странен теч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

странен теч

Мнение от nazo1976 » 25 Апр 2010, 14:07

колата е 318и 96г когато е загряла нормално на 12h и я паркирам с предницата нависоко или ниско и започва да тече изпод капачката на казанчето от какво може да се получава някой ако има идея нека сподели при спиране на равно не тече става дума след като я загася :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: странен теч

Мнение от fedoracore » 25 Апр 2010, 14:09

ма кво тече.
антифриз ли масло ли
термостата наред ли е :?:
Последна промяна fedoracore на 25 Апр 2010, 23:04, променена общо 1 път
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: странен теч

Мнение от vladi_a_i » 25 Апр 2010, 14:10

Смени си капачката и виж дали ще тече,вземи от някой приятел да пробвате.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: странен теч

Мнение от bmw55 » 25 Апр 2010, 19:37

Да не си я напълнил до горе с течност колега?
И си виж капачката дали е добре стегната ако е добре стегната я подмени имал съм същия проблем на същия двигател не бях стегнал здраво капачката!
Бъди честен пък да става квото ще

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: странен теч

Мнение от nazo1976 » 25 Апр 2010, 22:28

не бе хора тече само когато е спряна под наклон и изгасена. на равно не тече антифриз получава се някакво налягане след като се изгаси и само като е под наклон изтича ако беше от капачката щеще да тече постоянно нали така?стягам я нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: странен теч

Мнение от jbankov » 26 Апр 2010, 7:36

...варианти много
1.Обезвъздушаване отново!
2.Смяна на капачката с нова!
3.Смяна на болта за обезвъздушаване!
4.Смяна на уплътненията на казанчето на радиатора!
Успех!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: странен теч

Мнение от nazo1976 » 26 Апр 2010, 15:40

дайте съвет от какво се получава това налягане след като се изгаси .един майстор каза че може да е от това че я гася когато върти перката и градусите са по-високи и за това изтича .тече само изпод капачката от никъде другаде ако беше прецакана щеще да тече постоянно щото нямаше да държи клапана въобще .може би има въздух в системата и като е под наклон се качва нивото знам ли :dunno: как мога да разбера че е добре обезвъздушена?парното си духа топло и си е ок

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: странен теч

Мнение от jbankov » 26 Апр 2010, 21:58

КОлега ...видях ,че си от Сф ...пиши едно ЛС и ела да погледна и да решим проблема ти!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: странен теч

Мнение от ивчо3 » 27 Апр 2010, 12:46

nazo1976 написа:дайте съвет от какво се получава това налягане след като се изгаси .един майстор каза че може да е от това че я гася когато върти перката и градусите са по-високи и за това изтича .тече само изпод капачката от никъде другаде ако беше прецакана щеще да тече постоянно щото нямаше да държи клапана въобще .може би има въздух в системата и като е под наклон се качва нивото знам ли :dunno: как мога да разбера че е добре обезвъздушена?парното си духа топло и си е ок

Ха, ха, ха, този майстор явно за първи път вижда БМВ с ел. перка, която се изключва след врътване на ключа и гасене на мотора. До сега е рамонтирал опели, фолксвагени, фордове и прочее автомобили, на които перката си работи и след гасене. По твоя въпрос на капачката на радиатора има едно буталце с гумено уплътнение, което се къса и не позволява на буталото да се измести нагоре от налягането и освободи отвора в горната част на преливника. Така се повишава налягането в системата, маркучите стават твърди като камък, възможно е избиване на антифриз от долната част на казанчето, както и в твоя случай, избиване на антифриз от капачката, именно защото отворчето е запушено. А на въпроса ти защо го прави само след изключване на мотора, е майстора поне донякъде е уцелил, ами защото тогава налягането, респективно, температурата на мотора е най-висока, спира да върти водната помпа и с циркулацията на антифриза да има равномерно охлаждане. Сменяй капачката. Има и друг вариант, който не ти препоръчвам- издухала гарнитура на главата.


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: странен теч

Мнение от jbankov » 27 Апр 2010, 16:57

metodi80 написа:Смени си капачката! (или пробвай с друга от колега.... , на твое място до сега да съм го направил ....)

еми и аз това му казвам,да дойде да пробва с мойта,той пича явно няма зор :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: странен теч

Мнение от BiTurbo » 27 Апр 2010, 17:42

ивчо3 написа:Ха, ха, ха, този майстор явно за първи път вижда БМВ с ел. перка, която се изключва след врътване на ключа и гасене на мотора.


Че не е ли точно обратно ? При мен в големи жеги като съм карал и на климатик и като спра и загася, перката работи още 10тина секунди и после спира. Колата ми е Е36 96та (с ел.перка оригинално).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: странен теч

Мнение от ивчо3 » 28 Апр 2010, 10:45

BiTurbo написа:
ивчо3 написа:Ха, ха, ха, този майстор явно за първи път вижда БМВ с ел. перка, която се изключва след врътване на ключа и гасене на мотора.


Че не е ли точно обратно ? При мен в големи жеги като съм карал и на климатик и като спра и загася, перката работи още 10тина секунди и после спира. Колата ми е Е36 96та (с ел.перка оригинално).

Нещо не съм уточнил както трябва. Става въпрос за голямата ел. перка, не за малката пред радиатора. Твоята кола е с виско на помпата и ел. перка за охлаждане на радиатора на климатика. Сравнително на малко произведени коли с мотор м42 се слага само една голяма ел. перка, която охлажда и двата радиатора. Това е за колите с фабрично монтиран климатик. На м44 също има такава перка, май не при всички произведени коли. Независимо от жегата навън, когато тази перка работи, след изключване на мотора, спира да се върти. Въпреки че колата на nazo1976 е с виско съединител, ми стана смешно от обясненията на майстора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: странен теч

Мнение от BiTurbo » 28 Апр 2010, 11:44

ивчо3 написа:Нещо не съм уточнил както трябва. Става въпрос за голямата ел. перка, не за малката пред радиатора. Твоята кола е с виско на помпата и ел. перка за охлаждане на радиатора на климатика.


:nono: :nono:

Моята кола е с една ел.перка и за двата радиатора (климатик и охлаждане), оригинално е така и е с оригинален климатроник (дигиталния).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: странен теч

Мнение от ивчо3 » 28 Апр 2010, 12:04

BiTurbo написа:
ивчо3 написа:Нещо не съм уточнил както трябва. Става въпрос за голямата ел. перка, не за малката пред радиатора. Твоята кола е с виско на помпата и ел. перка за охлаждане на радиатора на климатика.


:nono: :nono:

Моята кола е с една ел.перка и за двата радиатора (климатик и охлаждане), оригинално е така и е с оригинален климатроник (дигиталния).

Освен моята кола да не е с оригиналната перка. Все пак ще пробвам на загрял мотор с работеща перка и включен климатик да видя дали ще продължи да се върти, след гасене.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook