Следната ситуация, относно температурата ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Кара: '02 е39 530d touring

Следната ситуация, относно температурата ....

Мнение от mirkata79 » 07 Ное 2007, 15:46

Извинявам се, ако вече има такава тема, но прегледах доста относно температурата и не намерих отговор на това, което ме притеснява.

Ситуацията е следната:
Колата си вдига нормално температурата до средата и мърда около 1мм още в дясно, когато карам на градско. Когато изляза на дълъг път и карам с примерно 130-140, стрелката за температурата пада на делението между синия сектор и средата и си стои там. Парното си е винаги на 6. Няма проблем.

Та въпросъм ми е дали е нормално това или както в почето случаи за които чета има проблем с термостата.

Предварително благодаря за вниманието.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 07 Ное 2007, 15:48

Не е нормално. Веднъж като загрее не трябва да изстива докато не бъде изгасен мотора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 07 Ное 2007, 16:00

Сменяи термостата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 16:02

Според мен е термостат и/или виско съединител (непрекъснато зацепена перка)

Виж и как изглеждат реално температурите

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Ное 2007, 16:22

Виското нема нищо общо
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Кара: '02 е39 530d touring

Мнение от mirkata79 » 07 Ное 2007, 16:24

tsb_bg написа:Според мен е термостат и/или виско съединител (непрекъснато зацепена перка)

Виж и как изглеждат реално температурите

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132



Благодаря за инфото колеги.
Един приятел ми сподели (Кара Фиат Хрома), че и при него така като я настъпи и температурата падала. И аз се успокоих и до сега не съм обръщал много внимание.

Видях температурите от линка, но като сметна сътношението Фаренхайт към Целзий излиза различно за различните деления. Нещо не е като хората, но няма значение.
Ще отида да погледна термустата в Събота.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: Mezdra

Имам същият проблем!!!

Мнение от CecoMezdra » 07 Ное 2007, 17:49

:help: Пич! Кажи смени ли термостата и оправиха ли се нещата?При мен проблема е идентичен , само че на мен парното ми е слабичко! :(
Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!! :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 07 Ное 2007, 18:52

в две теми преди тази, споменах за абсолютно същия проблем. само че при мен дори на милиметър не мърда като загее от средата.
и само един път ми направи този проблем на дълъг път - падна в ляво на 1/3-та. но поне до сега не ми се повтори този проблем.
вероятно е наистина термостата не работи като хората.. но.. ще го мисля по нататък.
а температурите горе долу са си пропорционално от снимките
- над синьото 50 градуса, средата - 80 и червеното 120
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Ное 2007, 18:56

miro20 написа:в две теми преди тази, споменах за абсолютно същия проблем. само че при мен дори на милиметър не мърда като загее от средата.
и само един път ми направи този проблем на дълъг път - падна в ляво на 1/3-та. но поне до сега не ми се повтори този проблем.
вероятно е наистина термостата не работи като хората.. но.. ще го мисля по нататък.


:smoke:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Кара: '02 е39 530d touring

Re: Имам същият проблем!!!

Мнение от mirkata79 » 07 Ное 2007, 19:08

CecoMezdra написа::help: Пич! Кажи смени ли термостата и оправиха ли се нещата?При мен проблема е идентичен , само че на мен парното ми е слабичко! :(
Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!! :help:

Колега, откакто я взех винаги като загрее си стои 1мм в дясно от центъра. На схемата от линка по-горе би трябвало да е 90С. Онзи ден ми направи този проблем с падането на температурата. Същия ден долях малко антифриз около 300гр. защото беше под чертата. Не знам дали има нещо общо. Ако е самообезвъздушаваща се системата ще покарам още малко и ще видим тия дни по Цариградско дали пак ще ми падне температурата. Иначе в Събота на доктор ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Имам същият проблем!!!

Мнение от Le Transporteur » 07 Ное 2007, 23:47

mirkata79 написа:
CecoMezdra написа::help: Пич! Кажи смени ли термостата и оправиха ли се нещата?При мен проблема е идентичен , само че на мен парното ми е слабичко! :(
Консултирах се и с майстори /по телефона/ и те ми споменаха нещо за въздушен балон в системата, също така ми казаха че системата е с автоматично обезвъздушаване и куп други неща!Помагайте с опит!!! :help:

Колега, откакто я взех винаги като загрее си стои 1мм в дясно от центъра. На схемата от линка по-горе би трябвало да е 90С. Онзи ден ми направи този проблем с падането на температурата. Същия ден долях малко антифриз около 300гр. защото беше под чертата. Не знам дали има нещо общо. Ако е самообезвъздушаваща се системата ще покарам още малко и ще видим тия дни по Цариградско дали пак ще ми падне температурата. Иначе в Събота на доктор ...


Въздух в системата, сам няма да излезе. Ако това е имано впредвид.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: Mezdra

10x

Мнение от CecoMezdra » 08 Ное 2007, 0:22

За антифриза - не сам проверявал , но не е лоша идея! А пък и без това след вноса от Германия преди 3 месеца не сам проверявал на каква температура би замръзнал антифриза!
П.С. После ми обясниха , че и други колеги във форума имали подобни проблеми и някаде пишело процедурата на обезвъздушаване! Преди да си купя нов термостат ще опитам така/ за опит пари се не дават/ , а пък ако не стане - ще си купя нов термостат!
Идея има ли някой как варвят като цена??? На мен ми го предлагат от Аутоплюс на 52 лева ?? ОК???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Ное 2007, 0:30

Колега съветвам те първо да провериш по VIN-а кой точно е твоя термостат и да провериш колко струва оригиналния в Дару
Така ще се ориентираш дали цената на други места е ОК или не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: 10x

Мнение от Le Transporteur » 08 Ное 2007, 0:30

CecoMezdra написа:...


Цената бива, моят съвет е да търсиш качество, а не цена.Термостата е възел в двигателя , от който се изисква прецизност и компромиси не трябва да се правят.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: Mezdra

10x za съветите!

Мнение от CecoMezdra » 08 Ное 2007, 0:37

Момчета, благодаря за съветите! От коли не разбирам особено, така че кой каквото ми каже го приемам за "чиста монета". За термостата- увериха ме по телефона , че бил немски и т.н. - ако някой ме светне на коя фирма са оргиналните - ще се радвам! Цената не е от значение чак толкова! Хареса ми мнението на един колега - "БМВ караш - а ти е скъпо :)" Така че цената наистина не е определяща! :)
Поздрави на всички!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook