Пуши като върна гаста м52б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Пуши като върна гаста м52б28
Колеги имам следният проблем:Като изфорсирам колата на място,във високите колата почва да пуш
и черно (богата смес) държа да отбележа че съм с развален дебитомер и ламда сонда,но този черен пушек не ме притеснява толкова,понеже скоро ще сменя и дебитомера и ламда сондата.ПРИТЕСНЯВАМЕ повече това че щом върна гаста с се понижат оборотите изпушва сив пушек (на масло).Сипах масло И.Г.А.Т.10w40,и засекох,харчи си доста масло но и колата се настъпва доста често.Клапана на картерните газове е като нов!Колата изпушуа само като върна гаста,понякога доста,понякога по малко. Даите някакви съвети от какво може да е.
Благодаря предварително
и черно (богата смес) държа да отбележа че съм с развален дебитомер и ламда сонда,но този черен пушек не ме притеснява толкова,понеже скоро ще сменя и дебитомера и ламда сондата.ПРИТЕСНЯВАМЕ повече това че щом върна гаста с се понижат оборотите изпушва сив пушек (на масло).Сипах масло И.Г.А.Т.10w40,и засекох,харчи си доста масло но и колата се настъпва доста често.Клапана на картерните газове е като нов!Колата изпушуа само като върна гаста,понякога доста,понякога по малко. Даите някакви съвети от какво може да е.
Благодаря предварително

Последна промяна kardorulira на 07 Май 2011, 2:51, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем при М52Б28
Белия е по-скоро на вода, а не на масло
Твърде е възможно да е просто конденз.

- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при М52Б28
Масло е щото си мерише на масло 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем при М52Б28
kardorulira написа:Масло е щото си мерише на масло
Това на загрет мотор ли я форсираш или на студен,че всека кола си припушва при зобене

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем при М52Б28
мерни и една компресия за всеки случай преди да свалиш, може да си каже всичко предварително.
Ако има загуба на компресия, вариантите са два. Или се губи между клапан и легло на главата или между сегменти и блок. Главата лесно може да я видиш, като я свалиш я обръщаш и наливаш горивните камери с бензин да видиш дали ще изтече (естествено клапаните с пружните не трябва да са свалени
), ако протече там ти е проблема, ако не си за така наречения основен ремонт, сегменти и т.н.
Макар, че то работата с едни сегменти само не става, щото ако леглото ти е износено на елипса, а тва сигурно е така, трябва да се шлайфа и блока. Този блок обаче е алуминиев и с някви покрития и не знам как става изобщо. Чувал съм за някви ризи да се набият, ама то става една...... По-добре в такъв случай нов мотор на старо
П.С. Увери се първо на 100%, че това е масло, което пуши. Изчакай малко да видиш дали го гори, ако на 1000км след смяната не е мръднало, изобщо не го масли, нищо му няма. То ако се стигне да пуши ше губи по литър на 1000км
Ако има загуба на компресия, вариантите са два. Или се губи между клапан и легло на главата или между сегменти и блок. Главата лесно може да я видиш, като я свалиш я обръщаш и наливаш горивните камери с бензин да видиш дали ще изтече (естествено клапаните с пружните не трябва да са свалени

Макар, че то работата с едни сегменти само не става, щото ако леглото ти е износено на елипса, а тва сигурно е така, трябва да се шлайфа и блока. Този блок обаче е алуминиев и с някви покрития и не знам как става изобщо. Чувал съм за някви ризи да се набият, ама то става една...... По-добре в такъв случай нов мотор на старо

П.С. Увери се първо на 100%, че това е масло, което пуши. Изчакай малко да видиш дали го гори, ако на 1000км след смяната не е мръднало, изобщо не го масли, нищо му няма. То ако се стигне да пуши ше губи по литър на 1000км
- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при М52Б28
Колата пуши само когато е загряла и като върна газста 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем при М52Б28
Първо смени тези неща, които си изброил, после покарай поне 200км. и ако има проблем тогава рови двигателя.
Последна промяна Борис_Малинов на 21 Апр 2011, 20:58, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Проблем при М52Б28
Покарай поне 2000 км. ,и ако не бара маслото, не се занимавай с глупости!
- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при М52Б28
Казаха ми че или са гумички на клапаните или по лошото сегменти.Да се надявам да не е 2 рото но каквото излезе в крайна сметка.За сега ще я карам така да вида колко масло ще изхарчи за 1000 км и тогава ще яе мисли какво да се прави 

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем при М52Б28
сондите ти са 2 а не 1 покараи 10тина километра сръчкай я малко повечко и си провери маслото ако го е барнала значи са сегменти или блока имах същия проблем при подаване на газ богата смес а при пускане на газта гармеше и излизаше бял пушак на умиране 

- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при М52Б28
на диагнистиката показа само една ламда сонда че е заминала,и минах вече 200 км и маслото не е барнато,мисля че повечко трябва да мина за да разбера дали го бара или не 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем при М52Б28
Като бръкнеш в ауспусите и като си разтъркаш пръстите мазно ли ти седи?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- kardorulira
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при М52Б28
Не сухо е
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем при М52Б28
Не вярвам тогава да имаш сериозен проблем 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани