Проблем-пуши ми колата!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
ами колега какво да ти кажа.. не е нормално за 2000км да доливаш 1 литър масло. От това следва, че колата ти гори масло. Най-вероятна причина за това са износени сегменти или от някъде просто да имаш теч. Ходи при някой майстор да я види, но цифрите които ще чуеш са доста горчиви.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Търсачката ще ти каже всичко .....
Какъв е цвета на пушека - "цигарен дим" както го описваш не дава яснота ....
Има ли мощност колата ?
Премери компресията на цилиндрите ако има различни показания м/у различните цилиндри сипи малко масалце през отвора на свеща и пак премери компресията , ако има промяна в показанието си за сегменти.
Другото и по-малко зло е гумички на клапани - това се разбира по цвета на пушека ....
Прегледай си свещите ....
Огледай за теч на масло по двигателя....

Какъв е цвета на пушека - "цигарен дим" както го описваш не дава яснота ....
Има ли мощност колата ?
Премери компресията на цилиндрите ако има различни показания м/у различните цилиндри сипи малко масалце през отвора на свеща и пак премери компресията , ако има промяна в показанието си за сегменти.
Другото и по-малко зло е гумички на клапани - това се разбира по цвета на пушека ....
Прегледай си свещите ....
Огледай за теч на масло по двигателя....
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Колега понеже съм купил доста камьони(при колите невярвам да е по различно) и един от начините да познаеш двигателя дали бута масло е да го пуснеш по наклон на скорост без газ и като по върви 500-600 метра като му подадеш и испуши сиво работата е ясна,бута масло и то добре
Дали е сегменти или гумички е друг въпрос.

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Скоро и аз имах такъва проблем.След като смених маслото /сложих по хубаво такова/ и работата заспа.Първите 5-6 запалвания пак си пропуши, но след това нямаше и след от пушек.А при мен пушеше като я запаля топла пушеше ако съм я ръчкал малко и я оставя за минутка на място да работи и после като потеглям/димна завеса отзаде/ моторчето е м40б18.След смяната всичко си дойде на мястото може да е от калпаво или остаряло масло.Пробвай с това и това ако не помогне .... вече варианти много 


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем-пуши ми колата!!!!
avfc написа:здравеите....имам следния проблем при ниски обороти отзад излиза пушек от ауспуха като цигарен дим и когато превключвам на по долна предавка и предимно по нанадолнище на скорост и при подаване на газ по нанадолнище...за 2000 км сам долял 1 литър масло...моля помогнете...какво и има на колицата!!???
става дума за Е36 комби 320 ванос 95 година
Двигателят е м52б20 с ванос и алуминиев блок с никасилово покритие на цилиндрите. Тези блокове не подлежат на ремонт, никасила не може да се хонингова, за разлика от другите двигатели м50 с чугунен блок. Според мен един литър на 2000 км пробег разход на моторно масло не е само от уплътненията на клапаните, още повече щом пуши много след подаване на газ след режим на принудителен празен ход. Може да се установи със сигурност дали причината за повишения разход на масло е от уплътненията на клапаните, или бутало-сегменти-цилиндър, след първоначално замерване на компресията и след това с доливане на масло в цилиндрите. По-горе е обяснено от методи80.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
добре де, а никой не е казал жабката за картерните газове, тя може да е развалена и да прави проблема от нея

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
винаги когато гори масло в такива количества е един и същ проблема ,но винаги има колеги които си мислят че може да е нещо дребно видиш ли 24 гумички по 2.50 и ще се успи .. двигателя е за основен ремонт - сегменти(понякога и бутала),лагери ,пасване на клапани ,гарнитури ,шлайф ,гумички и за около 1000 лв става ама не като нов ами става както го направи майстора понякога по зле от колкото е бил ... зависи и от частите много ментета има
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1487&hg=11&fg=15 номер 2 е клапана за картерните газове, намира се под входящия колектор

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Провери клапана както казва колега по горе. Като отвориш капачката за маслото двигатела трябва да изгасне.
Погледни и тази тема:
http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic ... sc&start=0
Поздрави
Погледни и тази тема:
http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic ... sc&start=0
Поздрави

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Alexi написа:винаги когато гори масло в такива количества е един и същ проблема ,но винаги има колеги които си мислят че може да е нещо дребно видиш ли 24 гумички по 2.50 и ще се успи .. двигателя е за основен ремонт - сегменти(понякога и бутала),лагери ,пасване на клапани ,гарнитури ,шлайф ,гумички и за около 1000 лв става ама не като нов ами става както го направи майстора понякога по зле от колкото е бил ... зависи и от частите много ментета има
Качествен основен ремонт на този двигател не може да се направи. Дано не се окажа лош пророк, но когато пуши силно и има преразход на масло, ремонта по двигателя какъвто и да е той не си заслужава, защото първо цифрата е космическа на резервните части и второ цилиндрите не може да се хонинговат, ако има надран никасил, блока става само са скрап. Иначе качествен основен ремонт ще излезе не по-малко от стойността на цялата кола. 1800 лв. са само шестте бутала!!!
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
Salis написа:Провери клапана както казва колега по горе. Като отвориш капачката за маслото двигатела трябва да изгасне.
Погледни и тази тема:
http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic ... sc&start=0
Поздрави
сега ще провера това което казваш!!!
shengi написа:Скоро и аз имах такъва проблем.След като смених маслото /сложих по хубаво такова/ и работата заспа.Първите 5-6 запалвания пак си пропуши, но след това нямаше и след от пушек.А при мен пушеше като я запаля топла пушеше ако съм я ръчкал малко и я оставя за минутка на място да работи и после като потеглям/димна завеса отзаде/ моторчето е м40б18.След смяната всичко си дойде на мястото може да е от калпаво или остаряло масло.Пробвай с това и това ако не помогне .... вече варианти много
аз сам сменил маслото точно преди 2000 км и ми даде тоя разход....Маслото с което го смених е YACOO!!!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
ивчо3 написа:...цилиндрите не може да се хонинговат, ако има надран никасил, блока става само за скраб...
Първо недей заблуждавай човека - колко М52-ки си направил та го твърдиш написаното по-горе

М52-ката се упреснява на хонинга и се пускат едни нови стандартни сегминти и спи града

Направил съм поне 5-6 с такива симптоми и всичките бяха с по около 2мм ключ на сегментите



Дори и да има надран цилиндър, разтъргва се и се набива чугунена риза



До сега аз не съм отварял М52 с износени бутала дори и в сегментните канали - може някой да е правил такъв мотор но аз не
Ако колегата реши да не набива втулки а да си възтанови никасила или алусила може да се поинтересува къде възтановяват цилиндрите на моторите където голяма час от по новите са на алусил
Чувал съм че някъде по заводете в Асеновград се нанася алусил и там ходили всички моторджии
Така че решение има и то за всеки джоб - най евтиния е:
- упресняване на мрежата на цилиндрите - хонинговане 90лв
- нови сегменти 6х25лв
- биелни лагери 66лв
- кумички клапани 24х0,80лв
- гарнитура глава 50лв
- шлайф на главата 30лв
- за труд както се разбереш с майстора ти
Цените са с някаква отстъпка
Това е - просто М52 си износва сегментите
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани