
Ксенон за дългите не е оферта, щото поради постоянното пресветване бързо ще даде фира.

Ксенон за дългите не е оферта, щото поради постоянното пресветване бързо ще даде фира.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bum_bum написа:..........Пали се само на работещ двигател и се гаси преди да е изгасен двигателят.
Защо?
Ако ти е як акомулатора какъв е проблема да ги светнеш за една-две минути?
И какво им пречи като изгася мотора и те угаснат с него.после само връткам копчето за изгася габаритите?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ми и аз не знам, пишеше го в книжката на мойте и аз гледам да го спазвам. Щом го пише, сигурно са имали нещо впредвид..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
По принцип предписанието за палене само на запален двигател е защото имат много висока първоначална консумация и да не стане така,че да не успееш да запалиш мотора заради паднал акумулатор.
Това за гасенето само не знам защо са го написали,но то за обикновенни фарове и консуматори важът тези правила,че не е хубаво да се пускат на изгасен мотор.
Предполагам на всеки му се е случвало поне един път да бута,заради продължително слушане на музика,или заради забравени габарити.

Това за гасенето само не знам защо са го написали,но то за обикновенни фарове и консуматори важът тези правила,че не е хубаво да се пускат на изгасен мотор.
Предполагам на всеки му се е случвало поне един път да бута,заради продължително слушане на музика,или заради забравени габарити.


Относно цвета на светене зависи от крушката. Може да се смени с друга, която има друга светлина в последствие. Проблема е че са скъпи и смяната не е толкова лесна като при обикновените.
С кристални фарове и 6000К свети доста добре, а изглежда три пъти по-добре
Но мисля че с 4300К ще имаш по-добра осветеност особено при смрачаване, понеже се води топло бяло.
Относно дългите най-добре е с крушка H4 (би ксенон), където електро-механично се включват дългите. Но това за BMW не става понеже имат отделни фарове за къси и дълги. Мисля че в последните модели коли слагат DS2 крушки на Philips, който палят веднага.
С кристални фарове и 6000К свети доста добре, а изглежда три пъти по-добре

Но мисля че с 4300К ще имаш по-добра осветеност особено при смрачаване, понеже се води топло бяло.
Относно дългите най-добре е с крушка H4 (би ксенон), където електро-механично се включват дългите. Но това за BMW не става понеже имат отделни фарове за къси и дълги. Мисля че в последните модели коли слагат DS2 крушки на Philips, който палят веднага.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
E,да четох за тези последни DS1/2/3/4,но за жалост бебчето не е от най-младите
Пък и реших вече-хромираният модел на Ин про за Е36ца, плюс едни кристални мигачи+този ксенон кит.Сега тъкмо излизам с колата,ще проверя за 40ти път дали сами Н1 крушките,както трябва да са серийно.
И остава единствено да намеря кой да ми разпробие фаровете и да ги монтира после
А тази вариация на цвета би трябвало да я уточня при покупката,нали така?Аз мислех за около 6000К-7000К-нещо синичко би трябвало да се получи,че нагоре вече започва на лилаво да бие.

И остава единствено да намеря кой да ми разпробие фаровете и да ги монтира после

А тази вариация на цвета би трябвало да я уточня при покупката,нали така?Аз мислех за около 6000К-7000К-нещо синичко би трябвало да се получи,че нагоре вече започва на лилаво да бие.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани