проблем с жегите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с жегите
колеги имам проблем с това топло време. колата е 318 И от 1991 г с климатроник. та да си кажа проблема 1.перката на климатроника липсва и незнам дали тои може да работи без нея? 2.днес един ми каза че тая перка се активирала и когато мотора достигна 92 градоса дири и без да е пуснат климатроника (помагала за охлайдането на мотора)това така ли е ? 3. акто четох жъж форума разбрах че тая вапросната перка (на климатроника) имала 2 степени но не разбрах кога трябва да работи на 1 и кога на 2 степен ? а днес в тия жеги и градско каране колата загря госта наближаваше червеното ! вапросат ми е какво да направя че да не загрява и да ми работи климатроника ?
благодаря предварително 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: проблем с жегите
vld написа:Сложи си работеща ел. перка.

Аз не знам какво друго очакваш като отговор като още в началото сам си написал какъв ти е проблема...
това е като да кажеш че нямаш бензин в резервоара и да питаш защо не пали колата и какво да правиш...
Иначе всичко което си написал за перката е вярно, тя не е само за климатроника и не е сложена там случайно, зимата може да си караш и без нея ама лятото


Re: проблем с жегите
интересуваше ме дали тая перка помага на другата за мотора и разбрах че явно помага ок благодяра . а проблем ли ще е ако сложа перка с една степен не със две както е оригинално ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с жегите
Проблем ще е ако не ти е читаво виското.
Ел. перката за климата се включва на 1ва степен когато пуснеш климатика, и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
Ако не ползваш климатика и виското ти е читаво можеш да караш и без тази перка.
Ел. перката за климата се включва на 1ва степен когато пуснеш климатика, и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
Ако не ползваш климатика и виското ти е читаво можеш да караш и без тази перка.

- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: проблем с жегите
а работещо виско имаш ли ? и изобщо имаш ли такова
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: проблем с жегите
vld написа:Проблем ще е ако не ти е читаво виското.
Ел. перката за климата се включва на 1ва степен когато пуснеш климатика, и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
Ако не ползваш климатика и виското ти е читаво можеш да караш и без тази перка.
не е точно такава системата на климатика,за да има студено в купето външния климатичен радиатор е топъл и затова са ел. перките
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с жегите
Skip_209 написа:vld написа:Проблем ще е ако не ти е читаво виското.
Ел. перката за климата се включва на 1ва степен когато пуснеш климатика, и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
Ако не ползваш климатика и виското ти е читаво можеш да караш и без тази перка.
не е точно такава системата на климатика,за да има студено в купето външния климатичен радиатор е топъл и затова са ел. перките
Kолега прочети ми пак поста внимателно и ми кажи някъде да съм написал че не му трябва перка?
Човека пита може ли да кара без нея(явно става въпрос за известно време преди да я оправи) и аз му отговарям, то е ясно че няма да има студено в купето бе охлаждане на кондензатора.

- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: проблем с жегите
vld написа: ...и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
главно ето за това ми е коментара,а не дали му трябва перка или не
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с жегите
Skip_209 написа:vld написа: ...и понеже климатика допълнително товари мотора когато градусите на охладителната течност в радятора достихнат 88градуса перката включва 2ра степен за да помага на виското.
главно ето за това ми е коментара,а не дали му трябва перка или не
И кое не е така?
първа степен е на 80, втора на 88 такива са стойностите на датчика на радятора, при положение, че не се ползва климатика тръгва на такива градуси, а когато пуснеш климатика пресостата подава сигнал на перката да върти на 1ва степен винаги когато върти компресора и на 2ра когато достигне тези градуси на водния радятор.

- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: проблем с жегите
аз па все си мислех че тия ел перки които ги има само на колите с климатици са за да охлаждат климатичния радиатор не водния,но явно съм се объркал,нищо че и на климатика вкъщи като го пусна да духа студено,на външното тяло му се пуска перката,явно и той има скрит воден радиатор 
както и да е не ми се спори за глупости

както и да е не ми се спори за глупости
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
Re: проблем с жегите
Нещо се объркахте всички по малко и чоляка ще се ококори. Та първо е вярно това че климатичната перка е затова да охлажда климатичния радиатор и получава сигнал от пресостата ( или датчик налагане във клима-системата ) ама е вярно и че помага за охлаждането на водния радиатор ( факт ) получавайки сигнал за това от двоен датчик в горната част на радиатора . Обаче не е вярно че това става при 80 и 88 градуса ( това е кола 91-ва ) , а датчика е на 91/99 градуса http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... /radiator/. Колегата пуснал темата не е писал има ли читаво виско ама май не щом му ходи стрелката толкоз вдясно освен ако няма и други аномалии по охладителната система ( например запушване ) и клима без клима-перка не може . А другото което ме съмнява е че се командва първата степен ( демек пуска се ) от ниските градуси на датчика щото пък термостата отваря на 92градуса и е малко безмислено след като все още и виското не се е видяло дали ще насмогне , може би ниските градуси са за зелена светлина за пускане въобще на климата мисле го бях чел някъде но не 100% сигурен.А както колегите по-горе споменаха първата степен се включва при сигнал от пресостата , а втората или за да насмогне на охлаждането на климатичния радиатор ( при зададена ниска темп. в купето , а много жега отвън ) или от датчика на радиатора при 99градуса( дори при изключен климатик ) като последна мярка за спомагане на обдухването на водния радиатор .
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: проблем с жегите
колегата явно не е огледал подробностите , а какъв е климатика , оригинален на БМВ или италиански -Диавиа или ...
....... с климатроник
..... 91г
....... с климатроник

Re: проблем с жегите
климатроника е тоя с двете врътки и колата е 1991 година 318 I със ремак незнам как точно се води мотора .а за виското то явно не работи както трябва както каза колегата щом се пак загрява . днес си поиграх малко да изчистя малко пепела от радияторите сега са по добре и монтирах ел.пека същата като оригиналната но само с една степен утре ще монтирам и копче от което да задеиствам перката и ще карам така докато намеря оригинална ел.перка каквато трябва 

- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани