постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
ако карате с газов инжекцион и имате следните проблеми:
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)
това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)
необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.
след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....
калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg
- студена при превключване на газ колата почти изгасва
- при ускоряване на газ колата осезаемо прекъсва
- повишен разход
- нестабилен празен ход (колата буквално се клати без стрелката на оборотомера да отчита това колебание)
това се дължи на "качествената" газ в българия, която в състава си има така наречените "смоли", които първо разлагат гумените уплътнения на газовите клапани (дюзи) и второ "отлаганията от смолата" в самите газови клапани пречат на буталото да се движи с изискващата се бързина (пълно отваряне и затваряне за 2 милисекунди)
необходимо е да се подменят путалцата в самите газови клапани (дюзи) и самите дюзи да се калибрират да са еднакъв ход, това е от огромно значение, защото подавание електрически импулс към дюзите еднакъв, и трябва хода да е еднакъв за да се постигне перфектното дозиране......просто газовия компютър го приема това за даденост и няма как да разбере дали някоя дюза има различен ход и съответно различен дебит и съвсем различно количество газ.и т.н.
след около година "разходки" по "големи" майстори и много мъки и немалко пари взех нещата в свой ръце и след смана на буталцата и клаибровка на дюзите колата работи на газ по добре от всякога.....
калиброката извършвам с този уред по тозио начин, нама да ви удеждавам колко пари струва това чудо.....: http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYg
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
От колко години караш с този инжекцион и грубо колко км?
Понеже аз около 5 вече... и проблем не е имало досега.
Не че споря за газта, но ми се струва странно да се опитваш една година да решиш проблеми и да не видиш, че има проблеми с инжекторите.
Освен това 4 нови дюзи не струват чак толкова много пари за повечето газови (изкл. Keyhin & Bosch), но специално с Keyhin не мисля че са широко разпространени в БГ.
Понеже аз около 5 вече... и проблем не е имало досега.
Не че споря за газта, но ми се струва странно да се опитваш една година да решиш проблеми и да не видиш, че има проблеми с инжекторите.
Освен това 4 нови дюзи не струват чак толкова много пари за повечето газови (изкл. Keyhin & Bosch), но специално с Keyhin не мисля че са широко разпространени в БГ.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
2 години....инжекторите са RAIL - италиански...съжалявам, че не направих снимки да видите вътре какво е, а иначе ремонтния комплект струва 6,90 лв на бройка
- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Аз имам следния проблем,бях доливал антифриз че беше под минимума...И забравих да завия капачката,на другия ден спирам пред мола и като текна тоя антифриз луда работа,като река стана отдоло под колата.Както и да е отидох купих нов налях и го,и от там се почна филма,бутилката ми е пълна до горе а колата не иска и не иска да превключи на газ,вдига температура и незнам какво да правя.Кажете къде да я заведа да видят какво се случва
Някой казват че трябва да я обезваздуша,ама защо не иска да превключи на газ е въпроса?

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
ами сигурно има въздух , ама за да го искараш отваряш клапана на парното на топло , палиш , издърпваш отпред жилото на газта да седи мотора на около 1500 оборота , развиваш малкото болче отгоре до капачката на радиатора докато не изкочи всичкия въздух , после затваряш , доливаш малко вода , докато не почне да тече от малкия отвор горе до капачката , потича , после пак развиваш малкото болтче , ако има въздух да изкочи , после ако трябва пак доливаш и това е процедурата докато колата не загрее достатъчно че да отвори и термостата.
накрая само завиваш капачката на радиатора като гледаш водата в казанчето да е 1-2 пръста над нормата "студено" . Чак сега пробвай да обръщаш на газ , ако не обърне проблема е в газовата
.
После на студен мотор , примерно сутрин преди първо палене , отваряш капачката и наливаш до белязката "студен" , затваряш и това е.
накрая само завиваш капачката на радиатора като гледаш водата в казанчето да е 1-2 пръста над нормата "студено" . Чак сега пробвай да обръщаш на газ , ако не обърне проблема е в газовата

После на студен мотор , примерно сутрин преди първо палене , отваряш капачката и наливаш до белязката "студен" , затваряш и това е.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Желателно и препоръчително е муцуната на колата да е по-високо от гъза и
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Чанев написа:Аз имам следния проблем,бях доливал антифриз че беше под минимума...И забравих да завия капачката,на другия ден спирам пред мола и като текна тоя антифриз луда работа,като река стана отдоло под колата.Както и да е отидох купих нов налях и го,и от там се почна филма,бутилката ми е пълна до горе а колата не иска и не иска да превключи на газ,вдига температура и незнам какво да правя.Кажете къде да я заведа да видят какво се случваНякой казват че трябва да я обезваздуша,ама защо не иска да превключи на газ е въпроса?
Ако е с ГИ, не ти превключва на газ, защото датчика на ГИ за температурата на антифриза е във въздушна тапа и не отчита правилно (отчита студено, под прага за автоматично минаване на газ). След хубаво обезвъздушаване ще се оправят нещата.
Но според зависи как и къде са ти монтирани редуктора и датчика за температурата, обезвъздушаването може да ти е по-трудничко, отколкото на кола без интервенции по охладителната система

- Iskren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Русе/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318 IS седан
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Моята като е студена не иска да прехвърли в движение, ако работи на място прехвърля си всичко точно. Или както си карам спирам някъде цъкам копчето бензин/газ и оп прехвърля ама трябва да е на място. Пък обезвъдушаването така и неможах да изкарам мехурчета през пробката, иначе нивото на антифриза стои нормално, много рядко доливам, парното работи добре....
- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Оправих се обезвъздуших я,първо и налях антифриз догоре първо колата я оставих за 10тина минути да поработи на място,после я качих предницата на високо,запалих я запуших голямата капачка за антифриза и отворих малката,поработи така 10тина минути завъртях и 2те капачки.След това нямам никакви проблеми,парното духа,и колата си превключва както си му е реда.




- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
един приятел има твоя проблем
направи си за черпене, ако успеем да го решим с обезвъздушаване на системата...
за това не се бяхме сетили

за това не се бяхме сетили
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....
Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди







- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Мимгаз или неговия аналог, щот ги прекръстиха и не го помня името за 55 лв е добър за М50Б20, даже има и турбо режим да го
, ама се справя успешно във всяка ситуация 


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
Biogame написа:ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....
Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди![]()
и според всички е много симпатичен
![]()
Изпарителя се подбира според двигателя и рябва да покрива киловатите му + известно презапасяване. Например 100кВ мотор ,120кВ изпарител. Според това какво предлага дадената марка инцекцион
Иначе филтрите и двата е хубаво да се сменят на 15-20к км ,че газта в Бг е ужасна ,както всяко останало гориво всъщност ...

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: постоянни проблеми Газов Инжекцион - решение
plradev написа:Biogame написа:ФЕРАРИСТ написа:Мисля че е добре и много по честичко да се сменят филтрите, като не се забравя и че в изпарителя има такъв.....
Аз така не знаех че има филтър в изпарителя и както карам и колата заби муцуната и край,не иска да върви и това е.
Един познат майстор само я погледна и като извади филтърчето няма да казвам колко графит се изсипа.
Новото филтърче е 2 лева и само това съм сменил за 3 години и вече 50 к км.
А искам да попитам изпарителите имат ли някакъв максимум и според двигателите ли се слагат,моя е много малък който го види и се чуди![]()
и според всички е много симпатичен
![]()
Изпарителя се подбира според двигателя и рябва да покрива киловатите му + известно презапасяване. Например 100кВ мотор ,120кВ изпарител. Според това какво предлага дадената марка инцекцион
Иначе филтрите и двата е хубаво да се сменят на 15-20к км ,че газта в Бг е ужасна ,както всяко останало гориво всъщност ...
Само филтъра в изпарителя съм сменял,другия който е преди инжекторите съм го свалял но си е чист а знам че и той трябва да се сменя,но като му няма нищо не го барам.



18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани