Питане за покупка на 318?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Питане за покупка на 318?
Пичове, продадох 320-ската и сега е на дневен ред е нова. Загледал сам едно 318 96г. комби ама много кусири на първо гледане и ме е страх без компетентно мнение по въпроса. Кусури има следните:
1. Тавана изпран -
паднал
2. Колата припуква като се форсира и се пусне газта. Гледах отзад няма пушек само малко пара излизаше, обаче припуква...кажете от кво се получава?
3. Странно ми беше, че перката на радиатора не върти. Като се загледах не е виско а влизат едни дебели кабели в нея. Може ли да е електрическа? Прокапа едно съединение на маркуча които влиза в мотора. На радиатора, където се събират с преливника подпуши малко пара, но гледам че отдолу не тече вода. Като позагря колата се уплаших да не я прегрееме, защото и маркучите се понадуха а радиатора си остана горе долу топъл. Даите мнение по-въпроса.
4. кофти гуми и няма джантета
Това е на първи оглед, иначе вънка е горе-долу добре с изключени на удар отзад в левия калник който е направен добре ама са мазали и по уплатненията с боя
. Иначе екстри колко искаш ел. шибидах, пълен ел. пакет, електрония климатроник, малкия компютър обаче, свалена е музиката и чеинджъра,има аларма, няма шпер.
Та цената му е малко под 8 естествено е Талянско.
Даите мнение по вупроса при кои да го карам да го види и кво да права да взимам ли или кво?
1. Тавана изпран -

2. Колата припуква като се форсира и се пусне газта. Гледах отзад няма пушек само малко пара излизаше, обаче припуква...кажете от кво се получава?
3. Странно ми беше, че перката на радиатора не върти. Като се загледах не е виско а влизат едни дебели кабели в нея. Може ли да е електрическа? Прокапа едно съединение на маркуча които влиза в мотора. На радиатора, където се събират с преливника подпуши малко пара, но гледам че отдолу не тече вода. Като позагря колата се уплаших да не я прегрееме, защото и маркучите се понадуха а радиатора си остана горе долу топъл. Даите мнение по-въпроса.
4. кофти гуми и няма джантета
Това е на първи оглед, иначе вънка е горе-долу добре с изключени на удар отзад в левия калник който е направен добре ама са мазали и по уплатненията с боя

Та цената му е малко под 8 естествено е Талянско.
Даите мнение по вупроса при кои да го карам да го види и кво да права да взимам ли или кво?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
аз лично се чудя как от 6-так ще се качиш на 4 цилиндрово
за мен след 320-ката пътя е само нагоре!!!

за мен след 320-ката пътя е само нагоре!!!
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
За 7500 можеш да се хвърлиш според мен, а заради кусурите можеш да се пазариш. Годината е доста добра, при това "туринг". Все пак не е зле да мине на диагностика преди покупката, а това че е клепано с боя по уплътнителите говори за бърза козметика с цел бърза продажба, там позагледай по-подробно. Наслука! 

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
Re: Питане за покупка на 318?
stax написа:Пичове, продадох 320-ската и сега е на дневен ред е нова. Загледал сам едно 318 96г. комби ама много кусири на първо гледане и ме е страх без компетентно мнение по въпроса. Кусури има следните:
1. Тавана изпран -паднал
2. Колата припуква като се форсира и се пусне газта. Гледах отзад няма пушек само малко пара излизаше, обаче припуква...кажете от кво се получава?
3. Странно ми беше, че перката на радиатора не върти. Като се загледах не е виско а влизат едни дебели кабели в нея. Може ли да е електрическа? Прокапа едно съединение на маркуча които влиза в мотора. На радиатора, където се събират с преливника подпуши малко пара, но гледам че отдолу не тече вода. Като позагря колата се уплаших да не я прегрееме, защото и маркучите се понадуха а радиатора си остана горе долу топъл. Даите мнение по-въпроса.
4. кофти гуми и няма джантета
Това е на първи оглед, иначе вънка е горе-долу добре с изключени на удар отзад в левия калник който е направен добре ама са мазали и по уплатненията с боя. Иначе екстри колко искаш ел. шибидах, пълен ел. пакет, електрония климатроник, малкия компютър обаче, свалена е музиката и чеинджъра,има аларма, няма шпер.
Та цената му е малко под 8 естествено е Талянско.
Даите мнение по вупроса при кои да го карам да го види и кво да права да взимам ли или кво?

Дай ми поне една основателна причина да се качиш от 320 на 318. Иначе близо 8 за такава кола са си цифра. В последно време пазара се заля от бмв-та. Сигурен съм ,че ще си намериш нещо по-добро на по-добра цена. И все пак ми отговори на въпроса

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Няма спор 6 си е 6 и то в редица, ама може да му тежи поддръжката на колата и да не си пада толкова спортна натура човека




Re: Питане за покупка на 318?
"Дай ми поне една основателна причина да се качиш от 320 на 318. "
320 комби под 10000 няма - нямам такива пари. Ако не е основателна не незнам ква да е?
Виското се оказа,че е електрическа перка и не е правена а оргинална с щампи на БМВ - работи безгрижно.
А почукването което се появява за секунда и изчезва майстора, които го гледа го отдава на старото масло и че не е палена от 1 месец колата странното е че после си изчезна.
Абе незнам вече дадох капаро и още гледам на пазара под 8500 такова няма. Вие кажете ама мисля, че е изгодно. Пак и като се замисля после за АГУ и как лесно се слага ....после ме питайте за 320 и 25лв. на 100 или газ за 9-10лв на 100 градско.....хем че не ми се ще.
320 комби под 10000 няма - нямам такива пари. Ако не е основателна не незнам ква да е?
Виското се оказа,че е електрическа перка и не е правена а оргинална с щампи на БМВ - работи безгрижно.
А почукването което се появява за секунда и изчезва майстора, които го гледа го отдава на старото масло и че не е палена от 1 месец колата странното е че после си изчезна.
Абе незнам вече дадох капаро и още гледам на пазара под 8500 такова няма. Вие кажете ама мисля, че е изгодно. Пак и като се замисля после за АГУ и как лесно се слага ....после ме питайте за 320 и 25лв. на 100 или газ за 9-10лв на 100 градско.....хем че не ми се ще.
Последна промяна stax на 22 Май 2006, 21:20, променена общо 1 път
Сдобих се с Е36 туринга. Незнам с какво са карали тея Талянци ама като смених маслото катран излезна от двигателя .....е..хти изродите. Та промивки яко флъш, след това приста оил за 20 мин. работа(по почина на братята руснаци) и след това Ликуи Моли 10в40 нема тракане , нема лопане. Мислех, че 318 е умрел кон след 320-ката, ама явне не е баш така - 320-ките май не са толкова варвежни.
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Бам-Бам нищо не каза... То се знае, че 316 върви повече от 320
Даже повече от 323 Е30

Даже повече от 323 Е30

There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани