Проблем с m50b25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Проблем с m50b25
Наскоро си взех m50b25 без ванос, обаче върви като 20-ка
Вчера ходих на диагностика и изкара заминала ламбда сонда, та въпроса ми е можели само от нея да се губи цялата тази мощност ? Въобще не иска да върви, все едно е чиста 2.0, набивам му 2рата завъртат гумите за 2 сек. и до там, от към ускорение също го няма никакво, преди 4000 оборота пак ептен го няма... Гледахме мотора 2.5 си е, днеска ще мерим и компресията на цилиндрите.

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем с m50b25
Напълно възможно е да ти е сондата,ако ти е изгоряла в ниските сега ти е бедна сместа и тъпче до към 3/4000 оборота........

- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Проблем с m50b25
Да, но си мисля, че компа. спира да взема информация от сондата след 4к (примерно), но след тези обороти тя пак не върви като за 2.5. Гледах клипове с стокови 2.5 на 2ра само подава и тръгва на страни, тази удрям прекъсвач и на 2ра умира за както казах 2 сек ...
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Проблем с m50b25
а дали и стига горивото - бензиновата помпа,филтър,регулатор налягане
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с m50b25
Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проблем с m50b25
Dirty M5 driveR написа:Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.
Къф заминал вал... И кат замине вал как така спира вървежа...






Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Проблем с m50b25
Ами принципно износването на разпределителните валове не се отразява благоприятно върху вървежа.
Никой не мое ма връне на селу!
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: Проблем с m50b25
и мойта ис-ка така нещо от изведнъж и стана и СПРЯ.. и кво коментираме и дигам капака и гледам вакума усмукан до онезнаваемост а като там газ се опитва да си го глътне :Д смених го смених и гадния бенз който бях сложил и ся нп.. та премери си компресията смени си сондата и си виж и вакумите

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с m50b25
Boyadjiev написа:Dirty M5 driveR написа:Смени първо ламбдата. Междувременно замери компресията. Такъв невървеж може да е и от заминал вал.
Къф заминал вал... И кат замине вал как така спира вървежа...![]()
![]()
Смукателен разпределителен вал имам предвид. Що да не спира вървежа от екстремно износен такъв

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проблем с m50b25
Това не е м40
объркали сте се много жестоко 





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с m50b25
Boyadjiev написа:Това не е м40объркали сте се много жестоко
Е като сме се объркали жестоко вземи обясни. Полза от тия намеци и забележки не виждам. По моите разбирания за двигател с вътрешно горене, при нарушено оптимално газоразпределение агрегата няма как да работи с максималните си мощностни характеристики. А дали може конкретно вала на тоя мотор да се износил толкова... що да не може. Форума всеки ден е свидетел на какви ли не неща. Това е само възможна причина, защото по така описан проблем може само да се гадае.
- sprqnotdvijenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 15.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 is
- Мечтае да кара: bmw e 36 m poweer
Re: Проблем с m50b25
преди с един м42 с вървежа имах проблем заради по скрити дупки на мъркуча на сервото и дърпаше вуздух съшто гарнитурите на смукателния колектор вървеше като лада ,всичко смених съшто и ланда сонда но от нея тръгва само от ниските ,след това колата стана много по бърза . а и горивния филтар 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проблем с m50b25
Dirty M5 driveR написа:Boyadjiev написа:Това не е м40объркали сте се много жестоко
Е като сме се объркали жестоко вземи обясни. Полза от тия намеци и забележки не виждам. По моите разбирания за двигател с вътрешно горене, при нарушено оптимално газоразпределение агрегата няма как да работи с максималните си мощностни характеристики. А дали може конкретно вала на тоя мотор да се износил толкова... що да не може. Форума всеки ден е свидетел на какви ли не неща. Това е само възможна причина, защото по така описан проблем може само да се гадае.
Не искам да те обиждам, но самият факт че ти колега и някои други изобщо обмисляте факта 25-тица да спре като 20-ска от износен разпределителен вал сам по себе си говори че или не сте отваряли да гледате какво има под капака на клапаните на тоя мотор и как работи, или не сте запознати изобщо с валовете като градуси, издръжливост, износване и газоразпределителен механизъм на тия мотори, или че идея си нямате от мотори, след като обмисляте разпределителен вал за причина за спрял в ниските особено мотор... Какво да му коментирам на това изказване, тотално грешно е...
Темата е абсолютно безсмислена, още след 1вото мнение...
Ама да не кажете че съм гаден... без ваноса се държи по 2 начина като ламбдата не работи:
1) или му е все тая -> разход същия, вървеж същия
2) или умира и харчи
Макар че толкова засрани мотори има по тия коли, че най-малката причина е сигурно ламбдата...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с m50b25
[quote="Boyadjiev"][/quote]
Тоя форум не е само и единствено за хора, разкоствали двигателите си до последния елемент. Той е за ентусиасти, и всеки има право да изкаже мнение по конкретния въпрос. Ти щом имаш опит и знаеш как стоят нещата можеше просто да напишеш "Не, колега, не си прав, защото еди си какво...", а не да ме осмиваш и да правиш бегли намеци. Аз изобщо не си го слагам присърце, но не е правилно! Най-малкото от гледна точка темата после да е полезна, било то и под формата на една културно проведена дискусия. Не питайте после защо някой хора спряха да пишат. Човек за да отделя време за нещо, то трябва да му е приятно
Тоя форум не е само и единствено за хора, разкоствали двигателите си до последния елемент. Той е за ентусиасти, и всеки има право да изкаже мнение по конкретния въпрос. Ти щом имаш опит и знаеш как стоят нещата можеше просто да напишеш "Не, колега, не си прав, защото еди си какво...", а не да ме осмиваш и да правиш бегли намеци. Аз изобщо не си го слагам присърце, но не е правилно! Най-малкото от гледна точка темата после да е полезна, било то и под формата на една културно проведена дискусия. Не питайте после защо някой хора спряха да пишат. Човек за да отделя време за нещо, то трябва да му е приятно

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Проблем с m50b25
Dirty M5 driveR написа:Boyadjiev написа:
Тоя форум не е само и единствено за хора, разкоствали двигателите си до последния елемент. Той е за ентусиасти, и всеки има право да изкаже мнение по конкретния въпрос. Ти щом имаш опит и знаеш как стоят нещата можеше просто да напишеш "Не, колега, не си прав, защото еди си какво...", а не да ме осмиваш и да правиш бегли намеци. Аз изобщо не си го слагам присърце, но не е правилно! Най-малкото от гледна точка темата после да е полезна, било то и под формата на една културно проведена дискусия. Не питайте после защо някой хора спряха да пишат. Човек за да отделя време за нещо, то трябва да му е приятно
Абсолютно съм съгласен с теб колега!!!



32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани