Няколко питания за 318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Няколко питания за 318i
Здравейте на всички!От 2 дни имам тази е36-ца седан и много и се радвам макар че е седан.Като купих колата продавача ме уведоми че са сменяни 2-та задни лагера на главините,но оттогава дава грешка на абс-а и такъв няма.По негово мнение са датчиците.Педала на спирачката трябва също така да се натиска много надолу за да се задейства.Тези датчици на абс-а на барабаните ли се намират? Другият ми въпрос е свързан с хидравликата.На досегашните ми автомобили (все хонди) не съм имал подобно свирене на хидравликата,но на бмв-то веднъж завъртях волана докрай и започна да свири та оттогава не го въртя докрай.Искам да попитам може ли да се сложи добавка в маслото или нещо такова,за да предотврати повреда в рейката?Благодаря ви от сърце !
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Няколко питания за 318i
Здрасти, колега!
За другото не знам, но на мен никога не ми е свирила хидравликата, колкото и да съм навивал волана. Преди да слагаш добавка провери нивото и дали не губи от някъде хидравлична течност.
На Х3 сложих добавка, казаха ми, че след 200 км щяла да спре да бучи и нищо, та даже и още не съм разрешил проблема.
За другото не знам, но на мен никога не ми е свирила хидравликата, колкото и да съм навивал волана. Преди да слагаш добавка провери нивото и дали не губи от някъде хидравлична течност.
На Х3 сложих добавка, казаха ми, че след 200 км щяла да спре да бучи и нищо, та даже и още не съм разрешил проблема.
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Няколко питания за 318i
Възможно е да не е от хидравликата а от пистовия ти ремък.Провери го да не е хлабав или износен или някоя ролка и т.н.

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Здравейте на всички!От 2 дни имам тази е36-ца седан и много и се радвам макар че е седан.Като купих колата продавача ме уведоми че са сменяни 2-та задни лагера на главините,но оттогава дава грешка на абс-а и такъв няма.По негово мнение са датчиците.Педала на спирачката трябва също така да се натиска много надолу за да се задейства.Тези датчици на абс-а на барабаните ли се намират? Другият ми въпрос е свързан с хидравликата.На досегашните ми автомобили (все хонди) не съм имал подобно свирене на хидравликата,но на бмв-то веднъж завъртях волана докрай и започна да свири та оттогава не го въртя докрай.Искам да попитам може ли да се сложи добавка в маслото или нещо такова,за да предотврати повреда в рейката?Благодаря ви от сърце !
Провери си маслото и не навивай до края волана. Попринцип препоръчват да не се навива докрай, а една степен преди края. Не смятам, че имаш проблем. За спирачките, провери си маслото, ако не е сменяно скоро ти препоръчвам да го смениш и обезвъздушиш. Най-вероятно не ти е обезвъздушена системата. Ако си с барабаните отзад си стегни ръчната спирачка, като сваляш маншона и ще видиш две гайки. Маншона се сваля от предната част, като се натисне назад. Дано съм ти помогнал. Безаварийно.

- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Няколко питания за 318i
Binev_OuT написа:Възможно е да не е от хидравликата а от пистовия ти ремък.Провери го да не е хлабав или износен или някоя ролка и т.н.
Привет пистовия ремьк свири по всяко време , дори и без да се вьрти волана , колегата казва че е при навит до края волан , това е от хидравликата

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Няколко питания за 318i
Честито за покупката.
Съвета ми като цяло е да си обслужиш колата - ремък,ролки,термостат, водна помпа,филтри и да смениш всички течности. Масло, антифриз, спирачна течност и хидравлично масло.
На е36ците при навиване и задържане на волана в крайно положение - свири хидравликата и падат леко оборотите. Както на всяка кола.
Това не е притеснително, просто няма да задържаш в крайно положение навит волана, а ще го отпускаш леко.
Притеснинетлно е ако усещаш вибрации във волана или чуваш помпата докато си караш направо или завиваш леко.
Ръчната спирачка НЯМА да я пипаш от гайките под маншона както те "посъветваха".
Тя се регулира от зъбни колела, които се намират в барабана.
За спирачките трябва да я закараш на специалист. Според мен е някой маркуч или гумичка на главният спирачен цилиндър.
Съвета ми като цяло е да си обслужиш колата - ремък,ролки,термостат, водна помпа,филтри и да смениш всички течности. Масло, антифриз, спирачна течност и хидравлично масло.
На е36ците при навиване и задържане на волана в крайно положение - свири хидравликата и падат леко оборотите. Както на всяка кола.
Това не е притеснително, просто няма да задържаш в крайно положение навит волана, а ще го отпускаш леко.
Притеснинетлно е ако усещаш вибрации във волана или чуваш помпата докато си караш направо или завиваш леко.
Ръчната спирачка НЯМА да я пипаш от гайките под маншона както те "посъветваха".
Тя се регулира от зъбни колела, които се намират в барабана.
За спирачките трябва да я закараш на специалист. Според мен е някой маркуч или гумичка на главният спирачен цилиндър.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
ogata написа:
Ръчната спирачка НЯМА да я пипаш от гайките под маншона както те "посъветваха".
Тогава за какво са ги сложили? Каква им е функцията на "гайките"?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Няколко питания за 318i
Да обират жилото. Първо се натяга отзад, после от гайките, а не да разчиташ на жилата да натягат 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Няколко питания за 318i
Най-просто обяснено - от гайките под машона на лоста на ръчната спирачка, регулираш при какъв ход на самия лост да ти хваща ръчната.
А, колко яко ще държи ръчната зависи от реглажа в на зъбчатките отзад.
А, колко яко ще държи ръчната зависи от реглажа в на зъбчатките отзад.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Няколко питания за 318i
Няма проблем да си регулираш ръчната от гайките, когато барабана направи ръб само ги отпускаш и пружината ги прибира - иначе охлабването на зъбчатата гайка е тегаво.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Няколко питания за 318i
Първо честито за новата ти количка с здраве и голям кеф да си я караш 
За спирачките мисля, че като са сменяли лагерите после като са събирали не са обърнали внимание регулирани ли са накладките с въпросните зъбчатки както както казаха колегите над мен и оттам се получава голям празен ход на педала и ужасно спиране. Също ако са сваляли носачите за да сложат лагерите и са забравили да обезвъздушат или не са го направили както трябва допълнително усложнява нещата. Моя съвет е първо да обезвъздушиш задните колела и да видиш има ли задоволителен резултат. Ако няма, свали барабаните и си смени накладките и пружинките (чисто профилакточно така или иначе ще разглобяваш ...) след което си регулирай накладките с тези зъбчатки така че да са възможно най-близо до барабана и накрая си регулирай ръчната.

За спирачките мисля, че като са сменяли лагерите после като са събирали не са обърнали внимание регулирани ли са накладките с въпросните зъбчатки както както казаха колегите над мен и оттам се получава голям празен ход на педала и ужасно спиране. Също ако са сваляли носачите за да сложат лагерите и са забравили да обезвъздушат или не са го направили както трябва допълнително усложнява нещата. Моя съвет е първо да обезвъздушиш задните колела и да видиш има ли задоволителен резултат. Ако няма, свали барабаните и си смени накладките и пружинките (чисто профилакточно така или иначе ще разглобяваш ...) след което си регулирай накладките с тези зъбчатки така че да са възможно най-близо до барабана и накрая си регулирай ръчната.
Re: Няколко питания за 318i
Благодаря колеги за изчерпателните отговори!!Засега единствено ме интересува оправянето на АБС-а как ще стане,защото това купе си тежи и на мокро време е опасно.Ако системата не е обезвъздушена (това си мисля защото при напомпване педала се втвърдява) може ли абс-а да не работи?Ръчната наистина си иска натягане защото държи след 1/2 ход на лоста.Последният проблем на колата е че стартера при загрял мотор почти винаги не пали от първия път,а от 2-рия.Доколкото разбрах това е бендикса.Мисля за момента да сваля стартера и да го разглобя и почистя,пък ако тогава ми прави същата мизерия да сменя бендикса (не знам колко струва тази част).
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Благодаря колеги за изчерпателните отговори!!Засега единствено ме интересува оправянето на АБС-а как ще стане,защото това купе си тежи и на мокро време е опасно.Ако системата не е обезвъздушена (това си мисля защото при напомпване педала се втвърдява) може ли абс-а да не работи?Ръчната наистина си иска натягане защото държи след 1/2 ход на лоста.Последният проблем на колата е че стартера при загрял мотор почти винаги не пали от първия път,а от 2-рия.Доколкото разбрах това е бендикса.Мисля за момента да сваля стартера и да го разглобя и почистя,пък ако тогава ми прави същата мизерия да сменя бендикса (не знам колко струва тази част).
Колега като вече свалиш стартера и си пообогатиш речника от към псувни и ругатни съм сигурен, че ще размилиш и директно ще си смениш бендикса

Re: Няколко питания за 318i
Днес смених целия стартер.Информативно пиша цените - 60лв стартер и 40 труд.Поне при мен така минаха нещата.Стартера не дава да го завъртиш вече
Още съм в дилема дали да оправям абс-а или да го оставя така.

Re: Няколко питания за 318i
Колеги нека продължа малко темата.Надявам се да не сметнете питането ми за тъпо.В ръководството на потребителя(което изтеглих от форума) дават че радиатора студен трябва да е пълен до чертата на снимката(средата),но след това пише че при доливане се пълни на Макс..Всъщност докъде трябва да е пълен този радиатор?До последното деление или до средното?Карам колата на алтернативно гориво и това ми е важно за да не прецакам изпарителя.Другия ми въпрос е откъде се налива/проверява хидравличното масло на M40B18?Благодаря ви от сърце! 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани