Не запали!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008
Пол: Мъж
Кара: 318ис

Не запали!!!

Мнение от veso_shefa » 31 Окт 2009, 9:27

Колеги помагаите!!!
Тази сутрин като си тръгнах от работа влизам в колата и изненада нема палене само едно / Цък / и толко :shock: :shock: :shock:
Кат за първи път гледам тъпо и незнам каво става :banghead: :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Re: Не запали!!!

Мнение от sabi1984 » 31 Окт 2009, 10:11

виж клемите на акумолатора като за начало ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Re: Не запали!!!

Мнение от xts » 31 Окт 2009, 10:12

Не си казал каква е колата и коя година е, но мен ми изглежда, че имобилайзерът не е сработил.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008
Пол: Мъж
Кара: 318ис

Re: Не запали!!!

Мнение от veso_shefa » 31 Окт 2009, 10:24

клемите ги проверих а имобилайзерът просто липсва колата е 318ис 92г

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Re: Не запали!!!

Мнение от BAVARIA » 31 Окт 2009, 10:30

включвател на стартера /машинката която стои над стартера/ или четки на стартера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Не запали!!!

Мнение от Biogame » 31 Окт 2009, 11:06

Най вероятно стартер,скоро правихме на един приятел на 318-ската,майстора смени четките и втулката и всичко 28 лева.
Иначе понеже и моя стартер е за правене и майстора ми каза че били 2 вида стартерите на BMW-тата,моя е Magnett Marelli и малко по скупи му били частите.
Вярно ли е това колеги??
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Не запали!!!

Мнение от dangerous » 31 Окт 2009, 12:57

Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Не запали!!!

Мнение от metodi80 » 31 Окт 2009, 15:38

dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?


А баш ... е това е правилния въпрос ! Я както казваше Владо да сложиме масата ... :mhihi:
Колега провери масата на двигателя (на лапата до десния тампон..). Ако не е там пороблема виж стартера - четки , втулки , бендикс ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: го полека..

Re: Не запали!!!

Мнение от D_I_V_A_K_A » 31 Окт 2009, 16:17

за моя стартер бендикса беше 28лв. от косер мотора е м43 1.8
I DON'T DRIVE VERY FAST....I JUST FLY TOO LOW!!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008
Пол: Мъж
Кара: 318ис

Re: Не запали!!!

Мнение от veso_shefa » 31 Окт 2009, 17:27

dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?


всичко си свети свири ток си има

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 19.08.2009

Re: Не запали!!!

Мнение от morafeta » 31 Окт 2009, 19:47

и при мен го прави същия проблем като не е палена 7 8 часа запали ли веднъж няма проблем преди малко напръсках масата с контактен спрей та ще видиме резултата но ми се струва че са четките на стартера

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Не запали!!!

Мнение от ясен николов » 31 Окт 2009, 19:53

ех защо си отиде баба ванга сега щеше да ни каже какво е .веско :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Не запали!!!

Мнение от Smoocki » 31 Окт 2009, 20:20

Стартер ,бутни я и ще видиш нали ще запала ....преди това мерни с мултицет тока ,понеже съм имал случай музикта има ама като тръгнеш да палиш и няма никой
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Не запали!!!

Мнение от ~Мишо~ » 31 Окт 2009, 21:28

Освен всичко което изредиха колегите може и да е акумулатор (пресен случай от преди седмица). На мен ми направи мъртва клетка от раз,иначе музика,прозорците - всичко работеше,даже не ми зануляваше километража :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Не запали!!!

Мнение от dangerous » 01 Ное 2009, 2:25

veso_shefa написа:
dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?


всичко си свети свири ток си има


щом всичко си работи винаги се тръгва от най-малкия проблем да се търси причината,както каза колегаtа metodi80 a именно маса двигател,четки,втулки,шалтер(машинката над стартера която изхвърля бендикса и същевременно включва самия електродвигател)но според това "цък" са или четки на стартера или шалтера и сега ще обясня нагледно до колкото мога.
От акумолатора идва един дебел хубав кабел който се закача за единия полюс на шалтера.Другия полюс на шалтера е свързан за ротора на електромотора(стартера)посредсвом четки и колектор,на който четките контактуват .Връзката между тези два кабела е една пластина наречена "котва".Освен това шалтера представлява един електромагнит в който има сложен един плунжер(едно като буталце ама си е обикновено цилиндрично желязо)на който е закачен бендикса.И освен тези два кабела има и 3-ти много по малък от другите два който идва от контактния ключ на автомобила.
Такааа идва момента в който завърташ ключа в позиция "запалване"
малкия кабел подава ток на шалтера(ел.магнита)той от своя страна издърпва цилиндричното "желязо"на което е закачено бендикса и във същото време затваря веригата между двата хубави дебели кабела за които споменах :OT: брата ром да не точи лиги :mhihi: end :OT:.посредством тази "котва" и електродвигателя се включва,бендикса вече е зацепен за маховика защото се изхвърля милисекунди по рано преди да се включи ротора и да почне да върти
да ама като няма хубав контакт до ротора(демек или четки или износен колектор или нагоряла котва което е супер рядко явление но все пак го има това "цък се чува от вече сработилия шалтер и зацепилия се бендикс ма като няма кой да го завърти :mhihi: файда :mhihi: и като върнеш ключа се чува едно "туп"демек бендикса и шалтера идват в изходящо положение и всичко от начало
освен цялата галимация дето я изписах има и момента дето всеки плюс си иска минус демек масата от акумолатора до стартера че да може той да стане консуматор като всички нас(особенно аз)
:bchug: за колегата metodi80 и дано не съм ви отегчил
Последна промяна dangerous на 01 Ное 2009, 9:44, променена общо 2 пъти
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook