Най-мощното Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
Най-мощното Е36
Според мен е Шницер ЦСЛ2 - 350 к.с.; 0-100 за 5.0 сек.
Олекотена келварена рама!!!
Олекотена келварена рама!!!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Ето: http://www.acschnitzer.com/englisch/index.html
Coupé Lightweight Silhouette II
Ултимативна тунинг версия на BMW M3
Тази концепция ни показва как M3 може да бъде преобразено в чистокръвен спортен автомобил за всекидневна употреба. CLS II е базиран на AC Schnitzer CLS представен през 1993, но е изцяло нова разработка. Много компоненти на CLS II преди това са тествани с ГРУПА A M3 от AC Schnitzer спортен тим в екстремни условия като тези на 24-часа на Нюрбургринг.
CLS II комбинира олекотената конструкция с чудовищна мощност и превъзходно управление. The "diet plan" covers the entire vehicle and requires the use of a high strength ultralight material: carbon fibre kevlar.
The aerodynamics and driving stability of the CLS II represent the state of the art.The even wider wings allow the fitting of 9.5J x 18" racing rims on the front and 10.5J x 18" on the rear with low profile tyres in sizes 255/35 R 18 and 285/35 R 18 respectively.
A newly developed front spoiler provides a direct link to the smooth plated underfloor. The guided air flow is dissipated again through the rear skirt with integral wing profile. The combination of roof wing and rear wing ensures further downforce. The electrically adjustable rear wing can be adapted individually to the requirements of any driving situation and converts the 40 kg lift into 11.3 kg downforce on the rear axle (wind tunnel test in "sport auto" no. 11/1997).
To achieve the objective of maximum performance with unrestricted suitability for everyday use, the engine had to be practically rebuilt from scratch.
The modifications, which include a specially programmed AC Schnitzer control unit, finely balanced conrods, precision balanced crankshaft and totally redesigned intake system with a large air box, take the nominal power up to 257 kW / 350 HP with a torque of 355 Nm.
In this guise, the CLS II sprints from 0 to 100 km/h in just 5.1 seconds and reaches a top speed of 290 km/h.
No surprise then that the CLS II was streets ahead of the competition in the "Tuner Grand Prix 1997".
Coupé Lightweight Silhouette II
Ултимативна тунинг версия на BMW M3
Тази концепция ни показва как M3 може да бъде преобразено в чистокръвен спортен автомобил за всекидневна употреба. CLS II е базиран на AC Schnitzer CLS представен през 1993, но е изцяло нова разработка. Много компоненти на CLS II преди това са тествани с ГРУПА A M3 от AC Schnitzer спортен тим в екстремни условия като тези на 24-часа на Нюрбургринг.
CLS II комбинира олекотената конструкция с чудовищна мощност и превъзходно управление. The "diet plan" covers the entire vehicle and requires the use of a high strength ultralight material: carbon fibre kevlar.
The aerodynamics and driving stability of the CLS II represent the state of the art.The even wider wings allow the fitting of 9.5J x 18" racing rims on the front and 10.5J x 18" on the rear with low profile tyres in sizes 255/35 R 18 and 285/35 R 18 respectively.
A newly developed front spoiler provides a direct link to the smooth plated underfloor. The guided air flow is dissipated again through the rear skirt with integral wing profile. The combination of roof wing and rear wing ensures further downforce. The electrically adjustable rear wing can be adapted individually to the requirements of any driving situation and converts the 40 kg lift into 11.3 kg downforce on the rear axle (wind tunnel test in "sport auto" no. 11/1997).
To achieve the objective of maximum performance with unrestricted suitability for everyday use, the engine had to be practically rebuilt from scratch.
The modifications, which include a specially programmed AC Schnitzer control unit, finely balanced conrods, precision balanced crankshaft and totally redesigned intake system with a large air box, take the nominal power up to 257 kW / 350 HP with a torque of 355 Nm.
In this guise, the CLS II sprints from 0 to 100 km/h in just 5.1 seconds and reaches a top speed of 290 km/h.
No surprise then that the CLS II was streets ahead of the competition in the "Tuner Grand Prix 1997".
Последна промяна Angel_Georgiev на 10 Ное 2005, 2:32, променена общо 1 път
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Който има права да качи снимките! Определено си заслужават усилието!!!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: Най-мощното Е36
Ачо написа:Според мен е Шницер ЦСЛ2 - 350 к.с.; 0-100 за 5.0 сек.
Олекотена келварена рама!!!



Racing Dynamics и Hamann имат V12 в Е36 с много повече от 350коня..
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Идеята не е да си ги мерим, а да обогатим темата! Дай инфо и снимки ако можеш!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: ре
Ачо написа:Идеята не е да си ги мерим, а да обогатим темата! Дай инфо и снимки ако можеш!
За мене тая тема е безмислена.. всеки които иска да разбере подобно нещо му енужно да влезе смао в гугъл и ще гледа снимки и инфо колкото си иска..
..темата може да се обогати само, ако някои има преки впечатления от автомобила или поне го е виждал наживо.., а за сега и трите модела са само на снимки..

П.С. Не меря нищо.. просто се сетих, че съм пускал и аз подобни теми преди 3 години.. даже има едно точно за Е36 Hamann V12..


- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
А кое го има в този форум, а го няма в Гуугъл! Дай да го закрием 

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: ре
Ачо написа:А кое го има в този форум, а го няма в Гуугъл! Дай да го закрием
Доста работи.. и най важното

- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
re
Мнението за този Хаманн В12, за който говориш го видях: "Не знам как са го събрали В12 в Е36, но се е получил звер" и линк към несъществуващ подфорум на ввв.бмв-зон.ком
Не е много полезно и информативно, според мен!
Не е много полезно и информативно, според мен!

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: re
Ачо написа:Мнението за този Хаманн В12, за който говориш го видях: "Не знам как са го събрали В12 в Е36, но се е получил звер" и линк към несъществуващ подфорум на ввв.бмв-зон.ком
Не е много полезно и информативно, според мен!
Изчезнал е за 3 години.., но ако имаш толкова голямо желание намери инфо и за двата модела, преведи го (не всички хора разбират перфектно англииски или немски) и го пусни като тема.. тогава ще има смисъл от такава тема.. а не всеки да пейства инфо което повечето хора тук едва ли ще прочетат защотто е на англииски и разни сники без нинкаква информация..
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Ок! Започнах да го превеждам! (виж по-нагоре), но ми се доспа и утре ще довърша! 

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани