Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Nickelback » 29 Май 2012, 20:41

Нека в тази тема, който има желание да сподели каква мощност е измерил на колелата на Е36-цата :yes:

Всякакво инфо ще е интересно - мощност в сток вариант, мощност след някакво подобрение, описание на подобрението - спортен филтър, интейк, смук. колектори, изп. колектори, генерация, валове, строук, турбо, компресор... Кой каквото е имал - това :ok: Хубаво би било да приложите и реални графики от динотест и да кажете какъв е двигателя :yes:
Моля, ако само предполагате каква би била мощността без да имате реални измервания, да го напишете изрично като предположение, за да не се заблуждаваме :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Nickelback » 29 Май 2012, 20:44

От мен - карбонов интейк със спортен филтър, разплетени колектори увити в термолента и цяла генерация от M3 Ево :yes:
Двигател - M52B28
Очаквана мощност - към 160 коня на колелата :oops:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от maxpower » 29 Май 2012, 20:58

М52б25, някога , преди около 300 000км е бил 170кс при 5500оборота на вала. Механично напълно сток, не е отварян никога.
-маховик 5,9кг
-смукател от м50б25
-разплетени изпускатели, генерация от 328 с махнати катали и големи резонатори, крайно гърне Ремус 328
-дюзи и комп от 328(не знам дали оказва влияние, просто така ми продадоха мотора, аз си сложих дюзите след това)
-панелен КН в кутията, махнат редуктор на входа на кутията, махнат подгрев на дросела, махната защита от влизане на вода
-електорниката не е мапвана към мотора още
-разпределитените валове са все още сток, но няма да е за дълго :mhihi:

Измерена 158кс на колелата при 6400 оборота на Събора , м52 rulzz :mrgreen:
Picture.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна maxpower на 30 Май 2012, 0:49, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Boyadjiev » 29 Май 2012, 21:28

С кофти гуми 15.7 на 400м, 8 сек до 100, 157 коня на гуметата, преди доста време и с 3.91 диф....

Скоро ъпдейт с повече коне на търкалата ;)
Последна промяна Boyadjiev на 02 Юни 2012, 0:54, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Nickelback » 30 Май 2012, 21:20

maxpower написа:М52б25, някога , преди около 300 000км е бил 170кс при 5500оборота на вала. Механично напълно сток, не е отварян никога.
...


@maxpower, браво :yes: Направо не мога да позная, че това е графика на М52! Много агресивна крива на мощността. Закарал си пика 1000 оборота нагоре. А и не виждам много голяма загуба на въртящ момент в ниските, както очаквах, при положение, че не си правил ремап :roll: Да покажеш графиката след ремапа :mrgreen: :bchug:

@Boyadjiev,
дай някой жокер от твоите ;) :mrgreen:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от maxpower » 30 Май 2012, 22:49

Първо един смукателен вал от м54б30 като мисля да пробвам две зацепвания - първо на белег и после леко на предварение да свалиме маалко момента надолу, че за градско каране си требе torque :mrgreen: . После ще има и ремап :yes:
Иначе ако искаш мощност над 5500оборота от 28цата няма да я' получиш с малкия смукател, колкото и да отпушваш генерацията :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Boyadjiev » 30 Май 2012, 23:02

Мии примерно, чип, филтър, генерация, дюзи от 2.5, лек маховик 6.3... Всички стандартни модификации за без ваноса + някои от малко по-стандартните :D Всичко си пише в нета :roll:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от err0r » 30 Май 2012, 23:37

Иибаси и конете вадите. Мен ме е срам/страх да кача седана на диното, да не се изложа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Jim Beam » 01 Юни 2012, 22:14

err0r написа:Иибаси и конете вадите. Мен ме е срам/страх да кача седана на диното, да не се изложа...


Той е прекалено красив, за да има нужда от мощност. По-добре бавен да му се радват по-дълго.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Boyadjiev » 02 Юни 2012, 1:16

Малко да Ъп-на темата :mhihi:

Най-добро време 6.9 до 100, най-лошо 7.3, 400м - 15.4 с 148км/ч терминална (от ръна с лошият старт, на другите не гледах вече 400м :mhihi: ) ;)
с тези гуми:
P020612_00.47.JPG

P020612_00.47[01].JPG


Коне като за 20-ска с чип :mhihi: - 166, като Г-тека дава отклонение от около 10-13коня по-малко от Дино стенд(сверено с друга кола мерена скоро)
:mrgreen:
Видео искате ли ? :mrgreen:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от bum_bum » 02 Юни 2012, 1:45

Нали беше уж 2.4 :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Nickelback » 02 Юни 2012, 14:16

Леко отклонение от идеята на тема, но е интересно поне за мен :roll: Нека да не задълбаваме :yes:

Въпреки че на 400m точно, G-tech-а май вади времето на rollout и мисля, че реалното ти време в по-голяма степен ще се определя от липсата на сцепление вече след старта... Та общо взето гумите ще окажат влияние :yes:
Тази сметната от G-tech-а мощност на двигателя ли е или на колелата, предполагам е второто :mhihi: И по ми е интересно дали се въвежда параметър "загуби" или предварително се прави някаква калибровка :dunno: Въобще какви са всичките параметри, които въвеждаш на G-tech-а, ако въобще има такива :conf:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Boyadjiev » 02 Юни 2012, 16:16

На колелата е мощността, въвежда се тегло, аз въвеждам 1350кг. макар че реално съм по-малко може би ?!
Времето започва да тече една идея след като ти мръдне колата напред, поне на мен така ми се струва... ;)
А за загубите по трансмисията се добавят ръчно... Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават :paranoid: ) :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от u`F`o » 07 Авг 2012, 19:29

Boyadjiev написа:...Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават :paranoid: ) :yes:

Сток М3ка USA ZF скоростна кутия дава 12% загуба. С времето разбира се, тези загуби се увеличават.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...

Мнение от Nickelback » 07 Авг 2012, 20:06

u`F`o написа:
Boyadjiev написа:...Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават :paranoid: ) :yes:

Сток М3ка USA ZF скоростна кутия дава 12% загуба. С времето разбира се, тези загуби се увеличават.

Защо да се увеличават с времето, колега?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook