постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 08 Ное 2011, 22:53

ако карате с газов инжекцион и имате следните проблеми:
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)

това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)

необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.

след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....

калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от kdl » 08 Ное 2011, 23:02

От колко години караш с този инжекцион и грубо колко км?
Понеже аз около 5 вече... и проблем не е имало досега.
Не че споря за газта, но ми се струва странно да се опитваш една година да решиш проблеми и да не видиш, че има проблеми с инжекторите.
Освен това 4 нови дюзи не струват чак толкова много пари за повечето газови (изкл. Keyhin & Bosch), но специално с Keyhin не мисля че са широко разпространени в БГ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 09 Ное 2011, 13:27

2 години....инжекторите са RAIL - италиански...съжалявам, че не направих снимки да видите вътре какво е, а иначе ремонтния комплект струва 6,90 лв на бройка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Чанев » 09 Ное 2011, 14:04

Аз имам следния проблем,бях доливал антифриз че беше под минимума...И забравих да завия капачката,на другия ден спирам пред мола и като текна тоя антифриз луда работа,като река стана отдоло под колата.Както и да е отидох купих нов налях и го,и от там се почна филма,бутилката ми е пълна до горе а колата не иска и не иска да превключи на газ,вдига температура и незнам какво да правя.Кажете къде да я заведа да видят какво се случва :?: Някой казват че трябва да я обезваздуша,ама защо не иска да превключи на газ е въпроса?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от svilgg » 09 Ное 2011, 14:20

ами сигурно има въздух , ама за да го искараш отваряш клапана на парното на топло , палиш , издърпваш отпред жилото на газта да седи мотора на около 1500 оборота , развиваш малкото болче отгоре до капачката на радиатора докато не изкочи всичкия въздух , после затваряш , доливаш малко вода , докато не почне да тече от малкия отвор горе до капачката , потича , после пак развиваш малкото болтче , ако има въздух да изкочи , после ако трябва пак доливаш и това е процедурата докато колата не загрее достатъчно че да отвори и термостата.
накрая само завиваш капачката на радиатора като гледаш водата в казанчето да е 1-2 пръста над нормата "студено" . Чак сега пробвай да обръщаш на газ , ако не обърне проблема е в газовата :idea: .

После на студен мотор , примерно сутрин преди първо палене , отваряш капачката и наливаш до белязката "студен" , затваряш и това е.
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 09 Ное 2011, 15:12

Желателно и препоръчително е муцуната на колата да е по-високо от гъза и

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jdl » 09 Ное 2011, 17:03

Чанев написа:Аз имам следния проблем,бях доливал антифриз че беше под минимума...И забравих да завия капачката,на другия ден спирам пред мола и като текна тоя антифриз луда работа,като река стана отдоло под колата.Както и да е отидох купих нов налях и го,и от там се почна филма,бутилката ми е пълна до горе а колата не иска и не иска да превключи на газ,вдига температура и незнам какво да правя.Кажете къде да я заведа да видят какво се случва :?: Някой казват че трябва да я обезваздуша,ама защо не иска да превключи на газ е въпроса?


Ако е с ГИ, не ти превключва на газ, защото датчика на ГИ за температурата на антифриза е във въздушна тапа и не отчита правилно (отчита студено, под прага за автоматично минаване на газ). След хубаво обезвъздушаване ще се оправят нещата.
Но според зависи как и къде са ти монтирани редуктора и датчика за температурата, обезвъздушаването може да ти е по-трудничко, отколкото на кола без интервенции по охладителната система ;) По всяка вероятност допълнителните маркучи, които отиват към редуктора (а дачтикът за температурата обикновено е закачен на тях), са пълни с въздух, а не антифриз!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 24.08.2010
Местоположение: Русе/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318 IS седан

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Iskren » 10 Ное 2011, 19:18

Моята като е студена не иска да прехвърли в движение, ако работи на място прехвърля си всичко точно. Или както си карам спирам някъде цъкам копчето бензин/газ и оп прехвърля ама трябва да е на място. Пък обезвъдушаването така и неможах да изкарам мехурчета през пробката, иначе нивото на антифриза стои нормално, много рядко доливам, парното работи добре....
ISкрен
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Чанев » 10 Ное 2011, 20:41

Оправих се обезвъздуших я,първо и налях антифриз догоре първо колата я оставих за 10тина минути да поработи на място,после я качих предницата на високо,запалих я запуших голямата капачка за антифриза и отворих малката,поработи така 10тина минути завъртях и 2те капачки.След това нямам никакви проблеми,парното духа,и колата си превключва както си му е реда. :yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от jorji6i6i » 10 Ное 2011, 23:52

един приятел има твоя проблем :bchug: направи си за черпене, ако успеем да го решим с обезвъздушаване на системата...
за това не се бяхме сетили

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от ФЕРАРИСТ » 11 Ное 2011, 9:48

Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Biogame » 11 Ное 2011, 11:29

ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....

Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди :dunno: :dunno: и според всички е много симпатичен :mhihi: :mhihi:
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от NikiNikolov » 11 Ное 2011, 12:45

Мимгаз или неговия аналог, щот ги прекръстиха и не го помня името за 55 лв е добър за М50Б20, даже има и турбо режим да го :censored: , ама се справя успешно във всяка ситуация :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от plradev » 11 Ное 2011, 13:14

Biogame написа:
ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....

Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди :dunno: :dunno: и според всички е много симпатичен :mhihi: :mhihi:

Изпарителя се подбира според двигателя и рябва да покрива киловатите му + известно презапасяване. Например 100кВ мотор ,120кВ изпарител. Според това какво предлага дадената марка инцекцион
Иначе филтрите и двата е хубаво да се сменят на 15-20к км ,че газта в Бг е ужасна ,както всяко останало гориво всъщност ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение

Мнение от Biogame » 11 Ное 2011, 14:05

plradev написа:
Biogame написа:
ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....

Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди :dunno: :dunno: и според всички е много симпатичен :mhihi: :mhihi:

Изпарителя се подбира според двигателя и рябва да покрива киловатите му + известно презапасяване. Например 100кВ мотор ,120кВ изпарител. Според това какво предлага дадената марка инцекцион
Иначе филтрите и двата е хубаво да се сменят на 15-20к км ,че газта в Бг е ужасна ,както всяко останало гориво всъщност ...

Само филтъра в изпарителя съм сменял,другия който е преди инжекторите съм го свалял но си е чист а знам че и той трябва да се сменя,но като му няма нищо не го барам.
:driving: :dunno: :driving:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook