м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
дайте съвет има тема в търсачката ама е разводнена доста. Някой правил ли е осн. ремонт на двайската си и струва ли си пред суапа???
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Ако трябва да се купуват истински части + гарнитури + семеринги + труд,поне според мен не си заслужава.По-добре да се вземе читав двигател втора ръка(все още се намира,при наличието и на малко късмет) и да се прехвърли.
Да не говорим,че употребяваните двигатели доста поевтиняха вече...
Да не говорим,че употребяваните двигатели доста поевтиняха вече...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
дилемата е дали да е майстор или сам да си помогна все пак е криза
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
За извършването на основен ремонт си трябват сериозни умения и познания,докато демонтажа и монтажа двигател е далеч по-лесна и непрентенциозна операция.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
а трябва ли ми кран или може да почна от главата и лека по лека да го извадя целия
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
////Alpine написа:а трябва ли ми кран или може да почна от главата и лека по лека да го извадя целия
че може аз така направих , даже блока 4 човека го свалихме без проблем със скоростната , а ако е без нея още по лесно , свалянето ти е най малката грижа. колкото ремонт или нов мотор ако е 2,5 или 2,8 си струва , но ремонта ако ти е 600 лв новия мотор ще е поне 1600лв и не се знае дали и той няма да е за ремонт
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Ако ще го сменяш пак с В20 не си заслужава според мен лично,но ако ще е с В25 или В28 си е доста играчка и бая кинти излиза това скорости, кардани , диф,поуоски ,комп ,инсталаций и още куп щуротий,но си заслужава според мен лично особено ако е В28,сам прецени кви пари ще можеш да отделиш!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Според мен си струва, смяна с б25, нищо не преправяш и нищо от тия горе споменатите не сменяш(не че няма разлика дифа заедно с полуоските, ама изобщо не е задължително да се сменят), трудността дали ще сложиш б25 или б20 ще ти е същата, един матор с комп и инсталация и илядо лева за да ги имаш си в джаза:yes: Не че с б28 е по-различно, просто цената му вече е по-нагоре. Другия вариант е 500 за двайска. Ремонта, ако сам не ги разбираш нещата и си го правиш не си струва.
Последна промяна Делян на 27 Яну 2011, 0:15, променена общо 1 път
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
А какво му е на твоя мотор ?
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
От ремонт до ремонт разлика голяма. Аз съм забелязал че един мотор отвори ли се, винаги излиза много по солено от предвиденото и се сменят повече неща. Ако ще се сменя веригата с бананите+ ревизия глава, ганитури, сегменти, основни и биелни лагери гониш 1000лв поне за части, като сложиш и труда още поне 400 са 1400 и то без да се сменяват бутала и да се набиват ризи/ а в повечето случай е нужно/. Сам си прави изводите. За мен не си заслужава. Ако се намери добър мотор е по-добре да се смени с друг.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Борис_Малинов написа:Ако трябва да се купуват истински части + гарнитури + семеринги + труд,поне според мен не си заслужава.По-добре да се вземе читав двигател втора ръка(все още се намира,при наличието и на малко късмет) и да се прехвърли.
Да не говорим,че употребяваните двигатели доста поевтиняха вече...
Ако става въпрос за истински части ще ти излезе камара пари...аз съм за суап !
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Ремонт на сегашния ти е най-добрата алтернатива. Суапа е готино нещо, ама ако не случиш на читав след като си дал маса пари - не искам да съм на твое място и да съм пак пред ремонти. Ремонтирай си сегашния ти просто макар и с не 100% оригинални части и си карай колата, не се вкарвай в скъпо струващи филми 

Think. Believe. Dream. Dare...
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
добре де кажи речи човека ще си сложи НЕ-оригинални части и колко време ще го кара има хора който наи вероятно ще кажат аз съм с еди кви си китаиски чарколъци в мотора и мъ кара над 3г ми не много ясно немогат да карат нито да докарат същата работа на мотора,ще даде примерно 500лв за чарколи квито му трябват там и маисторлък и след време а пуф пак мотора дали ше избие масло от някаде дали некое бутало ше удари под капака,да си събере парички да си купи едно м50б25 или м52б28 да го пробва как е ако е добре късмет баце,ако не удря му ремонт с оригинални части и забравя че има сърце колата...аз по моята м52б28ца лятото и сменявах сегменти,блока трябваше да си сменя но не съм го сменил така че очаквам в най скоро време да ревне и блок за смяна....нормално е 20г кола да иска подръжка...неможе без да вложиш да искаш да караш кола,като искате такива коли земате една на близинг,
100години гаранция и като се развали бягате в сервиза и така освен за бенз и масло пари за друго нема давате.....

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
От цялата тема изобщо не става ясно какво му е на двигателя. Държавна тайна ли е, или специалните служби го гонят тоз мотор 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Пасване на клапани и пилене на глава на М50Б20 е 140 лв.
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани