М42 пали трудно топла

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 14:52

Здравейте колеги, имам този проблем, откакто съм купил колата. Ако постои 20-ина минути, след като съм я загасил, понякога пали доста трудно. Студена-никакви грижи, ако постои по-дълго пак си пали от раз. Нямам проблем с оборотите на празен ход, сондата е нова, дебитомера си е ок според всички описани измервания, които намерих, не записва грешки, клапана за картерните газове го махнах-никаква промяна, филтрите са нови, маркучите са нови, главата е ревизирана, с нови всмукателни клапани, гумички гарнитури по колекторите, нова тефлонова втулка на DISA-та (исках да съм сигурен, че не "лапа" въздух от никъде), чисто нов ангренаж (като казвам ангренаж имам предвид всички колела, верига, обтегач банани, пластмаски и т.н. до шпонката на к. вал) от Дару кар, датчик температурен и всякакви консумативи, които е редно да се сменят. Използвах момента, като свалих главата и занесох и дюзите на ултра звук, профилактично. Всички датчици по двигателя, показват препоръчителните стойности. Описаните неща, съм ги сменял постепенно, не заради паленето, разбира се (не е чак толкова страшно), но нищо не промени по какъвто и да е начин проблема. И да уточня-това не се случва винаги, прави го когато си иска, не съм установил никаква зависимост от външни фактори. И да добавя-ако спра да въртя в такъв момент, върна ключа и пак задействам стартера пали от раз. Пак повтарям, не е нищо фатално, обаче страшно ме дразни, като го направи, все едно карам Алфа-Умрело ебаси :banghead: . Ако някой има ПРЕДСТАВА, а не сватбарски изстрели в тъмното, моля, да сподели!
P.S. Не успях да изровя нищо с търсачката. Ако има нещо писано по въпроса, моля, да бъда извинен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Tenata » 20 Окт 2009, 15:05

Вуйчо Ваньо написа:И да добавя-ако спра да въртя в такъв момент, върна ключа и пак задействам стартера пали от раз. Пак повтарям, не е нищо фатално, обаче страшно ме дразни, като го направи,


Колега и при мен се получава така(М44), но си карам и не му обръщам внимание :lol:
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 15:09

Ясно, че не е болка за умиране ама много ме дразни. Страшно мразя нещо да не ми е в ред по колата, и най-вече да не съм на ясно кое точно не е в ред ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от barty » 20 Окт 2009, 15:31

Имах такъв проблем след смяна на бензиновата помпа
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от borislav1980 » 20 Окт 2009, 15:31

:D
Колега моята тема е малко по надолу от твоята със заглавие "РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ".
И аз имам същия проблем като тебе само,че на М40 и мене много ме дразни и си мисла че това е проблема,ако искаш погледни еднакво е с М42.Проверих го днес като цена 60 лв и се чуда дали да го сменям,но има някакви о-пръстени ще почна с тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 15:51

Мислил съм си го и аз това за налягането на бензина, но не виждам връзка-защо ако стои колата 15 минути пада, а ако стои 10 часа си пали чакмак :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 15:53

barty написа:Имах такъв проблем след смяна на бензиновата помпа

И реши ли го?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от borislav1980 » 20 Окт 2009, 16:05

Вуйчо Ваньо написа:Мислил съм си го и аз това за налягането на бензина, но не виждам връзка-защо ако стои колата 15 минути пада, а ако стои 10 часа си пали чакмак :dunno:

И аз го мислих къде да е логиката и я намирам само ако някоя от тези 0-пръстени изпуска и се получава въздушна възглавница.т.е. ако стои повече колта бензина си се връща в резервоара и помпата си го качва и си пълни системата от до,а ако стои по малко се получава възглавница и трябва да повъртиш малко докато обезвъздуши.Така си мисла аз по логичен път(незнам дали го има)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 16:35

Ако имаш проблем с "О" пръстените на регулатора, ще ти тече бензин. Ако е от тези към рейката, ще ти капе и лесно би го видял, а ако му е скъсана мембраната, ще тече през тръбичката на вакуумното маркуче. Може и там да е проблема, но поне засега, не виждам връзката.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от borislav1980 » 20 Окт 2009, 21:34

Вуйчо Ваньо написа:Ако имаш проблем с "О" пръстените на регулатора, ще ти тече бензин. Ако е от тези към рейката, ще ти капе и лесно би го видял, а ако му е скъсана мембраната, ще тече през тръбичката на вакуумното маркуче. Може и там да е проблема, но поне засега, не виждам връзката.

Най вероятно имаш право колега.Смених О пръстените,проверх регулатора,но си е здрав,но ефект нямаше.Утре се насочвам към помпата (тя ми е сравнително нова на 3 месеца),но миналата седмица я свалях(по други причини) и след това почна да ми прави тези мизерии.
Четох тука някаде из форума,че колеги са имали проблема и са салгали някакво клапанче при помпата и проблема се решавал.Мисля и това да пробвам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 21:44

Успех, колега! Ако се оправиш някак, пиши ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Nasko_325TD » 20 Окт 2009, 22:04

Какво е "ЛАПА" колега?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Окт 2009, 22:10

:mhihi: :mhihi: Лапа, демек яде, извинявай, че се хиля ама както си го написал въпроса само простотии ми хрумват за отговор :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Nasko_325TD » 20 Окт 2009, 22:12

Аахахах,знам знам!Ама какво да направя,така пише!? :lol: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: М42 пали трудно топла

Мнение от Банго » 20 Окт 2009, 23:34

Вуйчо Ваньо написа::mhihi: :mhihi: Лапа, демек яде, извинявай, че се хиля ама както си го написал въпроса само простотии ми хрумват за отговор :mhihi: :mhihi: :mhihi:



чукни ми де
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook