И на мен не ми пали Е36-то :( HELP!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

И на мен не ми пали Е36-то :( HELP!!!

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 26 Май 2007, 20:00

Здравейте на всички форумци!!! От скоро карам БМВ Е36 М43 95год. с газов инжекцион. От една седмица започна да пали когато си пойска - завъртам ключа и нищо, а след 40 опита /примерно/ решава че ще запали - кола с характер :mhihi: . Когато завъртя ключа нищо не върти изобщо, лампичките не намалят светлината си, с нов акомулатор съм абе въобще голяма драма. Ходих при един познат и го закачихме на тестера - показа "81 неизвестен код за грещка" - явно софта, който има е непълен. Пробвах с бутане - не пали, укъсявах стартера - върти като луд, но не пали, което ме навижда на мисълта че проблема е някъде по електрониката - може би чипа в ключа или някъде по веригата. Проверих всички бушони и релета - здрави - имаше два бушона който бяхя с по - голам ампераж от посоченото - смених ги с такива каквито пише, но пак нищо. А и за капак уцелих 5-те почевни дни и немога да я закарам никъде :( Направо съм болен вече :( Ако някой има някаква идея, която да пробвам ще съм благодарен!!!!! :help: :help: :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 26 Май 2007, 20:13

Като е тотално умряла като размърдаш малко скоростите не дава ли живот ?
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 26 Май 2007, 20:15

Проблема ти е много интересен и не знам какво мога да ти кажа освен да отидеш на диагностика и да ти кажат със сигурност, а не сам да си го закачаш и да се чудиш коя грешка за какво е.
Лично според мен BMW + Газово = проблеми. Не съм имал газово на мойто и нямам намерение да му слагам въпреки, че бензина е над 2 лева литъра.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 26 Май 2007, 20:17

НИЩО не става - всичко което се сещате на пръв поглад съм го пробвал - скорости съм мърдал, централното съм разигравал - заключвам отключвам - абе кво ли не съм пробвал вече ??? :(

Забравих да напиша по горе, че колата ми е с централно заключване - МЕТА SISTEM - италиянско, като заключвам и отключвам мигачите мигат, но мисля че е само централно

Ами да - и аз искам да я заведа на диагностика но нали са почивни дни. :( Да за газовото очаквах негативни мнения, но така си я купих и МНОГО се съмнявам, че проблема е в газта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Май 2007, 20:46

Не че те съветвам да човъркаш сам, но има една приказка, че като не пали колата или няма гориво (сиреч нищо не се случва при инжекторите), или няма искра на свещите...
Ток да те утрепе, вика, бензин да те удави, а не пали тая кола да е*а и не пали... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 26 Май 2007, 23:44

Проблема ти идва от един датчик, а именно датчика на коляновия вал. На самия датчик по принцип нищо не може да му се случи, но кабела му се изпича от топлината на мотора. В Дару струва 300 лева, но преди да си го купиш, все пак провери, хваща се на диагностиката. При мен беше така - отначало палеше трудно и един ден реши изобщо да не пали. Причината отначало беше, че едната от 3-те жички към датчика беше прекъсната, а когато отказа да запали 2 от жиците бяха дали накъсо и падна голямо бутане, но не можа да запали. След туй с много мъки и нерви разбрах, че и без датчика върви, измъкнах го и запали от раз, но в авариен режим, както си беше в началото. След като смених датчика, нямам проблеми...

Ето линк към моята тема оттогава - цък
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

фф

Мнение от krasi_bmw » 27 Май 2007, 0:01

а на стартер върти ли или неще ,че не разбрах.ако не варти и стартера от ключа си за алармаджия,имаш проблем с алармата ако е вързана на стартера и на компа ,тя блокира запалването.1 от вариантите даи инфо още....

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 27 Май 2007, 21:39

Мерси на този който изтри подигравчииските, тъпи шегички !!!!

Значи, когато завъртя ключа НЕ ВЪРТИ стартера, абсолютно нищо не става и затова си мисля, че няма да е от датчика на коляновия вал, но знам ли - на тестера ще покаже.

Ама мойто не е аларма, а само централно - META SISTEM - някво италиянско и затова мисля че и от там няма да е.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 27 Май 2007, 22:05

има и голяма вероятност да имаш чип щом си 95' погледни дали проблема не е от там

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 28 Май 2007, 12:26

ААА...
То стартера не въртял... Сори за заблудата с датчика тогава :roll:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 28 Май 2007, 21:10

Колеги работата върви към имобилайзера /оригиналния/, който е СУПЕР трудно да се изолира, а ремонта му просто не знам как ще се получи. :( от 5 дена по цял ден се занимавам с тая кола и днес ходих на 4 тестера - резултата - "81 грешка в имобилайзера". Колата ми е наполовина разглобена :banghead: и пак не можем да открием къде точно прави гаф. :banghead:

Ако някой има опит с подобни историй , да свирка , че направо ще полудея вече.

А ако не става и не става - ако на някой му се намират 2 - 3 кила тротилче па да видим тогава кой - кого :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Мнение от krasi_bmw » 29 Май 2007, 0:31

махай имобилайзера,нее трудно ,стига човека да си разбира ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 29 Май 2007, 1:17

Е, нали е оригиналния? Завираш се под жабката и с малкото ключе го изключваш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 29 Май 2007, 20:32

krasi_bmw написа:махай имобилайзера,нее трудно ,стига човека да си разбира ...


Ами днес пак цял ден с тоя скапан имобилайзер се занимавахме - значи случката е следната - четеца /гривната на патрона на ключа/ разпознава ключа /чипа/, от там праща импулс до една платка под волана, от там импулса отива към таблото /с уредите/, от там отива към самия имобилаизер под жабката и от там отива в компютъра който е зад акомулатора, ако всичко е изправно компа разпознава имобйлайзера и палим. Ако САМО 1 част от всички тези дава някакъв проблем или се ЗАМЕНИ с друга, или ПРЕМАХНЕ компютъра не може да разпознае чипа и имобилайзера и не палим.

Не знам вече кво става и кво ще става :( :( :( :( :( :( :( :(

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 29 Май 2007, 22:11

Никой ли е нямал подобен проблем ??? :help: :help: :help: :help:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook