корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Понеже не открих нищо с търсачката, пускам тема с надеждата някой да помогне. Проблема ми е от почти 2 години, и се боря с него с променлив или по-скоро никакъв успех, дори пусках тема и преди, в която се включиха доста колеги и в която бях писал че съм намерил решение, но за съжаление не е така.
Ситуацията е следната - двигателя на колата ми М43В18, има шум в оборотен диапазон 1200-1500 оборота, шума наподобява повдигачи или верига, но не точно. Какво е правено до момента-
1. Сменени хидравлични повдигачи
2. Сменен ангренаж пълен комплект с всичките му зъбни колела вериги, хидрообтегач, водач и плъзгач.
3. Замерено е налягане на маслото - перфектно
4. Сменени биелни лагери /бяха си тръгнали/
5. И на последно място мотора бе изваден и разпилян до последното болтче, прецизно замерен абсолютно навсякъде и беше в идеално състояние - на цилиндрите стои хонинга, износване от порядъка на 2-3 стотни, колянов вал в заводски размери, разпределителен също, перфектно състояние на бутални болтове и в биелите и в буталата, сегменти в заводската си хлабина в ключа, продухана масленна магистрала, масленна помпа перфектна. Последва събиране с нови части, всичко поръчвано оригинално от Германия, сменени бяха всичи гарнитури и гарнитурки, семеринги, датчици и фланци, сегменти и лагери колянов вал, пълен ребилд на главата. И след запалването на мотора - същата картинка.
На студен мотор чукането го няма, появява се полека след като стрелката почне да излиза от синята зона, а най-интересното е че при напълно загрял мотор силно намаля или почти изчезва. Пробвах какви ли не масла, то не бе Кастрол, Мотул, Фукс, Яко, като минах през всичко - 5W40, 10W40, 15W50, като последно налях 10w60 Edge Sport, ама пак напразно.
Само да отбележа , че колата иначе върви перфектно, разхода е идеален, масло не пипа, на празех ход работи напълно спокойно и шума го няма. Лампата на маслото гасне веднага и на студен и на топъл мотор.
Понеже вече луднах тотално, колеги по сервизи, които се занимават доста с BMW ми подхвърлиха идея, че евентуално може да е от корпуса на масления филтър, имайки предвид клапаните в него. Имали са сходен случай, но с М50, като при него на празен ход светела лампата на маслото и чукали повдигачи и колта се оправила след смяна на корпуса на филтъра.
Ако някой се е сблъсквал с този или подобен проблем нека пише, просто се чудя да сменям ли сега и корпуса и дали може да е там проблема пишете. Kолата ми е 1996г., с пласмасовата капачка на филтъра.
Ще помоля без излишен спам от типа на това, че за тези пари щях да сложа М50 примерно - обмислях и този вариант, но да слагам мотор на който не знам състоянието, да преправям климатици и т.н. не бе разумно решение за мен, а и съм доволен като цяло от моя си мотор и като вървене и като горене, вече 5 години и 50 000км. го карам.
Ситуацията е следната - двигателя на колата ми М43В18, има шум в оборотен диапазон 1200-1500 оборота, шума наподобява повдигачи или верига, но не точно. Какво е правено до момента-
1. Сменени хидравлични повдигачи
2. Сменен ангренаж пълен комплект с всичките му зъбни колела вериги, хидрообтегач, водач и плъзгач.
3. Замерено е налягане на маслото - перфектно
4. Сменени биелни лагери /бяха си тръгнали/
5. И на последно място мотора бе изваден и разпилян до последното болтче, прецизно замерен абсолютно навсякъде и беше в идеално състояние - на цилиндрите стои хонинга, износване от порядъка на 2-3 стотни, колянов вал в заводски размери, разпределителен също, перфектно състояние на бутални болтове и в биелите и в буталата, сегменти в заводската си хлабина в ключа, продухана масленна магистрала, масленна помпа перфектна. Последва събиране с нови части, всичко поръчвано оригинално от Германия, сменени бяха всичи гарнитури и гарнитурки, семеринги, датчици и фланци, сегменти и лагери колянов вал, пълен ребилд на главата. И след запалването на мотора - същата картинка.
На студен мотор чукането го няма, появява се полека след като стрелката почне да излиза от синята зона, а най-интересното е че при напълно загрял мотор силно намаля или почти изчезва. Пробвах какви ли не масла, то не бе Кастрол, Мотул, Фукс, Яко, като минах през всичко - 5W40, 10W40, 15W50, като последно налях 10w60 Edge Sport, ама пак напразно.
Само да отбележа , че колата иначе върви перфектно, разхода е идеален, масло не пипа, на празех ход работи напълно спокойно и шума го няма. Лампата на маслото гасне веднага и на студен и на топъл мотор.
Понеже вече луднах тотално, колеги по сервизи, които се занимават доста с BMW ми подхвърлиха идея, че евентуално може да е от корпуса на масления филтър, имайки предвид клапаните в него. Имали са сходен случай, но с М50, като при него на празен ход светела лампата на маслото и чукали повдигачи и колта се оправила след смяна на корпуса на филтъра.
Ако някой се е сблъсквал с този или подобен проблем нека пише, просто се чудя да сменям ли сега и корпуса и дали може да е там проблема пишете. Kолата ми е 1996г., с пласмасовата капачка на филтъра.
Ще помоля без излишен спам от типа на това, че за тези пари щях да сложа М50 примерно - обмислях и този вариант, но да слагам мотор на който не знам състоянието, да преправям климатици и т.н. не бе разумно решение за мен, а и съм доволен като цяло от моя си мотор и като вървене и като горене, вече 5 години и 50 000км. го карам.
only rear wheel drive
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
А дали не ти трака ДИСАта
Ти трябва да си с тази,дето е пластмасова. Имам наблюдение върху една,трака само в определени обороти иначе си е изправна. Друг вариянт е от кутията и шума да се предава към мотора...
За филтърната кутия - не мисля че може да е от нея,ако не си я разглабял имам една тема,там има снимки.


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Аз съм със същия мотор,само че с алуминиевата капачка за филтъра.В корпуса има само един клапан,като запалиш или още като въртиш той отваря,като загасиш мотора той затваря,там обороти не играят роля,казваш че при определени обороти чуваш шума,според мен не е от корпуса.След цялата ревизия която си направил,си мисля че е нещо много елементарно и като го намериш направо ще се гръмнеш
.Не пишеш от къде се чува,като работи мотора слезе ли под колата,да слушаш и там,дай едно клипче да го чуем всички,после всеки ще изрази мнение и може да стигнеш до него,а за маслото,при този ремонт аз бих си го карал с 5w40,това го дават за този мотор.Дай клипа,чак мен ме е яд след такъв ремонт и пак да го имаш проблема....

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
ДИСА-та отдавна съм я изхвърлил защото прочетох в тема на колега каква бела му е отворила, а и така или иначе се беше разтракала. От скоростите не е със сигурност - при натиснат съединител не променя шума, а клапаните в филтъра са поне 2 - антислийв и байпас. Шума се чува отпред точно в зоната на филтъра.
only rear wheel drive
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Колега аз има подобен проблем и ще ти пиша след малко, къде как го открих.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
michev написа:ДИСА-та отдавна съм я изхвърлил защото прочетох в тема на колега каква бела му е отворила, а и така или иначе се беше разтракала. От скоростите не е със сигурност - при натиснат съединител не променя шума, а клапаните в филтъра са поне 2 - антислийв и байпас. Шума се чува отпред точно в зоната на филтъра.
Мишо, ти си в час с тези клапани на кутията с масления филтър, оня антислийв не позволява оттичане на маслото от кутията и дори да го няма, най-много да му гасне лампата за налягането със закъснение, а другия байпасния за какво служеше? Да не е нещо като превантивен отвор, когато редукционния клапан на помпата откаже да отваря над определено налягане?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
ако филтъра не поема дебита /примерно замърсен филтър или гъсто масло при палене в голям студ/, тогава се отваря байпаса
only rear wheel drive
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Тай поосвободих се вече, мога да ти споделя аз как хванах този проблем при мен. Значи и аз съм с М43 само, че В16. Разликаtа е само в коляновия вал
и тук там още нещичко. Една вечер след вечерни гoнки и брутални бърнаути по улиците
. прибирам се в гаража вкарвам колата и преди да я изгася чувам някакво чукане под капака. Вдигам аналогично да проверя и чувам едно чукане като все едно на повдигач. И си мисля вече понеже си карам още с 5W40 на BMW а не може да е станало за смяна все пак си е на 6000 км има още доманче да си давам до 11-12 хил. Бях изморен вечерта и не ми се ядосваше допълнително и оставих за сутринта, не ме питайте как заспах със мисълта, че трябва да разцепвам всичко и да търся къде е точно проблема.
На другия ден отивам на работа и сядам паля и шума си стои още и особеното, е че си стои и при студен и при загрят мотор. Побарах се през деня звънях на приятелчета по сервизи, но всеки гадаеше може повдигач да е може, биелен лагер да е общо взето никой с нищо конкретно. А преди това направих интервенцията както при М42 слагат 4-рри бубиби. Взех да се вкарвам и аз във филма за биелни лагери т.н. Понеже сега искрата е мн по постоянна при различните обороти на мотора, а и си карам с една магия в бензина и така от по голямата искра по голяма детонация и по голямо натоварване върху биелните лагери. Но особенното е че само пречуква между 1200 - 1500 оборота както се споменава в по горния проблем.
Толкова бях луднал вече, че се чудя вече от къде да я хващам и си казах първо ще тръгна от там да сменя маслото, казах че може от мн газ
това 5W40 вече да си е загубило вискозитета и от там да е проблема. Взех си Motul 10W40 6100 + една добавка за прочистване на мотора от нагари и отлагания по стените.
И така аз вече вманиачен прибирам се от работа вкарвам колата в гаража на каналче обличам си работните дрехи и се гмурнах от долу. Като сещам, по принцип зимата си махам ремъка на климата, да не ми върти ролката и т.н. и като се позатопли го слагам пак.
Преди седмица извърших тази операция и забелязах още тогава нещо, което си казах че рано или късно ще ми направи мизерйка, а то деня изглежда е дошъл.
Поглеждам на горе и забелязвам, че амортисьрчето, което обтяга ремъка вече си беше заминало омазнено и най - вероятно не държи колкото е нужно. Излизам и под канала добре, че не бях пуснал маслото, че ще трябваше пак да го наливам.
Запалих и чукането си е още на лице. Подавам газ към 1500 оборота и какво да видя
корпуса където се захваща ролката и това амортисьрче вибрират на празен ход и след като подам газ, изглежда на по големите обороти двигателя се стабилизира и вибрациите се изчистват. В началото си мислех даже и за дюзите, че са се разтракали ултразвуци и т.н.
Така, че колегата с проблема нека да се вслуша в мнението на по горния, че може проблема и излезе от едното нищо и после да си бие главата, че е хвърлил толкова мн труд по мотора, докато ако аз съм на негово място няма да съжелявам, поне ще съм си сигурен за себе си че всичко ми е ОК.
Вчера си взех аз такова омортисьорче на INA и понеже съм в играта с авточастите не смея да слагам по моята кола ментета гледам като сменям да сменям като хората. Довечера ако ми остане време ще си го сменя защото като гася мотора пак се чува едно претракване и се надявам да е от това, но нека първо да сленя тогава ще му мисля. На колегата пожелавам успех.
Така че колега огледай добре нещата особено като подадеш леко газчица при мен се вижда как мърда и на празен ход.
По принцип влизам често във форума и чета всевазможни бисери от хора които не знаят какво става под капак но си пишат каквото им дойде на ум само и само да се вижда, че имат мн мнения. Пиша рядко както в случа искам да бъда полезен на точно такива хора като това момче за което евала се хващат сами и си блъскат главите вместо да си дават парите по мундарските сервизи и после да се бият в гърдите че те самички си човъркали по колите.


На другия ден отивам на работа и сядам паля и шума си стои още и особеното, е че си стои и при студен и при загрят мотор. Побарах се през деня звънях на приятелчета по сервизи, но всеки гадаеше може повдигач да е може, биелен лагер да е общо взето никой с нищо конкретно. А преди това направих интервенцията както при М42 слагат 4-рри бубиби. Взех да се вкарвам и аз във филма за биелни лагери т.н. Понеже сега искрата е мн по постоянна при различните обороти на мотора, а и си карам с една магия в бензина и така от по голямата искра по голяма детонация и по голямо натоварване върху биелните лагери. Но особенното е че само пречуква между 1200 - 1500 оборота както се споменава в по горния проблем.
Толкова бях луднал вече, че се чудя вече от къде да я хващам и си казах първо ще тръгна от там да сменя маслото, казах че може от мн газ

И така аз вече вманиачен прибирам се от работа вкарвам колата в гаража на каналче обличам си работните дрехи и се гмурнах от долу. Като сещам, по принцип зимата си махам ремъка на климата, да не ми върти ролката и т.н. и като се позатопли го слагам пак.
Преди седмица извърших тази операция и забелязах още тогава нещо, което си казах че рано или късно ще ми направи мизерйка, а то деня изглежда е дошъл.

Поглеждам на горе и забелязвам, че амортисьрчето, което обтяга ремъка вече си беше заминало омазнено и най - вероятно не държи колкото е нужно. Излизам и под канала добре, че не бях пуснал маслото, че ще трябваше пак да го наливам.

Запалих и чукането си е още на лице. Подавам газ към 1500 оборота и какво да видя

Така, че колегата с проблема нека да се вслуша в мнението на по горния, че може проблема и излезе от едното нищо и после да си бие главата, че е хвърлил толкова мн труд по мотора, докато ако аз съм на негово място няма да съжелявам, поне ще съм си сигурен за себе си че всичко ми е ОК.
Вчера си взех аз такова омортисьорче на INA и понеже съм в играта с авточастите не смея да слагам по моята кола ментета гледам като сменям да сменям като хората. Довечера ако ми остане време ще си го сменя защото като гася мотора пак се чува едно претракване и се надявам да е от това, но нека първо да сленя тогава ще му мисля. На колегата пожелавам успех.
Така че колега огледай добре нещата особено като подадеш леко газчица при мен се вижда как мърда и на празен ход.
По принцип влизам често във форума и чета всевазможни бисери от хора които не знаят какво става под капак но си пишат каквото им дойде на ум само и само да се вижда, че имат мн мнения. Пиша рядко както в случа искам да бъда полезен на точно такива хора като това момче за което евала се хващат сами и си блъскат главите вместо да си дават парите по мундарските сервизи и после да се бият в гърдите че те самички си човъркали по колите.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Благодаря за разяснението, значи сам си отговорил на въпроса си за корпуса на масления филтър, причината не е оттам. Остава съмнението за некачествен монтаж, след като са използвани оригинални части.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
При мен чукането се чуваше все едно в главата на мотора но само със слух не става трябва ти око кото да види проблема. Виж огледай нещата да не би проблема да е както при мен и може да споделиш, за да знаят и други газита с М43 като им се разчука да не се стига чак до там да отварят навсякъде и да сменят всичко
, е ако им се занимава нека си поиграят за мен М43 си е доръб мотор и аз си го харесвам 



- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
beco109 написа: Поглеждам на горе и забелязвам, че амортисьрчето, което обтяга ремъка вече си беше заминало омазнено и най - вероятно не държи колкото е нужно. Излизам и под канала добре, че не бях пуснал маслото, че ще трябваше пак да го наливам.![]()
Има и такъв момент, авторът на темата и майсторите от сервизите няма как да не разберат шума от вибрациите на ремъка, лесно се долавя. Мога да дам съвет, за да се елиминират водна помпа, алтернатор, амортисьорче на обтяжната ролка, компресор на климатика, както и самите ролки, да се свалят ремъците в момент, когато тракането, или почукването е най-доловимо, пали се мотора за около минута, за да не прегрее, ръчно се подава газ до достигане на проблемните обороти и ще се разбере със сигурност, дали е от тях, или от нещо друго.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
При мене е същата работа и аз вече 40 000км карам така сменил съм повдигачи, биелни лагери, мерено е масло всичко е в норма, мотора си върви като пушка, но си има чукане точно както го е описал колегата между 1200 и 1700об. Карал съм с 10в40, сега съм с 5в40 и просто никаква разлика.
Това, което аз си мислех е да не е бутален болт или основни лагери, но аз я карах в един сервиз в Германия и майстора ми каза, че е почти невъзможно да се скапят основните лагери или бутален болт, просто те до сега не били имали такъв случай
Верно, че в Германия сигурно не карат по 600 000км, но все пак.......
Над това с масления филтър също съм се замислял, но тъй като мерих налягането и всичко е в нормите го изключих като вариант, не знам и аз вече, просто съм го оставил така и чакам да роди, че да му хвърля едно М50
Това с амортисьорчето е интересна идея, не съм гледал там, но ме съмнява при мен специално да е това, защото си чука точно да е нещо от мотора, просто равноерно с покачване на обороти, ама рпсото си е мотор
Но ще бъде проверено...... На мен лично ми се струва, че или е бутален болт или е биелен лагер, въпреки че ги смени (старите ми не изглеждаха много във форма и не мерих вала и не съм го шлайдал, смених директно със стандартен размер).
Но като гледам колегата квко е разглобявал и всичко е мерил и пак го има, не знам просто, карам до раждане и смяна
Това, което аз си мислех е да не е бутален болт или основни лагери, но аз я карах в един сервиз в Германия и майстора ми каза, че е почти невъзможно да се скапят основните лагери или бутален болт, просто те до сега не били имали такъв случай

Над това с масления филтър също съм се замислял, но тъй като мерих налягането и всичко е в нормите го изключих като вариант, не знам и аз вече, просто съм го оставил така и чакам да роди, че да му хвърля едно М50

Това с амортисьорчето е интересна идея, не съм гледал там, но ме съмнява при мен специално да е това, защото си чука точно да е нещо от мотора, просто равноерно с покачване на обороти, ама рпсото си е мотор

Но като гледам колегата квко е разглобявал и всичко е мерил и пак го има, не знам просто, карам до раждане и смяна

- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Точно моята тема.
При мен го има същото чукане. Като се заслушам все едно идва от главата. Мотора е отварян преди около 20 000 км за биелни лагери. Всичко друго беше ОК. Още след ремонта го има това причукване между 1200-1500 оборота. Всичко друго си е ок. Не се бях замислял за това амортисьорче. Около моето няма омасляване или някакви други признаци, но ще го загледам дали има вибрации при тези обороти и явно ще се сменява.
Благодаря на колегата, че сподели с нас, защото и аз вече си мислех за ново навлизане в дълбините на М43
При мен го има същото чукане. Като се заслушам все едно идва от главата. Мотора е отварян преди около 20 000 км за биелни лагери. Всичко друго беше ОК. Още след ремонта го има това причукване между 1200-1500 оборота. Всичко друго си е ок. Не се бях замислял за това амортисьорче. Около моето няма омасляване или някакви други признаци, но ще го загледам дали има вибрации при тези обороти и явно ще се сменява.
Благодаря на колегата, че сподели с нас, защото и аз вече си мислех за ново навлизане в дълбините на М43

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
Биелен лагер и бутален болт не чукат при тези обороти ако ще чука такова нещо то си чука постоянно и при 3-4 хил оборота. Чувал съм как се чува болт или лагер но на такова чукане моето не може да се равнява. Подкрепям мнението на колегата който е за да се разкачи всичко мотора да се запали за около минута, така ще е най сигурно да се разбере дали е нещо от вътре или проблема си е от вън.

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: корпус на маслен филтър на М43 и шум в мотора
на моята кола няма такова амортесьорче, шума го има и при свален ремък т.е. нищо не се върти за да шуми, а за некачествен монтаж не говорим, монтьор съм и сам си правя колата
only rear wheel drive
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани