Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Здравейте колеги.Днес ходих да гледам едно бмв 325 тдс 96год мн запазен от към купе и салон екземпляр с дигителен климатроник,АСЦ,подгряване на седалките и други глезотий.Колата като отидох не я беше палил човека и даже пред мен изрина снега от нея и аз я запалих.Запали от раз.Обаче не ми хареса едно нещо от след ЕГР има един маркуч който беше спукан и капеше масло от него доста силно.И друго забелязах,че като подам газ примерно както е студена до 2000 2100 rpm след като си махна крака от педала за газта колата задържа поне още 1 2 сек. тия обороти и тогава падат до 500 и се вдигат до 750 800 някаде след това.Какъв може да е проблема може ли нещо ГНП-то да не е добре или веригата да е разтегната?
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
принципно това с оборотите е от гнп-то... топла как пали ?
а маркуча след егр-а под колектора или на самия егр има едно маркуче - то няма значение де щом капе усилено значи турбото ти хвърля масло...
та в крайна сметка ако колата ти я дават за 2 бона имаш от къде да намираш нафта на под 2лв или за без пари... нещата са поправими, но при други обстоятелства - бегай кат вампир от чесън тва е гроб
а маркуча след егр-а под колектора или на самия егр има едно маркуче - то няма значение де щом капе усилено значи турбото ти хвърля масло...
та в крайна сметка ако колата ти я дават за 2 бона имаш от къде да намираш нафта на под 2лв или за без пари... нещата са поправими, но при други обстоятелства - бегай кат вампир от чесън тва е гроб
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Coulthard написа:принципно това с оборотите е от гнп-то... топла как пали ?
а маркуча след егр-а под колектора или на самия егр има едно маркуче - то няма значение де щом капе усилено значи турбото ти хвърля масло...
та в крайна сметка ако колата ти я дават за 2 бона имаш от къде да намираш нафта на под 2лв или за без пари... нещата са поправими, но при други обстоятелства - бегай кат вампир от чесън тва е гроб
Не за бартер ми званяха.Иначе аз бях чул,че имало някакви оплатетния на егр и те се сменят да не капе.А и турбото не го чувах добре.Може и то да дава "фира" вече....а пък това за оборотите и аз си мисля,че може да е от плочката на ГНП-то но не съм сигурен.Как мога да разбера дали е от нея?
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
то и моето турбо не се чува кат на някое грозно тди ама не пречи да удря пикове на 1.5 безпроблемно... въпроса е ако се е разтекло имаш рециклиране на турбина, обикновено дебитомерите се прецакват като ги наквасиш за дълго в масло, та и там ще ти изкочи проблем...
принципно когато е с проблемна верига пали трудно, щом бръм и запал
мирише ми на гнп... тук вече ако се намеси по темата Пресо или още някой от можещите монтьори (нарочно не ползвам думата майстори... че...) ще ти дадат доста ясна представа... но честно казано не знам какъв бартер ще правиш но трябва да е адски изгоден за теб... тия екстри как да ти кажа ... АСЦ ме ужасява толкова допотопна история е... по добре читав двигател, от друга страна 17 годишен тдс не очаквам да плясне с ръце и да каже опаааа нищо ми нема като нов съм и струвам 2000лв.
принципно когато е с проблемна верига пали трудно, щом бръм и запал

Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
гнп то на живи данни на една диагностика ще покаже как работи
а омаслчването все пак колата не е 5 годишна 


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
омасляване е едно, да капе здраво е съвсем друго ... прави разлика, щото като ти духне 1л масло за 2000км и ще изкочи тема колата гори масло от де, последвана от рециклиране на турбо
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
kokoko написа:гнп то на живи данни на една диагностика ще покаже как работиа омаслчването все пак колата не е 5 годишна
Ще ти покаже среден пръст с извинение



Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Бартера е за голф 3 тди.Поне знам,че на голфа двигатела е перфектен дигностики съм му правил и го знам,че е добре.Туй че не знам дали е ГНП-то трябва да видя човека да направим диагностика на бмв-то и малко да изчистят снега защото днес имаше много сняг и не можахме да го пробваме както трябва.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
честно ако днес и сега трябваше да избирам между тди 1.9 90 коня и 2.5 тдс 143 коня в еднакво състояне ... но да имам опита от тдс-ите ... да съм се регнал във ФВ форума
... Наясно ли си с разхода на тдс-а, това едно .. с болестите по Е36.... това второ ииии трето вярвай ми колата върви но не като 143 коня ... тоя двигател ако не го отпушиш само му плащаш данъка... шанса да си го набиеш ми се струва твърде голям.
П.С. След като я покараш я виж как пали топла. гасиш палиш гледаш дали ако запали перфе играе обороти упражнението го направи поне 1-2пъти

П.С. След като я покараш я виж как пали топла. гасиш палиш гледаш дали ако запали перфе играе обороти упражнението го направи поне 1-2пъти
- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Аз сега се замислих че е възможно егр-а да е запушен и маслото да се стича от трабичката и затова всичко да е в масло.Моя съм го запушил и не бях в България 4 месеца и като се прибрах всичко беше в масло под ЕГР-а следователно капеше от там където контактуват желязната тръба и Егра.И ГНП-то и всичко надолу беше в мизерия. А от ГНП-то може някой велик майстор да местил плочката за повече респонс и тей да я е наместил че кат чукнеш педала да се качва на 2000 оборота и да стои по 2-3 секунди там
. Хващай някой приятел с кабели и я проверете как работи. А относно тдс-а болести проблеми не ми се спори но нещо когато е читаво(не му взет живота) и се подържа със качествени материали, желание и старание няма да имам проблеми с него.Задължително виж топла как пали.Във е34 подфорума има доста изписано.
Успех.

Успех.

Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
Иначе на ГНП-то ремонта долу горе колко пари е?Ако трябва да се прави.
- dobrev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
- Мечтае да кара: Е24 635CSi
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
На мен ми искат 100 лв за смяна на абсолютно всички гарнитури на ГНП-то, а един майстор ми беше казал неква цифра 180-200 лв. чесно да си кажа нз може така да вървят цените ама 200 лв за смяна на едни гарнитури...
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
dobrev3 написа:На мен ми искат 100 лв за смяна на абсолютно всички гарнитури на ГНП-то, а един майстор ми беше казал неква цифра 180-200 лв. чесно да си кажа нз може така да вървят цените ама 200 лв за смяна на едни гарнитури...
Колега я кажи ти знаеш ли колко са като бройка абсолютно всички гарнитури на гнп та да си сигурен че са сменени или само четирите( десетте с на тръбичките високо налягане 6-те броя ) или там 1бройка повече или по-малко. Въобще имаш ли си на идея каква работа трябва да се извърши какви знания ти трябват и какъв инструмент ( не отверка и клещи


- dobrev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
- Мечтае да кара: Е24 635CSi
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
vladobate написа:dobrev3 написа:На мен ми искат 100 лв за смяна на абсолютно всички гарнитури на ГНП-то, а един майстор ми беше казал неква цифра 180-200 лв. чесно да си кажа нз може така да вървят цените ама 200 лв за смяна на едни гарнитури...
Колега я кажи ти знаеш ли колко са като бройка абсолютно всички гарнитури на гнп та да си сигурен че са сменени или само четирите( десетте с на тръбичките високо налягане 6-те броя ) или там 1бройка повече или по-малко. Въобще имаш ли си на идея каква работа трябва да се извърши какви знания ти трябват и какъв инструмент ( не отверка и клещи) та да коментираш скъпо ли било евтино ли. Преди 3 години тука ( пък и не само ) ми искаха 420 лв , сега същите чувам и на 250лв го правят , чувал съм и за 150 (което вече е за много огладнели ) , а съвсем скоро и 80 кинта чух ама не само ми за 2 часа всичко било тип-топ
. Е тва последното си е чиста подигравка и ето ти митове и легенди . И само за протокола колко би струвала тази работа, която ти не можеш да свършиш , според теб ( без да имаш примери от рода на 100лв и т.н.) .
Колега нз защо ми се усилваш тука ама то май само тука се усилваш защото е по лесно... и кое от написаното "нз може така да вървят цените" НЕ РАЗБРАААААААААААА... просто казвам на момчето кво ми искат на мене за да си направи горе долу сметката...
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Бмв 325 Тдс Капе масло от ЕГР
защото баце най-вероятно те мятат зад върбите те само монтаж демонтаж на тая помпа взимат 50лв за труд сещай се за 50лв как се отваря и се сменят гарнитурите... но има хора и хора.. дано за тия 100кинта всичко да направят
относно въпросния тдс който коментираме ремонтите по него могат да бъдат 200 може да бъдат и 1200лв... не знам дали си заслужава
... тва да се събира масло и да тече яко на егр-а... си е ебати мита и легендата.... за да омазнен въздуховода към колекторите и да тече от егр-а само едно турбината пипа маслото. Щом е започнала да го пипа че чак да тече скоро ще започне да го яде и тогава бай - втора ръка турбо 200лв монтаж демонтаж още 100 и свещички 5лв да се оправят нещата щото никой не гарантира че новото/старо турбо не папа масло и то.
ГНП качествена настройка и закачене под 50лв. не знам, та след като дадеш тия 50лв и се окаже че зле започва гоненката която може да стигне до отново нова/стара помпа дет от 200 до 400лв за нещо което не се знае как работи ....

относно въпросния тдс който коментираме ремонтите по него могат да бъдат 200 може да бъдат и 1200лв... не знам дали си заслужава

ГНП качествена настройка и закачене под 50лв. не знам, та след като дадеш тия 50лв и се окаже че зле започва гоненката която може да стигне до отново нова/стара помпа дет от 200 до 400лв за нещо което не се знае как работи ....
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани