Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Здравейте колеги, тьрсих,но не мога да намера клип или снимки как да сваля вьтрешният накраиник или шарнирният болт за да подмена с нов,благодаря предварително
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
igra4a_bmw написа:Здравейте колеги, тьрсих,но не мога да намера клип или снимки как да сваля вьтрешният накраиник или шарнирният болт за да подмена с нов,благодаря предварително
Целия носач , нали трябва да се избие . Ако мислиш с чука да блъскаш като луд

Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Колега този накрайник се вади на хидравлична преса. Съвет събери некой лев и ходи да ти го сменят.
Няма начин да няма начин
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
pinko_23 написа:Колега този накрайник се вади на хидравлична преса. Съвет събери некой лев и ходи да ти го сменят.
Добре де, няма ли някой които да си го е сменял сам, има ли нещо да се маха зегер шаиба преди да избиеш, или слагаш на земята и мааш здраво с чука
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Много неудобен е за развиване точно този шарнир. Най малкото което ти трябва и ще ти е супер неудобно е канал. Второто нещо е няма зегерки и се избива на преса и на преса се набива новия. Хубаво ще го избиеш с чука, а после новия? като го удариш с чука най много да преебеш самото гнездо и да хвърлиш целия носач. Върви да ти ги сменят за 20-30 лева не си заслужава да се мъчиш и рискуваш...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
dynalias написа:Много неудобен е за развиване точно този шарнир. Най малкото което ти трябва и ще ти е супер неудобно е канал. Второто нещо е няма зегерки и се избива на преса и на преса се набива новия. Хубаво ще го избиеш с чука, а после новия? като го удариш с чука най много да преебеш самото гнездо и да хвърлиш целия носач. Върви да ти ги сменят за 20-30 лева не си заслужава да се мъчиш и рискуваш...
Мерси колега, имам канал и струг ша измаисторим някоия дивотия за равномерно набиване,благодаря за инфото защото мислех че има и някоя зегерка

- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Няма зегерки и такива неща, отвиваш гайката удряш с чука отстрани по шенкела да претръпне самия болт на шарнира, вадиш и другият по същия начин, отвиваш тампона за да падне носача на земята. Най лесно аз ги вадя по следния начин , режа с флекса отдолу леглото на шарнира да падне болта, след това в самото легло на шарнира махам всичко да остане на желязо с телоподаващото заварявам малко докато се нагрее и отпусне и с един дорник и чука мааш докато не излезне.
П.С така се прави в домашни условия, иначе с пресата чиста работа

П.С така се прави в домашни условия, иначе с пресата чиста работа


- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Войводата написа:Няма зегерки и такива неща, отвиваш гайката удряш с чука отстрани по шенкела да претръпне самия болт на шарнира, вадиш и другият по същия начин, отвиваш тампона за да падне носача на земята. Най лесно аз ги вадя по следния начин , режа с флекса отдолу леглото на шарнира да падне болта, след това в самото легло на шарнира махам всичко да остане на желязо с телоподаващото заварявам малко докато се нагрее и отпусне и с един дорник и чука мааш докато не излезне.![]()
П.С така се прави в домашни условия, иначе с пресата чиста работа
Колега благодаря много,смених го в домашни условия,по начина по които си описал,отне ми два часа

- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Развиваш късия шарнир бои по шенкела отстрани
Развиваш дългия с гаечен бавно става после удар отгор
по него 5кг чук и ги почваш тръба ти трябва къса с подходящия разме за избиване на дългия му режеш дългуту
и бои по него и трабата отдоло малко по широка от шарнира
После набиване с крикче 2т. доста слабо но стана за късия ас директно натисках върхо него малко се поизкриви и не се наби до краи 4-5мм прикапаго с цеото за спокоен сън
И тва е
ас го правих с две батки успех
Развиваш дългия с гаечен бавно става после удар отгор
по него 5кг чук и ги почваш тръба ти трябва къса с подходящия разме за избиване на дългия му режеш дългуту

После набиване с крикче 2т. доста слабо но стана за късия ас директно натисках върхо него малко се поизкриви и не се наби до краи 4-5мм прикапаго с цеото за спокоен сън
И тва е
ас го правих с две батки успех

Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Аз действам така, свалям целият носач като в повечето случай вътрешния шарнир превърта и се налага на подемника да го подперам с нещо да се развйе. Подпирам след това носача на менгеме и бой
!Новия шарнир набивам с камък за гедоре и пак бой
. Това е тествано поне с усилени шарнири
!




- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Е... определено каруцарските похвати са любими на много хора.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
~Мишо~ написа:Е... определено каруцарските похвати са любими на много хора.
И аз това забелязвам .............
Колега легни отдолу махни стабилизиращата щанга изцяло да се открие въпросния бол. Намира са на кофти място точно над рейката. От едната страна има място и пада бързо ,но от другата пречи рейката и имаш малко място за развиване . Там ще се изтормозиш. Махни целия носач имаш 4 болта на носач и пада. Отиди да ти го сменят ,като хората ще дадеш 10-20 лв ,но ще ти е мирна главата после . Не се занимавай с чукове и разни бай Ганьовщини така ли инак скоро след блъскането с чук ще осъзнаеш ,че ти трябва преса и че си преебал шарнира ,а с много упоритост и самия носач ,а той вече е цифра ! ( нов )
И ще си спестиш много главоболия !


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
~Мишо~ написа:Е... определено каруцарските похвати са любими на много хора.
Доста учтиво! Не става въпрос за любим метод а за възможности, не от към пари а време. Като е подчертано за усилен шарнир HD. Не мисля, че съм каруцар нито неграмотен не бих си позволил да блъскам по демпферен шарнир.

- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Как да сменя вътрешен шарнирен болт на Е36
Haddess написа:~Мишо~ написа:Е... определено каруцарските похвати са любими на много хора.
Доста учтиво! Не става въпрос за любим метод а за възможности, не от към пари а време. Като е подчертано за усилен шарнир HD. Не мисля, че съм каруцар нито неграмотен не бих си позволил да блъскам по демпферен шарнир.
Колега и аз да те подкрепя,че става даже и демпферен шарнир по бай-Ганьовския съм набивал и 3-4 години нищо му няма



Весели празници на всички.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани