Въпрос за компресията
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за компресията
Мисля да взема едно 318i, 115к.с., 1993г.
Въпросите ми са два.
1. На това BMW двигателя M43 ли е?
2. Когато го дам в сервиз за диагностика на двигателя, до колко е нормално да е компресията му? По каталог май компресията (ако двигателя е М43) е 9,7. Това обаче е старичко и едва ли ще е толкова .... та доколко ще е приемливо да е компресията му?
Въпросите ми са два.
1. На това BMW двигателя M43 ли е?
2. Когато го дам в сервиз за диагностика на двигателя, до колко е нормално да е компресията му? По каталог май компресията (ако двигателя е М43) е 9,7. Това обаче е старичко и едва ли ще е толкова .... та доколко ще е приемливо да е компресията му?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Въпрос за компресията
Eratosten написа:Мисля да взема едно 318i, 115к.с., 1993г.
Въпросите ми са два.
1. На това BMW двигателя M43 ли е?
2. Когато го дам в сервиз за диагностика на двигателя, до колко е нормално да е компресията му? По каталог май компресията (ако двигателя е М43) е 9,7. Това обаче е старичко и едва ли ще е толкова .... та доколко ще е приемливо да е компресията му?
щом колата е 93-г. значи може да е или М40 (до септември месец) или М43 (след септември) няколко теми по долу има видовете двигатели разгледай ги зада можеш да ги разпознаваш!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Братле, ако конпресията е 9.7 направо си преди ремонт
Да не би да гледаш степен на сгъстяване? Има разлика
Другото е, че М40 мотора, като застанеш отпред ще видиш вляво малко пред акумулатора стандартна цилиндрична бобина, а при М43 не е така. Провери с търсачаката, някъде имаше такава тема.

Да не би да гледаш степен на сгъстяване? Има разлика

Другото е, че М40 мотора, като застанеш отпред ще видиш вляво малко пред акумулатора стандартна цилиндрична бобина, а при М43 не е така. Провери с търсачаката, някъде имаше такава тема.
[quote="turbo"]Братле, ако конпресията е 9.7 направо си преди ремонт
Да не би да гледаш степен на сгъстяване? Има разлика
quote]
Ами де да знам за какво говоря. Лаик съм. В един руски сайт имаше дадено число 9,7 за някакво сгъстяване или компресия. Не знам точно. Та като дам да ми мерят компресията, на колко трява да е минимум?

Да не би да гледаш степен на сгъстяване? Има разлика

quote]
Ами де да знам за какво говоря. Лаик съм. В един руски сайт имаше дадено число 9,7 за някакво сгъстяване или компресия. Не знам точно. Та като дам да ми мерят компресията, на колко трява да е минимум?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Записваш последните 7 символа (2 букви и 3 цифри) от номера на рамата, намираш във фиорума вин декодера и той ти казва техническите параметри, с които това купе е излязло от завода. После си закарваш колата на диагностика и пускаш снимки да ти кажем честито. Накрая идваш на сбирка да почерпиш 

Never mistake motion for action...
Пичове, няма да имам време да записвам номера и да проверявам после в нета. Колата е в монтанско (аз съм в Сф) и като отида другия път, трябва да я закарам на сервиз и ако ми кажат, че е ОК, я взимам. Но все пак искам да знам колко минимум да е компресията на двигателя. Ако е на границата поне да искам някаква отстъпка. Анадънно 

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Около 10 атм. тряаа да бъде. Много е относително това мерене на компресия да знаеш. Аз моита като е купих е водих на диагностика в Блейз и те измериха 10.5 атм. на цилиндър. А скоро е мерих пак на хубава машинка при приятел дето се занимава с тунингъ беше 11атм. на 3 цил. и четвъртия 11.5 атм. По-скоро гледай да няма много разлика между цилиндрите, които разбира не гледа много много компресията щото тя се манипулира лесно, я с добавка някаква, по-гъсто масло.
Глеи да не трака много ДВГ-то.
Глеи да не трака много ДВГ-то.
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Естествено М43 е за предпочитане като следващо поколение двигател, но това е твърде относително. Всичко зависи от експлоатацията на колата досега. М40 има някои "детски болести", но не е казано че ще уцелиш точно такъв екземпляр. Иначе двата коня отгоре едва ли са кой-знае какво предимство за М43. Ако всичко е наред при диагностиката, вземай и много километри с кеф!;)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Eratosten написа:Пичове, няма да имам време да записвам номера и да проверявам после в нета. Колата е в монтанско (аз съм в Сф) и като отида другия път, трябва да я закарам на сервиз и ако ми кажат, че е ОК, я взимам. Но все пак искам да знам колко минимум да е компресията на двигателя. Ако е на границата поне да искам някаква отстъпка. Анадънно
на твое място първо му искам вин-а по телефона, иначе не отивам. Диктува ти последните 7 цифри и си проверяваш преди да си отишъл, да знаеш за какво става дума а не да биеш път... компресия - реално се мери на студен двигател, плюс колеги ти казаха добавки ала бала влияят..
вземи някой който разбира от коли с теб, да няма плач после, особено щом я взимаш от България (и по това е писано доста.. )

п.с. отделно компресията какво те притеснява... тя може да е сглобнеа 3 в 1 кола с добър (засега) двигател - ако незнаеш какво да гледаш си пътник. Имаше една добра тема 'какво да гледаме', за основните неща, ако не искаш да мъкнеш някой разбирач да ти я гледа земи се разрови и я намери, при полезните някъде беше темата. иначе до 1 година може и 2 пъти цената да си дал за да я стягаш (ако не се откажеш де)
Eratosten написа:ОК.
А някой може ли да сравни двата мотора (М40 и М43) ... предимства и недостатъци?
Като всяко по-ново нещи, сигурно М43 е по-добър от М40 (иначе нямаше да заменят 40-ката с 43-ката), но с какво е по-добър?
на кратко трябва много да внимаваш с М40 , хроничната му болест се лекува с около 1000 лв. (вал и кобилици , повдигачи) , М43 е с бездистрибуторно запалване - 4 бобинки има и е с верига не с ремък

Брато, къде да го търся ся тва М43. Какъвто му е мотора ... това е. Собственика му май ми каза, че е сменял ангренажен ремък...значи е М40. Но пък каза, че е 115к.с.....сигурно греши за конете.
Важното е мотора да се окаже изряден. Иначе ми се искаше да е М43.
Писна ми да търся кола вече. А и на тази кола, собственика е известен в градчето като голям перфекционист по отношение на колите си, така че като отида след седмица, очаквам диагностиката на колата да е положителна.
Нещо не ми се нрави, че задните спирачки са барабанни. Някой знае ли от кога на Е36 задните ги правят дискови?
Иначе колата е с готини лети джанти и климатик, така че няма да се налага да ги купувам след това.
Важното е мотора да се окаже изряден. Иначе ми се искаше да е М43.
Писна ми да търся кола вече. А и на тази кола, собственика е известен в градчето като голям перфекционист по отношение на колите си, така че като отида след седмица, очаквам диагностиката на колата да е положителна.
Нещо не ми се нрави, че задните спирачки са барабанни. Някой знае ли от кога на Е36 задните ги правят дискови?
Иначе колата е с готини лети джанти и климатик, така че няма да се налага да ги купувам след това.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани