Отново помощ с инфо. за Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Отново помощ с инфо. за Е36
Колата е прекалено запазена, което означава - пребоядисвана и може би подменен салон, маркучи и уплътнения. И за да не се подлъжа по външния вид и да я взема с някакъв сериозен проблем какво най-вече да гледам или по точно как да преценя дали е ОК. Четох нещо за хидравличните повдигачи, като по серизозен и основен проблем при Е36, но не знам как да разбера ако има проблем. А да си призная честно не знам как да различа двигателя дали е М-43. Ще я водя на майстор....ама не е лошо и аз да знам какво да гледам. И ако не е такъв двигателя фатално ли е за в бъдеще.
Благодаря отново за търпението и информацията.
Благодаря отново за търпението и информацията.
здрасти.. мойта също е запазена външно тоест пребоядисвана но тя е черна и ако не беше щеше да е матова а и на вид стара. черното изгаря. знам че е опасно да се взима пребоядисвана кола но риск печели риск губи..
Закарай я на майстор най добре. амортисьори да гледат.. гледай волана колко е изтаркан.. педалите.. седалките.. копчетата. подлакътницте на вратата.. седалките може да разбереш лесно дали са претапецирани.. виж на няколко бмв та стандартната.. двигателя .. твоя работа. моя е м40 и съм доволен. знам че м43 е по добар обаче ако ти се падне кола с м40 и хубаво тех състояние.. няма смисъл да чакаш м43.. може да го чакаш месеци години и т.н.
шарнирите да ти видят.. по окачването майстора също да гледа. хубаво е да видиш и вин кода го провериш коя година е колата в действителност. крадена ли е и т.н. + гумите също гледай в какво състояние са + задължително на диагностика + да ти измерят компресията на двигателя.. мойта е около 11,5 на 318и може би трябва да е повече но знам че до 10 всичко е ок. ако ти ттрябва линк за вина напиши и ще ти го напиша..
Закарай я на майстор най добре. амортисьори да гледат.. гледай волана колко е изтаркан.. педалите.. седалките.. копчетата. подлакътницте на вратата.. седалките може да разбереш лесно дали са претапецирани.. виж на няколко бмв та стандартната.. двигателя .. твоя работа. моя е м40 и съм доволен. знам че м43 е по добар обаче ако ти се падне кола с м40 и хубаво тех състояние.. няма смисъл да чакаш м43.. може да го чакаш месеци години и т.н.
шарнирите да ти видят.. по окачването майстора също да гледа. хубаво е да видиш и вин кода го провериш коя година е колата в действителност. крадена ли е и т.н. + гумите също гледай в какво състояние са + задължително на диагностика + да ти измерят компресията на двигателя.. мойта е около 11,5 на 318и може би трябва да е повече но знам че до 10 всичко е ок. ако ти ттрябва линк за вина напиши и ще ти го напиша..
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Дали е М43 двигателя може да рабереш по тва че има 4 бубини, а също и по ВИН-а, имай предвид че читав М40 е голяма рядкост и не е много препоръчителен, М43-ката е с верига и му няма голяма част от детските болести на М40. Иначе колегата преди мен е написал кво да гледаш общо взето, обърни внимание на разстоянията между калници, врати, капак на багажника фарове и т.н., трябва да са еднакви, успех 


Благодаря пак много....пишете още
Става вапрос за 316 - салона и боята, са като чисто нови..тапицеря, волан, педали, дори разните капачките по салона....всичко свети. Двигателя също - всяко едно маркуче, уплътнение или дреболийка дори им седи кода за продажба, чисто нови....и по това едва ли мога да се ръководя. Не съм забелязъл разлика в боята. Притесняваме да не е блъскана, че в толкова добро състояние.....не знам. Всеки ми говори различно, защото не разбирам. Ще водя скоро майстор да я види....
Тя от "mobile.bg " (6350лв. с митото) http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Писах без да я показвам, защото съм сигурен, че сте я виждали ..... а исках и мнението ви като цяло.
Надявам се да ме посъветвате още неща......
Тя от "mobile.bg " (6350лв. с митото) http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Писах без да я показвам, защото съм сигурен, че сте я виждали ..... а исках и мнението ви като цяло.
Надявам се да ме посъветвате още неща......
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Това според мен е с мотор М40. Този мотор се произвежда до 09.93г. , а след септември обикновенно търговците пишат че колата е от следващата година. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Мерси Лъчо, но....
Какво да му гледам на тоя двигател, че да се подсигуря за в бъдеще да не го правя постоянно. Защото виждам по форума пишат, че не си заслужава такъв двигател. И по принцип така и не разбрах какво толкова му е проблема.
Благодаря пак на всички, които ми отговориха.
Благодаря пак на всички, които ми отговориха.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
според мене прегледай двигателя основно, защото колата е от ГЕР а пък нали се сещаш че километрите на 13 год. кола не са под 200 хил. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега не и се притеснявай за външния вид те просто са я измили изпрали и пастирали ,нали трябва да лови окото.
А за мотора лесно ще направиш разлика ако трака когато я запалиш студена и така си трака докато не загрее значи е за ремонт мотора.
ремонт който ще ти злезе 800-900лв. Разпределителн вал хидравлични повдигачи от това страдат М40-ките.
Според мен е по добре да потърсиш Кола с М43 318 като разход на бензин ще е като 316 или с много малка разлика.
И ще си спестиш бъдещи ремонти по мотора
А за мотора лесно ще направиш разлика ако трака когато я запалиш студена и така си трака докато не загрее значи е за ремонт мотора.
ремонт който ще ти злезе 800-900лв. Разпределителн вал хидравлични повдигачи от това страдат М40-ките.
Според мен е по добре да потърсиш Кола с М43 318 като разход на бензин ще е като 316 или с много малка разлика.
И ще си спестиш бъдещи ремонти по мотора

Благодаря
Благодаря пак много......но вече так се наплаших с тия М40, валове и ангренажни ремъци, че не знам да ли ще мога да е гледам тази кола.....ще взема накрая да и тегля една майна и ще си ходя пак с двойката (двата крака)




квато и кола да вземеш все е късмет работа.. ако имаш късмет ще ти служи дълго.. ако не.. в бг.. така могат да замажат евентуални проблеми че.. тай че.. гледаш колата.. мисленно си приготвяш още 1000лв за ремонти и така.. има виц за жените.. може да се преформи и за колите.. всички жени са змеи и най важното е като баркаш в торбата да извадиш твоята да не извадиш най отровната! все пак не копуваш нова кола!! аз съм с м40 и съм доволен от колата си и от жена си също;)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
М40 ако не е за ремонт на газоразпределението не е лош мотор ,икономичен и евтин за поддръжка .. но много повече подхожда на Е30
ЕДИТ:тази конкретна Е36ца е с М40 щото човека споменава възможност за инвалид ,а М43 не става на инвалид.
ЕДИТ:тази конкретна Е36ца е с М40 щото човека споменава възможност за инвалид ,а М43 не става на инвалид.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани