И пак конденз във фара....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
И пак конденз във фара....
Значи преди да ме псувате ,че има търсачка - и в нета и във форума четох няколко дена.....
Пускам фаровете и даже да няма дъжд/че знаете всички тогава най-много конденз има/
и почва да се поти/с ксенон и очички съм/
Четох и направих няколко неща-свалих го и с много качествен силикон минах свръзката на стъклото с пластмасата, също и там където се свързва пластмасовата рамка на стъклото със самия фар.
Добре изолирах дупката през която минават кабелите на ксенона, смених капачките на фаровете с нови такива заради гумените уплътнения.....
След това сложих от тези пликчета с гелче,който слагат в електроуреди някой/в кашоните им/ който предотвратяват влагата.
Стигна се до там че купих някакви лентички за диабетици защото в капачката на амбалажната кутия има специални гранули който правят чудеса с влагата и предотвратяват конденз и влага.
И след всичките тези галимации пак резултат има, но не е каквото трябва
Чудя се сега да пробия в капачките по още някоя и друга дупка, данеби да не смогват одушниците на самия фар........
Някакви други предложения
Пускам фаровете и даже да няма дъжд/че знаете всички тогава най-много конденз има/
и почва да се поти/с ксенон и очички съм/
Четох и направих няколко неща-свалих го и с много качествен силикон минах свръзката на стъклото с пластмасата, също и там където се свързва пластмасовата рамка на стъклото със самия фар.
Добре изолирах дупката през която минават кабелите на ксенона, смених капачките на фаровете с нови такива заради гумените уплътнения.....
След това сложих от тези пликчета с гелче,който слагат в електроуреди някой/в кашоните им/ който предотвратяват влагата.
Стигна се до там че купих някакви лентички за диабетици защото в капачката на амбалажната кутия има специални гранули който правят чудеса с влагата и предотвратяват конденз и влага.
И след всичките тези галимации пак резултат има, но не е каквото трябва

Чудя се сега да пробия в капачките по още някоя и друга дупка, данеби да не смогват одушниците на самия фар........
Някакви други предложения

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: И пак конденз във фара....
Махни диодните крушки на габаритите и сложи нормални с нагреваема жичка.
Ксенона не отделя топлина, нито LED-крушката...
На мен също ми направи впечатление. Рециклирани изцяло фарове с абсолютно чисти отдушници, които не се пълнят с вода на никаква автомивка, дори като мих двигателя с водоструйката нямаше капка конденз вътре.
Първия дъжд при студено време и се изпотиха... защо? Защото в коша на мотора е топло, а навън е адски студ... и като нямаш нещо, което да изпарява конденза като нормална габаритна крушка например (и не караш на дълги), се запотяват
Ксенона не отделя топлина, нито LED-крушката...
На мен също ми направи впечатление. Рециклирани изцяло фарове с абсолютно чисти отдушници, които не се пълнят с вода на никаква автомивка, дори като мих двигателя с водоструйката нямаше капка конденз вътре.
Първия дъжд при студено време и се изпотиха... защо? Защото в коша на мотора е топло, а навън е адски студ... и като нямаш нещо, което да изпарява конденза като нормална габаритна крушка например (и не караш на дълги), се запотяват

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: И пак конденз във фара....
liloff написа:Махни диодните крушки на габаритите и сложи нормални с нагреваема жичка.
Ксенона не отделя топлина, нито LED-крушката...
На мен също ми направи впечатление. Рециклирани изцяло фарове с абсолютно чисти отдушници, които не се пълнят с вода на никаква автомивка, дори като мих двигателя с водоструйката нямаше капка конденз вътре.
Първия дъжд при студено време и се изпотиха... защо? Защото в коша на мотора е топло, а навън е адски студ... и като нямаш нещо, което да изпарява конденза като нормална габаритна крушка например (и не караш на дълги), се запотяват
Забравих да спомена че и това направих вече.
Там е интересния момент- очичките са с крушки обикновенни-от тези малките без цокъл-по три крушки на рингче

И има ,няма дъжд/сега е топло/ единия фар се поти и то като работи...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: И пак конденз във фара....
Айде и аз да споделя мойте впечатления от тия кондензи .
Значи понеже колата ми явно е подпирана и като слагах ангелските очи корпуса на единия фар не беше и не е още много читав, уплътних там ала бала ама явно все от някаде остава пролука ,левия си е оригинал без забележки уплътнен яко отвсякъде и натъпкан със тия топчетата от маратонки против кондез.Е да ама не тоя левия дето не е добре уплътнен няма конденз , а добре улътнения има. Каква е логиката ,че трябва да има повече не уплътнено пространство за да не се потят фаровете ,а не да ги силиконизираме толко яко.
Впрочем това ми напомня времето в което след като сложих ПВЦ дограма имах отвътрешната страна на стъклото конденз ,сложиха се едни като проветрители или и аз незнам какви са и до ден днешен няма и капка по прозорците у нас.
Не съм със ксенон , а с обикновенни кружки Х1
Значи понеже колата ми явно е подпирана и като слагах ангелските очи корпуса на единия фар не беше и не е още много читав, уплътних там ала бала ама явно все от някаде остава пролука ,левия си е оригинал без забележки уплътнен яко отвсякъде и натъпкан със тия топчетата от маратонки против кондез.Е да ама не тоя левия дето не е добре уплътнен няма конденз , а добре улътнения има. Каква е логиката ,че трябва да има повече не уплътнено пространство за да не се потят фаровете ,а не да ги силиконизираме толко яко.
Впрочем това ми напомня времето в което след като сложих ПВЦ дограма имах отвътрешната страна на стъклото конденз ,сложиха се едни като проветрители или и аз незнам какви са и до ден днешен няма и капка по прозорците у нас.
Не съм със ксенон , а с обикновенни кружки Х1

- SBS_318ti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: is-ка S50
- Мечтае да кара: E24 Alpina
Re: И пак конденз във фара....
Smoocki написа:Айде и аз да споделя мойте впечатления от тия кондензи .
Значи понеже колата ми явно е подпирана и като слагах ангелските очи корпуса на единия фар не беше и не е още много читав, уплътних там ала бала ама явно все от някаде остава пролука ,левия си е оригинал без забележки уплътнен яко отвсякъде и натъпкан със тия топчетата от маратонки против кондез.Е да ама не тоя левия дето не е добре уплътнен няма конденз , а добре улътнения има. Каква е логиката ,че трябва да има повече не уплътнено пространство за да не се потят фаровете ,а не да ги силиконизираме толко яко.
Впрочем това ми напомня времето в което след като сложих ПВЦ дограма имах отвътрешната страна на стъклото конденз ,сложиха се едни като проветрители или и аз незнам какви са и до ден днешен няма и капка по прозорците у нас.
Не съм със ксенон , а с обикновенни кружки Х1
И при мен е същата ситуация! Левия ми фар е 6+ , а десния по корпуса определено има от къде да влиза въздух , да обаче само левия ми се запотява , само когато вали дъжд или е адски студено.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: И пак конденз във фара....
Smoocki написа....
Каква е логиката ,че трябва да има повече не уплътнено пространство за да не се потят фаровете ,а не да ги силиконизираме толко яко...
И аз стигнах до този извод
Каква е логиката ,че трябва да има повече не уплътнено пространство за да не се потят фаровете ,а не да ги силиконизираме толко яко...
И аз стигнах до този извод

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: И пак конденз във фара....
Колкото и да се проветряват ,голяма файда няма ,защото хората са направили два технологични отвора за целта-иначе щяха да сложат вентилатори и тогава наистина нямаше да имаме конденз по фаровете,проблема идва от разликите в температурите на самия фар и по точно на стъклото и най вероятно е от крушките-ксенон или ейнджъл-някой имал ли е проблем с обикновените крушки и без ейнджъл айс,защото аз след като сложих ейнджъла се появи конденза ,но след като извадих леко с около половин см капачките на технологичните отвори,засега нямам грижи.Успех на всички и безаварийно!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: И пак конденз във фара....
baitun написа:Колкото и да се проветряват ,голяма файда няма ,защото хората са направили два технологични отвора за целта-иначе щяха да сложат вентилатори и тогава наистина нямаше да имаме конденз по фаровете,проблема идва от разликите в температурите на самия фар и по точно на стъклото и най вероятно е от крушките-ксенон или ейнджъл-някой имал ли е проблем с обикновените крушки и без ейнджъл айс,защото аз след като сложих ейнджъла се появи конденза ,но след като извадих леко с около половин см капачките на технологичните отвори,засега нямам грижи.Успех на всички и безаварийно!
E като няма файда защо си отворил капачките ?


Re: И пак конденз във фара....
не ми е ясно само как ще се влияе от крушката(било то ксенон или не),при положение 4е цилиндъра (който са с лупа) е затворен +тва пред него има стъкло,пък са поти между стъклата 

BMW-"Шофирай с удоволствие"


- veselinchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: bugatti veyron
Re: И пак конденз във фара....
според мен ако не е разглобяван фара няма да има конденс но ако е ще има, проблема не е в ксенона или обикновените крушки а в силикона или лепилото което се слага при зглобяване на фара 

- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Re: И пак конденз във фара....
На мен ми се бяха разхлабили щипките които защипват стъклото към самата кутия на фара и правеше конденз смених ги и се оправи 

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: И пак конденз във фара....
Ами мойте са чисто нови и прблема е само и единствено в десния......и четири пъти ми ги сменя приятеля ми и всичките пъти същата работа...
Чудя се по още някой отвор в капачката да направя,който да завършва с тръбичка надолу,за да не влиза вода.
А на края на отвора памук или вата ще сложа/забелязал съм че на японските коли фаровете и мигачите са с такива одушници
Чудя се по още някой отвор в капачката да направя,който да завършва с тръбичка надолу,за да не влиза вода.
А на края на отвора памук или вата ще сложа/забелязал съм че на японските коли фаровете и мигачите са с такива одушници

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: И пак конденз във фара....
Мойте фарове имат огромни дупки на отдушниците и от зад съм без капачки, така че въздух има доволно и до ден днешен не съм видял фара да ми се запотява. Нито при студено, нито при топло, нито като вали, нито зимата. Попринцип е с ццфл и обикновени крушки на фаровете, обаче фаровете ги пускам само вечер. Според мен фара трябва да си има доволна вентилация, и до колкото помня в предишната тема това беше едно от основните предложения.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: И пак конденз във фара....
Четох преди време статия за запотяването на фаровете при Е36 . Инженерите на БМВ са се борили дълго време с този проблем и не са успяли да го разрешат . Мисля , че няма решение на този проблем !
- hakerov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 9.08.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: без книжка
- Мечтае да кара: M5
Re: И пак конденз във фара....
jakson написа:Четох преди време статия за запотяването на фаровете при Е36 . Инженерите на БМВ са се борили дълго време с този проблем и не са успяли да го разрешат . Мисля , че няма решение на този проблем !
Ако го решим,да ли ще има награда



32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани