мн мизерен проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

мн мизерен проблем

Мнение от panci » 15 Авг 2006, 17:10

хора вече незнам какво ми става с колата :( от този форум смених какво ли не като се почне от дебитомер,ламда,датчик на рез.вал.и нищо.. свалях главата шлаиф гумички и гарнитура и си мислех че е от гарнитурата....но прави сащият проблем :( 1 цил не ми работи цапа ми свеща и ми пуши от зад (бяло) останаха ми 2 вариянта.да е цепната ризата или модула да ми дава грешна информ.на 1 цил и да ми фука повече бенз.:( от какво може др да е??? някои може ли да ми каже? ток има бобината е нова мотора е м50.знае ли някои лесно ли се пукат ризите на тея модели и дали модула може да ми е проблема.на диаг.не ми дава проблем :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 15 Авг 2006, 18:25

Мерил ли си компресия на въпросния цилиндър :?: С това бяло изпушване :idea:
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 15 Авг 2006, 21:36

да сащата като останалите е даже ги пасвахме и си лягат идеално не е изгорял клапан.вазможно ли да е риза пукната?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 15 Авг 2006, 21:37

забележете че не ми надува вав бодата.мн е кофти :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

.........

Мнение от rplamen » 15 Авг 2006, 22:01

компресия може да си има,но може да е сдухан масления сегмент

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Авг 2006, 22:24

може да ти пикае дюзата ,свещи предполагам си сменял ,ама с тез ментета нищо не се знае ,виж поне ги размени с друг цилиндър за проба .. то и с дюзите можеш да пробваш така .ако с бобината не си сменял лулата може да я смениш и нея.пукната риза е доста малко вероятно ,главата се пука първа :mhihi: замери си и налягането на горивото как е ,да не е повече от нормално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 16 Авг 2006, 1:56

свеща и бобината не са защото сам ги сменял и разменвал.струвами се че бласка мн бензин в цилиндара и цапа но пак може и да не изгаря! забелязвам има капки вода на ремуса но когато свала свеща и запала не праска вода ако е гарнитура ще праска а тя е нова и глатава не е цепната??? незнам на вас не вили се вярва да е риза? колата само 2,3 трагнала да загрява но сам я спирал на време веднаж термостат после перката ми изигра номер но не е стигала в червеното :( лоша работа момчета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 17 Авг 2006, 19:40

отразява ли се на вървенето, разхода, звука и работата на двигателя този проблем? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 17 Авг 2006, 20:26

да и то значително всичко се барка 20€ като му сипа бензин и го духа за 2 обиколки.шума е като мустанг или москвич както някои се изразяват.и като трагна се губи мощноста и забива и като мине определени обороти набира и от време на време прекасва а от зад си пуши яко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Авг 2006, 21:31

Или регулатора на налягането държи високо налягане, или някой(и) инжектор(и) стои (полу)отворен. :roll:
"като трагна се губи мощноста и забива" - на ниски обороти сместа е прекалено "богата".
"като мине определени обороти набира" - тогава въздуха става достатъчно за "нормална" смес.
:dunno:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 18 Авг 2006, 1:22

какав е тоя реголатор? каде се намира? ижекторчетата на инжекцията си работят прехваргах ги от 1 на друг.вазможно ли е кутията (компа и) да ми дава грешна инфо.на цилиндара и примерно да пуска по касно или по рано ток все едно няма центровка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Авг 2006, 10:39

той регулатора е за всички цилиндри така че е малко вероятно да е от него но за всеки случай трябва да го погледнеш...като гледам си елиминирал всички механични проблеми(освен сдухан/счупен сегмент не дай Боже,малко вероятно и симптомите не пасват много) ,остава да наложиш ЕКУ(управляващата електроника намира се като застанеш пред мотора в ляво пред предното стъкло зад едно капаче) от някой приятел със същия автомобил(лесно става) да видиш как ще се държи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 19 Авг 2006, 2:55

да имаш в предвид модула аз за него мн се самнявам но пуст касмет в чужбина сам и тук не знам никои като с моито има но повечето са 4-ки :( а и не познавам никои :( но за модула е вариант.за сегмент не ми се вярва на бензин мирише не на масло.а тоя регулатор на самия прат на инже кцията ли се намира на края там кадето е кутииката с мнгото кабели? нещо като помпичка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Авг 2006, 8:54

той е механичен ,номер 6 на диаграмата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 19 Авг 2006, 14:07

мерси ще го смена ако трябва и това еб... у джаджата аз кво смених пак това :confused:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook