Бавно загряване на М52Б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Бавно загряване на М52Б20
Колеги имам проблем с бавно загрпване . Колата нощува в гараж, когато я изкарам то него почти веднага стрелката на температурата мръдва от първата чертичка , но за да се изправи стрелката в нормалното положение на колата са и нужни около 15+ км градско каране при външна температура около 0-5 градуса . При спускане по енерция по наклон и при посточнна работа на парното нямам никакви връщания на стрелката на температурата към по-студено . Лятото си загряваше нормално . Колата е обезвъздушена на 100% . След като загрее колата се държи в абсолютно нормални граници , т.е. стралката непомръдва от 12 без 1 дори и на дълги преходи от по 500км !
Февруари месец са и сменени водна помпа , ремъците и термостата . Единствено виското е старото и работи като постоянно зацепено , т.е. няколко секунди след като запаля не утихва ами си върти постоянно (звук като на самолет) независимо дали е загряла или студена .
Въпроса ми е дали след смяната на виското ще се нормализира загряването на колата или някои от компонентите термостат или водна помпа са или лошо качество или сменени само на думи от майстора ?
Февруари месец са и сменени водна помпа , ремъците и термостата . Единствено виското е старото и работи като постоянно зацепено , т.е. няколко секунди след като запаля не утихва ами си върти постоянно (звук като на самолет) независимо дали е загряла или студена .
Въпроса ми е дали след смяната на виското ще се нормализира загряването на колата или някои от компонентите термостат или водна помпа са или лошо качество или сменени само на думи от майстора ?
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Бавно загряване на М52Б20
Да но има ли общо виското със загряването на колата когато термостата е затворил ? Когато е затворен водата циркулира в малкия кръг , а водния радиатор които обдухва виското не е включен в малкия кръг т.е. по моята логика виското няма общо с загряването докато термостата не отвори т.е. не включи водния радиатор в циркулацията ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Смени си термостата(както казва бум-бум с правилните градуси за нашият климат), не е от виското, имам приятел дето кара от 2г. с постоянно зацепено виско,няма странични ефекти.
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Бавно загряване на М52Б20
bum_bum написа:Виж кога отваря термостата, да не е някъв с много висока температура?
ако термостата отваря на висока температура не би трябвало ли да нямам проблем с загряването а точно обратното , ако отваря на ниска темепратура , но на колкото и ниска и температура да отваря не мисля че загряване от рода на 15-20км градско каране е нормално при външна температура 0-5 градуса ?
Пък и нямам как да го видя , трябва да го махна , махна ли го няма го сложа повече на колата , а направо нов .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Да де, да отваря много рано (с ниска температура) и му трябва много време за да стигне работна температура. Покарай я 10- тина минути и виж долния маркуч как е. Ако не е отворил вероятно е там проблем.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Бавно загряване на М52Б20
Би трябвало да загрее доста по-бързо.Според мен,термостата е за смяна.Така или иначе,когато се движиш с 60-70км/ч,потока от въздух през радиатора е толкова голям,че това дали е "зацепено" или не "виското",не е от значение.То влияе върху температурата най-вече когато колата работи на място или се движи с ниска скорост.Тогава създава допълнителен поток от въздух през радиатора за да се охлади водата.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Току що осъзнах, че и аз го имам тоя проблем. Загрява по-бавно от необходимото и няма парно. Долния маркуч е студен, явно термостата си е заминал и е останал полуотворен, щото пък и като загрее веднъж не изстива. Странното е, че по някога зацепва явно и си има парно. Маркучите на клапана за парното са вряли и двата.
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Бавно загряване на М52Б20
Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя
Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?

Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Бавно загряване на М52Б20
Аз нали ти казах,че не е от виското...направо си смени термостата с behr на 92 градуса
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Бавно загряване на М52Б20
термостата си е постоянно отворен и двигателя за това не може да загрее. смени го и ще се родиш и с парно и с добре работещ двигател.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
luizov написа:Аз имам абсолютно същия проблем само 4е на m41d17
Е и аз на същия, утре ще сменя термостата да видим кво става.
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Бавно загряване на М52Б20
taba4ko написа:термостата си е постоянно отворен и двигателя за това не може да загрее. смени го и ще се родиш и с парно и с добре работещ двигател.
Парно имам от момента в които стрелката мине средата на синьото поле и то доста силно парно ! Долния маркуч на радиатора си седи студен доста дълго време което говори че термостата не е блокирал отворен ! Ако термостата ми беше отворен и с това постоянно въртящо виско предполагам колата ми и след 50км пробег нямаше да загрее ?
Малко ми бяга логиката на цялата работа ?
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани