Не запали!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- veso_shefa
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
Не запали!!!
Колеги помагаите!!!
Тази сутрин като си тръгнах от работа влизам в колата и изненада нема палене само едно / Цък / и толко
Кат за първи път гледам тъпо и незнам каво става

Тази сутрин като си тръгнах от работа влизам в колата и изненада нема палене само едно / Цък / и толко



Кат за първи път гледам тъпо и незнам каво става


- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Re: Не запали!!!
Не си казал каква е колата и коя година е, но мен ми изглежда, че имобилайзерът не е сработил.
- veso_shefa
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
Re: Не запали!!!
клемите ги проверих а имобилайзерът просто липсва колата е 318ис 92г
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Не запали!!!
Най вероятно стартер,скоро правихме на един приятел на 318-ската,майстора смени четките и втулката и всичко 28 лева.
Иначе понеже и моя стартер е за правене и майстора ми каза че били 2 вида стартерите на BMW-тата,моя е Magnett Marelli и малко по скупи му били частите.
Вярно ли е това колеги??
Иначе понеже и моя стартер е за правене и майстора ми каза че били 2 вида стартерите на BMW-тата,моя е Magnett Marelli и малко по скупи му били частите.
Вярно ли е това колеги??



- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Не запали!!!
Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Не запали!!!
dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?
А баш ... е това е правилния въпрос ! Я както казваше Владо да сложиме масата ...

Колега провери масата на двигателя (на лапата до десния тампон..). Ако не е там пороблема виж стартера - четки , втулки , бендикс ...
- D_I_V_A_K_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: го полека..
Re: Не запали!!!
за моя стартер бендикса беше 28лв. от косер мотора е м43 1.8
- veso_shefa
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
Re: Не запали!!!
dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?
всичко си свети свири ток си има
Re: Не запали!!!
и при мен го прави същия проблем като не е палена 7 8 часа запали ли веднъж няма проблем преди малко напръсках масата с контактен спрей та ще видиме резултата но ми се струва че са четките на стартера
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Не запали!!!
Стартер ,бутни я и ще видиш нали ще запала ....преди това мерни с мултицет тока ,понеже съм имал случай музикта има ама като тръгнеш да палиш и няма никой

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Не запали!!!
Освен всичко което изредиха колегите може и да е акумулатор (пресен случай от преди седмица). На мен ми направи мъртва клетка от раз,иначе музика,прозорците - всичко работеше,даже не ми зануляваше километража 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Не запали!!!
veso_shefa написа:dangerous написа:Като се чуе "цък" какво става с лампичките на таблото? Умира ли тока в тях или си светят яко?
всичко си свети свири ток си има
щом всичко си работи винаги се тръгва от най-малкия проблем да се търси причината,както каза колегаtа metodi80 a именно маса двигател,четки,втулки,шалтер(машинката над стартера която изхвърля бендикса и същевременно включва самия електродвигател)но според това "цък" са или четки на стартера или шалтера и сега ще обясня нагледно до колкото мога.
От акумолатора идва един дебел хубав кабел който се закача за единия полюс на шалтера.Другия полюс на шалтера е свързан за ротора на електромотора(стартера)посредсвом четки и колектор,на който четките контактуват .Връзката между тези два кабела е една пластина наречена "котва".Освен това шалтера представлява един електромагнит в който има сложен един плунжер(едно като буталце ама си е обикновено цилиндрично желязо)на който е закачен бендикса.И освен тези два кабела има и 3-ти много по малък от другите два който идва от контактния ключ на автомобила.
Такааа идва момента в който завърташ ключа в позиция "запалване"
малкия кабел подава ток на шалтера(ел.магнита)той от своя страна издърпва цилиндричното "желязо"на което е закачено бендикса и във същото време затваря веригата между двата хубави дебели кабела за които споменах



да ама като няма хубав контакт до ротора(демек или четки или износен колектор или нагоряла котва което е супер рядко явление но все пак го има това "цък се чува от вече сработилия шалтер и зацепилия се бендикс ма като няма кой да го завърти


освен цялата галимация дето я изписах има и момента дето всеки плюс си иска минус демек масата от акумолатора до стартера че да може той да стане консуматор като всички нас(особенно аз)

Последна промяна dangerous на 01 Ное 2009, 9:44, променена общо 2 пъти
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани