Днес не запали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Днес не запали

Мнение от XaMaB » 08 Фев 2006, 15:19

Тази сутрин, както всяка друга сутрин слязох към колата, отключих и пробвах да запаля да поразмрази стъклата отвътре докато изстържа леда от външната страна. Само дето си останах до въртенето на ключа. Имам чувството че отпред нещо беше сериозно замръзнало и не можеше да завърти. Акумулатора си изглждаше като да е наред, но бързах за работа а и капака беше замръзнал и си хванах (гр)адския транспорт.

Има ли за нещо сериозно да се притеснявам или да се надявам че до утре ако е малко по-топло ще се е размразила и ще запали?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 08 Фев 2006, 18:01

По принцип на твойта и трябва едно завъртане да запали.Завъртя ли въобще? От студа ако е следва нещо да е замръзнало,нали.От студа нa батерийката й пада бая силичката.Зависи колко е студено.Има вариант ако е като в Аляска да е замръзнало маслото,бил съм свидетел.Беше обаче и дизел колата и наистина голям лед,при теб следва да не чак толкова студено.Иначе може да не е от студа и тогава става шит работата.
Дай повече инфо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 08 Фев 2006, 18:28

Опитва се да завърти, но не пали.
Ремъците ми от няколко дни скърцат като тръгвам, ако това може да има нещо общо.
Маслото е на 8000 км и си е за смяна, през нощта е било към -25*
Лампите по таблото си светеха нормално и затова предполагам че не е паднал акумулатор, който е и на 4-5 месеца (почти нов ама монбат)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

Мнение от lordofthedance » 08 Фев 2006, 18:53

провери си ремъка на алтернатора.щом са ти скърцали нещо ремъците,може да се е скъсал и да не зарежда акумулатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 08 Фев 2006, 19:01

Moже...Ама ако скърцат от няколко дена има бая докат се скъсат ремъците.
Ми почни да гледаш от какво не е.Пробвай с друга батерия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 08 Фев 2006, 19:16

Акумулатора ти не се зарежда от ремъците 100% при 5-та от няколко дена се получи виене и на всичките проблеми сега и акумулатора е загинал. ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 08 Фев 2006, 19:27

XaMaB написа:Опитва се да завърти, но не пали.
Ремъците ми от няколко дни скърцат като тръгвам, ако това може да има нещо общо.
Маслото е на 8000 км и си е за смяна, през нощта е било към -25*
Лампите по таблото си светеха нормално и затова предполагам че не е паднал акумулатор, който е и на 4-5 месеца (почти нов ама монбат)


Един съвет - акумулатори от "Монбат" не купувай. Личен опит. Познавам добре скапаните им изпълнения, все пак сме в един град. :evil: На два пъти вземам от тях разредени такива - мерил съм лично всеки сектор. Под -10 градуса потенциално може да не запалиш, въпреки че го водиш НОВ. Въпреки че и на вносното производство не можеш да разчиташ 100% - някои са правени в страни с евтина работна ръка и са определено за топъл климат, а други са бог знае кога произведени. Все пак марката е за предпочитане. :roll:
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 08 Фев 2006, 19:38

Bavarishe написа:Акумулатора ти не се зарежда от ремъците 100% при 5-та от няколко дена се получи виене и на всичките проблеми сега и акумулатора е загинал. ;)
Начи ти казвам,че почти 100% ти е ит ремъците,и аз го имах същия проблем на Форда и една сутрин от предишните яки студове акумулатора сдаде багажа.Днес в 7:00 беше -20градуса след като заредих акумулатора и оправих ремъка запалих и дърпах целия квартал.Между другото днес не си бил единствения Видях една Ц-класа,едно Пежо 307 :shock: което не запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Фев 2006, 21:52

само да ви спомена че ако акумулатора е наред и няма заминала клетка и още пове4е 4е казващ 4е е нов студа не е причина да му пада напрежението то4но напротив , ако колата върти на стартер а не пали другади ти е проблема , а ако не зарежда нормално то4но за това са уредите на таблото . мое мнение.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 09 Фев 2006, 2:00

абе днес беше кучешки студ моите и 2те не искаха да запалят нема нафта нема бенз акумулато върти до падане нема палене накрая с дърпане едвам включиха

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 09 Фев 2006, 2:13

Абе май не е от студа а от колата има нещо нередно да знайш :mhihi: :mhihi: аз как показах ключа на фроктиерата и вече рамжеше и то към 8:00 сутринта а си беше хладно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 09 Фев 2006, 10:05

XaMaB написа:Опитва се да завърти, но не пали.


А дали не ти е замръзнал антифриза,
ако е разреден малко повече? Проверили го?
Виж маслото как ти е.Да не се е вдигнало нивото му.
Дано не съм прав.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 09 Фев 2006, 10:53

Днес - Запали :mhihi:

Акумулатора си е пушка (учудващо за половин годишен монбат). Явно вчера от студа е било.

Ремъците ще ги сменям ама да стане малко жега (поне около нулата температури). Антифриза е от октомври месец уж хубав.

даите идеи кво може да се направи за да паля и при сегашните хубави температури от -20* или просто да се качвам на мерцедеса (СКГТ) и с него да ходя на работа зимата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от S L A V Y » 09 Фев 2006, 12:50

Аз съм с Монбат. Лятото го купувах нов. Тази сугрин не запали. Само изтрака няколко пъти и дори не завъртя. Ше трява да го зареда. Съжалявам че купих такъв български боклук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 09 Фев 2006, 12:51

Все пак студа е повлиял на някаква част, за да не иска да запали. Все пак не е било -40 и другите са палили. То зимата ако не си ползваш колата вместо да мръзнеш по спирки... Провери стартера, акумулатора пак, свещи, все нещо те предава... ;)
Never mistake motion for action...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook