проблем с горивната помпа на 318tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
проблем с горивната помпа на 318tds
Здравейте момчета. Чета форума от доста време - невероятен е! Прекарвам часове пред компа. Скоро (миналата седмица си купих нова кола ( втора ръка де
) 318 тдс 97г. Нещо което не забелязах при покупката е мененето на оборотите на празен ход по някога! Не всеки път. Вчера реших да ида в Супер дизел на околоврасното под Драгалевци. Там да направят диагностика. И какво - изненада двигателят и всичко останало е перфектно . но някакъв регулатор на горивната помпа - не! Заради него била цялата работа. И познайте колко струва - с рециклиране на моя 700лв. а нов 1100. Баси направо ми призля. За бога братя помагайте във вас ми е надеждата. Дайте някакви савети какво е това индукционен регулатор на помпата и каде да го намеря по - евтино. Предварително благодаря защото видях че сте пичове:)). Чакам ви!!!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Петьо,добре дошъл във форума! Много приятни емоций!
Подобен проблем имаше, BAIRON. Драсни му едно ЛС(лично съобщение) да ти каже той как се справил с проблемацията! Имаше и подбна тема, разрови се!
Успех!
Подобен проблем имаше, BAIRON. Драсни му едно ЛС(лично съобщение) да ти каже той как се справил с проблемацията! Имаше и подбна тема, разрови се!
Успех!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Нема се плашиш. Имах същата диагноза и от Супер Дизел и от Дару. А именно преебана плочка с електрониката на помпата. Смени въздушния филтър ако не си го сменял (може и от там да менка оборотите)и ако не е от него сложи добавка лики моли дизел адитив, има я по бензиностанциите- една опаковка в пълен резервоар, като свърши резервоара сипи още една, на мен това ми реши проблема изцяло, а иначе и на мен ми искаха същите пари.
Един майстор от Плевен- "Попа" ако има някой от там предполагам го знае като всепризнат капацитет по двигателите ми каза, че същия ефект имало като се сипе цяла опаковка добавка за дизел Кастрол (тая дето е за 500лт) и се остави колата да работи цял ден
. Тва ми се струва малко странно и не съм го пробрал лично ама човека ми дава 100% гаранция, че работело.
Един майстор от Плевен- "Попа" ако има някой от там предполагам го знае като всепризнат капацитет по двигателите ми каза, че същия ефект имало като се сипе цяла опаковка добавка за дизел Кастрол (тая дето е за 500лт) и се остави колата да работи цял ден

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
аз сипах една в пълен резервоар и го изхарчих и сипах пак. Наистина работата на празен ход се поуспокои доста но все пак го има онова 900-600-900 на оборотите когато спра понякога на сфетофар. Ще сменя и филтъра дано да помогне, че някак не ми се ще да повярвам на оная диагноза
)

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Aко не се оправи опитай и номера с Кастрол- а и ако и тогава е така по- добре търси 2 ръка помпа за до 200- тина лв отколкото рециклирана или нова..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
800 втора употреба при положение, че новата е 1100...
най- добре ако може някой да я донесе от италия например, тогава се връзва толкова някъде.
най- добре ако може някой да я донесе от италия например, тогава се връзва толкова някъде.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Хора! Започвате да ме плашите! Кви са тея цифри за една горивна помпа? И другите части по тия 3ки са такива цифри или помпаа е изключение? Моля ви кажете. Не се заяждам, просто събирам инфо, защото мислиа да си взимам 318тдс. Свикнал съм на скъпа поддръжка, но това ми се вижда малко прекалено!
Ако е само помпата ще го преживея, ама и друго...
Например, колко е комплект съединител или колко върви един радиатор за охлаждането на една 318тдс! Имате ли такава информация?
Ако е само помпата ще го преживея, ама и друго...
Например, колко е комплект съединител или колко върви един радиатор за охлаждането на една 318тдс! Имате ли такава информация?
Big Money Works
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
BAYRON написа:bum_bum написа:1100 или 1300 ми казаха на мен в СуперДизела и към 3000 в Дару, май 2600 беше точно.
Ти по телефона ли се обажда В Супер дизел или инф от познат?
Лично бях там на диагностика и казаха, че помпата ми е за смяна и струва толкова.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
bawareca написа:bum_bum написа:1100 или 1300 ми казаха на мен в СуперДизела и към 3000 в Дару, май 2600 беше точно.
Е как ша е 2600 нова , а втора употреба - 200Значи твойта кола ако нова е струвала 52 000 лв. , сега струва 4 000 лв.
Така, както стаава частите за БМВ в някои сайтове да са на 50% от цените на Дару.(Спавка в сайта на Дару, страницата, дето се гледа цената и наличността на частите и препратката към сайта от който можеш да си видиш номера на частта.) Това означава ли, че като ида в Германия ще си купя чисто ново БМВ вместо за 52000 за 26000?
Мен лично познат щеше да ми носи от Германия ако беше наистина развалена помпа за 200лв.
А и явно в някои страни да продаваш стари части,изгнили кошери и тем подобна скраб не е бизнес, който ще ти позволи да се изхранваш

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани