318is ... да я взимам ли ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
318is ... да я взимам ли ?
приятел ми даде една 318is няколко дена .. да я покарам
ако я харесам .. ще ми я даде за 5000лв.
1995г., 2001г. е внесена от Италия
километража показва 190 000 км
климатроник, бордови компютър с мнооо копчета на италиански
(дали ще доживеем да има коли с копчета на български :Р )
сменени са амортисьорите и предните дискове
не хлопа, не дрънка ... по дупките
аларма Енфорсер + два емобилайзера
(докат я запаля голямо цъкане пада)
бордовия показва .. 11,1 / 100 среден разход
има обаче доста забележки:
- тапицериите на вратите са разлепени
- шофьорската седалка е скъсана там дето се качва
- въобще .. е доста замърсена отвътре и тук там .. разлепени дамаски
- стъклото на шофьорската е чупено, понеже са крали нещо и сегашното не върви равномерно, пропада от единия край, освен това стъклото е турско
- една шайба на климатика дрънка яко отпред
- гърнета за смяна има
- съединителя отделя високо - не е сменян (подпрях е на бордюр и на трета .. не гасне)
- трудно пали студена .. зимата, лятото си пали
преди се е чувало шум от моторче като се даде на контакт .. но сега не се чува
- по лайсната над уплатнението на вратата отляво .. има избила ръжда и черната боя е паднала
- отпред около бъбреците .. този елемент има на мноо места точици избила ръжда (уж не е удряна)
- има няколко леки вдлъбнатини по тенекиите ..
- стъклото на лявото шофьорско огледало е пукнато
- дясното .. явно е чупен механизма за прибиране и залепено с течен метал целия механизам и не се прибира
- отдясно вратата е удряна леко .. и оправена
но ги няма лайсните на врата и отзад на калника
- малко тресе волана .. но може би е от криви гуми
стари САВА са ..
утре ще я водя на сервиз .. да я гледат двигателя и ходовата
все малки неща на пръв поглед .. но се събират
та .. бихте ми ли дали съвет .. дали си струва тази кола
все пак цената е атрактивна .. при положение че ходовата и двигателе са добре
дали да дам повече неща .. за непознат таралясник с хубав вид
или да взема този .. и с останалата част от парите да я оправям
какво бихте ме посъветвали ...
бтв: почти не откривам свесно 318is
явно .. всичките са гонени .. до припадък ..
но то е разбираемо .. кротък човек няма си купи такава кола
)
Благодаря Ви предварително !
ако я харесам .. ще ми я даде за 5000лв.
1995г., 2001г. е внесена от Италия
километража показва 190 000 км
климатроник, бордови компютър с мнооо копчета на италиански
(дали ще доживеем да има коли с копчета на български :Р )
сменени са амортисьорите и предните дискове
не хлопа, не дрънка ... по дупките
аларма Енфорсер + два емобилайзера
(докат я запаля голямо цъкане пада)
бордовия показва .. 11,1 / 100 среден разход
има обаче доста забележки:
- тапицериите на вратите са разлепени
- шофьорската седалка е скъсана там дето се качва
- въобще .. е доста замърсена отвътре и тук там .. разлепени дамаски
- стъклото на шофьорската е чупено, понеже са крали нещо и сегашното не върви равномерно, пропада от единия край, освен това стъклото е турско
- една шайба на климатика дрънка яко отпред
- гърнета за смяна има
- съединителя отделя високо - не е сменян (подпрях е на бордюр и на трета .. не гасне)
- трудно пали студена .. зимата, лятото си пали
преди се е чувало шум от моторче като се даде на контакт .. но сега не се чува
- по лайсната над уплатнението на вратата отляво .. има избила ръжда и черната боя е паднала
- отпред около бъбреците .. този елемент има на мноо места точици избила ръжда (уж не е удряна)
- има няколко леки вдлъбнатини по тенекиите ..
- стъклото на лявото шофьорско огледало е пукнато
- дясното .. явно е чупен механизма за прибиране и залепено с течен метал целия механизам и не се прибира
- отдясно вратата е удряна леко .. и оправена
но ги няма лайсните на врата и отзад на калника
- малко тресе волана .. но може би е от криви гуми
стари САВА са ..
утре ще я водя на сервиз .. да я гледат двигателя и ходовата
все малки неща на пръв поглед .. но се събират
та .. бихте ми ли дали съвет .. дали си струва тази кола
все пак цената е атрактивна .. при положение че ходовата и двигателе са добре
дали да дам повече неща .. за непознат таралясник с хубав вид
или да взема този .. и с останалата част от парите да я оправям
какво бихте ме посъветвали ...
бтв: почти не откривам свесно 318is
явно .. всичките са гонени .. до припадък ..

но то е разбираемо .. кротък човек няма си купи такава кола

Благодаря Ви предварително !
Последна промяна Ivo III на 15 Ное 2006, 1:36, променена общо 1 път
направи ми впечатление .. че е мноо добре балансирано Купето в завой
за първи път карам БМВ .. макар и трошка .. но сам впечатлен
до 2000-2500 оборота .. не ускорява добре ..
но стъпи ли на 3000 се изстрелва ..
така ли трябва да бъде ?
318is .. мисля е високооборотен .. двигател
за да изкарат .. тези 140 коня
нещо не сам впечатлен от спирачките ...
макар че са с нови дискове и накладки
за първи път карам БМВ .. макар и трошка .. но сам впечатлен
до 2000-2500 оборота .. не ускорява добре ..
но стъпи ли на 3000 се изстрелва ..
така ли трябва да бъде ?
318is .. мисля е високооборотен .. двигател
за да изкарат .. тези 140 коня
нещо не сам впечатлен от спирачките ...
макар че са с нови дискове и накладки
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Ivo III написа:
нещо не сам впечатлен от спирачките ...
макар че са с нови дискове и накладки
то зависи и от гумите все пак ...
на е36цата и аз не бях впечатлен, но то зависи с какво сравняваш ....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:Ivo III написа:
нещо не сам впечатлен от спирачките ...
макар че са с нови дискове и накладки
то зависи и от гумите все пак ...
на е36цата и аз не бях впечатлен, но то зависи с какво сравняваш ....
Опел Кадет с 155/80/13 зимна Ласса 2 ... спира по добре

но верно че ИСа се пързаля на сухо ... все пак е с гуми САВА

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
специално за над 3к оборота - така са
другите джаджи ги гледай в сервиз да няма шахмат
и климатик ако има - да бачка, без филми 'само се допълва' - допълни го
че ако не е само това отлиташ с много търсене и много късмет на около 500 кинта ремонт, иначе не ми се говори колко е

другите джаджи ги гледай в сервиз да няма шахмат

и климатик ако има - да бачка, без филми 'само се допълва' - допълни го

t0sh написа:специално за над 3к оборота - така са![]()
другите джаджи ги гледай в сервиз да няма шахмат
и климатик ако има - да бачка, без филми 'само се допълва' - допълни гоче ако не е само това отлиташ с много търсене и много късмет на около 500 кинта ремонт, иначе не ми се говори колко е
климатика е с мнооо копчета (бутони)
как да го пробвам в това студено време ?
тия .. дребните неща .. да не се окажат едри
май .. мноо базикни има
и друго .. се сетих
когато дам мигач .. надясно .. се изключва когато върна волана
но .. когато дам ляв мигач и върна волана .. не се изключва
това лесно ли се прави ?
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ми елементарните тестове за климатик лесно - първо трябва отпред да върти перката (350 кинта от морга иначе или 100-тина с 2 месеца търсене).
Второ трябва да чуеш компресора как включва на периоди (той пък ако не работи - цифрата не се побира тука).
Радиатора няма как да го погледнеш баш без раглобяване (250лв морга или 150+ и 2 месеца + запояване ако изпуска тук-там, и не е сигурно дали ще стане - 25 атмосфери царят вътре!)
Трето не е още толкова студено, пусни парното и после плесни на минимум температурата и пусни климатика - трябва да духа бая студ. И то сух, усеща се дали е само външен или климатик.
На много влажно примерно, само студеното трябва да ти изсуши стъклото за секунди на климатик - ако е само външен студен въздух в бая дъжд примерно, ще ти седи пара.
друго аз лично ненам без разглобяване или ръсване за пълнене за да се види налягането. иначе пълненето е към 50-60 лева, и ако тече радиатора кинтите излитат освен ако не се разбереш нещо специално за този случай
аз лично отекох с 80 - 60 + оцветител да се види откъде пуска.. а той беше на репето просто при мен радиатора + блокирала перка тотално
Второ трябва да чуеш компресора как включва на периоди (той пък ако не работи - цифрата не се побира тука).
Радиатора няма как да го погледнеш баш без раглобяване (250лв морга или 150+ и 2 месеца + запояване ако изпуска тук-там, и не е сигурно дали ще стане - 25 атмосфери царят вътре!)
Трето не е още толкова студено, пусни парното и после плесни на минимум температурата и пусни климатика - трябва да духа бая студ. И то сух, усеща се дали е само външен или климатик.
На много влажно примерно, само студеното трябва да ти изсуши стъклото за секунди на климатик - ако е само външен студен въздух в бая дъжд примерно, ще ти седи пара.
друго аз лично ненам без разглобяване или ръсване за пълнене за да се види налягането. иначе пълненето е към 50-60 лева, и ако тече радиатора кинтите излитат освен ако не се разбереш нещо специално за този случай

аз лично отекох с 80 - 60 + оцветител да се види откъде пуска.. а той беше на репето просто при мен радиатора + блокирала перка тотално
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Хммм... Този климатик дето говори колегата за него се тея "пуканки" за копчета е слаган допълнително... Нема такъв фабрично на Е36... То не че на друга кола има де... 

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Ми айде закарая я на сервиз да видиш,
там още колко работи ще изкочат за правене.
Виж само колко кусури, неща за правене
си открил така да се каже на пръв поглед.
Представи си още колко ще изкочат след още месец каране.......
Бъди сигурен, че като почнеш да правиш нещата, който сега ги виждаш, ще изкочат още по край тях.........
Вижте го тоя двигател що не пали на студено
ПС. Наистина трудно се намира читаво Е36 на пазара.
Аз търсих 4 месеца.............
там още колко работи ще изкочат за правене.

Виж само колко кусури, неща за правене
си открил така да се каже на пръв поглед.
Представи си още колко ще изкочат след още месец каране.......
Бъди сигурен, че като почнеш да правиш нещата, който сега ги виждаш, ще изкочат още по край тях.........
Вижте го тоя двигател що не пали на студено

ПС. Наистина трудно се намира читаво Е36 на пазара.
Аз търсих 4 месеца.............
carmanf1 написа:Ми айде закарая я на сервиз да видиш,
там още колко работи ще изкочат за правене.![]()
Виж само колко кусури, неща за правене
си открил така да се каже на пръв поглед.
Представи си още колко ще изкочат след още месец каране.......
Бъди сигурен, че като почнеш да правиш нещата, който сега ги виждаш, ще изкочат още по край тях.........
Вижте го тоя двигател що не пали на студено![]()
ПС. Наистина трудно се намира читаво Е36 на пазара.
Аз търсих 4 месеца.............
двигателя е перфектен, както и ходовата част
но .. дребните неща не са малко
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани