За верига ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За верига ?
Може ли някои да помогне ? Значи моита 3-ка има някви шумове в мотора (някакво стуржене) и я карах в СУПЕР ДИЗЕЛ и там ми казаха,че немогат да ми центроват помпата заради веригата защото е разтегната и че ми била за смяна!Отидох при някав известен маистор в София и ми каза че не сам 1-вия човек дето идвам от СУПЕР ДИЗЕЛ и че като немогат нещо да направят там и казват че си за верига ....... На 185 000 км пише че сам ма тва не е ясно както всички знаем......Та въпросния маистор ми каза че свалял верига на 600 000 км (която ушким била разтегната) я бил сравнявал с чисто нова и нямало никаква разлика....... Последните му думи бяха "Караи си БМВ-то и на тва не му обраштаи внимание!!! " .......... Да ви кажа честно аз се притеснявам от тва стържене !!!...... Моля няои да си каже мнението! Някои които разбира ! Благодаря предварително !
Луд
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
ККК, направо ме хвърли в съмнения! И на мен в Супер Дизел ми казаха, че съм за смяна на ангренажната верига и аз си бях сигурен, че е така. А сега взех да се съмнявам, като чета какво ти е казал майстора. Но все пак фактите са си факти - на мен в студено време много трудно ми пали мотора. А когато е топъл е като кибрит - пали от четвърт оборот. Може да е вярно все пак това за веригата. Имай предвид, че тя се сменя в комплект с още хиляда работи - обтегачи, зъбни колела, успокоители и тям подобни. И освен това не е една, а са две вериги за ангренажа. Така, че аз все пак ще се набутам със 750 лв., за да сменя тези джаджи...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз поднавам един човек който е управител на магазин за авточасти голяма верига са из цялата страна(повече няма да кажа да не прозвучи като реклама
).Та той ми каза за центровки и тем подобни ходи в Супор Дизел в София тук в Пловдив няма кой да ти направи.Ама вика станели въпрос за анренажна верига там бегай
Незнам що тъка човека ми вика тва за веригите било пълна глупост
То тогава нали и на бензиновите щеше да ги смянат всички вика.Незнам мойта пали добре и студена и топла.



- Гост
-
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Ако го има характерното чегъртане в определен диапазон обороти (обикновено м/у 2-3 хил), по-добре си смени веригата. Верно,че се разглобява доста,ама чак 300 лв за труд
Освен веригата има и доста обтегачи и плъзгачи по нея, така че частите са над 200 лв, ако купуваш всичко. А колата пали трудно топла, ако е от разтегната верига. Трудното палене не студено е от свещи, акумулатор, стартер или компресия...

Never mistake motion for action...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ако ми позволите да взема отношение по въпроса:
* Значи ако ангренажната верига ти е за смяна, би трябвало да имаш следните симптоми: на студено, колата ще пали от 1/4 оборот, а когато е топла и я загасиш, след което изчакаш 10-15 мин и пробваш да запалиш, ще ти се наложи да завъртиш 4-5-6 пъти стратера! Ако я загасиш топла и пробваш веднага, ще запалиш без проблем! Доколокото си спомням при мята 525tds, нямаше никакви шумове в ниските обороти, както и между 2'000 и 3'000 об/мин... Това по-скоро ми намерисва на обтегачите...
* Пробвай следното: както стоиш на място подавай плавно газ, след което около 2'500 об/мин върни газта, но само една идея и пак я натисни, но така че да не се форсира над 2'500 об/мин. По друг начин обяснено, все едно караш, решаваш да изпревариш и тъкмо подаваш газ...и решаваш, че няма да успееш и връщаш газта, но само идея, а не все едно ще я пускаш на скорост по инерция... тогава м кажи дали ще се чува този шум!
Ще ми е интересно да разбера какво точно се чува...
Надявам се да съм бил полезен!
* Значи ако ангренажната верига ти е за смяна, би трябвало да имаш следните симптоми: на студено, колата ще пали от 1/4 оборот, а когато е топла и я загасиш, след което изчакаш 10-15 мин и пробваш да запалиш, ще ти се наложи да завъртиш 4-5-6 пъти стратера! Ако я загасиш топла и пробваш веднага, ще запалиш без проблем! Доколокото си спомням при мята 525tds, нямаше никакви шумове в ниските обороти, както и между 2'000 и 3'000 об/мин... Това по-скоро ми намерисва на обтегачите...
* Пробвай следното: както стоиш на място подавай плавно газ, след което около 2'500 об/мин върни газта, но само една идея и пак я натисни, но така че да не се форсира над 2'500 об/мин. По друг начин обяснено, все едно караш, решаваш да изпревариш и тъкмо подаваш газ...и решаваш, че няма да успееш и връщаш газта, но само идея, а не все едно ще я пускаш на скорост по инерция... тогава м кажи дали ще се чува този шум!
Ще ми е интересно да разбера какво точно се чува...
Надявам се да съм бил полезен!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
А първите признаци, с топлият старт, имаш ли ги?_KKK_ написа:Е мерси ...... довечера ще пробвам и ще ти кажа дали ги има тия гадни шумове
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани