Хидравликата-въпрос?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Хидравликата-въпрос?
Колеги,като "натисна" колата на някой участък,след като спра волана се втвърдява и хидравликата свири при завъртане на волана.Възможно ли е маслото на хидравликата да е за смяна?

Re: Хидравликата-въпрос?
Възможно е ама надали тоя отговор ти е достатъчен
. Направи следното нека някой в колата на запален двигател да завърти волана в крайно ляво и дясно положение с кратко задържане , а ти на отворен капак на двг гледай хидравличната помпа и по-точно шайбата й , ако спира в тези две крайни положения или видимо явно забавя осезателно въртенето си от това ти е свиренето породено от приплъзване на ремъка поради повишено ( повече от нормалното ) натоварване на помпата . Аз бих обвинил помпата , явно нещо не й е наред . Естествено всичко това ако си сигурен в ремъка , в достатъчното количество хидр. течност в казанчето и както и в качествата й . Иначе смяна с нова след неголям пробег пак ( не е чак толкоз скъпа пък и количеството неголямо ) и после по-глобални изводи за нещо друго . Успех.

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Хидравликата-въпрос?
Разпенва се маслото, необходимо е да добавиш малко примерно макс 100мл
Маслото от инерционните сили които му действат се разтила по някоя от стените на казанчето и се засмуква малко въздух последвано от разпенване
Маслото от инерционните сили които му действат се разтила по някоя от стените на казанчето и се засмуква малко въздух последвано от разпенване
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
Re: Хидравликата-въпрос?
mladfen написа:Разпенва се маслото, необходимо е да добавиш малко примерно макс 100мл
Маслото от инерционните сили които му действат се разтила по някоя от стените на казанчето и се засмуква малко въздух последвано от разпенване
Викаш да доливаме докат спре да се пени . Ми то така няма нужда от мерене и нелязки хакай колко събере пък квото изскочи няма нищо . Пени се щото е старо нали затова е хидр. масло щот се пени малко и затова се сменя периодично . Да прав си , да долее ако му е под нужното количество , но надали това пита чоляка . Има си хас

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Хидравликата-въпрос?
vladobate написа:mladfen написа:Разпенва се маслото, необходимо е да добавиш малко примерно макс 100мл
Маслото от инерционните сили които му действат се разтила по някоя от стените на казанчето и се засмуква малко въздух последвано от разпенване
Викаш да доливаме докат спре да се пени . Ми то така няма нужда от мерене и нелязки хакай колко събере пък квото изскочи няма нищо . Пени се щото е старо нали затова е хидр. масло щот се пени малко и затова се сменя периодично . Да прав си , да долее ако му е под нужното количество , но надали това пита чоляка . Има си хас.
"Викам" да си погледне нивото "чоляка" и да долее!
Дори и с най-новото и със супер хай-тек фармула да е, падне ли нивото малко под минимума и ефекта е на лице при рязки потегляния и спирания!
Спор няма че се налага периодично да се сменя но "старо масло се пени а ново не" е лекомеслено твърдение. Има си хас

След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Хидравликата-въпрос?
ZLATIST написа:Колеги,като "натисна" колата на някой участък,след като спра волана се втвърдява и хидравликата свири при завъртане на волана.Възможно ли е маслото на хидравликата да е за смяна?
Колега не знам кво се пени и кво не се пени,ама ако искаш да си решиш проблема който имах и аз си смени казанчето за маслото в което има много финна цедка и не се сменя и ще си решиш проблема





Re: Хидравликата-въпрос?
mladfen написа:vladobate написа:mladfen написа:Разпенва се маслото, необходимо е да добавиш малко примерно макс 100мл
Маслото от инерционните сили които му действат се разтила по някоя от стените на казанчето и се засмуква малко въздух последвано от разпенване
Викаш да доливаме докат спре да се пени . Ми то така няма нужда от мерене и нелязки хакай колко събере пък квото изскочи няма нищо . Пени се щото е старо нали затова е хидр. масло щот се пени малко и затова се сменя периодично . Да прав си , да долее ако му е под нужното количество , но надали това пита чоляка . Има си хас.
"Викам" да си погледне нивото "чоляка" и да долее!
Дори и с най-новото и със супер хай-тек фармула да е, падне ли нивото малко под минимума и ефекта е на лице при рязки потегляния и спирания!
Спор няма че се налага периодично да се сменя но "старо масло се пени а ново не" е лекомеслено твърдение. Има си хас
Никъде не съм писал , че новото не се пени . И кво предлагаш да сипе най-много 100мл , а не да долее АКО му е паднало нивото под минимума . Има разлика . Не размътвай нещата , в първото мнение пишеш едно във следващото друго. И понеже съм лекомислен обясни защо било хубаво да се сменя маслото ( аз изказах моето мнение ) кажи ти , нека да е полезно за всички .

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Хидравликата-въпрос?
Кви неща да размътвам бе градски, къде видя нещо нередно?
Посочи ми ги и "едното" и "другото", не искам да се заяждам с теб
Пиша неща които са от личен опит а не от догатки и предполагаеми изводи.
Със същия ефект съм се сблъсквал многократно и винаги съм констатирал загуба на хидравлична течност някъде в системата.
И защо трябва да се сменя, ми защото силно му се влушават деемулгиращите свойства и течливоста при ниски температури. Засилва се сконноста за абсорбация на влага в хидравличните системи която намалява вискозитета, влошава смазочните свойства и увеличава корозията. Затова едно от основните изисквания към хидравличните масла е да имат добри деемулгиращи свойства, т.е. бързо да отделят водата, без да се разрушава или намалява действието на антиокислителният, антикорозионният и от противоизносващите добавки ефект.
Надявам се че бях полезен на всички
първото мнение пишеш едно във следващото друго
Посочи ми ги и "едното" и "другото", не искам да се заяждам с теб

Пиша неща които са от личен опит а не от догатки и предполагаеми изводи.
Със същия ефект съм се сблъсквал многократно и винаги съм констатирал загуба на хидравлична течност някъде в системата.
И защо трябва да се сменя, ми защото силно му се влушават деемулгиращите свойства и течливоста при ниски температури. Засилва се сконноста за абсорбация на влага в хидравличните системи която намалява вискозитета, влошава смазочните свойства и увеличава корозията. Затова едно от основните изисквания към хидравличните масла е да имат добри деемулгиращи свойства, т.е. бързо да отделят водата, без да се разрушава или намалява действието на антиокислителният, антикорозионният и от противоизносващите добавки ефект.
Надявам се че бях полезен на всички

След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
Re: Хидравликата-въпрос?
mladfen написа:Кви неща да размътвам бе градски, къде видя нещо нередно?първото мнение пишеш едно във следващото друго
Посочи ми ги и "едното" и "другото", не искам да се заяждам с теб![]()
Пиша неща които са от личен опит а не от догатки и предполагаеми изводи.
Със същия ефект съм се сблъсквал многократно и винаги съм констатирал загуба на хидравлична течност някъде в системата.
И защо трябва да се сменя, ми защото силно му се влушават деемулгиращите свойства и течливоста при ниски температури. Засилва се сконноста за абсорбация на влага в хидравличните системи която намалява вискозитета, влошава смазочните свойства и увеличава корозията. Затова едно от основните изисквания към хидравличните масла е да имат добри деемулгиращи свойства, т.е. бързо да отделят водата, без да се разрушава или намалява действието на антиокислителният, антикорозионният и от противоизносващите добавки ефект.
Надявам се че бях полезен на всички

- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Хидравликата-въпрос?
Добре колеги!Започвам под ред и то ще си покаже!За сега ще долея течност,ако не се оправи ще сменям казанчето,но задължително ли е да се смени и течноста с него 


Re: Хидравликата-въпрос?
Би било добре и е повече от препоръчително щото иначе няма много смисъл пък и казанчето е да речем 50-на лева , а хидр. масло 10-на . Има доста писано по тая тема и повечето колеги препоръчват и втора смяна след неголям пробег с цел по-добро прочистване на системата , тъй или иначе цялото количество не можеш изкара , та така.
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Хидравликата-въпрос?
vladobate написа:Би било добре и е повече от препоръчително щото иначе няма много смисъл пък и казанчето е да речем 50-на лева , а хидр. масло 10-на . Има доста писано по тая тема и повечето колеги препоръчват и втора смяна след неголям пробег с цел по-добро прочистване на системата , тъй или иначе цялото количество не можеш изкара , та така.



- stiel_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: M52B28TU
Re: Хидравликата-въпрос?
и аз май съм за тая тема... Обаче при мен не се втвърдява волана, пак си е мек, но виенето е силно даже се усеща по волана и купето и продалжава да вие след завоя (на прав път). Мекия волан ме кара да мисля че няма да е от шайбата на помпата нито от течността понеже маслото с казанчето си е на нормално ниво. Някаква идея?
ПС: Не съм гледал шайбата на помпата.
ПС: Не съм гледал шайбата на помпата.

Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!
http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Хидравликата-въпрос?
stiel_bg написа:и аз май съм за тая тема... Обаче при мен не се втвърдява волана, пак си е мек, но виенето е силно даже се усеща по волана и купето и продалжава да вие след завоя (на прав път). Мекия волан ме кара да мисля че няма да е от шайбата на помпата нито от течността понеже маслото с казанчето си е на нормално ниво. Някаква идея?
ПС: Не съм гледал шайбата на помпата.
Кво общо има шайбата със усилието на волана???Отиде на сервиз, да ви оправят помпите и си караите.
- stiel_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: M52B28TU
Re: Хидравликата-въпрос?
ekcta3uto написа:stiel_bg написа:и аз май съм за тая тема... Обаче при мен не се втвърдява волана, пак си е мек, но виенето е силно даже се усеща по волана и купето и продалжава да вие след завоя (на прав път). Мекия волан ме кара да мисля че няма да е от шайбата на помпата нито от течността понеже маслото с казанчето си е на нормално ниво. Някаква идея?
ПС: Не съм гледал шайбата на помпата.
Кво общо има шайбата със усилието на волана???Отиде на сервиз, да ви оправят помпите и си караите.


Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!
http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани