Зацепване на м52б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Зацепване на м52б28
Колеги понеже , днес отворихме за смяна на гарнитура , мотора на мой приятел се чудим би ли било по добре ако се дадът двата разпределителни вала с по 1 зъб напред или на зад , или по отделно НЕ знам . Колата се кара и на газ. Ако някой от вас е пробвал и знае как е по добре нека сподели . Благодаря 

За милиони-няма закони.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Зацепване на м52б28
на пред или на зад не е до бре. то чно на беле зи ги зацепе те 

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Зацепване на м52б28
Мнения за зацепване на смукателя с 1 зъб напред само той ?
За милиони-няма закони.
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Зацепване на м52б28
Xaxa , нека пише който е пробвал. Имайки предвид годините износването на веригата и зъбните колела по системата туко виж може и да има разлика 

За милиони-няма закони.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Зацепване на м52б28
А ти какво искаш да се получи в крайна сметка? Да върви повече във високите или в ниските щото едното винаги е за сметка на другото.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Зацепване на м52б28
maxpower написа:А ти какво искаш да се получи в крайна сметка? Да върви повече във високите или в ниските щото едното винаги е за сметка на другото.
Малко по подробно може ли да обясниш как се зацепва за да върви повече в различните обороти? Аз не съм с 2.8 но все пак.

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Зацепване на м52б28
То първо е хубаво да се научиш да го зацепваш в стоково състояние преди да се пипат валовете, но най кратко обяснено без подробности :к
когато валовете (смукателен, изпускателен или двата) се местят на предварение (по посоката на въртене) въртящия момент слиза по надолу в оборотите и обратноот на закъснанение (обратно на посоката на въртене) премества въртящия момент по-нагоре в оборотите.
Може да се местят и двата заедно, може и по отделно, което е най добрия вариант, но е свързан с много проби грешки. При предварение се внимава за смукателния да не удари, а при закъснение страдат изпускателните клапани. От сега да кажа, че ако не знаете какво правите един зъб е много. Стоков м52 си върви най добре със стоковото зацепване на неговите си валове, вече ако се слагат други тогава нещата са по различни.
когато валовете (смукателен, изпускателен или двата) се местят на предварение (по посоката на въртене) въртящия момент слиза по надолу в оборотите и обратноот на закъснанение (обратно на посоката на въртене) премества въртящия момент по-нагоре в оборотите.
Може да се местят и двата заедно, може и по отделно, което е най добрия вариант, но е свързан с много проби грешки. При предварение се внимава за смукателния да не удари, а при закъснение страдат изпускателните клапани. От сега да кажа, че ако не знаете какво правите един зъб е много. Стоков м52 си върви най добре със стоковото зацепване на неговите си валове, вече ако се слагат други тогава нещата са по различни.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Зацепване на м52б28
mitaka21 написа:maxpower написа:А ти какво искаш да се получи в крайна сметка? Да върви повече във високите или в ниските щото едното винаги е за сметка на другото.
Малко по подробно може ли да обясниш как се зацепва за да върви повече в различните обороти? Аз не съм с 2.8 но все пак.
На 180 градуса върви най-много

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Зацепване на м52б28
don't be написа:Xaxa , нека пише който е пробвал.
За да пиша, значи съм пробвал и съм видял че няма смисъл от проби а от смяна на валовете

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Зацепване на м52б28
Благодаря на знаещите , един зъб е 10 градуса до утре има време за момента спирам на варианта смукателния в предварение . Само не знам как ще работи след това мотора , казаха ми на ПХ ще играят оборотите.
За милиони-няма закони.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Зацепване на м52б28
Да, при предварение на смукателния се влошава празния ход. 10 градуса по разпределителния вал са много. Ако говорим по коляновия по може.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Зацепване на м52б28
Сега се замислих за коляновия вал , от съотношението разпределителни колянов 1 към 2 , по безобидно ще е само коляновия да се един зъб назад , мисля си че ще компенсира износването по цялата веригаа и това може би ще сложъ разпределителните с по 5 градуса напред .
За милиони-няма закони.
Re: Зацепване на м52б28
Значи като съм с два смукателни на без ванос и са зацепени една срещу друга гърбиците отпред, смукателя си е стоков а изпускателя е във закъснение и така бонус въртящия момент идва в по високите обороти или пак не съм разбрал? За 2 смукателя на без ванос това ли е най - доброто зацепване? Извинявам се на колегата, че му ползвам темата но ми стана интересно. Надявам се, че не е проблем? 

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Зацепване на м52б28
Колеги преди презацепването на валовете и ваноса на инпа положението на camshaft сензора беше около 30-31гр. Сега когато е зацепено всичко коректно с инструмент показанията на инпа са 23-24гр. иначе ваноса като се включи бута още 25гр. Та въпроса ми е тези 7гр. сега по-малко според вас биха ли спънали колата в ниски обороти или няма да се усетили въобще? Какво показва практиката?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани