Няколко въпроса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Няколко въпроса
Извинявам се ако вече е питано но искам ако знаете да ми отговорите на няколко въпроса за модела 325 ТД 1994 година.
1.На Таблото ми светка и гасне една лампичка нещо като дюза или като впръсквател,какво е това и как да се оправи?
2.Смених маслото ,горивен филтър маслен филтър и въздушен,но на дисплея датчика за маслото си показва че е за смяна.
3.Угасна ми изведнъж таблото както и парното и копчетата за ел стъклата,другите индикатори за мигачи , дълги и т.н светят,като дам контакт и другите индикатори ми светят запаля ли всичко угасва.
Извинявам се за некомпетентността но не разбирам от коли а и го купих преди няколко дена
1.На Таблото ми светка и гасне една лампичка нещо като дюза или като впръсквател,какво е това и как да се оправи?
2.Смених маслото ,горивен филтър маслен филтър и въздушен,но на дисплея датчика за маслото си показва че е за смяна.
3.Угасна ми изведнъж таблото както и парното и копчетата за ел стъклата,другите индикатори за мигачи , дълги и т.н светят,като дам контакт и другите индикатори ми светят запаля ли всичко угасва.
Извинявам се за некомпетентността но не разбирам от коли а и го купих преди няколко дена
Колега първо добре дошъл и честито
1. Лампата която свети е (жълто-оранжева) е точно за дюзите (електронен контрол за впъскване на горивото)
Ако при подаване на контакт, след първоначалния тест когато светват всички индикатори двигателя работи в авариен режим и при намалена мощност. Колегите с дизели могат да дадат идеи за причините, но предполагам, че диагностиката открива проблема
2. При смяната на маслото датчика OIL SERVICE не е нулиран. Ето как става това, но ако не си сигурен какво правиш по-добре отиди на сервиз да го нулират
http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/
3. За светлините по таблото може да са много неща и най-добре да направиш теста на приборите и да кажеш какво става:
- при изключено запалване (ключа на позиция 0) натискаш и задържаш бутона за нулиране на дневния километраж
- завърташ ключа на "аксесоари" (ключа на позиция 1)
- отпускаш бутона за нулиране на дневния километраж

1. Лампата която свети е (жълто-оранжева) е точно за дюзите (електронен контрол за впъскване на горивото)
Ако при подаване на контакт, след първоначалния тест когато светват всички индикатори двигателя работи в авариен режим и при намалена мощност. Колегите с дизели могат да дадат идеи за причините, но предполагам, че диагностиката открива проблема
2. При смяната на маслото датчика OIL SERVICE не е нулиран. Ето как става това, но ако не си сигурен какво правиш по-добре отиди на сервиз да го нулират
http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/
3. За светлините по таблото може да са много неща и най-добре да направиш теста на приборите и да кажеш какво става:
- при изключено запалване (ключа на позиция 0) натискаш и задържаш бутона за нулиране на дневния километраж
- завърташ ключа на "аксесоари" (ключа на позиция 1)
- отпускаш бутона за нулиране на дневния километраж
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Благодаря за отговора ,за оил сервиса разбрах и ще го направя,а за дюзата усещам че колата няма тази мощност която трябва да има ,значи прблема с тези дюзи доколкото знам са 6 трябва да си отида на маистор да ги смени така ли,ако е така имате ли представа каква е цената на една дюза,че се поохарчих по диагностики след като я купих,за таблото ще прбвам утре и ще кажа какво е станало,благодаря отнов надявам се да сте все така печени и помагате на хората като мен
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
pakata написа:Благодаря за отговора ,за оил сервиса разбрах и ще го направя,а за дюзата усещам че колата няма тази мощност която трябва да има ,значи прблема с тези дюзи доколкото знам са 6 трябва да си отида на маистор да ги смени така ли,ако е така имате ли представа каква е цената на една дюза,че се поохарчих по диагностики след като я купих,за таблото ще прбвам утре и ще кажа какво е станало,благодаря отнов надявам се да сте все така печени и помагате на хората като мен
Колега честито за колата!
Ако лампата със дюзата не ти изгасва при работещ двигател провери умната дюза на 4 цилиндър /тази с кабелчето/.Виж кабелчето да не е прекъснато или да се е извадило от буксата. Когато свети тази лампа колата работи във авариен режим и няма почти никаква мощност.Лампата трябва да светне при подаване на контакт и след 4-5 секунди да изгасне.
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Добре дошъл
Така, лампата за дюзата постоянно ли ти свети
Колата равномерно ли работи?
Ако си в София може да се видиме да ти обясня накои работи
А за другите ел проблеми си трябва обстоен преглед,може да се окаже бушон,може и да е нещо по сложно.

Така, лампата за дюзата постоянно ли ти свети

Колата равномерно ли работи?
Ако си в София може да се видиме да ти обясня накои работи

А за другите ел проблеми си трябва обстоен преглед,може да се окаже бушон,може и да е нещо по сложно.

- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Лампата ту гасне ту светва,не съм далеко от София от Враца съм често ходя на София,може да прежаля малко нафта и да намина ако се наложи,колата си работи супер само че няма силата която трябва да има,притеснява ме оил сервиса ако не го зануля да не блокира нещо иначе маслото е ново
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
pakata написа:Май съм си хабен,или незнам но направих всичко както е обяснено но оил сервиса не се нулира
Къде гледа, темата със снимките ли?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани