H E L P :((((
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
H E L P :((((
Здравейте колеги ! от доста отдавна не ми се беше налагало да пиша тук
но за съжаление май си имам проблем Голям
Та да разкажа за какво става дума
От доста отдавна парното не ми работи на место както трябва
та това добре бях се примирил 4е няма хубаво парно и не съм се тормозил да тарся проблем!
но уви преди известно време ми направи впечатление че парно хич не духа топло по някой пат. Става вапрос когато си в движение се едно е завъртяно кран1ето на студено. До тук добре но мина се известно време и започна да ми прави мизерии когато карам на газ дави се колата от газ
един ден реших да дигна капака когато ми замирисхе на газ и какво да видя изпарителя замразнал
само да кажа че не го прави постоянно само от време на време както и имах парно от време на време а то как идва духа студено и като я изфорсирам кам 3500-4000 оборота нещата като чели се оправяха
следва чичо доктор
направи ремонт на изпарителя сменихме термостат и се започна наливането на антифриза
мастора вика влизаи в колата и дръж 2000 оборота до като той налива
колата започва да загрява бавно но славно междудругото ми направи впечатление че доста малко антифриз влезна и не щеше повече започна се голямото обезвъздушаване не го знам точно какво правеше щот аз бях ватре
после вика сега дай 3500 оборота парно ватре включено но уви духа студено стрелаката на температурата сочи 12 парно няма сле малко стрелката започва да задминава 12 вика дръж трябва да заварти водата по някое време да обаче нъцки вече наближава към червеното и угасих колата той отвори пробката да излиза въздуха излезе нещо и после пак същото дръж обороти и така доста пати го правехме това стрелката се си отиваше кам червено парно се не идваше след доста усилиа започна да завърта лека по лека до като накрая дойде парно и стрелката отиде на 12 сичко ок вече пано има водата си се варти изпаритела на газовата горещ и си викам супер
тръгвам си ааз да оставя другата кола и после да се върна за бимата качвам се бимата и парно има да ти стане лошо чак трагвам и изклщчвам парното естествено щот вътре африка карам известно време и гледам стрелката започва да подминава 12 пускам парно обаче нанайси парно изфорсирах я парно се появи свали температура след малко пак почва да подминава 12 преди по същия начин ми идваше парното но стрелката никога не е минавала 12 даже малко под 12 седеше .
Та колеги някой може ли да каже какъв ми е бил проблема преди и какъв е станал сега ?
Извинявам се ако съм го написал на места не много смислено но в момента ми пуши главата!
Благодаря предварително на тези които ще се отзоват на моя проблем !
но за съжаление май си имам проблем Голям
Та да разкажа за какво става дума
От доста отдавна парното не ми работи на место както трябва
та това добре бях се примирил 4е няма хубаво парно и не съм се тормозил да тарся проблем!
но уви преди известно време ми направи впечатление че парно хич не духа топло по някой пат. Става вапрос когато си в движение се едно е завъртяно кран1ето на студено. До тук добре но мина се известно време и започна да ми прави мизерии когато карам на газ дави се колата от газ
един ден реших да дигна капака когато ми замирисхе на газ и какво да видя изпарителя замразнал
само да кажа че не го прави постоянно само от време на време както и имах парно от време на време а то как идва духа студено и като я изфорсирам кам 3500-4000 оборота нещата като чели се оправяха
следва чичо доктор
направи ремонт на изпарителя сменихме термостат и се започна наливането на антифриза
мастора вика влизаи в колата и дръж 2000 оборота до като той налива
колата започва да загрява бавно но славно междудругото ми направи впечатление че доста малко антифриз влезна и не щеше повече започна се голямото обезвъздушаване не го знам точно какво правеше щот аз бях ватре
после вика сега дай 3500 оборота парно ватре включено но уви духа студено стрелаката на температурата сочи 12 парно няма сле малко стрелката започва да задминава 12 вика дръж трябва да заварти водата по някое време да обаче нъцки вече наближава към червеното и угасих колата той отвори пробката да излиза въздуха излезе нещо и после пак същото дръж обороти и така доста пати го правехме това стрелката се си отиваше кам червено парно се не идваше след доста усилиа започна да завърта лека по лека до като накрая дойде парно и стрелката отиде на 12 сичко ок вече пано има водата си се варти изпаритела на газовата горещ и си викам супер
тръгвам си ааз да оставя другата кола и после да се върна за бимата качвам се бимата и парно има да ти стане лошо чак трагвам и изклщчвам парното естествено щот вътре африка карам известно време и гледам стрелката започва да подминава 12 пускам парно обаче нанайси парно изфорсирах я парно се появи свали температура след малко пак почва да подминава 12 преди по същия начин ми идваше парното но стрелката никога не е минавала 12 даже малко под 12 седеше .
Та колеги някой може ли да каже какъв ми е бил проблема преди и какъв е станал сега ?
Извинявам се ако съм го написал на места не много смислено но в момента ми пуши главата!

Благодаря предварително на тези които ще се отзоват на моя проблем !
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: H E L P :((((
Колега кажи първо каква е колата точно,
от това което си написал на мен ми идат 2 неща в главата - водна помпа естествено и клапаните на парното. Ако е добре помпата, да не би да има някакви боклуци да са задръстили системата. Този майстор като е наливал как така стрелката е минавала 12 отивала към червено, все едно нищо не е наливал. Стрелката трябва да си стои на 12, ако е под .... имаш термостат за смяна ако минава 12, голям проблем, отиде ли в червено имаш прегрял двигател. Оправи си първо охладителната система да ти стои стрелката на 12 след това парното ако не работи. Виж помпата, след това да нямаш случайно задръстен радиатор.
от това което си написал на мен ми идат 2 неща в главата - водна помпа естествено и клапаните на парното. Ако е добре помпата, да не би да има някакви боклуци да са задръстили системата. Този майстор като е наливал как така стрелката е минавала 12 отивала към червено, все едно нищо не е наливал. Стрелката трябва да си стои на 12, ако е под .... имаш термостат за смяна ако минава 12, голям проблем, отиде ли в червено имаш прегрял двигател. Оправи си първо охладителната система да ти стои стрелката на 12 след това парното ако не работи. Виж помпата, след това да нямаш случайно задръстен радиатор.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: H E L P :((((
Ако в момента нямаш никакви проблеми със загравянето и охлаждането на двигателя си,и парното ти духа топло,то значи,че преди най-вероятно ти е била малко охлаждащата течност(антифриза).
Затова ти е замръзвал изпарителя,и ти се е губило парното.
Затова ти е замръзвал изпарителя,и ти се е губило парното.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: H E L P :((((
Giovanni написа:Колега кажи първо каква е колата точно,
от това което си написал на мен ми идат 2 неща в главата - водна помпа естествено и клапаните на парното. Ако е добре помпата, да не би да има някакви боклуци да са задръстили системата. Този майстор като е наливал как така стрелката е минавала 12 отивала към червено, все едно нищо не е наливал. Стрелката трябва да си стои на 12, ако е под .... имаш термостат за смяна ако минава 12, голям проблем, отиде ли в червено имаш прегрял двигател. Оправи си първо охладителната система да ти стои стрелката на 12 след това парното ако не работи. Виж помпата, след това да нямаш случайно задръстен радиатор.
И според мен може водна помпа да е ,но от това което обясняваш просто не е обезвъздушена както трябва.Без да отвори пробката няма начин да се направи като хората и да побере нужният антифриз и най-вероятно е станала въздушна възглавница.
Има във форума конкретна тема за обезвъздушаването прочети я и го направи .Ако проблема продължава свали водната помпа и я погледни ,междувременно може да промиеш и радиятора .Успех!

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: H E L P :((((
първо имаш теч някъде... като го оправиш, ще мислиш за другите неща...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: H E L P :((((
Колега , да вземеш да смениш майстора .... как може температурата да влиза в критични граници и той да не рейгира ....
:
Ето ти няколко важни насоки:
1.При източването на антифриза е хубаво да се събере в някакъв съд и да се отчете количеството (за да се види колко има в системата ) , това ще е показател дали се губи някъде .
2. Когато се налива новия антифриз също е хубаво да се отчете какво количество поема системата.
3. Ако стрелката показва "12" , а в купето не духа топло , то трябва да се проверят :
- водната помпа
(отвива се капачката на радиатора и се дава газ , ако дебита на водата от горния маркуч към преливника е пропорционален на подаваната газ , то помпата би трябвало да е наред).
- термостат
(няколко минути (около 3-4) след като стрелката застане на положение '12' , то маркуча след термостата (маркуча м/у термостата и радиатора) трябва да стане топъл и постепенно - горещ , ако това не става , значи термостата не отваря ..... тоест , термостата е скапан ! )
- електромагнитни клапани (има писано страшно монго за това как да се провери дали фунционират ... най -общо ще кажа , че трябва да се провери дали стига напрежение до тях и дали фунционират нормално (отварят/затварят).
Като последно ще кажа , че е възможно системата да е "задръстена" и дебита на водата да не е в норми , от там съответно идват проблемите. Задръстванията може да са в радиатора или в радиаторчето на парното . Решението е смяна с нови или промиване . Ако има теч някъде , то поведението ще е същото - липса на парно и прегряване ...


Ето ти няколко важни насоки:
1.При източването на антифриза е хубаво да се събере в някакъв съд и да се отчете количеството (за да се види колко има в системата ) , това ще е показател дали се губи някъде .
2. Когато се налива новия антифриз също е хубаво да се отчете какво количество поема системата.
3. Ако стрелката показва "12" , а в купето не духа топло , то трябва да се проверят :
- водната помпа
(отвива се капачката на радиатора и се дава газ , ако дебита на водата от горния маркуч към преливника е пропорционален на подаваната газ , то помпата би трябвало да е наред).
- термостат
(няколко минути (около 3-4) след като стрелката застане на положение '12' , то маркуча след термостата (маркуча м/у термостата и радиатора) трябва да стане топъл и постепенно - горещ , ако това не става , значи термостата не отваря ..... тоест , термостата е скапан ! )
- електромагнитни клапани (има писано страшно монго за това как да се провери дали фунционират ... най -общо ще кажа , че трябва да се провери дали стига напрежение до тях и дали фунционират нормално (отварят/затварят).
Като последно ще кажа , че е възможно системата да е "задръстена" и дебита на водата да не е в норми , от там съответно идват проблемите. Задръстванията може да са в радиатора или в радиаторчето на парното . Решението е смяна с нови или промиване . Ако има теч някъде , то поведението ще е същото - липса на парно и прегряване ...
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: H E L P :((((
Само да допълня---изпарителя също се обезвъздушава,най вероятно там остава въздух,след това влиза в системата,прави възд.възглавница и от там ти прегрява колата.Останалото-metodi80 ти го е написал.Успех!!!
- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
Re: H E L P :((((
айде стига вкарвайте човека във филми , metodi80 ти го е написал... щом стрелката тръгва към червеното и нямаш парно най-вероятно имаш проблем с водната помпа, или запушена система ...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: H E L P :((((
Мен ме съмнява дълбоко тоя майстор преди да налее антифриз да отвие пробката понеже колега пиши ,че е събрала малко антифриз .Тоест отстава въздушна възглавница ,въздуха се загрява по-бързо от водата, и стрелката почва да отива в лютеницата

- dioniji
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: мел
Re: H E L P :((((
За да замръзне изпарителя е ниско ниво на охладителна течност(антифриз),което означава ,че има теч отнякъде и го губи,и ако не е проверяван редовно антифриза, изпарителя замръзва понеже няма какво да го загреее,от там замръзват мембраните,пукат се и започва да меша газ и антифриз,колата не върви защото не и достига гориво,харчи(в случая изпуска) много газ ,точно по това време на годината се забелязва това явление---като застудее. Колега,дано не си за гарнитура на главата,не е ефтино за ремонт. Ако сте я обезвъздушили,и температурата седи нормално и колата не губи мощност карай,но ако тресе мотора,пуши бял пушак от аспуха и няма мощност бегай на майстор да не стане по лошо,успех.
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: H E L P :((((
при мене беше идентичен проблем,виското на перката беше заминало и колата заочна да прегрява
рението е 60лв турско или 150лв немско !!!!! 


Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
Re: H E L P :((((
Благодаря за мненията колеги! Просто нямах време да пиша от проблеми не само по колата.
На края май ще се окаже че някой леко е забравил да отвие пропката при наливането и заради това да се е получило така това ми се струва най логично поне, нз как го напални на финала защото не сам бил там.
Първото нещо което ми дойде на ум е да споделя пред вас за проблема .
Благодаря на всички още веднъж .
резултатат в момента е парно което духа топло стрелка на 12 без 1
и усмивка в моето лице
На края май ще се окаже че някой леко е забравил да отвие пропката при наливането и заради това да се е получило така това ми се струва най логично поне, нз как го напални на финала защото не сам бил там.
Първото нещо което ми дойде на ум е да споделя пред вас за проблема .
Благодаря на всички още веднъж .

резултатат в момента е парно което духа топло стрелка на 12 без 1
и усмивка в моето лице
Re: H E L P :((((
Следи си колата една седмица и пишида кажеш всико наред ли е. Попринцип е възможно да се долива по малко течност периодично.
ПС Изпарителя не се обезвъздушава.
ПС Изпарителя не се обезвъздушава.
Re: H E L P :((((
За момента сичко е ок само долях малко течност, че беше намаляла малко,
Сега пък ми се струва че налягането е в повечко и мисля да предприема смяна на капачката на радиатора
Сега пък ми се струва че налягането е в повечко и мисля да предприема смяна на капачката на радиатора
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани