Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Нека в тази тема, който има желание да сподели каква мощност е измерил на колелата на Е36-цата
Всякакво инфо ще е интересно - мощност в сток вариант, мощност след някакво подобрение, описание на подобрението - спортен филтър, интейк, смук. колектори, изп. колектори, генерация, валове, строук, турбо, компресор... Кой каквото е имал - това
Хубаво би било да приложите и реални графики от динотест и да кажете какъв е двигателя
Моля, ако само предполагате каква би била мощността без да имате реални измервания, да го напишете изрично като предположение, за да не се заблуждаваме

Всякакво инфо ще е интересно - мощност в сток вариант, мощност след някакво подобрение, описание на подобрението - спортен филтър, интейк, смук. колектори, изп. колектори, генерация, валове, строук, турбо, компресор... Кой каквото е имал - това


Моля, ако само предполагате каква би била мощността без да имате реални измервания, да го напишете изрично като предположение, за да не се заблуждаваме

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
От мен - карбонов интейк със спортен филтър, разплетени колектори увити в термолента и цяла генерация от M3 Ево
Двигател - M52B28
Очаквана мощност - към 160 коня на колелата

Двигател - M52B28
Очаквана мощност - към 160 коня на колелата

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
М52б25, някога , преди около 300 000км е бил 170кс при 5500оборота на вала. Механично напълно сток, не е отварян никога.
-маховик 5,9кг
-смукател от м50б25
-разплетени изпускатели, генерация от 328 с махнати катали и големи резонатори, крайно гърне Ремус 328
-дюзи и комп от 328(не знам дали оказва влияние, просто така ми продадоха мотора, аз си сложих дюзите след това)
-панелен КН в кутията, махнат редуктор на входа на кутията, махнат подгрев на дросела, махната защита от влизане на вода
-електорниката не е мапвана към мотора още
-разпределитените валове са все още сток, но няма да е за дълго
Измерена 158кс на колелата при 6400 оборота на Събора , м52 rulzz
-маховик 5,9кг
-смукател от м50б25
-разплетени изпускатели, генерация от 328 с махнати катали и големи резонатори, крайно гърне Ремус 328
-дюзи и комп от 328(не знам дали оказва влияние, просто така ми продадоха мотора, аз си сложих дюзите след това)
-панелен КН в кутията, махнат редуктор на входа на кутията, махнат подгрев на дросела, махната защита от влизане на вода
-електорниката не е мапвана към мотора още
-разпределитените валове са все още сток, но няма да е за дълго

Измерена 158кс на колелата при 6400 оборота на Събора , м52 rulzz

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна maxpower на 30 Май 2012, 0:49, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
С кофти гуми 15.7 на 400м, 8 сек до 100, 157 коня на гуметата, преди доста време и с 3.91 диф....
Скоро ъпдейт с повече коне на търкалата
Скоро ъпдейт с повече коне на търкалата

Последна промяна Boyadjiev на 02 Юни 2012, 0:54, променена общо 1 път



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
maxpower написа:М52б25, някога , преди около 300 000км е бил 170кс при 5500оборота на вала. Механично напълно сток, не е отварян никога.
...
@maxpower, браво




@Boyadjiev,
дай някой жокер от твоите


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Първо един смукателен вал от м54б30 като мисля да пробвам две зацепвания - първо на белег и после леко на предварение да свалиме маалко момента надолу, че за градско каране си требе torque
. После ще има и ремап 
Иначе ако искаш мощност над 5500оборота от 28цата няма да я' получиш с малкия смукател, колкото и да отпушваш генерацията


Иначе ако искаш мощност над 5500оборота от 28цата няма да я' получиш с малкия смукател, колкото и да отпушваш генерацията

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Мии примерно, чип, филтър, генерация, дюзи от 2.5, лек маховик 6.3... Всички стандартни модификации за без ваноса + някои от малко по-стандартните
Всичко си пише в нета 





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Иибаси и конете вадите. Мен ме е срам/страх да кача седана на диното, да не се изложа...

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
err0r написа:Иибаси и конете вадите. Мен ме е срам/страх да кача седана на диното, да не се изложа...
Той е прекалено красив, за да има нужда от мощност. По-добре бавен да му се радват по-дълго.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Малко да Ъп-на темата
Най-добро време 6.9 до 100, най-лошо 7.3, 400м - 15.4 с 148км/ч терминална (от ръна с лошият старт, на другите не гледах вече 400м
)
с тези гуми:
Коне като за 20-ска с чип
- 166, като Г-тека дава отклонение от около 10-13коня по-малко от Дино стенд(сверено с друга кола мерена скоро)

Видео искате ли ?

Най-добро време 6.9 до 100, най-лошо 7.3, 400м - 15.4 с 148км/ч терминална (от ръна с лошият старт, на другите не гледах вече 400м


с тези гуми:
Коне като за 20-ска с чип


Видео искате ли ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Леко отклонение от идеята на тема, но е интересно поне за мен
Нека да не задълбаваме
Въпреки че на 400m точно, G-tech-а май вади времето на rollout и мисля, че реалното ти време в по-голяма степен ще се определя от липсата на сцепление вече след старта... Та общо взето гумите ще окажат влияние
Тази сметната от G-tech-а мощност на двигателя ли е или на колелата, предполагам е второто
И по ми е интересно дали се въвежда параметър "загуби" или предварително се прави някаква калибровка
Въобще какви са всичките параметри, които въвеждаш на G-tech-а, ако въобще има такива 


Въпреки че на 400m точно, G-tech-а май вади времето на rollout и мисля, че реалното ти време в по-голяма степен ще се определя от липсата на сцепление вече след старта... Та общо взето гумите ще окажат влияние

Тази сметната от G-tech-а мощност на двигателя ли е или на колелата, предполагам е второто



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
На колелата е мощността, въвежда се тегло, аз въвеждам 1350кг. макар че реално съм по-малко може би ?!
Времето започва да тече една идея след като ти мръдне колата напред, поне на мен така ми се струва...
А за загубите по трансмисията се добавят ръчно... Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават
) 
Времето започва да тече една идея след като ти мръдне колата напред, поне на мен така ми се струва...

А за загубите по трансмисията се добавят ръчно... Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Boyadjiev написа:...Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават)
Сток М3ка USA ZF скоростна кутия дава 12% загуба. С времето разбира се, тези загуби се увеличават.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
u`F`o написа:Boyadjiev написа:...Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават)
Сток М3ка USA ZF скоростна кутия дава 12% загуба. С времето разбира се, тези загуби се увеличават.
Защо да се увеличават с времето, колега?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани