относно алармата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
относно алармата
Здравейте мом4ета. Проблема с горивната помпа си остава но като събера пари4ки 6те го отсраня. Видях по-долу тема за аларма и се сетих един въпрос: моята аларма -фабри4на, мисля 4е май няма шок дат4ик. Активирам я и го клатя, бутам, но ни6то. Ама като отключа с клшча писка и мига. Та има ли такива аларми без шок датчик, все пак колата е 97год. А и оште не6то на ключа ми има три копчета- за заключване , за заключване и о6те едно дето не мога да разбера за какво е ключа е конфигуриран така централно едно голямо и от долу две по-малки с едното отключвам(лявото), а дясното незнам. Та ако някой знае нека ми каже
))

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
На Е46 това копче служи за отваряне на багажника ... виж данеби и при теб да е така !


R.I.P Landikar
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Мойта аларма не е кой знае какво, но принципа и е такъв: Като я включа, 15сек мери околния шум (фон). След 20сек вече започва да реагира. Колкото е бил по-голям фона през 15-те сек., толкова по-силно трябва да удряш, за да реагира. Освен това има тример, за настройка на прага над измерения фон, над който праг да реагира.
При теб вариантите са:
1. Нямаш шоков датчик.
2. Имаш шок, но не работи.
3. Имаш шок, работи, но прага на задействане е настроен нереално високо.
При теб вариантите са:
1. Нямаш шоков датчик.
2. Имаш шок, но не работи.
3. Имаш шок, работи, но прага на задействане е настроен нереално високо.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Е тва вече е нещо
. Та вчера реших да пробвам и се заключих в колата със спуснато стъкло. Викам си да не е за стъклата, но уви не! Единственито нещо което стана бе, че светна плафона
. Като е отключена и натисна пак копчето за отключване ефекта е същия светва плафона
другото би трябвало да върши и друга работа.




- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Чак сега видях въпроса ти... Третото копче служи, за да си светнеш плафона в купети и за нищо друго
Моят ключ е същия, та ти го казвам от личен опит.

Моят ключ е същия, та ти го казвам от личен опит.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Благодаря на всички, бяхте много изчерпателни. Но все пак си остава едно наум дали от заводите на БМВ са сложили едно копче на дистанционното само зада светкаш плафона 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
petio написа:Благодаря на всички, бяхте много изчерпателни. Но все пак си остава едно наум дали от заводите на БМВ са сложили едно копче на дистанционното само зада светкаш плафона
отг: Естествено, че не!!!
Ако ключа ти е правоъгълен и имаш три копчета, то тогава вероятно твоят ключ има същите функции, както моя, а именно:
1. Голям бутон (изглежда като пропелер-а на BMW): при еднократно краткотрайно натискане - заключваш колата. Ако имаш свалени стъкла (отворен шибедах), при еднократно продължително натискане на бутона/задържане (се вдигнат стъклата примерно/ респективно затваря шибедаха).
2. Под големия бутон има два по-малки. Единия със стрелка е за отваряне на колата
3. Другият е за отваряне само на багажника (когато заключиш багажника с ключ, можеш да отключиш само с дистанционното)!

Tips&Tricks
* При вече закючена кола, ако натиснеш отново бутона за заключване, светва плафона, който след 10-15 сек. загасва "театрално" (постепенно).
* При вече отключена кола, ако натиснеш бутона за отключване (което на пръв поглед е безмислено), отново ще се запали интериорното осветлението на колата.
Ето по този начин се задействат плафоните, а не чрез отделно копче (това би било непрактично за германците, а те обикновено ги мислят тез работи).
Дано съм бил полезен.

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Айде стига де!!!!!Какъв багажник се отваря бе колега.Мойта е комби.Нищо друго не се случва с този бутон освен че плафоните светват.ICE написа:petio написа:Благодаря на всички, бяхте много изчерпателни. Но все пак си остава едно наум дали от заводите на БМВ са сложили едно копче на дистанционното само зада светкаш плафона
отг: Естествено, че не!!!
Ако ключа ти е правоъгълен и имаш три копчета, то тогава вероятно твоят ключ има същите функции, както моя, а именно:
1. Голям бутон (изглежда като пропелер-а на BMW): при еднократно краткотрайно натискане - заключваш колата. Ако имаш свалени стъкла (отворен шибедах), при еднократно продължително натискане на бутона/задържане (се вдигнат стъклата примерно/ респективно затваря шибедаха).
2. Под големия бутон има два по-малки. Единия със стрелка е за отваряне на колата
3. Другият е за отваряне само на багажника (когато заключиш багажника с ключ, можеш да отключиш само с дистанционното)!Поне при мен е така.
Tips&Tricks
* При вече закючена кола, ако натиснеш отново бутона за заключване, светва плафона, който след 10-15 сек. загасва "театрално" (постепенно).
* При вече отключена кола, ако натиснеш бутона за отключване (което на пръв поглед е безмислено), отново ще се запали интериорното осветлението на колата.
Ето по този начин се задействат плафоните, а не чрез отделно копче (това би било непрактично за германците, а те обикновено ги мислят тез работи).
Дано съм бил полезен.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Баси нищо не става, само плафоните си присветват. Много тъпо. И със задържането на голямото пак нищо не става. 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани