Какво ви дразни най-много в Е36?АНКЕТА...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Тва всичкото да не е симптом при теб
Мен ме дразни ,че нямам всики екстри за модела или поне най желаните
-Дигитална клима
-Рекаро салон
-Най големия Борд
-подгрев на седалките
-мотора ако беше М51 щеше да е без грешка

Мен ме дразни ,че нямам всики екстри за модела или поне най желаните
-Дигитална клима
-Рекаро салон
-Най големия Борд
-подгрев на седалките
-мотора ако беше М51 щеше да е без грешка

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
не е стабилна много поднася по завоите
пс.иначе малко за набирането верно дразни,ако не я настъпиш умишлено тогава вече е друга работата

пс.иначе малко за набирането верно дразни,ако не я настъпиш умишлено тогава вече е друга работата
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
задната броня има склонност към увисване;
ако си миеш стълкото на отворен прозорец вътре капе;
силни аеродинамични шумове;
склонност към течове на масло от кутия/диф/картер;
стъклата се движат малко бавно и шумно;
джантите обичат да заклинват в главините;
колана на двувратите е малко далеч(виж ако имаш 2ри лакът на лявата ръка щеше да е ок);
лоша видимост назад;
други забележки сякаш нямам ,но модела има огромни и неоспорими плюсове ,много здрава ,помислена и пипната машина ... всяка кола друга от същия клас и години ме издразва нечовешки ... както и огромен брой модели от 2000+ година
ако си миеш стълкото на отворен прозорец вътре капе;
силни аеродинамични шумове;
склонност към течове на масло от кутия/диф/картер;
стъклата се движат малко бавно и шумно;
джантите обичат да заклинват в главините;
колана на двувратите е малко далеч(виж ако имаш 2ри лакът на лявата ръка щеше да е ок);
лоша видимост назад;
други забележки сякаш нямам ,но модела има огромни и неоспорими плюсове ,много здрава ,помислена и пипната машина ... всяка кола друга от същия клас и години ме издразва нечовешки ... както и огромен брой модели от 2000+ година
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ще започна с плюсовете, пък в процес на писане ако се сетя за нещо гадно ще го допиша.
Отивам до колата, отварям вратата, сядам в удобната седалка (не Рекаро, уви), паля. Започвам да бърникам - всичко е там, където трябва да е. Завъртам ключа и пускам късите светлини, които между другото при мен светят толкова добре, с 55 ватови крушки, че не ми се налага да пускам дълги почти никога, а едновременно с това не заслепявам идващите срещу мен шофьори. Таблото свети много приятно и успокояващо, като едновременно с това показва всяка нужна информация.. Ако не съм отворил стъклото на вратата, външни шумове почти не се усещат. Дифоут музиката свири доволно за човек като мен, който не е с прекалено високи изисквания. Педалите са на перфектно разстояние един от друг, "айдъл педала" е много удобен за дълъг път. Разстоянието от ръба на подкалътника, където е орязан за лоста на ръчната спирачка, до скоростния лост е точно толкова, колкото ми трябва на мен за да сменям скорости, както и да държа волана без да вдигам лакътя си. Копчетата за предните две (а който си има 4) електрически стъкла и бутона за аварийните светлини са разположени много удобно. Огледалата са достатъчно големи за да се правят маневри за паркиране, нито са прекалено високо разположени, нито прекалено ниско. Лостчетата за чистачките и мигачите са "на един пръст" разстояние. Рейката не иска много обороти на волана, което прави маневрите и управлението по-лесни. Возията, доста относително да се говори за това като се има предвид, че автомобилите ни са на 10+ години, но все пак е комфортна. Свободното пространсвто за пасажерите на задния ред седалки е предостатъчно, дори при наличието на шибидах (както знаем при моделите с тази екстра таванът е с няколко сантиметра по-нисък). Обема на багажника (на туринга) е доста, доста доволен. Давам пример - тази година на море тръгнахме 4 човека, всеки с по един голям сак + допълнителен багаж да кажем още 2 раници, плажен чадър, надута волейболна топка и едно сгънато походно легло. Всичкият ни багаж се събра и накрая дръпнах щората, която покрива багажника.
Стига хвалби, хайде и малко оплаквания, някой ще преповторя но... за да съм по-изчерпателен.
Досадното капене на вода от предното стъкло при отворени прозорци на предните врати. При скорост над 100км/ч при отворен прозорец на накоя от предните врати шума е ужасен. Кекав шибидах, моя специално, когато е вдигнат лекичко нагоре при всяка дупка на пътя нещо трака много, много досадно. Джантите и заваряването им за главините. Наскоро спуках гума и си изкъртих единия крак да ритам за да я сваля. Изгаряне на пластмасовите стъкла на късите светлини (само при фаровете без лупи), много е досадно и грозно. Също грозее и запотяването на стъклата пред фаровете. Дразни ме елементарното сваляне на халогените, което пък апашите ги кефи супер много.
Отивам до колата, отварям вратата, сядам в удобната седалка (не Рекаро, уви), паля. Започвам да бърникам - всичко е там, където трябва да е. Завъртам ключа и пускам късите светлини, които между другото при мен светят толкова добре, с 55 ватови крушки, че не ми се налага да пускам дълги почти никога, а едновременно с това не заслепявам идващите срещу мен шофьори. Таблото свети много приятно и успокояващо, като едновременно с това показва всяка нужна информация.. Ако не съм отворил стъклото на вратата, външни шумове почти не се усещат. Дифоут музиката свири доволно за човек като мен, който не е с прекалено високи изисквания. Педалите са на перфектно разстояние един от друг, "айдъл педала" е много удобен за дълъг път. Разстоянието от ръба на подкалътника, където е орязан за лоста на ръчната спирачка, до скоростния лост е точно толкова, колкото ми трябва на мен за да сменям скорости, както и да държа волана без да вдигам лакътя си. Копчетата за предните две (а който си има 4) електрически стъкла и бутона за аварийните светлини са разположени много удобно. Огледалата са достатъчно големи за да се правят маневри за паркиране, нито са прекалено високо разположени, нито прекалено ниско. Лостчетата за чистачките и мигачите са "на един пръст" разстояние. Рейката не иска много обороти на волана, което прави маневрите и управлението по-лесни. Возията, доста относително да се говори за това като се има предвид, че автомобилите ни са на 10+ години, но все пак е комфортна. Свободното пространсвто за пасажерите на задния ред седалки е предостатъчно, дори при наличието на шибидах (както знаем при моделите с тази екстра таванът е с няколко сантиметра по-нисък). Обема на багажника (на туринга) е доста, доста доволен. Давам пример - тази година на море тръгнахме 4 човека, всеки с по един голям сак + допълнителен багаж да кажем още 2 раници, плажен чадър, надута волейболна топка и едно сгънато походно легло. Всичкият ни багаж се събра и накрая дръпнах щората, която покрива багажника.
Стига хвалби, хайде и малко оплаквания, някой ще преповторя но... за да съм по-изчерпателен.
Досадното капене на вода от предното стъкло при отворени прозорци на предните врати. При скорост над 100км/ч при отворен прозорец на накоя от предните врати шума е ужасен. Кекав шибидах, моя специално, когато е вдигнат лекичко нагоре при всяка дупка на пътя нещо трака много, много досадно. Джантите и заваряването им за главините. Наскоро спуках гума и си изкъртих единия крак да ритам за да я сваля. Изгаряне на пластмасовите стъкла на късите светлини (само при фаровете без лупи), много е досадно и грозно. Също грозее и запотяването на стъклата пред фаровете. Дразни ме елементарното сваляне на халогените, което пък апашите ги кефи супер много.
Последна промяна err0r на 25 Окт 2007, 17:22, променена общо 1 път

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Мен не ме дразни нищо -даже напротив кефи ме защото ме кара да мисля как да го оправя по чисто Български начин "с подобрения"




НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
И мен не ме дразни, по скоро щеше да ме дразни ако нямаше какво да правя по нея




0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Мне също ме дразни това че ниамам дигиталната клима,бмв бизнес цд-то...и че,набира малко мудно/бавно 

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Че всеки втори циганин кара Е36....

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



д
mitko_n1 написа:Че всеки втори циганин кара Е36....
Евала!!!


ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
mitko_n1 написа:Че всеки втори циганин кара Е36....
Митак те да не са прости ве


По темата.
Това ми е второто поредно Е36 и както предишното така и това си дойде с провиснали тапети по вратите вече са заменени с кожа но !
После тия Ел стъкла ме дразнят че не ебават да се затварят нормално
Жабката и и на двете беше провиснала .
Както колегато по горе описа тия колани на купето дето сякаш са сложени за задната седялка и ми се налага да правя сложни гимнастични номера в стил Нешка Робева
От всички Фабрични недомислици и недостатъци ми остана да коригирам стъклата и съм ОК


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Дразни ме, че нямам дигиталния климатроник,м-пакет и шпер, направо ме побърква почти. И мотора ми е малък.
Иначе за това, което каза грешката за шума при отворен прозорец - мен пък ми прави точно обратното впечатление, направо не се сещам за друга кола, която е по-тиха и приятна при каране с висока скорост на отворен прозорец. Поне отпред грам не духа и не се чува. Може да е при купето само това..?

Иначе за това, което каза грешката за шума при отворен прозорец - мен пък ми прави точно обратното впечатление, направо не се сещам за друга кола, която е по-тиха и приятна при каране с висока скорост на отворен прозорец. Поне отпред грам не духа и не се чува. Може да е при купето само това..?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани