Има ли I-bus оригинално в E36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Има ли I-bus оригинално в E36?
Разбрах, че CD43 го има, но за останалите модели нищо не можах да намеря! Най-живо ме интересува за BMW Business RDS - Philips DC785 от 12.1998г. понеже искам да монтирам мултиволан от Е39, но не знам дали ще могат да се разберат...
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
До колкото знам, само към cd43 може да се свърже мултиволан. Аз преди време исках да подкарам моето cd23 с мулти, но и аз като теб намерих само инфо, че cd43 може.
Попитай колегата stony
Попитай колегата stony
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Tristaiosemnaiseis написа:Разбрах, че CD43 го има, но за останалите модели нищо не можах да намеря! Най-живо ме интересува за BMW Business RDS - Philips DC785 от 12.1998г. понеже искам да монтирам мултиволан от Е39, но не знам дали ще могат да се разберат...
Колега твоето със сигурност няма , за Е36 доколко знам плеърите , които поддържат Ibus са BMW Business CD 43 и BMW Professional RDS , като за Professional RDS-а трябва да търсиш късната версия на Becker BE2455
CD43

Professional RDS

Първото гледам върви на цени от 300+ лева


Все пак успех ако се захванеш с подобна процедура , каквото можем ще помагаме

- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Ами щом без I-bus не става, явно няма да се захващам. Колкото и да съм вманиачен по ОЕМ компонентите, 300+лв за CD43 няма да дам... Ако някой е успял да го измисли все пак, въпреки липсата на I-bus да пише моля! Все пак както са казали Иван и Андрей - невъзможни неща няма!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
No0k написа:До колкото знам, само към cd43 може да се свърже мултиволан. Аз преди време исках да подкарам моето cd23 с мулти, но и аз като теб намерих само инфо, че cd43 може.
Попитай колегата stony
Сега като се замисля и се сещам, че BMW не дават информация относно плеарите, които имат възможност за управление по I-bus интерфейс. На практика се оказва, че плеарите монтирани в Е36 се монтират и в Е38, но с различни лицеви панели. Другото интересно е, че чейнджърите, монтирани в Е36, произвеждани за Американския пазар са същите като чейнджърите в Е39 и Е46, като стойката за този тип чейнджър се захваща на стоковото място в Е36.
Това на практика означава, че плеарите в Е36 имат интегрирани чипове за комуникация по I-bus шина, но за да се управляват им е необходим допълнителен модул като при Е38 и Е39. Това става с MID или IRIS.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Тя става дълга и широка, явно ще се ползва дистанционното управление, а бутоните на мултито за радиото за красота
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Има хора, които произвеждат адаптори за маркови плеъри като Пайнер, Алпайн, Сони и т.н. Мисля, че и да няма i-bus - може да се направи преходен адаптор между волана и плеъра. Както колегата don_gori го е направил в неговия случай. Аз съм с Бизнес РДС и отзад по нищо не се различава от СД43. Също четох, че чейнджърите били съвместими от Е39, Е38, Е36 и т.н. с радиата имащи чейнджър контрол. Аз вместо чейнджър мисля един Хсарлинк или подобно с флашка. И тогава вече адаптор за управление от волан. Къде къде го виждам по лесно, че с тия модули си е.ало мамата. От уикедна ме боли главата от следене на кабели и връзвания...
В конектор А, който изглежда че имам - по схемата излиза, че там се закача букса от телефонна инсталация за да се изведе аудиото през радиото. За муте функцията си има отделен кабел в голямата БМВ букса.
В конектор А, който изглежда че имам - по схемата излиза, че там се закача букса от телефонна инсталация за да се изведе аудиото през радиото. За муте функцията си има отделен кабел в голямата БМВ букса.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Най-лесно става ако имаш кола под ръка Е38 примерно с мултиволан , оригинален плеър и оригинален телефон. Играеш си 1 ден със сваляне на цялата инсталация и след това още 3 в напасване в твоята кола
Относно схемата на буксата за радио - 7 пин в повечето случай липсва просто защото в Е36 няма предвиден iBUS. iBUS се слага , мисля че в Z3 вече , което реално си е още Е36. Букса А доколкото си спомням беше за управление на чейнджър , телефона би трябвало да се вързва директно на голямата букса. Но има и друго нещо - говорителите в краката трябва да са 2 намотъчни и става един голям цирк общо взето
Темата на колегата @stony1 дава отговор на почти всички питанки - обяснено е доста подробно + снимков матрял
viewtopic.php?f=8&t=179527

Относно схемата на буксата за радио - 7 пин в повечето случай липсва просто защото в Е36 няма предвиден iBUS. iBUS се слага , мисля че в Z3 вече , което реално си е още Е36. Букса А доколкото си спомням беше за управление на чейнджър , телефона би трябвало да се вързва директно на голямата букса. Но има и друго нещо - говорителите в краката трябва да са 2 намотъчни и става един голям цирк общо взето

Темата на колегата @stony1 дава отговор на почти всички питанки - обяснено е доста подробно + снимков матрял

viewtopic.php?f=8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Моята си има в пин 7 Ibus и точно цветово e описан както при всички Е39ки и Е38ци където търсих инфо. Оттам съм "логнал" и моят допълнителен кабел без да режа, а директно и културно с обединителен клипс близо до гърба на голямата букса.
Конектор В ти е за чейнджъра - в него влиза мъжка букса. Конектор А с 5х5 дупчици е до него и трябва да влиза именно женска букса. Никъде не намирам инфо за там, освен от горната схема - че е за телефон.
За говорителите - аз в комплекта имам допълнителен говорител. Инсталацията ми е чисто нова - cark 91 и ползвам 5110 и 6310i.

Спийкърите нямат значение. Понеже с и без говорители - той ще работи без да се чува от нейде говорещия. Решението е лесно - разглабям говорителя от хендсфрийто и кабела му го свързвам към подменени двунамоткови в краката на пасажерите. При stoni са 2 ляво и дясно без да ги е сменял. А инфо от нета дава, че оригиналната заготовка и инсталация при Е36 за такъв каркит е с един 2намотков говорител в краката на пасажера.
Самият телефон трябва да се докара до управление от плеъра/не просто мутиннг, а да изписва или управлява дадени функции/, именно мисля че конектор А играе тази роля. Всички радиа от Е39 и имащи телефони изглеждат така отзад. Свърже ли се, после и мулти воланът през ibus ще джитка каквото му е зададено за гсм-а, именно защото сигналът ще си идва от плеъра-радиото.
По инсталацията нямам предвиден изход от модула до радиото. Имам само изход до пин 4 за мутинг при звънене. За него писах. Индия е малка
И наистина бих се заровил като прасе в теменужки в някоя разтворена Е38/e39 да видя конекторите и през какво минават и ще стане ясно...
п.с. Има много Е36ци с инсталации като моята и радиата им са Бизнес РДС нагоре класово. Доста обяви съм срещал със снимки на разглобени и никъде не видях модул в повече. Ама от снимки и бързи продажби не можах да проследя окабеляването...
п.с.2 През обикновен трансмитер от запалка - Бизнес РДСа /Phillips/ просто изписва честотата. Докато през Нокията ми с вграден трансмитер предавайки - на същата честота излиза надпис NOKIA на дисплея! А в самата нокия никъде няма да се променя и задава този надпис по желание. В друг автомобил форд с голямо вградено радио - с нокията излиза само честота с и без активиран РДС. Явно в плеъра си има програмиране за телефон нокия изхождайки от тази логика. Конектор В - също показва, че оттам трябва да мине гелефонната инсталация. А схемата е от е39 тема в някакъв форум
даже вече забравих от къде съм я свалял, че много четене падна набързо. Английски, руски, немски и главата - компот 
Конектор В ти е за чейнджъра - в него влиза мъжка букса. Конектор А с 5х5 дупчици е до него и трябва да влиза именно женска букса. Никъде не намирам инфо за там, освен от горната схема - че е за телефон.
За говорителите - аз в комплекта имам допълнителен говорител. Инсталацията ми е чисто нова - cark 91 и ползвам 5110 и 6310i.

Спийкърите нямат значение. Понеже с и без говорители - той ще работи без да се чува от нейде говорещия. Решението е лесно - разглабям говорителя от хендсфрийто и кабела му го свързвам към подменени двунамоткови в краката на пасажерите. При stoni са 2 ляво и дясно без да ги е сменял. А инфо от нета дава, че оригиналната заготовка и инсталация при Е36 за такъв каркит е с един 2намотков говорител в краката на пасажера.
Самият телефон трябва да се докара до управление от плеъра/не просто мутиннг, а да изписва или управлява дадени функции/, именно мисля че конектор А играе тази роля. Всички радиа от Е39 и имащи телефони изглеждат така отзад. Свърже ли се, после и мулти воланът през ibus ще джитка каквото му е зададено за гсм-а, именно защото сигналът ще си идва от плеъра-радиото.
По инсталацията нямам предвиден изход от модула до радиото. Имам само изход до пин 4 за мутинг при звънене. За него писах. Индия е малка

п.с. Има много Е36ци с инсталации като моята и радиата им са Бизнес РДС нагоре класово. Доста обяви съм срещал със снимки на разглобени и никъде не видях модул в повече. Ама от снимки и бързи продажби не можах да проследя окабеляването...
п.с.2 През обикновен трансмитер от запалка - Бизнес РДСа /Phillips/ просто изписва честотата. Докато през Нокията ми с вграден трансмитер предавайки - на същата честота излиза надпис NOKIA на дисплея! А в самата нокия никъде няма да се променя и задава този надпис по желание. В друг автомобил форд с голямо вградено радио - с нокията излиза само честота с и без активиран РДС. Явно в плеъра си има програмиране за телефон нокия изхождайки от тази логика. Конектор В - също показва, че оттам трябва да мине гелефонната инсталация. А схемата е от е39 тема в някакъв форум


Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
kagebista написа:Има хора, които произвеждат адаптори за маркови плеъри като Пайнер, Алпайн, Сони и т.н. Мисля, че и да няма i-bus - може да се направи преходен адаптор между волана и плеъра. Както колегата don_gori го е направил в неговия случай. Аз съм с Бизнес РДС и отзад по нищо не се различава от СД43. Също четох, че чейнджърите били съвместими от Е39, Е38, Е36 и т.н. с радиата имащи чейнджър контрол. Аз вместо чейнджър мисля един Хсарлинк или подобно с флашка. И тогава вече адаптор за управление от волан. Къде къде го виждам по лесно, че с тия модули си е.ало мамата. От уикедна ме боли главата от следене на кабели и връзвания...
В конектор А, който изглежда че имам - по схемата излиза, че там се закача букса от телефонна инсталация за да се изведе аудиото през радиото. За муте функцията си има отделен кабел в голямата БМВ букса.
Да колега буксата от зад при СД43 и Бизнес РДСне се различава по нищо дори има и пин7(i-bus) но ако разглобиш Бизнес РдС ще установиш ,че пин 7 не е вързан никъде!!!
Чейнджърите от е38 и е39 са съместими с е36,но не всички,тези които имат i-bus не тръгват в е36 с изключение на СД43!!!
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Това е полезно инфо.
Да дадеш надхвърлените 300 лева оценени за СД 43, наистина е луда работа. Както и за аналозите, макар че профешънал-а избива рибата с този дисплей.
От друга страна, от Е46 май всички радиа-касетки и изобщо плеъри поддържат I-bus. Оттук ми става чудно - като си разглобя бизнес РДСа и напипам един евтин от Е46/E39/E38, дали могат да се разменят и доработят вътрешните компоненти както stoni е обяснил. Отзад закачането е почти винаги единакво. Или в краен вариант да се извади карантията свързана с този пин 7 и да се монтира при Бизнес РДСа и подобни. Не съм толкова на ти с електрониката.
Но от друга страна пак става сложно - и по добре човек, изработващ адаптори за управление като в опел форума да му закараш радиото и да види какво може да се направи. Щом универсални има за марка даден плеър, защо да няма и един такъв за БМВ плеърите с кухи i-busи. Половината от тях - излиза че имат заготовки, но вътрешно са осакатени!
Винаги варианти бол! Но време и нерви понякога не стигат. Финансите също.
Лудо решение е - оригиналното радио на таблото и да се вкара в жабката или багажното съвсем нов плеър висок клас и да си го управлява волана. 2004 като се занимавах и интересувах от кар аудио го виждах този фокус - висш пилотаж да работят 2 плеъра заедно, като единия беше в жабката скрит.
Връщам се и на тези джаджи с флашка вместо чейнджър. Мисля, че и те могат да се доработят да мине волан с мулти между тях. Защото минават към "евро БМВ буксата" и обръщат сигнала към краен предавател, като вадят всички бутони необходими за работа и дори екрана си функционира с текстове, функции и т.н.
И вместо да бутам 250++ кинта за СД43 което незнам колко време ще работи, ще ми стигнат и за МП3 модул и изработка на адаптор, та даже ще останат доста пари... Жалко че никой на ТИ не се е хванал да го направи. Смятам че може...
Оригиналният вид винаги си струва и аз го предпочитам. Независимо че звука е гаден и радиото не може да захрани като хората едни по-мощни елипси. И да не режеш и завръзваш кабелища, а да го направиш така, че да не се запалиш и всичко да е капсуловано в буксите...
Да дадеш надхвърлените 300 лева оценени за СД 43, наистина е луда работа. Както и за аналозите, макар че профешънал-а избива рибата с този дисплей.
От друга страна, от Е46 май всички радиа-касетки и изобщо плеъри поддържат I-bus. Оттук ми става чудно - като си разглобя бизнес РДСа и напипам един евтин от Е46/E39/E38, дали могат да се разменят и доработят вътрешните компоненти както stoni е обяснил. Отзад закачането е почти винаги единакво. Или в краен вариант да се извади карантията свързана с този пин 7 и да се монтира при Бизнес РДСа и подобни. Не съм толкова на ти с електрониката.
Но от друга страна пак става сложно - и по добре човек, изработващ адаптори за управление като в опел форума да му закараш радиото и да види какво може да се направи. Щом универсални има за марка даден плеър, защо да няма и един такъв за БМВ плеърите с кухи i-busи. Половината от тях - излиза че имат заготовки, но вътрешно са осакатени!
Винаги варианти бол! Но време и нерви понякога не стигат. Финансите също.
Лудо решение е - оригиналното радио на таблото и да се вкара в жабката или багажното съвсем нов плеър висок клас и да си го управлява волана. 2004 като се занимавах и интересувах от кар аудио го виждах този фокус - висш пилотаж да работят 2 плеъра заедно, като единия беше в жабката скрит.
Връщам се и на тези джаджи с флашка вместо чейнджър. Мисля, че и те могат да се доработят да мине волан с мулти между тях. Защото минават към "евро БМВ буксата" и обръщат сигнала към краен предавател, като вадят всички бутони необходими за работа и дори екрана си функционира с текстове, функции и т.н.
И вместо да бутам 250++ кинта за СД43 което незнам колко време ще работи, ще ми стигнат и за МП3 модул и изработка на адаптор, та даже ще останат доста пари... Жалко че никой на ТИ не се е хванал да го направи. Смятам че може...
Оригиналният вид винаги си струва и аз го предпочитам. Независимо че звука е гаден и радиото не може да захрани като хората едни по-мощни елипси. И да не режеш и завръзваш кабелища, а да го направиш така, че да не се запалиш и всичко да е капсуловано в буксите...
Последна промяна kagebista на 21 Авг 2013, 14:40, променена общо 2 пъти
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
И ти колега искаш да гледаш моя филм ,но за да ти излезе по- ефтино нека ти го разкажа
В този ред на мисли касетофоните от Е46 са с абсолютно същата механика ,но електронната част е различна ,в по-новите модели има чип в който е кодиран и ВИН номера на колата и си го търсят!!! Варианта е Е38 ,но преди 1998г при тях нещата са по- съвместими с Е36
http://picbg.net/pic.php?u=306655QhFt&i=705133
При мен е така решен проблема,има още работа ,но всичко си работи (волан,касетка ,чейнджър и телефон)

В този ред на мисли касетофоните от Е46 са с абсолютно същата механика ,но електронната част е различна ,в по-новите модели има чип в който е кодиран и ВИН номера на колата и си го търсят!!! Варианта е Е38 ,но преди 1998г при тях нещата са по- съвместими с Е36
http://picbg.net/pic.php?u=306655QhFt&i=705133
При мен е така решен проблема,има още работа ,но всичко си работи (волан,касетка ,чейнджър и телефон)
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
ник написа:И ти колега искаш да гледаш моя филм ,но за да ти излезе по- ефтино нека ти го разкажа![]()
В този ред на мисли касетофоните от Е46 са с абсолютно същата механика ,но електронната част е различна ,в по-новите модели има чип в който е кодиран и ВИН номера на колата и си го търсят!!! Варианта е Е38 ,но преди 1998г при тях нещата са по- съвместими с Е36
http://picbg.net/pic.php?u=306655QhFt&i=705133
При мен е така решен проблема,има още работа ,но всичко си работи (волан,касетка ,чейнджър и телефон)
Само дето при теб ченджърът е стандартен от Е36 без I-bus интерфейс. Ако трябва да разкажа за моите премеждия с един IRIS от Е39 няма да ми стигне един ден.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
stony1 написа:ник написа:И ти колега искаш да гледаш моя филм ,но за да ти излезе по- ефтино нека ти го разкажа![]()
В този ред на мисли касетофоните от Е46 са с абсолютно същата механика ,но електронната част е различна ,в по-новите модели има чип в който е кодиран и ВИН номера на колата и си го търсят!!! Варианта е Е38 ,но преди 1998г при тях нещата са по- съвместими с Е36
http://picbg.net/pic.php?u=306655QhFt&i=705133
При мен е така решен проблема,има още работа ,но всичко си работи (волан,касетка ,чейнджър и телефон)
Само дето при теб ченджърът е стандартен от Е36 без I-bus интерфейс. Ако трябва да разкажа за моите премеждия с един IRIS от Е39 няма да ми стигне един ден.
Да така е,но нали знаеш колко аудио компоненти имам в резултат на всички опити

Няма да е зле да направиш отделна тема за свързване на чейнджър с I-bus ,може да се появят още последователи

Последна промяна ник на 22 Авг 2013, 11:38, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
ник написа:stony1 написа:ник написа:И ти колега искаш да гледаш моя филм ,но за да ти излезе по- ефтино нека ти го разкажа![]()
В този ред на мисли касетофоните от Е46 са с абсолютно същата механика ,но електронната част е различна ,в по-новите модели има чип в който е кодиран и ВИН номера на колата и си го търсят!!! Варианта е Е38 ,но преди 1998г при тях нещата са по- съвместими с Е36
http://picbg.net/pic.php?u=306655QhFt&i=705133
При мен е така решен проблема,има още работа ,но всичко си работи (волан,касетка ,чейнджър и телефон)
Само дето при теб ченджърът е стандартен от Е36 без I-bus интерфейс. Ако трябва да разкажа за моите премеждия с един IRIS от Е39 няма да ми стигне един ден.
Да така е,но нали знаеш колко аудио компоненти имам в резултат на всички опитиВажен е резултата,а той е на лице!
Няма да е зле да направиш отделна тема за свързване на чейнджър с I-bus ,може да се появят още последователи
Не е проблем да напиша една тема, но се чудя какъв ще е ефекта. Преди време реших да напиша тема за звука и неговото разпространение в различни среди. По време на една почивка в Боровец се роди темата "Саунда в нашите коли". Въпреки подробните обяснения, във форума продължяват да се появяват теми относно това възможно ли е и как да подобрим ни саунда в автомобила.
Ще пробвам и с темата за I-bus пък да видим какво ще излезе.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани