Как да направим...?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Как да направим...?
Как може да се направят алуминиевите пръстени на уредите като на //М3? Давайте идеи, аз мисля, че е много ефектно!?
PS: Пускам нарочно темата тук, понеже форума е по-посещаем, а и отлично се вързва и на Е36!
PS: Пускам нарочно темата тук, понеже форума е по-посещаем, а и отлично се вързва и на Е36!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не трябваше да показваш тази снимката шото ми уби ентосиазма сами само ше осереме работата.Това небеше много градивно ама с тази работа може да се заеме само тунинг фирма ама в българия има само индиански тунинг 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Аз имам нещо на ум, не изглежда кой знае колко трудно, тряя да се занимава човек много и да има мерак, но може да стане!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
...с тази работа може да се заеме само тунинг фирма...
Според мен ако сам си го направиш със собствения си мерак и ентусиазъм няма да може да се сравни с нито една тунинг фирма..., а какво ще е удоволствието след това като си гледаш майсторлъка...


ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
ей сега гледам се носят едни големи обеци-халки.....майтапя се..
а това 4удо като гледам 120 градуса
.??кво става тука?? 

а това 4удо като гледам 120 градуса



8.32
- BMW M POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Chicago; Русе; София
Според мен ако сам си го направиш със собствения си мерак и ентусиазъм няма да може да се сравни с нито една тунинг фирма..., а какво ще е удоволствието след това като си гледаш майсторлъка...
Според мен няма какво да се занимаваш да си ги правиш сам

Продават се за $45 което включва изпращането до България.
Пък и не вярвам да ги направиш толкова добре

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43951&item=2466656993
Винаги с вратите напред
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Според мен няма какво да се занимаваш да си ги правиш сам
Продават се за $45 което включва изпращането до България.
Пък и не вярвам да ги направиш толкова добре
Ама това май не става за Е46


ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Продават се тези неща, за Е36 и Е46 са съвместими. Мен лично не ме кефят особено, защото тези дето се продават нямат тази изпъкнала част като на М3то, а е просто сребриста ивица около часовниците.
- BMW M POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Chicago; Русе; София
gazzzar написа:Ама това май не става за Е46![]()
Е ти мислиш ли че те продават само за Е36

Ето ти и линк за Е46
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43951&item=2466656675
Винаги с вратите напред
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Dimitar написа:PIONEER написа:а това 4удо като гледам 120 градуса.??кво става тука??
Става въпрос за маслото.
и това масло направо ври в двигателя.за първи път виждам да се измерва маслото в двигателя.....само при М сериите ли е?

8.32
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
маслото като по-гъста течност и различен химичен състав спрямо водата кипи на по-високи темпрератури, така че 120 градуса са нормална работна температура.
Принципно само в спорните модели се слагат и датчици за температурата на маслото, защото ежедневно каране не може да качи температурата на маслото над опасната граница. Принципно и по-големите двигатели и спортни модели са с допълнителен радиатор за маслото.
Интересен факт е, че при по-висока работа на двиагтеля се получава по-добро изгаряне
повече въртящ момент, по-малко вредни емисии, затова повечето модерни автомобили работят на 102 - 108 градуса на охладителната течност, която е под налягане и затова не ври, ако е вода. Тъй като отклонението е постояно + - 6 - 7 градуса уреда е направен така, че при промяна в работна температура на 6- 7 градуса да не мърда стрелката, за да не плаши шофьора.
Принципно само в спорните модели се слагат и датчици за температурата на маслото, защото ежедневно каране не може да качи температурата на маслото над опасната граница. Принципно и по-големите двигатели и спортни модели са с допълнителен радиатор за маслото.
Интересен факт е, че при по-висока работа на двиагтеля се получава по-добро изгаряне

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
BMW M POWER написа:gazzzar написа:Ама това май не става за Е46![]()
Е ти мислиш ли че те продават само за Е36Сложих линк на рингове за Е36 защото форума е за Е36.
Ето ти и линк за Е46
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43951&item=2466656675
Gazzzar 6te ti pobelee kosata ot toq e-Bay da znae6 :mha: :mha: :mha: Na men o6te mi dargi vlaga

P.S. Sorry za latinica no pi6a na KDE v momenta i nqmam KREDOR , na nqkoi ot adminite ako mu se zanimava da mi prevede mnenieto,molq

Най-мразя да съм прав!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ти направо я разби цената
.Направи цените нашенски и ше те заринем с поръчки 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани